Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Αρχική Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέαΆρθρο 53 Έναρξη ισχύος
Άρθρο 53 Έναρξη ισχύος
- 115 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 6 ΣχόλιαΜέρος Α’ Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού και σύστημα προσλήψεων στον δημόσιο τομέα Άρθρο 2 Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 3 Αρμοδιότητες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 4 Προγραμματισμός διαδικασιών πλήρωσης θέσεων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 5 Προγραμματισμός θέσεων για άτομα με αναπηρία
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 6 Διαδικασίες πλήρωσης θέσεων τακτικού προσωπικού στον δημόσιο τομέα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 7 Πεδίο εφαρμογής
- 8 ΣχόλιαΜέρος Β’ Πλήρωση θέσεων με πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό Κεφάλαιο Α’ Δομή και περιεχόμενο πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Άρθρο 8 Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός, τόπος και χρόνος διενέργειας
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 9 Δομή και περιεχόμενο του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 10 Βαθμολόγηση υποψηφίων
- 201 ΣχόλιαΆρθρο 11 Προσαυξήσεις
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 12 Αξιολόγηση και βαθμολόγηση πρόσθετων διαγωνιστικών διαδικασιών – συνέντευξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 Ισοβαθμία υποψηφίων
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο Β’ Διαδικασία διεξαγωγής του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Άρθρο 14 Προκήρυξη πλήρωσης θέσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 15 Δικαίωμα συμμετοχής στον πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Πίνακες συμμετεχόντων και αποκλειόμενων από τον διαγωνισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Πίνακες διαγωνιζομένων που καλούνται προς υποβολή δικαιολογητικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 Προσωρινοί πίνακες κατάταξης – Πίνακες απορριπτέων – Οριστικοί πίνακεςΆρθρο 19 Προσωρινοί πίνακες κατάταξης – Πίνακες απορριπτέων – Οριστικοί πίνακες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20 Ενστάσεις – Αιτήσεις θεραπείας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 21 Πρόσθετες διαγωνιστικές διαδικασίες – Συνέντευξη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Πίνακες διοριστέων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 Διάθεση και διορισμός επιτυχόντων – επιλαχόντων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 Μεταβολές λόγω δικαστικών αποφάσεωνΆρθρο 24 Μεταβολές λόγω δικαστικών αποφάσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25 Όργανα διενέργειας του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 14 ΣχόλιαΜέρος Γ’ Άλλες διαδικασίες επιλογής προσωπικού Κεφάλαιο Α’ Επιλογή προσωπικού με βάση προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια Άρθρο 26 Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
- 157 ΣχόλιαΆρθρο 27 Κριτήρια επιλογής προσωπικού με σειρά προτεραιότητας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 28 Διαδικασία επιλογής με σειρά προτεραιότητας
- 1 ΣχόλιοΚεφάλαιο Β’ Πλήρωση θέσεων υπαλλήλων επί θητεία Άρθρο 29 Πεδίο εφαρμογής και όργανα επιλογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 Κριτήρια πλήρωσης θέσεων υπαλλήλων επί θητεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 Αρχικοί πίνακες κατάταξηςΆρθρο 31 Αρχικοί πίνακες κατάταξης
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 32 Διενέργεια ατομικής συνέντευξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 Προσωρινοί και οριστικοί πίνακες προσληπτέων
- 5 ΣχόλιαΚεφάλαιο Γ’ Πλήρωση θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη απρόβλεπτων, έκτακτων και παροδικών αναγκών Άρθρο 34 Προσωπικό για απρόβλεπτες και επείγουσες ανάγκες
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη παροδικών αναγκών
- 15 ΣχόλιαKεφάλαιο Δ’ Μεταβατικές διαδικασίες επιλογής Άρθρο 36 Γραπτός διαγωνισμός κατά τη μεταβατική περίοδο πριν την προκήρυξη πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 8 ΣχόλιαΜέρος Δ’ Οργανωτικά και διοικητικά θέματα του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού Άρθρο 37 Συγκρότηση
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 38 Πειθαρχική ευθύνη μελών του Α.Σ.Ε.Π. – Υπηρεσιακά και Πειθαρχικά Συμβούλια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 Αρμοδιότητες προέδρου – ΑναπλήρωσηΆρθρο 39 Αρμοδιότητες προέδρου – Αναπλήρωση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Εσωτερικός Κανονισμός του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής ΠροσωπικούΆρθρο 40 Εσωτερικός Κανονισμός του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 ΛειτουργίαΆρθρο 41 Λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 Οργάνωση – Προσωπικό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Γραφείο ΕπιθεώρησηςΆρθρο 43 Γραφείο Επιθεώρησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Συντάξιμη υπηρεσία και ασφαλιστικό καθεστώςΆρθρο 44 Συντάξιμη υπηρεσία και ασφαλιστικό καθεστώς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 Ετήσια Έκθεση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 Δαπάνες διαδικασιών πρόσληψης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 47 Υποχρεώσεις υπηρεσιών – λοιπών φορέων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 Τήρηση αρχείου/μητρώου – Ηλεκτρονικές υπηρεσίες – Θέματα ανάρτησης στο ΔιαύγειαΆρθρο 48 Τήρηση αρχείου/μητρώου – Ηλεκτρονικές υπηρεσίες – Θέματα ανάρτησης στο Διαύγεια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 Συμμετοχή και συνεργασία σε έρευνες και συμβουλευτικές υπηρεσίες
- 1 ΣχόλιοΜέρος Ε’ Μεταβατικές και τελικές διατάξεις Άρθρο 50 Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 51 Αξιολόγηση αποτελεσμάτων του νόμου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 53 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Νοεμβρίου 2020, 19:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
30 Νοεμβρίου 2020, 19:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
17 Σχόλια 804 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Δεν μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα. Χρειάζεται κάποια μεταβατική περίοδος μερικών ετών. Επιπλέον, απαιτείται αιτιολογική έκθεση που να αποδεικνύει την άμεση αναγκαιότητα εφαρμογής ενός τόσο σημαντικού νομοσχεδίου και μάλιστα εν μέσω πανδημίας και λον ντάουν.
Αν ψηφιστεί αυτό το νομοσχέδιο θα πρέπει να εφαρμοστεί μετα το 2025 τουλάχιστον ώστε να υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος για τους κόπους τοσων ατόμων να σπουδάσουν και να αποκτήσουν τα πτυχία, μεταπτυχιακά, ξενες γλώσσες, δευτερα πτυχία και διδακτορικά που απέκτησαν.
Απαράδεκτο προς απόσυρση
Εντελώς αναξιοκρατικό. Η έννοια του κράτους δικαίου προφανώς σας διαφεύγει. Επίσης παντελώς ανεπίτρεπτο να νομοθετείτε σε περίοδο καραντίνας και εν μέσω πανδημίας.20 ολόκληρα χρόνια μας πήρε για να σπουδάσουμε και να αποκτήσουμε την πολυπόθητη εργασιακή εμπειρία και έρχεστε να τα αλλάξετε όλα. Αλήθεια όσοι εισηγούνται αυτό το νομοσχέδιο μπήκανε στη διαδικασία να εργαστούν με συμβάσεις ξανά και ξανά, να αγωνίζονται για υψηλούς βαθμούς πτυχίων και την απόκτηση μεταπτυχιακών; Αυτοί που έχουν υψηλούς βαθμούς πτυχίων είναι ελάχιστοι. Γιατί λοιπόν να αλλάξετε τη μοριοδότηση; Πριμοδοτείτε τις ξένες γλώσσες λες και πρόκειται να εργαστούν όλοι στο Υπουργείο Εξωτερικών ή στα όργανα της Ευρ. Ένωσης. Η πιο παραγωγική γενιά αυτής της χώρας θα καταστραφεί. Δεν σας εκλέξαμε για αυτό. Κοιτάξτε να βελτιώσετε την καθημερινή ζωή των πολιτών, να επιλύσετε καίρια προβλήματα και μην ασχολείστε με το ΑΣΕΠ γιατί αντί να εκσυγχρονίσετε το σύστημα προσλήψεων θα το πάτε πολύ πίσω. Θα πρέπει να ξεπεράσετε το σύνδρομο του ότι «νομοθετώ άρα είμαι και παραγωγικός». Οι νομοθετικές πρωτοβουλίες πρέπει να είναι στοχευμένες. Η Ευρ. Επιτροπή ζητάει από τα κράτη μέλη να πάρουν μέτρα για να επιτευχθεί το λεγόμενο better regulation. Η Ελλάδα ωστόσο είναι βαθιά νυχτωμένη. Μην το προχωρήσετε σε καμία περίπτωση. Ξανά δείτε το. Δεν είναι πρόσφορο το έδαφος για κάτι τέτοιο!!!
Η κατεύθυνση προς την οποία κινείται το νομοσχέδιο είναι τελείως λάθος κατά τη γνώμη μου.
Ευτελίζονται προσόντα με τη δικαιολογία ότι δεν κάνουν τον υποψήφιο ιδανικό για τη θέση.
Έχει αναφερθεί για παράδειγμα ότι εμπειρία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά και ξένες γλώσσες δεν θα πρέπει να συνυπολογίζονται σημαντικά. Μα όποιος έχει κάνει κάτι από αυτά εύκολα καταλαβαίνει ότι από ΌΛΑ κάτι κερδίζεις σε γνώση. Όσο «χαλαρό» και να είναι ένα μεταπτυχιακό κάτι θα σου δώσει, ακόμα κι αν εκείνη τη στιγμή δεν το καταλάβεις θα έρθει η στιγμή που θα χρησιμοποιήσεις αυτή τη γνώση.
Επιπλέον, όλα όσα προανέφερα σε διαμορφώνουν και σε βελτιώνουν σε αποδοτικότητα, σε κάνουν ικανότερο να αντιμετωπίσεις μια κατάσταση και αν φέρεις σε πέρας κάτι που σου έχει ανατεθεί.
Πώς μπορούν να αντικατασταθούν όλα αυτά που σου προσφέρουν οι σπουδές και η διαρκής επιμόρφωση (το ουσιαστικό τους κομμάτι και όχι το «χαρτί») με ένα τεστ πολλαπλών επιλογών;
Το υπάρχον σύστημα ΑΣΕΠ είναι από τα λίγα πράγματα στην Ελλάδα που λειτουργούν επί σειράς ετών και έχουν πλήρη αποδοχή από τους υποψηφίους, χωρίς γκρίνιες και υπονοούμενα για «πλάγιες» μεθόδους, για ποιο λόγο να το πειράξετε;
Το υπάρχον πρόβλημα στις προσλήψεις δεν ήταν τα κριτήρια διορισμού αλλά η καθυστέρησή τους. Εστιάστε λοιπόν στην ηλεκτρονική διεκπεραίωση των διαδικασιών αλλά χωρίς αλλαγή κριτηρίων (τα οποία έχουν την αποδοχή των υποψηφίων και δεν αφήνουν «παραθυράκια»).
Το θέμα είναι το σύστημα από αξιοκρατικό (που είναι) και αργό γίνει αξιοκρατικό και γρήγορο, όχι από αξιοκρατικό και αργό να γίνει αναξιοκρατικό και γρήγορο.
Θα πρεπει να ισχυσει μετα απο μια 5ετια.
Προτείνω να διατηρηθεί το υπάρχον σύστημα, δηλαδή και προκηρύξεις με γραπτό διαγωνισμό αλλά και προκηρύξεις με σειρά προτεραιότητας. Έτσι θα δίνονται ΙΣΕΣ ευκαιρίες σε ΟΛΟΥΣ, και στους νέους που δεν έχουν προϋπηρεσία αλλά και στους μεγαλύτερους που δεν έχουν το χρόνο να προετοιμαστούν για τις εξετάσεις! Είναι ΑΔΙΚΟ να ακυρώνεται η προσπάθεια τόσων ετών!
Να αποσυρθεί! Ματώσαμε κύριοι τόσα χρόνια για την απόκτηση όλων αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων. Σεβαστείτε τον κόπο των πολιτών που πίστεψαν σε αυτό το κράτος, παρέμειναν στη χώρα και εργάζονται εδώ! ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΟ ΑΣΕΠ!
Διαφωνώ σε οποιασδήποτε μορφής συνέντευξη και θεωρώ αδιανόητο να μην υπάρχει ένας εύλογος χρόνος προσαρμογής (τουλάχιστον μίας τετραετίας)όπως προβλέπεται και στον εκλογικό νόμο…
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες!Η ισχύς του νόμου να είναι τουλάχιστον μετά από 3-4 χρόνια!
Έγιναν θυσίες για να αποκτηθούν πτυχία και άλλες περγαμηνές. Δεν είναι κάτι εύκολο να σπουδάζεις για 15 χρόνια και να περιμένεις να περιμένεις και μετά να αλλάζει όλο το σύστημα….
Θα πρέπει να υπάρξει μεταβατική περίοδος τουλάχιστον 5ετιας. Είναι δυνατόν, οι κόποι μας για να μαζέψουμε πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλωσσες κτλ, να πηγαίνουν ουσιαστικά χαμενοι; μέχρι τώρα όλα αυτά μοριοδοτουνταν και γι αυτο αγωνιστήκαμε να τα αποκτήσουμε για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε μια θέση στο δημόσιο. Ειναι άδικο και αναξιοκρατικο να εξαρταται το αν θα διοριστεις απο μια συνεντευξη και ενα τεστ.
Να αποσυρθεί.
Είναι νομοσχέδιο που ανταπορκίνεται στις συνθήκες του 1960 . Σίγουρα θέλετε να το φέρετε στην βουλή προς ψήφιση? Ποίος το έγραψε ?
Γιατί τόση βιασύνη; Συμπεριλαμβάνεται η αιτιολογική έκθεση; Υπάρχει επιστημονική επιτροπή και ποιοι την απαρτίζουν; Σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, εν μέσω καραντίνας και απαγόρευσης κυκλοφορίας των πολιτών με τη χώρα να έρχεται αντιμέτωπη με σοβαρά προβλήματα η κυβέρνηση φέρνει προς ψήφιση ένα τόσο σημαντικό νομοσχέδιο, τυχαίο; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει συζήτηση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (πανεπιστήμια, ενώσεις εργαζομένων κ.τ.λ.), είναι τόσο αναγκαία η αλλαγή που πρέπει να γίνει τόσο άμεσα;
Πριν αλλαξετε το νομο,
απαγορευστε τις μονιμοποιησεις συμβασιουχων απο τους δημους, που προσφευγουν στα διοικητικα δικαστηρια κ μονιμοποιουνται αν εχουν συναπτες συμβασεις κ οι δημαρχοι δεν εξαντλουν οχι μονο τα ενδικα μεσα επειδη ετσι αποφασισε ο ΣΥΡΙΖΑ.
Εμεις μαζευαμε πτυχια κ αλλοι μονιμοποιηθηκαν επειδη ετυχε να συναπτπυν συμβασεις με δημους. κ οχι παλια…τωρα 2016 κ 2017
Αυτα το υπουργειο δεν τα βλεπει;
τι να κανω το γραπτο οταν εχω αυτη την κερκοπορτα ανοιχτη;
Καλησπέρα σας.
Δεν μοιάζει δίκαιο να αλλάζει έτσι μία διαδικασία , όπου πάνω σε αυτήν και τα κριτήρια τις αγωνίστηκε μια ολόκληρη γενιά.
καλός η κακός τα προηγούμενα χρόνια όσοι επιθυμούσαμε μια συγκεκριμένη θέση , αναζητούσαμε σε προηγούμενες προκηρύξεις τα κριτήρια που χρειαζόταν και με κόπο χρήμα και πολύ διάβασμα ξεκινούσαμε να συλλέγουμε τα απαραίτητα χαρτιά/πτυχία/σεμινάρια.
Ουσιαστικά όποιος ήθελε πιο πολύ μια θέση θα ήταν και αυτός που θα έκανε τις πιο πολλές θυσίες για να μαζέψει τα πιο πολλά χαρτιά.
Τώρα με το νέο αυτό σύστημα απλά πετάτε τον κόπο όλων όσων προσπαθούσαν αυτά τα χρόνια. σαν να τους λέτε οτι κακός πέταξαν τα νιάτα τους.
1 χρόνο φροντιστήριο θα κάνουν όλοι και θα έχουν τις ίδιες πιθανότητες. Τις ίδιες πιθανότητες θα έχει κάποιος που το έκανε στόχο ζωής, τις ίδιες και αυτός που δεν έκανε τίποτα τόσα χρόνια και απλά στάθηκε τυχερός την μία μέρα τις εξέτασης.
η εξέταση όμως δεν μπορεί να είναι αντικειμενική , διότι δεν μπορεί να καλύψει το εύρος όλον τον γνώσεων ενός ατόμου.
είναι σαν το παράδειγμα που συγκρίνουν 2 ζώα για το πιο θα πετάξει πιο γρήγορα , και ο ελέφαντας μοιάζει άχρηστος μπροστά στο περιστέρι , ενώ αν τα σύγκριναν στο βάρος το περιστέρι θα έμοιαζε αυτό άχρηστο .
η εξέταση είναι μόνο η μία άκρη του νομίσματος .
Δεν γίνεται ένα κράτος δικαίου να πετάει τον αγώνα μου και τα πτυχία μου στα σκουπίδια.
Δεν υπάρχει πρόβλεψη αξιολόγησης γνώσης ξένων γλωσσσών είτε ως μοριοδότηση κατοχής αντίστοιχου τίτλου με αντίστοιχη διάκριση επιπέδου γνώσης ανάλογη με τον αντίστοιχο τίτλο, είτε ως πρόβλεψη εξέτασης γνώσης (προφορική ή/και γραπτή) μέσω αντίστοιχης δοκιμασίας στο σώμα της προβλεπόμενης γραπτής δοκιμασίας γνώσεων και δεξιοτήτων.