1. Η αίτηση συμμετοχής υποβάλλεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 16.
2. Πριν από τη σύνταξη των προσωρινών πινάκων κατάταξης, το Α.Σ.Ε.Π. καλεί προς υποβολή δικαιολογητικών, με σχετική ανάρτηση στον διαδικτυακό του τόπο, μόνο εκείνους τους/τις υποψηφίους/ες που, επί τη βάσει των δηλωθέντων στην αίτηση συμμετοχής τους στοιχείων, φέρονται να προηγούνται στη σειρά κατάταξης και αντιστοιχούν σε αριθμό τουλάχιστον διπλάσιο του συνόλου των θέσεων που προκηρύσσονται.
3. Τα δικαιολογητικά υποβάλλονται εντός προθεσμίας δέκα (10) εργάσιμων ημερών που ορίζεται από το Α.Σ.Ε.Π..
4. Σε περίπτωση που, κατόπιν του ελέγχου των δικαιολογητικών, ο αριθμός των υποψηφίων που πρόκειται να συμπεριληφθούν στους προσωρινούς πίνακες δεν επαρκεί για την κάλυψη των προκηρυσσόμενων θέσεων, η ανωτέρω διαδικασία επαναλαμβάνεται για τους/τις επόμενους/ες κατά σειρά υποψηφίους/ες και ο αριθμός των υποψηφίων που καλούνται να υποβάλουν δικαιολογητικά, εντός της προθεσμίας του προηγούμενου εδαφίου, προσδιορίζεται από το Α.Σ.Ε.Π..
5. Για διαδικαστικά θέματα που δεν ρυθμίζονται από τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου ή από την κανονιστική πράξη της παρ. 2 του άρθρου 52, εφαρμόζονται αναλογικά τα άρθρα 14-25.
Αρχική Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέαΆρθρο 28 Διαδικασία επιλογής με σειρά προτεραιότητας
Άρθρο 28 Διαδικασία επιλογής με σειρά προτεραιότητας
- 115 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 6 ΣχόλιαΜέρος Α’ Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού και σύστημα προσλήψεων στον δημόσιο τομέα Άρθρο 2 Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 3 Αρμοδιότητες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 4 Προγραμματισμός διαδικασιών πλήρωσης θέσεων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 5 Προγραμματισμός θέσεων για άτομα με αναπηρία
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 6 Διαδικασίες πλήρωσης θέσεων τακτικού προσωπικού στον δημόσιο τομέα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 7 Πεδίο εφαρμογής
- 8 ΣχόλιαΜέρος Β’ Πλήρωση θέσεων με πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό Κεφάλαιο Α’ Δομή και περιεχόμενο πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Άρθρο 8 Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός, τόπος και χρόνος διενέργειας
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 9 Δομή και περιεχόμενο του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 10 Βαθμολόγηση υποψηφίων
- 201 ΣχόλιαΆρθρο 11 Προσαυξήσεις
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 12 Αξιολόγηση και βαθμολόγηση πρόσθετων διαγωνιστικών διαδικασιών – συνέντευξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 Ισοβαθμία υποψηφίων
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο Β’ Διαδικασία διεξαγωγής του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Άρθρο 14 Προκήρυξη πλήρωσης θέσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 15 Δικαίωμα συμμετοχής στον πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Πίνακες συμμετεχόντων και αποκλειόμενων από τον διαγωνισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Πίνακες διαγωνιζομένων που καλούνται προς υποβολή δικαιολογητικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 Προσωρινοί πίνακες κατάταξης – Πίνακες απορριπτέων – Οριστικοί πίνακεςΆρθρο 19 Προσωρινοί πίνακες κατάταξης – Πίνακες απορριπτέων – Οριστικοί πίνακες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20 Ενστάσεις – Αιτήσεις θεραπείας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 21 Πρόσθετες διαγωνιστικές διαδικασίες – Συνέντευξη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Πίνακες διοριστέων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 Διάθεση και διορισμός επιτυχόντων – επιλαχόντων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 Μεταβολές λόγω δικαστικών αποφάσεωνΆρθρο 24 Μεταβολές λόγω δικαστικών αποφάσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25 Όργανα διενέργειας του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 14 ΣχόλιαΜέρος Γ’ Άλλες διαδικασίες επιλογής προσωπικού Κεφάλαιο Α’ Επιλογή προσωπικού με βάση προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια Άρθρο 26 Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
- 157 ΣχόλιαΆρθρο 27 Κριτήρια επιλογής προσωπικού με σειρά προτεραιότητας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 28 Διαδικασία επιλογής με σειρά προτεραιότητας
- 1 ΣχόλιοΚεφάλαιο Β’ Πλήρωση θέσεων υπαλλήλων επί θητεία Άρθρο 29 Πεδίο εφαρμογής και όργανα επιλογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 Κριτήρια πλήρωσης θέσεων υπαλλήλων επί θητεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 Αρχικοί πίνακες κατάταξηςΆρθρο 31 Αρχικοί πίνακες κατάταξης
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 32 Διενέργεια ατομικής συνέντευξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 Προσωρινοί και οριστικοί πίνακες προσληπτέων
- 5 ΣχόλιαΚεφάλαιο Γ’ Πλήρωση θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη απρόβλεπτων, έκτακτων και παροδικών αναγκών Άρθρο 34 Προσωπικό για απρόβλεπτες και επείγουσες ανάγκες
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη παροδικών αναγκών
- 15 ΣχόλιαKεφάλαιο Δ’ Μεταβατικές διαδικασίες επιλογής Άρθρο 36 Γραπτός διαγωνισμός κατά τη μεταβατική περίοδο πριν την προκήρυξη πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 8 ΣχόλιαΜέρος Δ’ Οργανωτικά και διοικητικά θέματα του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού Άρθρο 37 Συγκρότηση
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 38 Πειθαρχική ευθύνη μελών του Α.Σ.Ε.Π. – Υπηρεσιακά και Πειθαρχικά Συμβούλια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 Αρμοδιότητες προέδρου – ΑναπλήρωσηΆρθρο 39 Αρμοδιότητες προέδρου – Αναπλήρωση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Εσωτερικός Κανονισμός του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής ΠροσωπικούΆρθρο 40 Εσωτερικός Κανονισμός του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 ΛειτουργίαΆρθρο 41 Λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 Οργάνωση – Προσωπικό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Γραφείο ΕπιθεώρησηςΆρθρο 43 Γραφείο Επιθεώρησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Συντάξιμη υπηρεσία και ασφαλιστικό καθεστώςΆρθρο 44 Συντάξιμη υπηρεσία και ασφαλιστικό καθεστώς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 Ετήσια Έκθεση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 Δαπάνες διαδικασιών πρόσληψης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 47 Υποχρεώσεις υπηρεσιών – λοιπών φορέων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 Τήρηση αρχείου/μητρώου – Ηλεκτρονικές υπηρεσίες – Θέματα ανάρτησης στο ΔιαύγειαΆρθρο 48 Τήρηση αρχείου/μητρώου – Ηλεκτρονικές υπηρεσίες – Θέματα ανάρτησης στο Διαύγεια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 Συμμετοχή και συνεργασία σε έρευνες και συμβουλευτικές υπηρεσίες
- 1 ΣχόλιοΜέρος Ε’ Μεταβατικές και τελικές διατάξεις Άρθρο 50 Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 51 Αξιολόγηση αποτελεσμάτων του νόμου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 53 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Νοεμβρίου 2020, 19:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
30 Νοεμβρίου 2020, 19:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 804 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Προτείνω να διορίζουν με απευθείας επιλογή τους υπάλληλους τα βουλευτικά γραφεία .Είναι πιο τίμιο αυτό παρα το ‘νέο’ ΑΣΕΠ..
Eίναι κατά της αρχής της ισονομίας και των ίσων ευκαιριών, το γεγονός ότι από τη στιγμή που υπάρχει η διασφάλιση του ελάχιστου ποσοστού προσλήψεων για τις κοινωνικά προστατευόμενες ομάδες όπως π.χ. πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, συγγενείς ΑΜΕΑ, να υπάρχει και επιπλέον προσαύξηση μοριοδότησης και για τις υπόλοιπες θέσεις.
Η μοριοδότηση με βάση κάποια κριτήρια θα πρέπει να αλλάξει. Εμείς οι νέοι που μόλις έχουμε αποφοιτήσει με γνώσεις και πολύ όρεξη δουλειά, μέχρι τώρα δεν έχουμε καμία ελπίδα να προσληφθούμε. Και αυτό γιατί; Επειδή προφανώς δεν έχουμε ειδική εμπειρία πάνω στο αντικείμενο μας ούτε για τον δημόσιο αλλά ούτε και για τον ιδιωτικό τομέα. Και αναρωτιέμαι; Πως θα αποκτήσουμε εμπειρία αν δεν εμπιστευτεί κανείς τις γνώσεις μας; Προσπαθούμε χρόνια για ένα πτυχίο και ένα μεταπτυχιακό, καθώς έχει γίνει πλέον απαραίτητο. Επίσης, γιατί πρέπει να μοριοδοτείται η αναπηρία συγγενών; Υποτίθεται μετά τα 18 είμαστε αυτόνομοι. Εάν για παράδειγμα έχω αδελφό με αναπηρία, γιατί να παίρνω μόρια; Πως επηρεάζει το γεγονός αυτό την επαγγελματική μου πορεία; Ακόμα, η τριτεκνία και η πολυτεκνία γιατί να μοριοδοτούνται; Προφανώς οι γονείς έχουν να θρέψουν περισσότερα άτομα, αλλά τα παιδιά τους να έχουν φτάσει 30 χρόνων και ακόμα να χρησιμοποιούν σαν προσόν την πολυτεκνία; Δηλαδή αυτός που έχει αδελφό με αναπηρία ή που έχει τρία αδέλφια πρέπει να σημαίνει ότι έχει περισσότερες γνώσεις από εμένα που δεν πληρώ κανένα από αυτά τα ειδικά κριτήρια και είναι πιο κατάλληλος για την θέση; Με αυτόν τον τρόπο εμείς οι νέοι δεν έχουμε ελπίδα ποτέ να αναγνωρίστουν οι γνώσεις μας;