1. Με σειρά προτεραιότητας δύναται να καλύπτονται οι θέσεις τακτικού προσωπικού των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ, μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, σε φορείς της παρ. 1 του άρθρου 7.
2. Με σειρά προτεραιότητας καλύπτονται α) οι θέσεις τακτικού προσωπικού για άτομα με αναπηρίες, β) οι θέσεις κατηγορίας ΥΕ και γ) περιπτώσεις προσωπικού που προβλέπονται με Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου.
3. Με τη διαδικασία αυτή επιλέγεται και προσωπικό ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ μέχρι την προκήρυξη του πρώτου πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού.
Αρχική Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέαΜέρος Γ’ Άλλες διαδικασίες επιλογής προσωπικού Κεφάλαιο Α’ Επιλογή προσωπικού με βάση προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια Άρθρο 26 Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
Μέρος Γ’ Άλλες διαδικασίες επιλογής προσωπικού Κεφάλαιο Α’ Επιλογή προσωπικού με βάση προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια Άρθρο 26 Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
- 115 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 6 ΣχόλιαΜέρος Α’ Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού και σύστημα προσλήψεων στον δημόσιο τομέα Άρθρο 2 Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 3 Αρμοδιότητες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 4 Προγραμματισμός διαδικασιών πλήρωσης θέσεων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 5 Προγραμματισμός θέσεων για άτομα με αναπηρία
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 6 Διαδικασίες πλήρωσης θέσεων τακτικού προσωπικού στον δημόσιο τομέα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 7 Πεδίο εφαρμογής
- 8 ΣχόλιαΜέρος Β’ Πλήρωση θέσεων με πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό Κεφάλαιο Α’ Δομή και περιεχόμενο πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Άρθρο 8 Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός, τόπος και χρόνος διενέργειας
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 9 Δομή και περιεχόμενο του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 10 Βαθμολόγηση υποψηφίων
- 201 ΣχόλιαΆρθρο 11 Προσαυξήσεις
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 12 Αξιολόγηση και βαθμολόγηση πρόσθετων διαγωνιστικών διαδικασιών – συνέντευξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 Ισοβαθμία υποψηφίων
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο Β’ Διαδικασία διεξαγωγής του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Άρθρο 14 Προκήρυξη πλήρωσης θέσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 15 Δικαίωμα συμμετοχής στον πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Πίνακες συμμετεχόντων και αποκλειόμενων από τον διαγωνισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Πίνακες διαγωνιζομένων που καλούνται προς υποβολή δικαιολογητικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 Προσωρινοί πίνακες κατάταξης – Πίνακες απορριπτέων – Οριστικοί πίνακεςΆρθρο 19 Προσωρινοί πίνακες κατάταξης – Πίνακες απορριπτέων – Οριστικοί πίνακες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20 Ενστάσεις – Αιτήσεις θεραπείας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 21 Πρόσθετες διαγωνιστικές διαδικασίες – Συνέντευξη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Πίνακες διοριστέων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 Διάθεση και διορισμός επιτυχόντων – επιλαχόντων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 Μεταβολές λόγω δικαστικών αποφάσεωνΆρθρο 24 Μεταβολές λόγω δικαστικών αποφάσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25 Όργανα διενέργειας του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 14 ΣχόλιαΜέρος Γ’ Άλλες διαδικασίες επιλογής προσωπικού Κεφάλαιο Α’ Επιλογή προσωπικού με βάση προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια Άρθρο 26 Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
- 157 ΣχόλιαΆρθρο 27 Κριτήρια επιλογής προσωπικού με σειρά προτεραιότητας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 28 Διαδικασία επιλογής με σειρά προτεραιότητας
- 1 ΣχόλιοΚεφάλαιο Β’ Πλήρωση θέσεων υπαλλήλων επί θητεία Άρθρο 29 Πεδίο εφαρμογής και όργανα επιλογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 Κριτήρια πλήρωσης θέσεων υπαλλήλων επί θητεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 Αρχικοί πίνακες κατάταξηςΆρθρο 31 Αρχικοί πίνακες κατάταξης
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 32 Διενέργεια ατομικής συνέντευξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 Προσωρινοί και οριστικοί πίνακες προσληπτέων
- 5 ΣχόλιαΚεφάλαιο Γ’ Πλήρωση θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη απρόβλεπτων, έκτακτων και παροδικών αναγκών Άρθρο 34 Προσωπικό για απρόβλεπτες και επείγουσες ανάγκες
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη παροδικών αναγκών
- 15 ΣχόλιαKεφάλαιο Δ’ Μεταβατικές διαδικασίες επιλογής Άρθρο 36 Γραπτός διαγωνισμός κατά τη μεταβατική περίοδο πριν την προκήρυξη πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 8 ΣχόλιαΜέρος Δ’ Οργανωτικά και διοικητικά θέματα του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού Άρθρο 37 Συγκρότηση
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 38 Πειθαρχική ευθύνη μελών του Α.Σ.Ε.Π. – Υπηρεσιακά και Πειθαρχικά Συμβούλια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 Αρμοδιότητες προέδρου – ΑναπλήρωσηΆρθρο 39 Αρμοδιότητες προέδρου – Αναπλήρωση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Εσωτερικός Κανονισμός του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής ΠροσωπικούΆρθρο 40 Εσωτερικός Κανονισμός του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 ΛειτουργίαΆρθρο 41 Λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 Οργάνωση – Προσωπικό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Γραφείο ΕπιθεώρησηςΆρθρο 43 Γραφείο Επιθεώρησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Συντάξιμη υπηρεσία και ασφαλιστικό καθεστώςΆρθρο 44 Συντάξιμη υπηρεσία και ασφαλιστικό καθεστώς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 Ετήσια Έκθεση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 Δαπάνες διαδικασιών πρόσληψης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 47 Υποχρεώσεις υπηρεσιών – λοιπών φορέων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 Τήρηση αρχείου/μητρώου – Ηλεκτρονικές υπηρεσίες – Θέματα ανάρτησης στο ΔιαύγειαΆρθρο 48 Τήρηση αρχείου/μητρώου – Ηλεκτρονικές υπηρεσίες – Θέματα ανάρτησης στο Διαύγεια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 Συμμετοχή και συνεργασία σε έρευνες και συμβουλευτικές υπηρεσίες
- 1 ΣχόλιοΜέρος Ε’ Μεταβατικές και τελικές διατάξεις Άρθρο 50 Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 51 Αξιολόγηση αποτελεσμάτων του νόμου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 53 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Νοεμβρίου 2020, 19:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
30 Νοεμβρίου 2020, 19:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
14 Σχόλια 804 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
2. Με σειρά προτεραιότητας καλύπτονται
α) οι θέσεις τακτικού προσωπικού για άτομα με αναπηρίες,
β) οι θέσεις για πολύτεκνους και τριτέκνους και τέκνα αυτών,
γ)οι θέσεις κατηγορίας ΥΕ και
δ) περιπτώσεις προσωπικού που προβλέπονται με Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου
Παρ.2: Οι προβλέψεις για κάλυψη των θέσεων κατηγορίας υποχρεωτικής εκπαίδευσης (ΥΕ) με σειρά προτεραιότητας, περικλείουν σαφώς περιπτώσεις συγγενών που ασκούν έμμεσα το δικαίωμα προστασίας από την αναπηρία, ως εκ τούτου θα πρέπει να διέπονται από το πνεύμα του άρθρου 11 του νομοσχεδίου και, κατά την εκτίμησή μας, από το γράμμα του άρθρου 25 του Ν.4440/2016, καθώς η προστασία που κατοχυρώθηκε με τον συγκεκριμένο νόμο θεμελιώθηκε, προφανώς, στην αντιστάθμιση των δυσμενών επιδράσεων που ασκεί η ύπαρξη της αναπηρίας της στις ευκαιρίες πρόσβασης στην αγορά εργασίας.
Προτείνουμε, η παράγραφος 2 να αναδιατυπωθεί κατά τα ακόλουθα:
«2. Με σειρά προτεραιότητας καλύπτονται α) οι θέσεις τακτικού προσωπικού για άτομα με αναπηρίες, β) οι θέσεις κατηγορίας ΥΕ, από τις οποίες ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) καλύπτεται από συγγενείς ατόμων με αναπηρία και γ) περιπτώσεις προσωπικού που προβλέπονται με Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου».
Άρθρο 26 Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
Στην παρ. 2 πρέπει να αναφερθεί ότι στις θέσεις κατηγορίας ΥΕ, συμπεριλαμβάνονται και οι συγγενείς ατόμων με αναπηρία, σε ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) όπως ίσχυε και με το άρθρο 25, παρ. 1δ) του ν. 4440/2016.
Η παρ. 2 να τροποποιηθεί ως ακολούθως (βλ. με έντονη γραμματοσειρά):
«2. Με σειρά προτεραιότητας καλύπτονται α) οι θέσεις τακτικού προσωπικού για άτομα με αναπηρίες, β) οι θέσεις κατηγορίας ΥΕ, από τις οποίες πέντε τοις εκατό (5%) του ποσοστού καλύπτεται από συγγενείς ατόμων με αναπηρία .και γ) περιπτώσεις προσωπικού που προβλέπονται με Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου»
Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
2. Με σειρά προτεραιότητας καλύπτονται
α) οι θέσεις τακτικού προσωπικού για άτομα με αναπηρίες,
β) οι θέσεις για πολύτεκνους και τριτέκνους και τέκνα αυτών,
γ)οι θέσεις κατηγορίας ΥΕ και
δ) περιπτώσεις προσωπικού που προβλέπονται με Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΝΟΜΟΥ) ΑΤΤΙΚΗΣ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 2006
Σαπφούς 21, Καλλιθέα. ΤΚ 17676
τηλ 210 9524869, 6932 737727, 6949 592286,
email: titsa_mesouridou@yahoo.gr
email: triteknoiattikis@yahoo.gr
fax: 2109570649
http://triteknoinomouattikis.blogspot.com
Θέμα: Προτάσεις στο σχέδιο νόμου – Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)
Οι προτάσεις μας στο σχέδιο νόμου που θέσατε σε δημόσια διαβούλευση:
΄΄Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα΄΄.
Στο άρθρο 11: Προσαυξήσεις
1.Στ. Κατά δέκα(10) μονάδες για πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων
1.ζ. Κατά εννέα (9) μονάδες για τρίτεκνους και τέκνα τριτέκνων.
Ως τρίτεκνος γονέας νοείται ο γονέας που έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια τριών παιδιών και την διατηρεί ισοβίως.
Ως τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, νοείται το τέκνο τρίτεκνου γονέα, τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25ο) έτος της ηλικίας τους,
ή φοιτούν σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και σε αναγνωρισμένα ως ομοταγή εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής, ή εκπληρώνουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν συμπληρώσει το τριακοστό (30ό) έτος της ηλικίας τους, ανεξαρτήτως ηλικίας και οικογενειακής κατάστασης των λοιπών τέκνων.
2. Σε κάθε περίπτωση, το ποσοστό επί του συνόλου των διατιθέμενων προς διορισμό υποψηφίων από τον οικείο πίνακα διοριστέων και, εφόσον αυτός δεν επαρκεί, από τον οικείο οριστικό πίνακα κατάταξης, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ, και κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, δεν μπορεί να υπολείπεται των κάτωθι :
α) 15% για πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων,
β) 15% για τρίτεκνους και τέκνα τριτέκνων,
Στο Άρθρο 26: Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
2. Με σειρά προτεραιότητας καλύπτονται
α) οι θέσεις τακτικού προσωπικού για άτομα με αναπηρίες,
β) οι θέσεις για πολύτεκνους και τριτέκνους και τέκνα αυτών,
γ)οι θέσεις κατηγορίας ΥΕ και
δ) περιπτώσεις προσωπικού που προβλέπονται με Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου
Στο Άρθρο 27: Κριτήρια επιλογής προσωπικού με σειρά προτεραιότητας
1.Οι υποψήφιοι/ες για διορισμό ή πρόσληψη σε θέσεις για τις οποίες απαιτείται τίτλος σπουδών δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (κατηγορίες ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ) κατατάσσονται σε πίνακες κατάταξης κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, όπως αυτή προκύπτει από τη Ε. Αριθμός τέκνων: Τριακόσιες(300) μονάδες για καθένα ανήλικο τέκνο.
Ε. Αν ο/η υποψήφιος/α είναι τέκνο πολύτεκνης οικογένειας ή τρίτεκνης οικογένειας, τριακόσιες (300) μονάδες.
βαθμολόγηση των ακόλουθων κριτηρίων:
2. Για τις θέσεις για τις οποίες ως τυπικό προσόν διορισμού απαιτείται τίτλος υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (κατηγορία ΥΕ), η σειρά κατάταξης των υποψηφίων καθορίζεται κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, όπως αυτή προκύπτει από τη βαθμολόγηση των ακόλουθων κριτηρίων:
A. Αριθμός τέκνων: Διακόσιες (200) μονάδες για καθένα ανήλικο τέκνο.
Αν ο/η υποψήφιος/α είναι τέκνο πολύτεκνης οικογένειας ή τρίτεκνης οικογένειας, τριακόσιες (300) μονάδες.
Δ. Ηλικία: Για ηλικία έως και 35 ετών εβδομήντα πέντε (75) μονάδες.
Για ηλικία άνω των 50 ετών εκατόν πενήντα (150) μονάδες.
Στο Άρθρο 35 Προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη παροδικών αναγκών
2.Οι υποψήφιοι/ες για την πλήρωση θέσεων τριτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και υποχρεωτικής εκπαίδευσης κατατάσσονται σε προσωρινούς πίνακες που καταρτίζουν οι φορείς κατά κλάδο ή ειδικότητα και κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας, εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων και δικαιολογητικών συμμετοχής, με βάση τα κατωτέρω αναφερόμενα κριτήρια:
δ. Τρίτεκνος γονέας. Εκατό(100) μονάδες για κάθε τέκνο. Ως τρίτεκνος γονέας νοείται ο γονέας που έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια τριών παιδιών.
Ως τρίτεκνος γονέας νοείται ο γονέας που έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια τριών παιδιών και την διατηρεί ισοβίως.
ε. Τέκνο τρίτεκνης οικογένειας. Ογδόντα (80) μονάδες για κάθε μέλος τρίτεκνης οικογένειας.
Ως τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, νοείται το τέκνο τρίτεκνου γονέα, τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25ο) έτος της ηλικίας τους,
ή φοιτούν σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και σε αναγνωρισμένα ως ομοταγή εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής, ή εκπληρώνουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν συμπληρώσει το τριακοστό (30ό) έτος της ηλικίας τους, ανεξαρτήτως ηλικίας και οικογενειακής κατάστασης των λοιπών τέκνων.
Σε περίπτωση που συντρέχουν στο πρόσωπο του ίδιου υποψηφίου οι ιδιότητες του τρίτεκνου γονέα και του τέκνου τρίτεκνης οικογένειας, ο/η υποψήφιος/α λαμβάνει μοριοδότηση τριακόσια ογδόντα (380) μονάδων.
Στο Άρθρο 36: Γραπτός διαγωνισμός κατά τη μεταβατική περίοδο πριν την προκήρυξη πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
6. Για τη σειρά των υποψηφίων στους πίνακες κατάταξης, η βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού προσαυξάνεται ως ακολούθως:
α. Κατά πέντε (5) μονάδες για τους κατόχους διδακτορικού διπλώματος.
β. Κατά δύο (2) μονάδες για τους κατόχους διπλώματος μεταπτυχιακών σπουδών ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης. Βαθμολογείται μέχρι ένα (1) διδακτορικό δίπλωμα και μέχρι ένα (1) δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών. Οι προσαυξήσεις των περ. α΄ και β΄ υπολογίζονται αθροιστικά για τους/τις κατόχους διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών…….
γ. Κατά είκοσι(20) μονάδες για πολύτεκνους, τρίτεκνους και τα τέκνα αυτών
Ελπίζουμε ότι θα λάβετε υπ΄ όψιν τις προτάσεις μας.
Με τιμή,
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος – Θεοκλήτη Μεσουρίδου
Η Γ.Γραμματέας – Δέσποινα Τσουρουφλή
Προτείνω να διατηρηθεί η επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας και μοριοδότηση και για την κατηγορία ΔΕ όπως θα ισχύσει για τους ΥΕ
Τα πτυχία ΔΕ δεν έρχονται και από το εξωτερικό όπως των πανεπιστημίων αλλά ανήκουν αποκλειστικά στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, οπότε το επιχείρημα «εύκολοι βαθμοί πτυχίου λόγω χώρας προέλευσης» δεν ισχύει εδώ.
Θέλει κόπο να αριστεύσεις, και κουράγιο να ξανακάτσεις μεγάλος στα θρανία για να πάρεις το χαρτί της ειδικότητας.
Μπορεί να εφαρμοστεί η νέα μοριοδότηση του αρθρου 27 του παρόντος νομοσχεδίου μιας και δεν θα επιφέρει ουσιαστικές αλλαγές στην κατάταξη των υποψηφίων.
Επίσης,
θεωρώ μετά την ανάγνωση του συνόλου των σχολίων στα επιμέρους άρθρα ότι καλό θα ήταν το υπουργείο να μην βιαστεί να προχωρήσει το παρόν νομοσχέδιο, και να αφουγκραστεί τον παλμό της παρούσας διαβούλευσης πριν προχωρήσει σε μια τέτοια αναθεώρηση ενός επιτυχημένου θεσμού που καμία κυβέρνηση δεν τόλμησε να ακουμπήσει εδώ και 26 χρόνια προκειμένου μα μην πληγεί η αξιοπιστία της αφενός, και του ΑΣΕΠ στα μάτια της κοινωνίας από την άλλη.
2. Με σειρά προτεραιότητας καλύπτονται
α) οι θέσεις τακτικού προσωπικού για άτομα με αναπηρίες,
β) οι θέσεις για πολύτεκνους και τριτέκνους και τέκνα αυτών,
γ)οι θέσεις κατηγορίας ΥΕ και
δ) περιπτώσεις προσωπικού που προβλέπονται με Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΝΟΜΟΥ) ΑΤΤΙΚΗΣ
Σαπφούς 21, Καλλιθέα. ΤΚ 17676
τηλ 210 9524869, 6932 737727, 6949 592286,
email: titsa_mesouridou@yahoo.gr
email: triteknoiattikis@yahoo.gr
fax: 2109570649
http://triteknoinomouattikis.blogspot.com
Θέμα: Προτάσεις στο σχέδιο νόμου – Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)
Οι προτάσεις μας στο σχέδιο νόμου που θέσατε σε δημόσια διαβούλευση:
΄΄Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα΄΄.
Στο άρθρο 11: Προσαυξήσεις
1.Στ. Κατά δέκα(10) μονάδες για πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων
1.ζ. Κατά εννέα (9) μονάδες για τρίτεκνους και τέκνα τριτέκνων.
Ως τρίτεκνος γονέας νοείται ο γονέας που έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια τριών παιδιών και την διατηρεί ισοβίως.
Ως τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, νοείται το τέκνο τρίτεκνου γονέα, τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25ο) έτος της ηλικίας τους,
ή φοιτούν σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και σε αναγνωρισμένα ως ομοταγή εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής, ή εκπληρώνουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν συμπληρώσει το τριακοστό (30ό) έτος της ηλικίας τους, ανεξαρτήτως ηλικίας και οικογενειακής κατάστασης των λοιπών τέκνων.
2. Σε κάθε περίπτωση, το ποσοστό επί του συνόλου των διατιθέμενων προς διορισμό υποψηφίων από τον οικείο πίνακα διοριστέων και, εφόσον αυτός δεν επαρκεί, από τον οικείο οριστικό πίνακα κατάταξης, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ, και κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, δεν μπορεί να υπολείπεται των κάτωθι :
α) 15% για πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων,
β) 15% για τρίτεκνους και τέκνα τριτέκνων,
Στο Άρθρο 26: Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
2. Με σειρά προτεραιότητας καλύπτονται
α) οι θέσεις τακτικού προσωπικού για άτομα με αναπηρίες,
β) οι θέσεις για πολύτεκνους και τριτέκνους και τέκνα αυτών,
γ)οι θέσεις κατηγορίας ΥΕ και
δ) περιπτώσεις προσωπικού που προβλέπονται με Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου
Στο Άρθρο 27: Κριτήρια επιλογής προσωπικού με σειρά προτεραιότητας
1.Οι υποψήφιοι/ες για διορισμό ή πρόσληψη σε θέσεις για τις οποίες απαιτείται τίτλος σπουδών δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (κατηγορίες ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ) κατατάσσονται σε πίνακες κατάταξης κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, όπως αυτή προκύπτει από τη Ε. Αριθμός τέκνων: Τριακόσιες(300) μονάδες για καθένα ανήλικο τέκνο.
Ε. Αν ο/η υποψήφιος/α είναι τέκνο πολύτεκνης οικογένειας ή τρίτεκνης οικογένειας, τριακόσιες (300) μονάδες.
βαθμολόγηση των ακόλουθων κριτηρίων:
2. Για τις θέσεις για τις οποίες ως τυπικό προσόν διορισμού απαιτείται τίτλος υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (κατηγορία ΥΕ), η σειρά κατάταξης των υποψηφίων καθορίζεται κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, όπως αυτή προκύπτει από τη βαθμολόγηση των ακόλουθων κριτηρίων:
A. Αριθμός τέκνων: Διακόσιες (200) μονάδες για καθένα ανήλικο τέκνο.
Αν ο/η υποψήφιος/α είναι τέκνο πολύτεκνης οικογένειας ή τρίτεκνης οικογένειας, τριακόσιες (300) μονάδες.
Δ. Ηλικία: Για ηλικία έως και 35 ετών εβδομήντα πέντε (75) μονάδες.
Για ηλικία άνω των 50 ετών εκατόν πενήντα (150) μονάδες.
Στο Άρθρο 35 Προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη παροδικών αναγκών
2.Οι υποψήφιοι/ες για την πλήρωση θέσεων τριτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και υποχρεωτικής εκπαίδευσης κατατάσσονται σε προσωρινούς πίνακες που καταρτίζουν οι φορείς κατά κλάδο ή ειδικότητα και κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας, εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων και δικαιολογητικών συμμετοχής, με βάση τα κατωτέρω αναφερόμενα κριτήρια:
δ. Τρίτεκνος γονέας. Εκατό(100) μονάδες για κάθε τέκνο. Ως τρίτεκνος γονέας νοείται ο γονέας που έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια τριών παιδιών.
Ως τρίτεκνος γονέας νοείται ο γονέας που έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια τριών παιδιών και την διατηρεί ισοβίως.
ε. Τέκνο τρίτεκνης οικογένειας. Ογδόντα (80) μονάδες για κάθε μέλος τρίτεκνης οικογένειας.
Ως τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, νοείται το τέκνο τρίτεκνου γονέα, τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25ο) έτος της ηλικίας τους,
ή φοιτούν σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και σε αναγνωρισμένα ως ομοταγή εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής, ή εκπληρώνουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν συμπληρώσει το τριακοστό (30ό) έτος της ηλικίας τους, ανεξαρτήτως ηλικίας και οικογενειακής κατάστασης των λοιπών τέκνων.
Σε περίπτωση που συντρέχουν στο πρόσωπο του ίδιου υποψηφίου οι ιδιότητες του τρίτεκνου γονέα και του τέκνου τρίτεκνης οικογένειας, ο/η υποψήφιος/α λαμβάνει μοριοδότηση τριακοσίων ογδόντα (380) μονάδων.
Στο Άρθρο 36: Γραπτός διαγωνισμός κατά τη μεταβατική περίοδο πριν την προκήρυξη πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
6. Για τη σειρά των υποψηφίων στους πίνακες κατάταξης, η βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού προσαυξάνεται ως ακολούθως:
α. Κατά πέντε (5) μονάδες για τους κατόχους διδακτορικού διπλώματος.
β. Κατά δύο (2) μονάδες για τους κατόχους διπλώματος μεταπτυχιακών σπουδών ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης. Βαθμολογείται μέχρι ένα (1) διδακτορικό δίπλωμα και μέχρι ένα (1) δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών. Οι προσαυξήσεις των περ. α΄ και β΄ υπολογίζονται αθροιστικά για τους/τις κατόχους διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών…….
γ. Κατά είκοσι(20) μονάδες για πολύτεκνους, τρίτεκνους και τα τέκνα αυτών
Ελπίζουμε ότι θα λάβετε υπ΄ όψιν τις προτάσεις μας.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος – Μεσουρίδου Θεοκλήτη
Η Γ.Γραμματέας – Τσουρουφλή Δέσποινα
Π Α Ν Ε Λ Λ Α Δ Ι Κ Η Ο Μ Ο Σ Π Ο Ν Δ Ι Α
Τ Ρ Ι Τ Ε Κ Ν Ω Ν (ΠΟΤ)
Μακρυνίτσης 9, ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ – ΑΘΗΝΑΙ
Τηλ.: 6909065204 – 6932737727 – e-mail:pespo3t@yahoo.gr
Θέμα: Προτάσεις στο σχέδιο νόμου – Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)
Οι προτάσεις μας στο σχέδιο νόμου που θέσατε σε δημόσια διαβούλευση:
΄΄Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα΄΄.
Στο άρθρο 11: Προσαυξήσεις
1.Στ. Κατά δέκα(10) μονάδες για πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων
1.ζ. Κατά εννέα (9) μονάδες για τρίτεκνους και τέκνα τριτέκνων.
Ως τρίτεκνος γονέας νοείται ο γονέας που έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια τριών παιδιών και την διατηρεί ισοβίως.
Ως τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, νοείται το τέκνο τρίτεκνου γονέα, τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25ο) έτος της ηλικίας τους,
ή φοιτούν σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και σε αναγνωρισμένα ως ομοταγή εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής, ή εκπληρώνουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν συμπληρώσει το τριακοστό (30ό) έτος της ηλικίας τους, ανεξαρτήτως ηλικίας και οικογενειακής κατάστασης των λοιπών τέκνων.
2. Σε κάθε περίπτωση, το ποσοστό επί του συνόλου των διατιθέμενων προς διορισμό υποψηφίων από τον οικείο πίνακα διοριστέων και, εφόσον αυτός δεν επαρκεί, από τον οικείο οριστικό πίνακα κατάταξης, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ, και κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, δεν μπορεί να υπολείπεται των κάτωθι :
α) 15% για πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων,
β) 15% για τρίτεκνους και τέκνα τριτέκνων,
Στο Άρθρο 26: Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
2. Με σειρά προτεραιότητας καλύπτονται
α) οι θέσεις τακτικού προσωπικού για άτομα με αναπηρίες,
β) οι θέσεις για πολύτεκνους και τριτέκνους και τέκνα αυτών,
γ)οι θέσεις κατηγορίας ΥΕ και
δ) περιπτώσεις προσωπικού που προβλέπονται με Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου
Στο Άρθρο 27: Κριτήρια επιλογής προσωπικού με σειρά προτεραιότητας
1.Οι υποψήφιοι/ες για διορισμό ή πρόσληψη σε θέσεις για τις οποίες απαιτείται τίτλος σπουδών δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (κατηγορίες ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ) κατατάσσονται σε πίνακες κατάταξης κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, όπως αυτή προκύπτει από τη Ε. Αριθμός τέκνων: Τριακόσιες(300) μονάδες για καθένα ανήλικο τέκνο.
Ε. Αν ο/η υποψήφιος/α είναι τέκνο πολύτεκνης οικογένειας ή τρίτεκνης οικογένειας, τριακόσιες (300) μονάδες.
βαθμολόγηση των ακόλουθων κριτηρίων:
2. Για τις θέσεις για τις οποίες ως τυπικό προσόν διορισμού απαιτείται τίτλος υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (κατηγορία ΥΕ), η σειρά κατάταξης των υποψηφίων καθορίζεται κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, όπως αυτή προκύπτει από τη βαθμολόγηση των ακόλουθων κριτηρίων:
A. Αριθμός τέκνων: Διακόσιες (200) μονάδες για καθένα ανήλικο τέκνο.
Αν ο/η υποψήφιος/α είναι τέκνο πολύτεκνης οικογένειας ή τρίτεκνης οικογένειας, τριακόσιες (300) μονάδες.
Δ. Ηλικία: Για ηλικία έως και 35 ετών εβδομήντα πέντε (75) μονάδες.
Για ηλικία άνω των 50 ετών εκατόν πενήντα (150) μονάδες.
Στο Άρθρο 35 Προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη παροδικών αναγκών
2.Οι υποψήφιοι/ες για την πλήρωση θέσεων τριτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και υποχρεωτικής εκπαίδευσης κατατάσσονται σε προσωρινούς πίνακες που καταρτίζουν οι φορείς κατά κλάδο ή ειδικότητα και κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας, εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων και δικαιολογητικών συμμετοχής, με βάση τα κατωτέρω αναφερόμενα κριτήρια:
δ. Τρίτεκνος γονέας. Εκατό(100) μονάδες για κάθε τέκνο. Ως τρίτεκνος γονέας νοείται ο γονέας που έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια τριών παιδιών.
Ως τρίτεκνος γονέας νοείται ο γονέας που έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια τριών παιδιών και την διατηρεί ισοβίως.
ε. Τέκνο τρίτεκνης οικογένειας. Ογδόντα (80) μονάδες για κάθε μέλος τρίτεκνης οικογένειας.
Ως τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, νοείται το τέκνο τρίτεκνου γονέα, τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25ο) έτος της ηλικίας τους,
ή φοιτούν σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και σε αναγνωρισμένα ως ομοταγή εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής, ή εκπληρώνουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν συμπληρώσει το τριακοστό (30ό) έτος της ηλικίας τους, ανεξαρτήτως ηλικίας και οικογενειακής κατάστασης των λοιπών τέκνων.
Σε περίπτωση που συντρέχουν στο πρόσωπο του ίδιου υποψηφίου οι ιδιότητες του τρίτεκνου γονέα και του τέκνου τρίτεκνης οικογένειας, ο/η υποψήφιος/α λαμβάνει μοριοδότηση τριακόσια ογδόντα (380) μονάδων.
Στο Άρθρο 36: Γραπτός διαγωνισμός κατά τη μεταβατική περίοδο πριν την προκήρυξη πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
6. Για τη σειρά των υποψηφίων στους πίνακες κατάταξης, η βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού προσαυξάνεται ως ακολούθως:
α. Κατά πέντε (5) μονάδες για τους κατόχους διδακτορικού διπλώματος.
β. Κατά δύο (2) μονάδες για τους κατόχους διπλώματος μεταπτυχιακών σπουδών ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης. Βαθμολογείται μέχρι ένα (1) διδακτορικό δίπλωμα και μέχρι ένα (1) δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών. Οι προσαυξήσεις των περ. α΄ και β΄ υπολογίζονται αθροιστικά για τους/τις κατόχους διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών…….
γ. Κατά είκοσι(20) μονάδες για πολύτεκνους, τρίτεκνους και τα τέκνα αυτών
Ελπίζουμε ότι θα λάβετε υπ΄ όψιν τις προτάσεις μας.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος – Ντιούδης Αντώνιος
Η Γ.Γραμματέας – Μεσουρίδου Θεοκλήτη
Θέμα: Προτάσεις στο σχέδιο νόμου – Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)
Οι προτάσεις μας στο σχέδιο νόμου που θέσατε σε δημόσια διαβούλευση:
΄΄Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα΄΄.
Στο άρθρο 11: Προσαυξήσεις
1.Στ. Κατά δέκα(10) μονάδες για πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων
1.ζ. Κατά εννέα (9) μονάδες για τρίτεκνους και τέκνα τριτέκνων.
Ως τρίτεκνος γονέας νοείται ο γονέας που έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια τριών παιδιών και την διατηρεί ισοβίως.
Ως τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, νοείται το τέκνο τρίτεκνου γονέα, τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25ο) έτος της ηλικίας τους,
ή φοιτούν σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και σε αναγνωρισμένα ως ομοταγή εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής, ή εκπληρώνουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν συμπληρώσει το τριακοστό (30ό) έτος της ηλικίας τους, ανεξαρτήτως ηλικίας και οικογενειακής κατάστασης των λοιπών τέκνων.
2. Σε κάθε περίπτωση, το ποσοστό επί του συνόλου των διατιθέμενων προς διορισμό υποψηφίων από τον οικείο πίνακα διοριστέων και, εφόσον αυτός δεν επαρκεί, από τον οικείο οριστικό πίνακα κατάταξης, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ, και κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, δεν μπορεί να υπολείπεται των κάτωθι :
α) 15% για πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων,
β) 15% για τρίτεκνους και τέκνα τριτέκνων,
Στο Άρθρο 26: Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
2. Με σειρά προτεραιότητας καλύπτονται
α) οι θέσεις τακτικού προσωπικού για άτομα με αναπηρίες,
β) οι θέσεις για πολύτεκνους και τριτέκνους και τέκνα αυτών,
γ)οι θέσεις κατηγορίας ΥΕ και
δ) περιπτώσεις προσωπικού που προβλέπονται με Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου
Στο Άρθρο 27: Κριτήρια επιλογής προσωπικού με σειρά προτεραιότητας
1.Οι υποψήφιοι/ες για διορισμό ή πρόσληψη σε θέσεις για τις οποίες απαιτείται τίτλος σπουδών δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (κατηγορίες ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ) κατατάσσονται σε πίνακες κατάταξης κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, όπως αυτή προκύπτει από τη Ε. Αριθμός τέκνων: Τριακόσιες(300) μονάδες για καθένα ανήλικο τέκνο.
Ε. Αν ο/η υποψήφιος/α είναι τέκνο πολύτεκνης οικογένειας ή τρίτεκνης οικογένειας, τριακόσιες (300) μονάδες.
βαθμολόγηση των ακόλουθων κριτηρίων:
2. Για τις θέσεις για τις οποίες ως τυπικό προσόν διορισμού απαιτείται τίτλος υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (κατηγορία ΥΕ), η σειρά κατάταξης των υποψηφίων καθορίζεται κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, όπως αυτή προκύπτει από τη βαθμολόγηση των ακόλουθων κριτηρίων:
A. Αριθμός τέκνων: Διακόσιες (200) μονάδες για καθένα ανήλικο τέκνο.
Αν ο/η υποψήφιος/α είναι τέκνο πολύτεκνης οικογένειας ή τρίτεκνης οικογένειας, τριακόσιες (300) μονάδες.
Δ. Ηλικία: Για ηλικία έως και 35 ετών εβδομήντα πέντε (75) μονάδες.
Για ηλικία άνω των 50 ετών εκατόν πενήντα (150) μονάδες.
Στο Άρθρο 35 Προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη παροδικών αναγκών
2.Οι υποψήφιοι/ες για την πλήρωση θέσεων τριτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και υποχρεωτικής εκπαίδευσης κατατάσσονται σε προσωρινούς πίνακες που καταρτίζουν οι φορείς κατά κλάδο ή ειδικότητα και κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας, εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων και δικαιολογητικών συμμετοχής, με βάση τα κατωτέρω αναφερόμενα κριτήρια:
δ. Τρίτεκνος γονέας. Εκατό(100) μονάδες για κάθε τέκνο. Ως τρίτεκνος γονέας νοείται ο γονέας που έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια τριών παιδιών.
Ως τρίτεκνος γονέας νοείται ο γονέας που έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια τριών παιδιών και την διατηρεί ισοβίως.
ε. Τέκνο τρίτεκνης οικογένειας. Ογδόντα (80) μονάδες για κάθε μέλος τρίτεκνης οικογένειας.
Ως τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, νοείται το τέκνο τρίτεκνου γονέα, τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25ο) έτος της ηλικίας τους,
ή φοιτούν σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και σε αναγνωρισμένα ως ομοταγή εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής, ή εκπληρώνουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν συμπληρώσει το τριακοστό (30ό) έτος της ηλικίας τους, ανεξαρτήτως ηλικίας και οικογενειακής κατάστασης των λοιπών τέκνων.
Σε περίπτωση που συντρέχουν στο πρόσωπο του ίδιου υποψηφίου οι ιδιότητες του τρίτεκνου γονέα και του τέκνου τρίτεκνης οικογένειας, ο/η υποψήφιος/α λαμβάνει μοριοδότηση διακοσίων σαράντα (240) μονάδων.
Στο Άρθρο 36: Γραπτός διαγωνισμός κατά τη μεταβατική περίοδο πριν την προκήρυξη πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
6. Για τη σειρά των υποψηφίων στους πίνακες κατάταξης, η βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού προσαυξάνεται ως ακολούθως:
α. Κατά πέντε (5) μονάδες για τους κατόχους διδακτορικού διπλώματος.
β. Κατά δύο (2) μονάδες για τους κατόχους διπλώματος μεταπτυχιακών σπουδών ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης. Βαθμολογείται μέχρι ένα (1) διδακτορικό δίπλωμα και μέχρι ένα (1) δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών. Οι προσαυξήσεις των περ. α΄ και β΄ υπολογίζονται αθροιστικά για τους/τις κατόχους διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών…….
γ. Κατά είκοσι(20) μονάδες για πολύτεκνους, τρίτεκνους και τα τέκνα αυτών
Ελπίζουμε ότι θα λάβετε υπ΄ όψιν τις προτάσεις μας.
Θα ήθελα να εκφράσω την άποψη μου για την διαδικασία επιλογής τακτικού προσωπικού ΔΕ στον δημόσιο τομέα: Να προσμετρώνται τα μόρια του τίτλου σπουδών,οι ξένες γλώσσες και η απόκτηση του χρόνου προϋπηρεσίας στην αντίστοιχη ειδικότητα
Τα ΝΠΔΔ που δεν ανήκουν στους φορεις γενικής κυβέρνησης δηλαδή αυτά που δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προυπολογισμό να μπορούν να προσλαμβάνουν το τακτικό και ΙΔΑΧ προσωπικό με τις διατάξεις των άρθρων 26 και 27. Αυτό ίσχυε με τις διατάξεις του άρθρου 18 το Ν.2190/1994.
Εννοείται φαντάζομαι οταν λέτε ατομα με αναπηρία να είναι απο 50% και πάνω. Πρέπει να δώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες ευκαιριες διορισμού στα άτομα με αναπηρία, δειχνοντας κοινωνικό προσωπο και οχι να δυσκολεψετε ακομα πιο πολύ την ζωή τους και την πιθανοτητα διορισμού τους.
Και σε περίπτωση που καθυστερήσει ο πρώτος διαγωνισμός αλλά οι υποψήφιοι αποκτούν νέα προσόντα δεν θα μπορούν να τα δηλώνουν; Κάτι σαν τους πίνακες των αναπληρωτών στην εκπαίδευση δηλαδή.