1. Η πρακτική δοκιμασία, όπου προβλέπεται, αξιολογείται ως επιτυχής/μη επιτυχής. Αν ο/η υποψήφιος/α αποτύχει στην πρακτική δοκιμασία, διαγράφεται από τους πίνακες κατάταξης για τις συγκεκριμένες θέσεις.
2. Η εξέταση ειδικών γνώσεων, όπου προβλέπεται, αξιολογείται ως επιτυχής/μη επιτυχής. Αν ο/η υποψήφιος/α αποτύχει στην εξέταση ειδικών γνώσεων, διαγράφεται από τους πίνακες κατάταξης για τις συγκεκριμένες θέσεις.
3. Η ατομική συνέντευξη για το Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό βαθμολογείται σε κλίμακα 1-100 μονάδων. Η μοριοδότηση της συνέντευξης κάθε υποψηφίου/ας προκύπτει από τον μέσο όρο των βαθμών των μελών της επιτροπής. Το περιεχόμενο της συνέντευξης με τα κρίσιμα και ουσιαστικά σημεία της αναφέρεται συνοπτικά στο πρακτικό της επιτροπής. Η μοριοδότηση για τον εκάστοτε υποψήφιο αιτιολογείται συνοπτικά από κάθε μέλος της επιτροπής. Ο βαθμός της συνέντευξης προστίθεται στην βαθμολογία του/της υποψηφίου/ας με συντελεστή βαρύτητας 35%.
4. Η ατομική συνέντευξη για θέσεις το αντικείμενο των οποίων σχετίζεται με την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής, αξιολογείται ως επιτυχής/μη επιτυχής. Αν υποψήφιος/α κριθεί ακατάλληλος/η για την άσκηση των συγκεκριμένων καθηκόντων, διαγράφεται από τον πίνακα διοριστέων με πλήρως αιτιολογημένη απόφαση της Επιτροπής, που καταγράφεται στα τηρούμενα πρακτικά της Επιτροπής και καλείται ο επόμενος κατά σειρά κατάταξης.
Αρχική Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέαΆρθρο 12 Αξιολόγηση και βαθμολόγηση πρόσθετων διαγωνιστικών διαδικασιών – συνέντευξης
Άρθρο 12 Αξιολόγηση και βαθμολόγηση πρόσθετων διαγωνιστικών διαδικασιών – συνέντευξης
- 115 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 6 ΣχόλιαΜέρος Α’ Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού και σύστημα προσλήψεων στον δημόσιο τομέα Άρθρο 2 Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 3 Αρμοδιότητες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 4 Προγραμματισμός διαδικασιών πλήρωσης θέσεων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 5 Προγραμματισμός θέσεων για άτομα με αναπηρία
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 6 Διαδικασίες πλήρωσης θέσεων τακτικού προσωπικού στον δημόσιο τομέα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 7 Πεδίο εφαρμογής
- 8 ΣχόλιαΜέρος Β’ Πλήρωση θέσεων με πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό Κεφάλαιο Α’ Δομή και περιεχόμενο πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Άρθρο 8 Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός, τόπος και χρόνος διενέργειας
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 9 Δομή και περιεχόμενο του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 10 Βαθμολόγηση υποψηφίων
- 201 ΣχόλιαΆρθρο 11 Προσαυξήσεις
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 12 Αξιολόγηση και βαθμολόγηση πρόσθετων διαγωνιστικών διαδικασιών – συνέντευξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 Ισοβαθμία υποψηφίων
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο Β’ Διαδικασία διεξαγωγής του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Άρθρο 14 Προκήρυξη πλήρωσης θέσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 15 Δικαίωμα συμμετοχής στον πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Πίνακες συμμετεχόντων και αποκλειόμενων από τον διαγωνισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Πίνακες διαγωνιζομένων που καλούνται προς υποβολή δικαιολογητικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 Προσωρινοί πίνακες κατάταξης – Πίνακες απορριπτέων – Οριστικοί πίνακεςΆρθρο 19 Προσωρινοί πίνακες κατάταξης – Πίνακες απορριπτέων – Οριστικοί πίνακες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20 Ενστάσεις – Αιτήσεις θεραπείας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 21 Πρόσθετες διαγωνιστικές διαδικασίες – Συνέντευξη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Πίνακες διοριστέων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 Διάθεση και διορισμός επιτυχόντων – επιλαχόντων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 Μεταβολές λόγω δικαστικών αποφάσεωνΆρθρο 24 Μεταβολές λόγω δικαστικών αποφάσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25 Όργανα διενέργειας του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 14 ΣχόλιαΜέρος Γ’ Άλλες διαδικασίες επιλογής προσωπικού Κεφάλαιο Α’ Επιλογή προσωπικού με βάση προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια Άρθρο 26 Επιλογή προσωπικού με σειρά προτεραιότητας – πεδίο εφαρμογής
- 157 ΣχόλιαΆρθρο 27 Κριτήρια επιλογής προσωπικού με σειρά προτεραιότητας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 28 Διαδικασία επιλογής με σειρά προτεραιότητας
- 1 ΣχόλιοΚεφάλαιο Β’ Πλήρωση θέσεων υπαλλήλων επί θητεία Άρθρο 29 Πεδίο εφαρμογής και όργανα επιλογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 Κριτήρια πλήρωσης θέσεων υπαλλήλων επί θητεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 Αρχικοί πίνακες κατάταξηςΆρθρο 31 Αρχικοί πίνακες κατάταξης
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 32 Διενέργεια ατομικής συνέντευξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 Προσωρινοί και οριστικοί πίνακες προσληπτέων
- 5 ΣχόλιαΚεφάλαιο Γ’ Πλήρωση θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη απρόβλεπτων, έκτακτων και παροδικών αναγκών Άρθρο 34 Προσωπικό για απρόβλεπτες και επείγουσες ανάγκες
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη παροδικών αναγκών
- 15 ΣχόλιαKεφάλαιο Δ’ Μεταβατικές διαδικασίες επιλογής Άρθρο 36 Γραπτός διαγωνισμός κατά τη μεταβατική περίοδο πριν την προκήρυξη πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού
- 8 ΣχόλιαΜέρος Δ’ Οργανωτικά και διοικητικά θέματα του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού Άρθρο 37 Συγκρότηση
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 38 Πειθαρχική ευθύνη μελών του Α.Σ.Ε.Π. – Υπηρεσιακά και Πειθαρχικά Συμβούλια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 Αρμοδιότητες προέδρου – ΑναπλήρωσηΆρθρο 39 Αρμοδιότητες προέδρου – Αναπλήρωση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Εσωτερικός Κανονισμός του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής ΠροσωπικούΆρθρο 40 Εσωτερικός Κανονισμός του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 ΛειτουργίαΆρθρο 41 Λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 Οργάνωση – Προσωπικό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Γραφείο ΕπιθεώρησηςΆρθρο 43 Γραφείο Επιθεώρησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Συντάξιμη υπηρεσία και ασφαλιστικό καθεστώςΆρθρο 44 Συντάξιμη υπηρεσία και ασφαλιστικό καθεστώς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 Ετήσια Έκθεση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 Δαπάνες διαδικασιών πρόσληψης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 47 Υποχρεώσεις υπηρεσιών – λοιπών φορέων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 Τήρηση αρχείου/μητρώου – Ηλεκτρονικές υπηρεσίες – Θέματα ανάρτησης στο ΔιαύγειαΆρθρο 48 Τήρηση αρχείου/μητρώου – Ηλεκτρονικές υπηρεσίες – Θέματα ανάρτησης στο Διαύγεια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 Συμμετοχή και συνεργασία σε έρευνες και συμβουλευτικές υπηρεσίες
- 1 ΣχόλιοΜέρος Ε’ Μεταβατικές και τελικές διατάξεις Άρθρο 50 Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 51 Αξιολόγηση αποτελεσμάτων του νόμου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 53 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Νοεμβρίου 2020, 19:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
30 Νοεμβρίου 2020, 19:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
19 Σχόλια 804 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Ατομική συνέντευξη που δε μπορεί να αξιολογηθεί με αντικειμενικά κριτήρια και με συντελεστή βαρύτητας 35% δεν ταιριάζει σε ένα αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων του δημόσιου τομέα.
Το ότι η συνέντευξη, εκτός από τις θέσεις ΕΕΠ, προβλέπεται και για «θέσεις,
το αντικείμενο των οποίων σχετίζεται με την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής»,
χωρίς να προσδιορίζεται ποιες είναι αυτές, ίσως ανοίγει παράθυρο
διασταλτικής ερμηνείας, ώστε να συμπεριλάβει θέσεις πολλών δημόσιων
φορέων με την επίφαση της ασφάλειας. Θα πρέπει να προσδιοριστούν ρητά οι
θέσεις που αφορούν την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στο παρόν
νομοσχέδιο
Προτείνω να διατηρηθεί το υπάρχον σύστημα, δηλαδή και προκηρύξεις με γραπτό διαγωνισμό αλλά και προκηρύξεις με σειρά προτεραιότητας. Έτσι θα δίνονται ΙΣΕΣ ευκαιρίες σε ΟΛΟΥΣ, και στους νέους που δεν έχουν προϋπηρεσία αλλά και στους μεγαλύτερους που δεν έχουν το χρόνο να προετοιμαστούν για τις εξετάσεις! Είναι ΑΔΙΚΟ να ακυρώνεται η προσπάθεια τόσων ετών!
Συνέντευξη να υπάρχει μόνο σε ειδικές θέσεις γιατί αποτελεί ένα κατ εξοχήν παράγοντα μαγειρέματος των αποτελεσμάτων εις όφελος των ημετέρων. Καταστρατηγεί την αντικειμενικότητα.
Η μόνη ανεξάρτητη αρχή που εξασφάλισε τη διαφάνεια και την αξιοκρατία στη χώρα ήταν ο ΑΣΕΠ. Με το νέο νομοσχέδιο και την εισαγωγή της υποκειμενικής διαδικασίας της συνέντευξης η οποία μοριοδοτείται με το εξωφρενικό ποσοστό 35% αντί για την πριμοδότηση των αντικειμενικών κριτηρίων της εμπειρίας και των ακαδημαϊκών προσόντων το μόνο που δεν ενισχύεται η διαφάνεια στο κράτος.
Στην παρ. 3 του άρθρου 12 θεωρούμε ότι το ποσοστό βαρύτητας της συνέντευξης το οποίο ανέρχεται σε 35% είναι υπερβολικό και θα δημιουργήσει σίγουρα στρεβλώσεις και διαμαρτυρίες. Εκ της εμπειρίας μου ένα ποσοστό γύρω στο 20% είναι αποδεκτό και θεμιτό, χωρίς να ανατρέπει άρδην την εικόνα του υποψηφίου και προστατεύοντας και τη Διοίκηση του ΑΣΕΠ.
Αν καταλαβαίνω καλά, η συνέντευξη αφορά μόνο σε θέσεις ειδικού επιστημονικού προσωπικού και σε θέσεις οι οποίες σχετίζονται με την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής;
Αν ισχύει αυτό, είναι καλό να είναι περιορισμένη η έκτασή της (αν το Υπουργείο είναι αμετακίνητο ως προς τη διατήρηση της συνέντευξης ως μέσο αξιολόγησης κι επιθυμεί να κωφεύσει απέναντι στην αγωνία που εκφράζεται από την ελληνική κοινωνία ως προς αυτό) αλλά το σωστότερο θα ήταν να μην υφίσταται καν ως μέσο αξιολόγησης η συνέντευξη, δεδομένης της διαχρονικής χρήσης της (σε διάφορες διαγωνιστικές διαδικασίες) με τρόπο, το λιγότερο, αδιαφανή. Αυτό είναι κάτι που το Υπουργείο, το Νομοθετικό Σώμα και γενικότερα ο πολιτικός κόσμος, δεν μπορεί να το αρνηθεί. Συνέβαλε στην παθογένεια της αναξιοκρατίας που επικρατούσε κι επικρατεί στη χώρα, ακόμη και μετά τον νόμο Πεπονή, που αν κι άλλαξε άρδην το σκηνικό των προσλήψεων στο Δημόσιο, δεν κατάφερε να εκμηδενίσει τις περιπτώσεις αναξιοκρατίας και προσλήψεων ως αποτέλεσμα του πελατειακού κράτους. Ένα μόνο παράδειγμα η πρόσληψη σωφρονιστικών υπαλλήλων τα προηγούμενα χρόνια.
Αυτό που αποτελεί μια ακόμη πρόκληση είναι η συμμετοχή της συνέντευξης στον βαθμό, σε ποσοστό 35%!!!
Αν η πραγματική πρόθεση είναι να διορθωθούν με αυτόν τον νόμο οι ατέλειες κι οι συνεπαγόμενες αδικίες του προηγούμενου, μία από τις απαραίτητες ενέργειες γι’ αυτό είναι να απαλειφθεί η συνέντευξη ως μέσο αξιολόγησης.
Απαράδεκτο το να υπάρχει συνέντευξη, και μάλιστα με μοριοδότηση 35%, πάρτε το πίσω.
Η συνέντευξη είναι μια καλή κίνηση μόνο εφόσον εξασφαλιστεί η διαφάνεια στην διεξαγωγή της. Διαφορετικά είναι ξεκάθαρη επιλογή ημετερων. Και στην Ελλάδα έχει αποδειχθεί ότι το δεύτερο είναι πιο εύκολο και πιο πιθανό από το πρώτο.
Απαράδεκτη η εισαγωγή της συνέντευξης, η διαδικασία μοριοδότησης παίρνει αυτόματα υποκειμενικό χαρακτήρα. Μόνο τα ακαδημαϊκά κριτήρια κάνουν την διαδικασία αξιοκρατική, οτιδήποτε άλλο είναι για να υπηρετεί πελατειακές σχέσεις.
Θεωρώ επίσης απαραίτητη την εξέταση των ψηφιακών δεξιοτήτων του υποψηφίου ως απαραίτητο πεδίο στην διαγωνιστική διαδικασία. Τέλος, είναι επιτέλους επιταγή να γίνει σεβαστό το Σύνταγμα της χώρας και να πάψουν οι «φωτογραφικές» ρυθμίσεις της μοριοδότησης της ειδικής εμπειρίας όπως για παράδειγμα η πρόσφατη προκήρυξη για πρόσληψη προσωπικού ΣΟΧ στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου η οποία αποτελεί πρόδηλο εμπαιγμό στην νοημοσύνη και την αξιοπρέπεια όλων μας με σωρεία φωτογραφικών ρυθμίσεων (πχ. πλαφόν στο όριο της γενικής εμπειρίας, μεγαλύτερος συντελεστής βαρύτητας στις ειδικές κατηγορίες έναντι της εκπαίδευσης και της εμπειρίας, έλλειψη της μοριοδότησης της γνώσης ξένων γλωσσών, εξαντλητική περιγραφή της κατοχής ειδικής εμπειρίας ωσάν ν’ αναφέρεται σε εργαζόμενους ΣΟΧ που κατείχαν στο παρελθόν τις συγκεκριμένες θέσεις, κ.λπ)
Το εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό δεν αξιολογείται από μια αναμφιβόλου σύστασης επιτροπή, δεν ισοπεδώνεται η ακαδημαϊκή μόρφωση σε τραπέζια συνεντεύξεων, δεν είναι διαφάνεια αυτό.
Ειναι απαραδεκτο να υπαρχει συνεντευξη ωστε το εκαστοτε κομμα να παιρνει καρανικες. Μονο τα ακαδημαικα κριτηρια πρεπει να λαμβανονται υποψιν.
Όσον αφορά στη διενέργεια των συνεντεύξεων, που κρίνεται καθοριστικής σημασίας με ποσοστό 35% επί της συνολικής βαθμολογίας,αφήνει πολλά ασαφή σημεία ως προς την επιλογή αυτών που την διεξάγουν και τη γενικότερη διαδικασία, ώστε να υπάρχει μεγάλο περιθώριο διαβλητότητας του διαγωνισμού. Το ότι επίσης επεκτείνεται η συνέντευξη εκτός από τις θέσεις ΕΕΠ και σε «θέσεις, το αντικείμενο των οποίων σχετίζεται με την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής», και εκεί ανοίγει «παραθυράκι» διασταλτικής ερμηνείας, ώστε να συμπεριλάβει ευρύτερους δημόσιους φορείς με την επίφαση της ασφάλειας. Συνεπώς εντελώς άκυρη η διεξαγωγή συνέντευξης, ειδικά στη χώρα μας, με την εμπειρία των κομματικών προσλήψεων στο πρόσφατο μεταπολιτευτικό παρελθόν.
Συνέντευξη γιατί ? με την συνέντευξη θα όπως να ναι ο υποψήφιος? συνετευξη 35% επι ποσο? επι της συνολικης βαθμολογίας? ,
οταν κάπιος παρει 70 στην κλίμακα της συνέντευξης και μετα 35% βαρύτητα στην βαθμολογία ποσά μόρια θα έχει ?
όταν ενας είχε πχ 7 πτυχιο ποσο θα πάρει ? ή θα πούμε εχει πτυχιο πχ ΠΕ Διοικητικού αρα περνει 200 μοναδες?
με την συνεντευξη απαξιωνεται τα πτυχια 35 % επι τησ συνολικης βαθμολογιας?
ντροπη
εμπειρια , υπογιστες , αγγλικα πανε περιπατο?
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τους προηγούμενους. Η συνέντευξη (με μοριοδότηση 35/100!) όχι μόνο δεν εξασφαλίζει τη διαφάνεια, αλλά μας γυρνά πίσω σε παλαιοκομματικές πρακτικές προ ΑΣΕΠ
Η συνέντευξη γίνεται για να υπάρχει διαφάνεια και αξιοκρατία στο κράτος ή μήπως για να απαξιωθεί η λειτουργία του ΑΣΕΠ;
Η μόνη ανεξάρτητη αρχή που εξασφάλισε τη διαφάνεια και την αξιοκρατία στη χώρα ήταν ο ΑΣΕΠ. Με το νέο νομοσχέδιο και την εισαγωγή της υποκειμενικής διαδικασίας της συνέντευξης η οποία μοριοδοτείται με το εξωφρενικό ποσοστό 35% αντί για την πριμοδότηση των αντικειμενικών κριτηρίων της εμπειρίας και των ακαδημαϊκών προσόντων το μόνο που δεν ενισχύεται η διαφάνεια στο κράτος.
Το ποσοστό 35% προσαύξηση στην συνέντευξη παραπέμπει αυτόματα σε πελατειακό κράτος. Ειναι απροκάλυπτο αυτό και αναξιοκρατικό μια ολιγολεπτη παράσταση σε μια επιτροπή αμφιβόλου προελευσης να κρινει κατα τοσο μεγαλο ποσοστο την πρόσληψη ή οχι ειδικου επιστημονικού προσωπικου.