1. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργούνται:
α. το τρίτο και τέταρτο εδάφιο της παρ. 2, το δεύτερο και τρίτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 9 του ν. 4013/2011 (Α’ 204), αναφορικά με την Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων,
β. οι παρ. 5, 7 και 8 του άρθρου 7, καθώς και οι παρ. 5, 7, 8 του άρθρου 8 του ν. 4445/2016 (Α’ 236), αναφορικά με τον Εθνικό Μηχανισμό Συντονισμού, Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Πολιτικών Κοινωνικής Ένταξης και Κοινωνικής Συνοχής,
γ. το άρθρο 45 του ν. 4447/2016 (Α’ 241), αναφορικά με την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων και το Σώμα Ελεγκτών Παιγνίων,
δ. η παρ. 4 του άρθρου 47 και η παρ. 1 του άρθρου 50 του ν. 4461/2017 (Α’ 38), αναφορικά με την Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας Α.Ε. και τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων
ε. το δεύτερο εδάφιο της παρ. 2, καθώς και οι παρ. 4 και 8 του άρθρου 33 του ν. 4472/2017 (Α’ 74), αναφορικά με την Εθνική Κεντρική Αρχή Προμηθειών Υγείας,
στ. το άρθρο 40 του ν. 3772/2009 (Α’ 112), αναφορικά με το Ελεγκτικό Συνέδριο,
ζ. το δέκατο τρίτο εδάφιο της παρ. 10 του άρθρου 54 του ν. 2121/1993 (Α’ 25), αναφορικά με τον Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας,
η. η παρ. 4 του εσωτερικού άρθρου 6 του άρθρου τέταρτου του ν. 4366/2016 (Α’ 18), αναφορικά με τον Οργανισμό Μεγάρου Μουσικής Αθηνών,
θ. οι παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 112 του ν. 4483/2017 (Α’ 107), αναφορικά με τους Ευρωπαϊκούς Ομίλους Εδαφικής Συνεργασίας,
ι. το τρίτο και τέταρτο εδάφιο της περ. β και το τελευταίο εδάφιο της περ. γ της παρ. 5, καθώς και το δεύτερο εδάφιο της περ. β της παρ. 6 του άρθρου 47 του ν. 4484/2017 (Α’ 110), αναφορικά με το Συμβούλιο Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων,
ια. οι παρ. 4 και 5 του άρθρου 111, η παρ. 9 του άρθρου 112, οι παρ. 5 και 6 του άρθρου 180, η παρ. 7 του άρθρου 197 καθώς και η παρ. 2 του άρθρου 273 του ν. 4555/2018 (Α’ 133), αναφορικά με τις Αυτοτελείς Υπηρεσίες Εποπτείας ΟΤΑ, τον Διαδημοτικό Σύνδεσμο Τεχνικής Υπηρεσίας, το Παρατηρητήριο Οικονομικής αυτοτέλειας των ΟΤΑ και την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης,
ιβ. οι παρ. 1 και 2 του άρθρου 51 του ν. 4557/2018 (Α’ 139), αναφορικά με την Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες,
ιγ. η παρ. 3 του άρθρου 32 του ν. 4559/2018 (Α’ 142), αναφορικά με τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς,
ιδ. η παρ. 4 του άρθρου 17 του π.δ. 26/2019 (Α’ 42), αναφορικά με το Πράσινο Ταμείο,
ιε. η παρ. 9 του άρθρου 24 του ν. 4578/2018 (Α’ 200), αναφορικά με τα Τμήματα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων Γρεβενών και Ορεστιάδας-Σ.ΕΠ.Ε,
ιστ. η παρ. 4 του άρθρου 15 του ν. 4633/2019 (Α’ 161), αναφορικά με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας,
ιζ. η παρ. 3 του άρθρου 74 του ν. 4600/2019 (Α’ 43), αναφορικά με το Εθνικό Ινστιτούτο Νεοπλασιών,
ιη. το τρίτο έως και έκτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 25 του ν. 3305/2005 (Α’ 17), αναφορικά με την Εθνική Αρχή Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής,
ιθ. οι παρ. 2 και 3 του άρθρου 54 του ν. 4605/2019 (Α’ 52), αναφορικά με τη Γενική Γραμματεία Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων,
κ. οι περ. β’ και γ’ της παρ. 8 του άρθρου 10 του ν. 3328/2005 (Α’ 80), αναφορικά με τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης,
κα. οι παρ. 1, 2, 3 του άρθρου 55, τα εδάφια δεύτερο έως και όγδοο της παρ. 9 του άρθρου 58, καθώς και η παρ. 17 του άρθρου 60 του ν. 4623/2019 (Α’ 134), αναφορικά με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας και το Ελληνικό Κέντρο Διαστήματος,
κβ. η παρ. 6 του άρθρου 43 του ν. 4761/2020 (Α’ 248), αναφορικά με τον Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων,
κγ. η παρ. 6 του άρθρου 18 του ν. 4624/2019 (Α’ 137), αναφορικά με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα,
κδ. η παρ. 4 του άρθρου 13 του ν. 4638/2019 (Α’ 181), αναφορικά με το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων,
κε. η παρ. 6 του άρθρου 106 του ν. 4670/2020 (Α’ 43), αναφορικά με την Τεχνική Υπηρεσία Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου,
κστ. η παρ. 2 του άρθρου 83, καθώς και οι παρ. 1 και 2 του άρθρου 110 του ν. 4674/2020 (Α’ 256), αναφορικά με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου,
κζ. η παρ. 13 του άρθρου 13 του ν. 4070/2012 (Α’ 82), αναφορικά με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων,
κη. η παρ. 3 του άρθρου 238 του ν. 3852/2010 (Α’ 87), αναφορικά με τις Αυτοτελείς Υπηρεσίες Εποπτείας ΟΤΑ,
κθ. η παρ. 1 του άρθρου 20 του ν. 4704/2020 (Α’ 133), αναφορικά με την Υπηρεσία Συντονισμού Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης,
λ. το άρθρο 86 του ν. 4714/2020 (Α’ 148), αναφορικά με τη Γενική Γραμματεία Φορολογικής Πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας,
λα. το δεύτερο εδάφιο της παρ.2 του άρθρου 6 του π.δ. 300/2003 (Α’ 256), αναφορικά με το ν.π.ι.δ. “ΕΠΑΝΟΔΟΣ”,
λβ. το δεύτερο και τρίτο εδάφιο της παρ. 11, καθώς και η παρ. 12 του άρθρου 23 του ν. 4479/2017 (Α’ 94), αναφορικά με τη Δημόσια Αρχή Λιμένων,
λγ. οι παρ. 1 και 2 του άρθρου 32 του ν. 4482/2017 (Α’ 102), αναφορικά με τις Ο.Σ.Ε.Θ. Α.Ε. και Α.Σ.Υ.Θ. Α.Ε.,
λδ. το δεύτερο και τρίτο εδάφιο της παρ. 1Α του άρθρου 128 του ν. 4549/2018 (Α’ 105), αναφορικά με το Αυτοτελές Τμήμα Εκτιμήσεων και Προσδιορισμού Αξιών Ακινήτων της Γενικής Γραμματείας Οικονομικής Πολιτικής,
λε. το τελευταίο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 19 του ν. 4440/2016 (Α’ 224), αναφορικά με το Ελεγκτικό Συνέδριο,
λστ. η παρ.13 του άρθρου 12 του ν. 2539/1997 (Α’ 244), αναφορικά με το Ελεγκτικό Συνέδριο,
λζ. το άρθρο 42 του ν. 4781/2021 (Α’ 31), αναφορικά με το Κέντρο Σχεδιασμού Εξωτερικής Πολιτικής του Υπουργείου Εξωτερικών,
λη. το δεύτερο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 133, καθώς και η περ. β’ της παρ. 11 του άρθρου 384 του ν. 4512/2018 (Α’ 5), αναφορικά με τη Διεύθυνση Συντονισμού και Παρακολούθησης του κανονιστικού πλαισίου για το επιχειρηματικό περιβάλλον του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, και τη Διεύθυνση Ερευνών Οικονομικού Εγκλήματος του Υπουργείου Οικονομικών,
λθ. το τρίτο εδάφιο της παρ. 1, καθώς και τα εδάφια δεύτερο έως και έβδομο της παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 4270/2014 (Α’ 143), αναφορικά με το Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο.
2. Από το πρώτο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 94 του ν. 4389/2016 (Α’ 94), αναφορικά με την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, διαγράφεται η φράση «κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, χωρίς να απαιτείται απόφαση ή σύμφωνη γνώμη των αρμόδιων Υπηρεσιακών Συμβουλίων».
3. Διαγράφονται το τελευταίο εδάφιο της περ. β’ της παρ. 3 του άρθρου 48 και το τελευταίο εδάφιο της περ. β’ της παρ. 4 του άρθρου 48 του ν. 4557/2018, αναφορικά με την Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες.
4. Διαγράφεται το τελευταίο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 49 του ν. 4139/2013 (Α’ 74), αναφορικά με τον Εθνικό Συντονιστή για την Αντιμετώπιση των Ναρκωτικών.
5. Από την παρ. 7 του άρθρου 96 του ν. 4622/2019 (Α’ 133), αναφορικά με την Εθνική Αρχή Διαφάνειας, διαγράφονται οι φράσεις «με απόφαση του Διοικητή, ύστερα από προκήρυξη της Αρχής, κατ` εξαίρεση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης, όπως εκάστοτε ισχύουν»,» και «χωρίς να απαιτείται απόφαση ή σύμφωνη γνώμη των αρμόδιων Υπηρεσιακών Συμβουλίων του φορέα προέλευσης, καθώς και του οργάνου διοίκησης αυτού,» καθώς και το τελευταίο εδάφιο αυτής και η παρ. 7 διαμορφώνεται ως εξής:
«7. Η Αρχή στελεχώνεται από μόνιμους δημοσίους υπαλλήλους και υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, οι οποίοι διέπονται από τις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα καθώς και των εκάστοτε ισχυουσών διατάξεων περί προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και καταλαμβάνουν αντίστοιχες οργανικές θέσεις. Η πλήρωση των κενών οργανικών θέσεων γίνεται με διορισμό μέσω ΑΣΕΠ, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις για τις Ανεξάρτητες Αρχές. Κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων της Αρχής δύναται, επίσης, να γίνεται με μετάταξη ή απόσπαση προσωπικού που υπηρετεί στο δημόσιο τομέα, όπως αυτός οριοθετείται στο άρθρο 51 του ν. 1892/1990, όπως εκάστοτε ισχύει, με την ίδια σχέση εργασίας. Για τις αποδοχές του προσωπικού που διορίζεται, προσλαμβάνεται, μετατάσσεται, αποσπάται ή μεταφέρεται στην Αρχή ισχύουν και εφαρμόζονται όσα προβλέπονται στο άρθρο 93 του παρόντος. Ο χρόνος υπηρεσίας των αποσπασμένων λογίζεται για κάθε συνέπεια ως χρόνος υπηρεσίας στην οργανική τους θέση.».
6. Από την παρ. 1 του άρθρου 15 του ν. 4647/2019 (Α’ 204), αναφορικά με τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, διαγράφεται η φράση «τακτικοί υπάλληλοι ή/και» και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:
«1. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη και του εκάστοτε αρμόδιου Υπουργού, δύνανται να αποσπάται στη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας ένστολο προσωπικό από τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης και ιδίως από το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή και τις Ένοπλες Δυνάμεις.»
7. Το πρώτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 3 του ν. 3938/2011 (Α’ 61), αναφορικά με την Υπηρεσία Διαχείρισης Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, αντικαθίσταται ως εξής: «Η Υπηρεσία της παρ. 1 στελεχώνεται είτε με αποσπάσεις πολιτικού προσωπικού σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4440/2016 (Α 224), είτε με αποσπάσεις ένστολου προσωπικού.»
8. Το τρίτο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 6 του π.δ. 300/2003, αναφορικά με το ν.π.ι.δ. “ΕΠΑΝΟΔΟΣ”, αντικαθίσταται ως εξής:
«Με απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ορίζονται οι υπεύθυνοι των παραρτημάτων της «ΕΠΑΝΟΔΟΥ».».
9. Από το τρίτο εδάφιο της περ. Θ της παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 2557/1997 (Α’ 271), αναφορικά με το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, διαγράφεται η φράση «με κοινές αποφάσεις του αρμοδίου οργάνου του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και του οικείου υπουργείου» και το τρίτο εδάφιο της περ. Θ της παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής: «Επιτρέπεται η απόσπαση προσωπικού από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού ή εποπτευόμενους από αυτό οργανισμούς δημόσιου ή ιδιωτικού δικαίου ή από άλλους φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα.».
10. Από την παρ. 1 του άρθρου 19 του ν. 4440/2016, διαγράφονται οι περ. στ’, ιβ’, ιε’, ιζ’, ιη’, ιθ’, κ’, κγ’, κστ’ και κζ’, αναφορικά με την Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης, την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους και το Αυτοτελές Τμήμα Εκτιμήσεων και Προσδιορισμού Αξιών Ακινήτων της Γενικής Γραμματείας Οικονομικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών, το Κέντρο Διαφύλαξης Αγιορείτικης Κληρονομιάς, την Αττικό Μετρό Α.Ε., τις Ειδικές Υπηρεσίες Δημοσίων Έργων (Ε.Υ.Δ.Ε.), τον Οργανισμό Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (ΟΔΔΗΧ), το Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο, την Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης του Υπουργείου Πολιτισμού (ήδη Πολιτισμού και Αθλητισμού), τη Γενική Γραμματεία Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης (ήδη Ανάπτυξης και Επενδύσεων) και την Ελληνική Διαχειριστική Εταιρεία Υδρογονανθράκων (Ε.Δ.Ε.Υ.) Α.Ε..
11. α) Εκκρεμείς σε οποιοδήποτε στάδιο διαδικασίες μετάταξης ή απόσπασης υπαλλήλων που διενεργούνται βάσει των διατάξεων που καταργούνται με το παρόν άρθρο ολοκληρώνονται βάσει των διατάξεων αυτών, ως ίσχυαν μέχρι την κατάργησή τους, σε αποκλειστική προθεσμία ενός (1) μηνός από την έναρξη ισχύος του παρόντος, με την επιφύλαξη της περ. δ). Ειδικά για τις αποφάσεις μετάταξης στην έννοια της ολοκλήρωσης περιλαμβάνεται και η αποστολή εντός της ως άνω αποκλειστικής προθεσμίας της σχετικής απόφασης για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
β) Υπάλληλοι μόνιμοι και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που ανήκουν οργανικά σε φορείς Γενικής Κυβέρνησης και οι οποίοι υπηρετούν κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος με απόσπαση σε φορείς βάσει των διατάξεων που καταργούνται με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου, δύνανται με αίτησή τους που υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) εργασίμων ημερών από την έναρξη ισχύος του παρόντος να μεταταγούν στον φορέα που υπηρετούν σε κενή οργανική θέση, εφόσον υπάρχει, άλλως με μεταφορά της θέσης τους, σε κλάδο ίδιας κατηγορίας, βάσει των τυπικών τους προσόντων. Από την εν λόγω ρύθμιση εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί και οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι. Στους μετατασσόμενους κατά την παρούσα παράγραφο εξακολουθεί να καταβάλλεται η προσωπική διαφορά του άρθρου 27 του ν. 4354/2015 (Α’ 176).
γ) Πράξεις απόσπασης που έχουν διενεργηθεί βάσει των διατάξεων που καταργούνται με το παρόν άρθρο και είναι σε ισχύ κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, δεν ανανεώνονται, εφόσον προβλεπόταν σχετικώς, και οι υπάλληλοι επιστρέφουν στις οργανικές τους θέσεις με την λήξη της απόσπασης. Σε περιπτώσεις που δεν προβλέπεται χρονικό διάστημα της απόσπασης, αυτή λήγει εντός ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος.
δ) Πράξεις μετάταξης υπαλλήλων που εκκρεμούν προς υπογραφή κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος βάσει του άρθρου 18 του ν. 4440/2016, ολοκληρώνονται εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος. Εκκρεμείς σε οποιοδήποτε άλλο στάδιο διαδικασίες μετάταξης δεν ολοκληρώνονται. Υπάλληλοι που τυχόν υπηρετούν με απόσπαση στους φορείς που θα ήταν δυνατόν να μεταταχθούν βάσει του άρθρου 18 του ν. 4440/2016 και οι περιπτώσεις μετάταξής τους εμπίπτουν στο προηγούμενο εδάφιο, παραμένουν αποσπασμένοι στις υπηρεσίες αυτές έως τις 31.12.2021, οπότε και επιστρέφουν στην Υπηρεσία όπου ανήκουν οργανικά χωρίς άλλη διατύπωση.
Η αιφνιδιαστική απαγόρευση μετάταξης σε συγκεκριμένες κατηγορίες υπαλλήλων δεν είναι εποικοδομητική, δημιουργεί δυσαρέσκεια και είναι βέβαιο ότι οι άνθρωποι που θα ανακληθούν θα επιδιώξουν και πάλι να φύγουν, αφού εξ αρχής αυτό επεδίωξαν.
Συνεπώς η επιστροφή τους στις οργανικές τους θέσεις δεν θα επιφέρει τίποτε το εποικοδομητικό, αντί να επιλύσει προβλήματα, θα δημιουργήσει νέα.
Ακόμη και αν υποθέσουμε ότι καλώς γίνεται η εξαίρεση για το Υπουργείο Παιδείας, δεν είναι άδικο για όλες τις άλλες Υπηρεσίες που θα «χάνουν» υπαλλήλους;
Δεν είναι παράβαση της ισότητας κάποιοι να μπορούν να μετακινηθούν και σε κάποιους που είχαν το δικαίωμα, αυτό να ανακαλείται αιφνιδίως;
Δεν θα αφήσουν οι ανακαλούμενοι πίσω τους άλυτα θέματα;
Δεν αχρηστεύονται στην Υπηρεσία απόσπασής τους, οι αποσπασμένοι που εξαιρούνται, αν ξέρουν ότι δεν έχουν προοπτική μετάταξης;
Δεν κάνουν όλοι για όλα, ας μείνει ο καθένας εκεί που αποδίδει καλύτερα χωρίς εξαιρέσεις.
Είναι δεδομένο ότι οι αποσπάσεις κατά παρέκκλιση γίνονται όταν υπάρχει έκτακτη ανάγκη στελέχωσης συγκεκριμένων υπηρεσιών με εξειδικευμένο προσωπικό, το οποίο συχνά αναλαμβάνει να διατελέσει ένα σημαντικό έργο βαρύνουσας σημασίας(π.χ.ψηφιοποίηση δημόσιου τομέα). Τα άτομα αυτά έχουν εκπαιδευτεί στις συγκεκριμένες θέσεις και έχουν αποκομίσει σημαντική εμπειρία. Συνεπώς, το δικαίωμα μετάταξης ή μετακίνησης των ήδη αποσπασμένων υπαλλήλων ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των υπαλλήλων αυτών, χωρίς κανένα περιορισμό ή διάκριση, εφόσον στον φορέα υποδοχής υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις. Η εξαίρεση εκπαιδευτικών και σωφρονιστικών υπαλλήλων από την εν λόγω ρύθμιση, στερεί το δικαίωμα όσων εξ’ αυτών επιθυμούν να εξελιχθούν και να προοδεύσουν επαγγελματικά σε παρεμφερές ή/και άλλο γνωστικό αντικείμενο. Τους καθηλώνει σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον που δεν προσφέρει κανένα κίνητρο και καμία προοπτική εξέλιξης. Η καταφανής ανισοκατανομή τους έναντι των υπολοίπων δημοσίων υπαλλήλων δημιουργεί υπαλλήλους δύο ταχυτήτων. Το να αναγκάζονται άνθρωποι που έχουν προσαρμοστεί και αποδίδουν στο νέο τους εργασιακό περιβάλλον, να επιστρέψουν σε ένα εργασιακό περιβάλλον από το οποίο έχουν πρακτικά αποκοπεί,και μάλιστα με εξαναγκασμό, κανένα όφελος δε θα φέρει, ούτε στις υπηρεσίες τους, ούτε στους ίδιους. Αυτό που θα επιφέρει όμως θα είναι κακή απόδοση του ανακληθέντος προσωπικού, νέες προσπάθειες απόσπασης, προστριβές και συγκρούσεις. Σε κάθε περίπτωση οι υπάλληλοι αυτοί είναι ελάχιστοι σε αριθμό και δεν θα λείψουν από τις οργανικές τους μονάδες, αφού αφενός έχουν ήδη αντικατασταθεί και αφετέρου έχουν επιλέξει να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε θέσεις περισσότερο νευραλγικές.
Όσοι έχουμε πάρει απόσπαση προφανώς ΔΕΝ θέλουμε να επιστρέψουμε στην αρχική υπηρεσία, αν θέλαμε να μείνουμε εκεί δεν θα είχαμε συμμετάσχει σε πρόσκληση αποσπάσεων!
Θέλουμε (όσοι επιθυμούν βέβαια) να μπορέσουμε να πάρουμε ΜΕΤΑΤΑΞΗ-ΜΕΤΑΦΟΡΑ στις τωρινές θέσεις!
Είναι λίγο οξύμωρο, ένας υπάλληλος να δηλώνει ότι επιθυμεί να παραμείνει σε μια υπηρεσία και κάποιος να τον αναγκάζει να πάει αλλού (αυτό δεν είναι ο κατάλληλος υπάλληλος, στην κατάλληλη θέση. αυτό είναι με το ζόρι ο υπάλληλος στη θέση από την οποία ήθελε να φύγει).
Ως εκ τούτου ορθά δίνεται η δυνατότητα μετάταξης-μεταφοράς.
Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση περί διατήρησης της προσωπικής διαφοράς μεταταχθέντων κατόπιν αιτήσεώς τους υπαλλήλων. Το ισχύων καθεστώς διακοπής της προσωπικής διαφοράς σύμφωνα με το άρθρο 27 παρ.4 του Ν. 4354/2015 όσων μετατάχθησαν κατόπιν αιτήσεώς τους και σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 18 του Ν. 4440/2015,είναι άδικη και τη δύσκολη εποχή που διανύουμε αποτελεί αναίτια μείωση μισθού. Είναι μια ρύθμιση που πρέπει να αλλάξει άμεσα. ευελπιστώ στη λήψη δίκαιης απόφασης και νομοθετηση επί του θέματος προσ εξαλειψη της υπάρχουσας αδικίας.
Είναι δεδομένο ότι η κατά παρέκκλιση στελέχωση υπηρεσιών με αποσπάσεις λειτούργησε και βοήθησε πολλές υπηρεσίες να στελεχωθούν γρήγορα επιτελώντας το ειδικό τους έργο. Για το σκοπό αυτό κάθε υπηρεσία επένδυσε σημαντικά στο προσωπικό αυτό, το οποίο απέκτησε εξειδίκευση και σημαντική εμπειρία.
Είναι απόλυτα κατανοητή η απόφαση να λήξει αυτό το ειδικό καθεστώς, το οποίο λειτουργεί σε όφελος κάποιων υπηρεσιών, αλλά σε βάρος άλλων.
Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι ο περιορισμός της δυνατότητας μετάταξης στους ήδη αποσπασμένους υπαλλήλους των φορέων στους οποίους καταργείται η ειδική διάταξη.
Επειδή:
1. Όλοι οι φορείς αυτοί έχουν επενδύσει σημαντικά στο προσωπικό τους.
2. O αριθμός των αποσπασμένων υπαλλήλων που εξαιρούνται της διάταξης για μετάταξη είναι μικρός, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα στελέχωσης στους φορείς αυτούς.
3. Δεν θα επιλύσει κανένα θέμα στελέχωσης στους φορείς προέλευσης αφού αφενός μιλάμε για μικρό αριθμό υπαλλήλων και αφετέρου για υπαλλήλους που ήταν αποσπασμένοι για πολλά χρόνια στις περισσότερες των περιπτώσεων.
4. Πρόκειται για ανθρώπους με οικογένειες που στις περισσότερες των περιπτώσεων έχουν διαμορφώσει την ζωή τους και την οικογενειακή τους κατάσταση σύμφωνα με την εργασιακή τους κατάσταση, σε πολλές περιπτώσεις θα απαιτηθεί μετακίνηση οικογενειών σε άλλες πόλεις.
Θεωρούμε ότι θα πρέπει η δυνατότητα μετάταξης ή μετακίνησης των ήδη αποσπασμένων υπαλλήλων να αφορά το σύνολο των υπαλλήλων αυτών, χωρίς κανένα περιορισμό ή εξαίρεση κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.
Επίσης, εάν η επιβάρυνση του τακτικού Προϋπολογισμού είναι το πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί για την μετάταξη των υπαλλήλων εκτός γενικής κυβέρνησης, τότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί ο αριθμός των υπαλλήλων αυτών στο ισοζύγιο προσλήψεων / αποχωρήσεων του Δημοσίου και να τους δοθεί η δυνατότητα μετάταξης σε 1-2 έτη. Μέχρι την ολοκλήρωση των μετατάξεών τους, για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους να υπάρχει εξαίρεση της παραγράφου 11 γ).
Στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. υπηρετούν 17 εργαζόμενοι, αποσπασμένοι από διάφορους φορείς του Δημοσίου (κυρίως όμως από τις Κεντρικές Υπηρεσίες ή εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών) βάσει των διατάξεων του άρθρου 6 του ν. 1955/1991, πολλοί δε εξ αυτών κατέχουν ιδιαίτερες θέσεις ευθύνης και σημαντικά καθήκοντα σχετικά με την επιτυχή ολοκλήρωση των έργων που αναλαμβάνει η Εταιρεία.
Τυχόν κατάργηση της διάταξης της παραγράφου 4 του άρθρου 38 του ν. 4456/2017 θα σήμαινε την άμεση λήξη της απόσπασής τους και την επιστροφή τους στο φορέα προέλευσης δημιουργώντας δυσαναπλήρωτα κενά και δυσλειτουργία σε καίριους τομείς της δραστηριότητας της Εταιρείας όπως οι μελέτες ή η επίβλεψη της κατασκευής, ο σχεδιασμός μελλοντικών επεκτάσεων κλπ.
Μάλιστα πρόσφατα, προκειμένου να σταματήσει η απώλεια ανθρώπινου δυναμικού μέσω του ν. 4440/2016, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. απέστειλε αίτημα προς το επιβλέπον Υπουργείο για νομοθετική ρύθμιση σύμφωνα με την οποία θα προβλέπεται η σύμφωνη γνώμη του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας εφόσον μετά και την ολοκλήρωση του κύκλου κινητικότητας 2020 που πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4440/2016 οι ανάγκες στελέχωσης της Εταιρείας αυξήθηκαν ακόμη περισσότερο.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. αποχώρησαν λόγω μετάταξης σε άλλους φορείς 14 εργαζόμενοι ενώ αντικαταστάθηκαν από τη μετάταξη μόλις 4 εργαζόμενων προς την Εταιρεία. Οι εργαζόμενοι που αποχώρησαν ανήκουν, στη μεγάλη τους πλειοψηφία, σε ειδικότητες τις οποίες η Εταιρεία έχει επιτακτικές ανάγκες στελέχωσης (Μηχανικοί – Διοικητικοί) ιδιαίτερα ενόψει της έναρξης των εργασιών κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας αλλά και της έναρξης της λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Ως εκ τούτου, είναι αναγκαίο αφενός να δοθεί η δυνατότητα στο Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας να εγκρίνει τα αιτήματα μετάταξης ή απόσπασης προς άλλους φορείς, αλλά και αφετέρου να διατηρηθεί η εξαίρεση της παραγράφου 4 του άρθρου 38 του ν. 4456/2017 προκειμένου να διαφυλαχθεί η ομαλή λειτουργία της Εταιρείας ώστε να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις της έναντι του Μετόχου της (Ελληνικό Δημόσιο), των αναδόχων των έργων και τους δανειστές της (Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων κλπ) ώστε να ανταποκρίνεται στις δανειακές υποχρεώσεις της για τις οποίες έχει εγγυηθεί το Ελληνικό Δημόσιο.
Άλλωστε, οι αιτούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις δεν δημιουργούν επιπρόσθετη επιβάρυνση ούτε στον κρατικό προϋπολογισμό ούτε και στον προϋπολογισμό της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Αντιθέτως, όπως αναφέρεται παραπάνω δίνουν διέξοδο, έστω και προσωρινή, στο τεράστιο πρόβλημα στελέχωσης της Εταιρείας.
Στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. υπηρετούν 17 εργαζόμενοι, αποσπασμένοι από διάφορους φορείς του Δημοσίου (κυρίως όμως από τις Κεντρικές Υπηρεσίες ή εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών) βάσει των διατάξεων του άρθρου 6 του ν. 1955/1991, πολλοί δε εξ αυτών κατέχουν ιδιαίτερες θέσεις ευθύνης και σημαντικά καθήκοντα σχετικά με την επιτυχή ολοκλήρωση των έργων που αναλαμβάνει η Εταιρεία.
Τυχόν κατάργηση της διάταξης της παραγράφου 4 του άρθρου 38 του ν. 4456/2017 θα σήμαινε την άμεση λήξη της απόσπασής τους και την επιστροφή τους στο φορέα προέλευσης δημιουργώντας δυσαναπλήρωτα κενά και δυσλειτουργία σε καίριους τομείς της δραστηριότητας της Εταιρείας όπως οι μελέτες ή η επίβλεψη της κατασκευής, ο σχεδιασμός μελλοντικών επεκτάσεων κλπ.
Μάλιστα πρόσφατα, προκειμένου να σταματήσει η απώλεια ανθρώπινου δυναμικού μέσω του ν. 4440/2016, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. απέστειλε αίτημα προς το επιβλέπον Υπουργείο για νομοθετική ρύθμιση σύμφωνα με την οποία θα προβλέπεται η σύμφωνη γνώμη του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας, εφόσον μετά και την ολοκλήρωση του κύκλου κινητικότητας 2020 που πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4440/2016 οι ανάγκες στελέχωσης της Εταιρείας αυξήθηκαν ακόμη περισσότερο.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. αποχώρησαν λόγω μετάταξης σε άλλους φορείς 14 εργαζόμενοι ενώ αντικαταστάθηκαν από τη μετάταξη μόλις 4 εργαζόμενων προς την Εταιρεία. Οι εργαζόμενοι που αποχώρησαν ανήκουν, στη μεγάλη τους πλειοψηφία, σε ειδικότητες τις οποίες η Εταιρεία έχει επιτακτικές ανάγκες στελέχωσης (Μηχανικοί – Διοικητικοί) ιδιαίτερα ενόψει της έναρξης των εργασιών κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας αλλά και της έναρξης της λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Ως εκ τούτου, είναι αναγκαίο αφενός να δοθεί η δυνατότητα στο Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας να εγκρίνει τα αιτήματα μετάταξης ή απόσπασης προς άλλους φορείς, αλλά και αφετέρου να διατηρηθεί η εξαίρεση της παραγράφου 4 του άρθρου 38 του ν. 4456/2017 προκειμένου να διαφυλαχθεί η ομαλή λειτουργία της Εταιρείας ώστε να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις της έναντι του Μετόχου της (Ελληνικό Δημόσιο), των αναδόχων των έργων και τους δανειστές της (Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων κλπ) ώστε να ανταποκρίνεται στις δανειακές υποχρεώσεις της για τις οποίες έχει εγγυηθεί το Ελληνικό Δημόσιο.
Άλλωστε, οι αιτούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις δεν δημιουργούν επιπρόσθετη επιβάρυνση ούτε στον κρατικό προϋπολογισμό ούτε και στον προϋπολογισμό της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Αντιθέτως, όπως αναφέρεται παραπάνω δίνουν διέξοδο έστω και προσωρινή, στο τεράστιο πρόβλημα στελέχωσης της Εταιρείας.
Είναι δεδομένο ότι η κατά παρέκκλιση στελέχωση υπηρεσιών με αποσπάσεις λειτούργησε και βοήθησε πολλές υπηρεσίες να στελεχωθούν γρήγορα επιτελώντας το ειδικό τους έργο. Για το σκοπό αυτό κάθε υπηρεσία επένδυσε σημαντικά στο προσωπικό αυτό, το οποίο απέκτησε εξειδίκευση και σημαντική εμπειρία.
Είναι απόλυτα κατανοητή η απόφαση να λήξει αυτό το ειδικό καθεστώς, το οποίο λειτουργεί σε όφελος κάποιων υπηρεσιών, αλλά σε βάρος άλλων.
Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι ο περιορισμός της δυνατότητας μετάταξης στους ήδη αποσπασμένους υπαλλήλους των φορέων στους οποίους καταργείται η ειδική διάταξη ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (ΚΑΤ΄ΕΠΙΦΑΣΗ) ΕΚΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
Επειδή:
1. Όλοι οι φορείς αυτοί έχουν επενδύσει σημαντικά στο προσωπικό τους.
2. O αριθμός των αποσπασμένων υπαλλήλων που εξαιρούνται της διάταξης για μετάταξη είναι μικρός, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα στελέχωσης στους φορείς αυτούς,.
3. Δεν θα επιλύσει κανένα θέμα στελέχωσης στους φορείς προέλευσης αφού αφενός μιλάμε για μικρό αριθμό υπαλλήλων και αφετέρου για υπαλλήλους που ήταν αποσπασμένοι για πολλά χρόνια στις περισσότερες των περιπτώσεων.
4. Πρόκειται για ανθρώπους με οικογένειες που στις περισσότερες των περιπτώσεων έχουν διαμορφώσει την ζωή τους και την οικογενειακή τους κατάσταση σύμφωνα με την εργασιακή τους κατάσταση, σε πολλές περιπτώσεις θα απαιτηθεί μετακίνηση οικογενειών σε άλλες πόλεις.
Θεωρούμε ότι θα πρέπει η δυνατότητα μετάταξης ή μετακίνησης των ήδη αποσπασμένων υπαλλήλων να αφορά το σύνολο των υπαλλήλων αυτών, χωρίς κανένα περιορισμό ή εξαίρεση κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.
Επίσης, εάν η επιβάρυνση του τακτικού Προϋπολογισμού είναι το πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί για την μετάταξη των υπαλλήλων εκτός γενικής κυβέρνησης, τότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί ο αριθμός των υπαλλήλων αυτών στο ισοζύγιο προσλήψεων / αποχωρήσεων του Δημοσίου και να τους δοθεί η δυνατότητα μετάταξης σε 1-2 έτη. Μέχρι την ολοκλήρωση των μετατάξεών τους, για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους να υπάρχει εξαίρεση της παραγράφου 11 γ).
Είναι δεδομένο ότι η κατά παρέκκλιση στελέχωση υπηρεσιών με αποσπάσεις λειτούργησε και βοήθησε πολλές υπηρεσίες να στελεχωθούν γρήγορα επιτελώντας το ειδικό τους έργο. Για το σκοπό αυτό κάθε υπηρεσία επένδυσε σημαντικά στο προσωπικό αυτό, το οποίο απέκτησε εξειδίκευση και σημαντική εμπειρία.
Είναι απόλυτα κατανοητή η απόφαση να λήξει αυτό το ειδικό καθεστώς, το οποίο λειτουργεί σε όφελος κάποιων υπηρεσιών, αλλά σε βάρος άλλων.
Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι ο περιορισμός της δυνατότητας μετάταξης στους ήδη αποσπασμένους υπαλλήλους των φορέων στους οποίους καταργείται η ειδική διάταξη.
Επειδή:
1.Όλοι οι φορείς αυτοί έχουν επενδύσει σημαντικά στο προσωπικό τους.
2.O αριθμός των αποσπασμένων υπαλλήλων που εξαιρούνται της διάταξης για μετάταξη είναι μικρός, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα στελέχωσης στους φορείς αυτούς.
3.Δεν θα επιλύσει κανένα θέμα στελέχωσης στους φορείς προέλευσης αφού αφενός μιλάμε για μικρό αριθμό υπαλλήλων και αφετέρου για υπαλλήλους που ήταν αποσπασμένοι για πολλά χρόνια στις περισσότερες των περιπτώσεων.
4.Πρόκειται για ανθρώπους με οικογένειες που στις περισσότερες των περιπτώσεων έχουν διαμορφώσει την ζωή τους και την οικογενειακή τους κατάσταση σύμφωνα με την εργασιακή τους κατάσταση, σε πολλές περιπτώσεις θα απαιτηθεί μετακίνηση οικογενειών σε άλλες πόλεις.
Θεωρούμε ότι θα πρέπει η δυνατότητα μετάταξης ή μετακίνησης των ήδη αποσπασμένων υπαλλήλων να αφορά το σύνολο των υπαλλήλων αυτών, χωρίς κανένα περιορισμό ή εξαίρεση κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.
Επίσης, εάν η επιβάρυνση του τακτικού Προϋπολογισμού είναι το πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί για την μετάταξη των υπαλλήλων εκτός Γενικής Κυβέρνησης, τότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί ο αριθμός των υπαλλήλων αυτών στο ισοζύγιο προσλήψεων / αποχωρήσεων του Δημοσίου και να τους δοθεί η δυνατότητα μετάταξης σε 1-2 έτη. Μέχρι την ολοκλήρωση των μετατάξεών τους, για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους να υπάρχει εξαίρεση της παραγράφου 11 γ).
Είναι δεδομένο ότι η κατά παρέκκλιση στελέχωση υπηρεσιών με αποσπάσεις λειτούργησε και βοήθησε πολλές υπηρεσίες να στελεχωθούν γρήγορα επιτελώντας το ειδικό τους έργο. Για το σκοπό αυτό κάθε υπηρεσία επένδυσε σημαντικά στο προσωπικό αυτό, το οποίο απέκτησε εξειδίκευση και σημαντική εμπειρία.
Είναι απόλυτα κατανοητή η απόφαση να λήξει αυτό το ειδικό καθεστώς, το οποίο λειτουργεί σε όφελος κάποιων υπηρεσιών, αλλά σε βάρος άλλων.
Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι ο περιορισμός της δυνατότητας μετάταξης στους ήδη αποσπασμένους υπαλλήλους των φορέων στους οποίους καταργείται η ειδική διάταξη.
Επειδή:
1.Όλοι οι φορείς αυτοί έχουν επενδύσει σημαντικά στο προσωπικό τους.
2.O αριθμός των αποσπασμένων υπαλλήλων που εξαιρούνται της διάταξης για μετάταξη είναι μικρός, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα στελέχωσης στους φορείς αυτούς,
3. Δεν θα επιλύσει κανένα θέμα στελέχωσης στους φορείς προέλευσης αφού αφενός μιλάμε για μικρό αριθμό υπαλλήλων και αφετέρου για υπαλλήλους που ήταν αποσπασμένοι για πολλά χρόνια στις περισσότερες των περιπτώσεων
4.Πρόκειται για ανθρώπους με οικογένειες που στις περισσότερες των περιπτώσεων έχουν διαμορφώσει την ζωή τους και την οικογενειακή τους κατάσταση σύμφωνα με την εργασιακή τους κατάσταση, σε πολλές περιπτώσεις θα απαιτηθεί μετακίνηση οικογενειών σε άλλες πόλεις.
Θεωρούμε ότι θα πρέπει η δυνατότητα μετάταξης ή μετακίνησης των ήδη αποσπασμένων υπαλλήλων να αφορά το σύνολο των υπαλλήλων αυτών, χωρίς κανένα περιορισμό ή εξαίρεση κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.
Επίσης, εάν η επιβάρυνση του τακτικού Προϋπολογισμού είναι το πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί για την μετάταξη των υπαλλήλων εκτός γενικής κυβέρνησης, τότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί ο αριθμός των υπαλλήλων αυτών στο ισοζύγιο προσλήψεων / αποχωρήσεων του Δημοσίου και να τους δοθεί η δυνατότητα μετάταξης σε 1-2 έτη. Μέχρι την ολοκλήρωση των μετατάξεών τους, για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους να υπάρχει εξαίρεση της παραγράφου 11 γ).
Είναι δεδομένο ότι η κατά παρέκκλιση στελέχωση υπηρεσιών με αποσπάσεις λειτούργησε και βοήθησε πολλές υπηρεσίες να στελεχωθούν γρήγορα επιτελώντας το ειδικό τους έργο. Για το σκοπό αυτό κάθε υπηρεσία επένδυσε σημαντικά στο προσωπικό αυτό, το οποίο απέκτησε εξειδίκευση και σημαντική εμπειρία.
Είναι απόλυτα κατανοητή η απόφαση να λήξει αυτό το ειδικό καθεστώς, το οποίο λειτουργεί σε όφελος κάποιων υπηρεσιών, αλλά σε βάρος άλλων.
Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι ο περιορισμός της δυνατότητας μετάταξης στους ήδη αποσπασμένους υπαλλήλους των φορέων στους οποίους καταργείται η ειδική διάταξη.
Επειδή:
1. Όλοι οι φορείς αυτοί έχουν επενδύσει σημαντικά στο προσωπικό τους.
2. O αριθμός των αποσπασμένων υπαλλήλων που εξαιρούνται της διάταξης για μετάταξη είναι μικρός, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα στελέχωσης στους φορείς αυτούς,.
3. Δεν θα επιλύσει κανένα θέμα στελέχωσης στους φορείς προέλευσης αφού αφενός μιλάμε για μικρό αριθμό υπαλλήλων και αφετέρου για υπαλλήλους που ήταν αποσπασμένοι για πολλά χρόνια στις περισσότερες των περιπτώσεων.
4. Πρόκειται για ανθρώπους με οικογένειες που στις περισσότερες των περιπτώσεων έχουν διαμορφώσει την ζωή τους και την οικογενειακή τους κατάσταση σύμφωνα με την εργασιακή τους κατάσταση, σε πολλές περιπτώσεις θα απαιτηθεί μετακίνηση οικογενειών σε άλλες πόλεις.
Θεωρούμε ότι θα πρέπει η δυνατότητα μετάταξης ή μετακίνησης των ήδη αποσπασμένων υπαλλήλων να αφορά το σύνολο των υπαλλήλων αυτών, χωρίς κανένα περιορισμό ή εξαίρεση κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.
Επίσης, εάν η επιβάρυνση του τακτικού Προϋπολογισμού είναι το πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί για την μετάταξη των υπαλλήλων εκτός γενικής κυβέρνησης, τότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί ο αριθμός των υπαλλήλων αυτών στο ισοζύγιο προσλήψεων / αποχωρήσεων του Δημοσίου και να τους δοθεί η δυνατότητα μετάταξης σε 1-2 έτη. Μέχρι την ολοκλήρωση των μετατάξεών τους, για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους να υπάρχει εξαίρεση της παραγράφου 11 γ).
Θα είναι καταστροφικό για το Δήμο μου και για άλλους Δήμους να ισχύσει έτσι η διάταξη. Κανονικά πρέπει όλοι οι υπάλληλοι Δήμων Περιφερειών και ΑΔ να επιστρέψουν πίσω και όχι να μεταταγούν. Εξ’ όσων έχω αντιληφθεί τα τελευταία δύο χρόνια είναι συνήθως οι κύριοι επωφελούμενοι από κατά παρέκκλιση διαδικασιες. Δώστε μας πίσω το προσωπικό μας.
Είναι δεδομένο ότι η κατά παρέκκλιση στελέχωση υπηρεσιών με αποσπάσεις λειτούργησε και βοήθησε πολλές υπηρεσίες να στελεχωθούν γρήγορα επιτελώντας το ειδικό τους έργο. Για το σκοπό αυτό κάθε υπηρεσία επένδυσε σημαντικά στο προσωπικό αυτό, το οποίο απέκτησε εξειδίκευση και σημαντική εμπειρία.
Είναι απόλυτα κατανοητή η απόφαση να λήξει αυτό το ειδικό καθεστώς, το οποίο λειτουργεί σε όφελος κάποιων υπηρεσιών, αλλά σε βάρος άλλων.
Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι ο περιορισμός της δυνατότητας μετάταξης στους ήδη αποσπασμένους υπαλλήλους των φορέων στους οποίους καταργείται η ειδική διάταξη.
Επειδή:
1. Όλοι οι φορείς αυτοί έχουν επενδύσει σημαντικά στο προσωπικό τους.
2. O αριθμός των αποσπασμένων υπαλλήλων που εξαιρούνται της διάταξης για μετάταξη είναι μικρός, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα στελέχωσης στους φορείς αυτούς,.
3. Δεν θα επιλύσει κανένα θέμα στελέχωσης στους φορείς προέλευσης αφού αφενός μιλάμε για μικρό αριθμό υπαλλήλων και αφετέρου για υπαλλήλους που ήταν αποσπασμένοι για πολλά χρόνια στις περισσότερες των περιπτώσεων.
4. Πρόκειται για ανθρώπους με οικογένειες που στις περισσότερες των περιπτώσεων έχουν διαμορφώσει την ζωή τους και την οικογενειακή τους κατάσταση σύμφωνα με την εργασιακή τους κατάσταση, σε πολλές περιπτώσεις θα απαιτηθεί μετακίνηση οικογενειών σε άλλες πόλεις.
Θεωρούμε ότι θα πρέπει η δυνατότητα μετάταξης ή μετακίνησης των ήδη αποσπασμένων υπαλλήλων να αφορά το σύνολο των υπαλλήλων αυτών, χωρίς κανένα περιορισμό ή εξαίρεση, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.
Επίσης, εάν η επιβάρυνση του τακτικού Προϋπολογισμού είναι το πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί για την μετάταξη των υπαλλήλων εκτός γενικής κυβέρνησης, τότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί ο αριθμός των υπαλλήλων αυτών στο ισοζύγιο προσλήψεων / αποχωρήσεων του Δημοσίου και να τους δοθεί η δυνατότητα μετάταξης σε 1-2 έτη. Μέχρι την ολοκλήρωση των μετατάξεών τους, για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους να υπάρχει εξαίρεση της παραγράφου 11 γ).
Θα πρέπει να τονιστεί / επισημανθεί ότι οι μετατάξεις του άρθρου 11 β) γίνονται κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης με μόνη την αίτηση του άρθρου 11 β) για τον κάθε υπάλληλο, ώστε να αποφευχθούν οι παρερμηνείες / κωλυσιεργίες από τις διαφορετικές διευθύνσεις προσωπικού που θα κληθούν να εφαρμόσουν τον Νόμο (ισχύουν και για μετάταξη από μία Υπηρεσία σε άλλη του ίδιου φορέα/Υπουργείου).
Στο άρθρο 11 β) θα αναγράφεται «… να μεταταγούν κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης στον φορέα που υπηρετούν …»
Επίσης, εάν η επιβάρυνση του τακτικού Προϋπολογισμού είναι το πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί για την μετάταξη των υπαλλήλων εκτός γενικής κυβέρνησης, τότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί ο αριθμός των υπαλλήλων αυτών στο ισοζύγιο προσλήψεων / αποχωρήσεων του Δημοσίου και να τους δοθεί η δυνατότητα μετάταξης σε 1-2 έτη. Μέχρι την ολοκλήρωση των μετατάξεών τους, για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους να υπάρχει εξαίρεση της παραγράφου 11 γ).
Είναι δεδομένο ότι η κατά παρέκκλιση στελέχωση υπηρεσιών με αποσπάσεις λειτούργησε και βοήθησε πολλές υπηρεσίες να στελεχωθούν γρήγορα επιτελώντας το ειδικό τους έργο. Για το σκοπό αυτό κάθε υπηρεσία επένδυσε σημαντικά στο προσωπικό αυτό, το οποίο απέκτησε εξειδίκευση και σημαντική εμπειρία.
Είναι απόλυτα κατανοητή η απόφαση να λήξει αυτό το ειδικό καθεστώς, το οποίο λειτουργεί σε όφελος κάποιων υπηρεσιών, αλλά σε βάρος άλλων.
Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι ο περιορισμός της δυνατότητας μετάταξης στους ήδη αποσπασμένους υπαλλήλους των φορέων στους οποίους καταργείται η ειδική διάταξη.
Επειδή:
1.Όλοι οι φορείς αυτοί έχουν επενδύσει σημαντικά στο προσωπικό τους.
2.O αριθμός των αποσπασμένων υπαλλήλων που εξαιρούνται της διάταξης για μετάταξη είναι μικρός, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα στελέχωσης στους φορείς αυτούς,.
3.Δεν θα επιλύσει κανένα θέμα στελέχωσης στους φορείς προέλευσης αφού αφενός μιλάμε για μικρό αριθμό υπαλλήλων και αφετέρου για υπαλλήλους που ήταν αποσπασμένοι για πολλά χρόνια στις περισσότερες των περιπτώσεων.
4.Πρόκειται για ανθρώπους με οικογένειες που στις περισσότερες των περιπτώσεων έχουν διαμορφώσει την ζωή τους και την οικογενειακή τους κατάσταση σύμφωνα με την εργασιακή τους κατάσταση, σε πολλές περιπτώσεις θα απαιτηθεί μετακίνηση οικογενειών σε άλλες πόλεις.
Θεωρούμε ότι θα πρέπει η δυνατότητα μετάταξης ή μετακίνησης των ήδη αποσπασμένων υπαλλήλων να αφορά το σύνολο των υπαλλήλων αυτών, χωρίς κανένα περιορισμό ή εξαίρεση κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.
Επίσης, εάν η επιβάρυνση του τακτικού Προϋπολογισμού είναι το πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί για την μετάταξη των υπαλλήλων εκτός γενικής κυβέρνησης, τότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί ο αριθμός των υπαλλήλων αυτών στο ισοζύγιο προσλήψεων / αποχωρήσεων του Δημοσίου και να τους δοθεί η δυνατότητα μετάταξης σε 1-2 έτη. Μέχρι την ολοκλήρωση των μετατάξεών τους, για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους να υπάρχει εξαίρεση της παραγράφου 11 γ).
Είναι δεδομένο ότι η κατά παρέκκλιση στελέχωση υπηρεσιών με αποσπάσεις λειτούργησε και βοήθησε πολλές υπηρεσίες να στελεχωθούν γρήγορα επιτελώντας το ειδικό τους έργο. Για το σκοπό αυτό κάθε υπηρεσία επένδυσε σημαντικά στο προσωπικό αυτό, το οποίο απέκτησε εξειδίκευση και σημαντική εμπειρία.
Είναι απόλυτα κατανοητή η απόφαση να λήξει αυτό το ειδικό καθεστώς, το οποίο λειτουργεί σε όφελος κάποιων υπηρεσιών, αλλά σε βάρος άλλων.
Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι ο περιορισμός της δυνατότητας μετάταξης στους ήδη αποσπασμένους υπαλλήλους των φορέων στους οποίους καταργείται η ειδική διάταξη.
Επειδή:
1.Όλοι οι φορείς αυτοί έχουν επενδύσει σημαντικά στο προσωπικό τους.
2.O αριθμός των αποσπασμένων υπαλλήλων που εξαιρούνται της διάταξης για μετάταξη είναι μικρός, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα στελέχωσης στους φορείς αυτούς,.
3.Δεν θα επιλύσει κανένα θέμα στελέχωσης στους φορείς προέλευσης αφού αφενός μιλάμε για μικρό αριθμό υπαλλήλων και αφετέρου για υπαλλήλους που ήταν αποσπασμένοι για πολλά χρόνια στις περισσότερες των περιπτώσεων.
4.Πρόκειται για ανθρώπους με οικογένειες που στις περισσότερες των περιπτώσεων έχουν διαμορφώσει την ζωή τους και την οικογενειακή τους κατάσταση σύμφωνα με την εργασιακή τους κατάσταση, σε πολλές περιπτώσεις θα απαιτηθεί μετακίνηση οικογενειών σε άλλες πόλεις.
Θεωρούμε ότι θα πρέπει η δυνατότητα μετάταξης ή μετακίνησης των ήδη αποσπασμένων υπαλλήλων να αφορά το σύνολο των υπαλλήλων αυτών, χωρίς κανένα περιορισμό ή εξαίρεση κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.
Επίσης, εάν η επιβάρυνση του τακτικού Προϋπολογισμού είναι το πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί για την μετάταξη των υπαλλήλων εκτός γενικής κυβέρνησης, τότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί ο αριθμός των υπαλλήλων αυτών στο ισοζύγιο προσλήψεων / αποχωρήσεων του Δημοσίου και να τους δοθεί η δυνατότητα μετάταξης σε 1-2 έτη. Μέχρι την ολοκλήρωση των μετατάξεών τους, για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους να υπάρχει εξαίρεση της παραγράφου 11 γ).
Το νομοσχέδιο δεν χρειάζεται καμία αλλαγή, η εφαρμογή του είναι οριζόντια υπέρ των εργαζομένων και κατά παρέκκλιση των όποιων άλλων διατάξεων,ίσως θα μπορούσε να προστεθεί η πρόβλεψη για παράταση της απόσπασης, όπου χρειάζεται, μέχρι την ολοκλήρωση της πράξης μετάταξης.
Είναι δεδομένο ότι η κατά παρέκκλιση στελέχωση υπηρεσιών με αποσπάσεις λειτούργησε και βοήθησε πολλές υπηρεσίες να στελεχωθούν γρήγορα επιτελώντας το ειδικό τους έργο. Για το σκοπό αυτό κάθε υπηρεσία επένδυσε σημαντικά στο προσωπικό αυτό, το οποίο απέκτησε εξειδίκευση και σημαντική εμπειρία.
Δεν κατανοώ όμως τον περιορισμό της δυνατότητας μετάταξης σε ορισμένους ήδη αποσπασμένους υπαλλήλους των φορέων στους οποίους καταργείται η ειδική διάταξη.
Επειδή:
Όλοι οι φορείς αυτοί έχουν επενδύσει σημαντικά στο προσωπικό τους.
O αριθμός των αποσπασμένων υπαλλήλων που εξαιρούνται της διάταξης για μετάταξη είναι μικρός, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα στελέχωσης στους φορείς αυτούς.
Δεν θα επιλύσει κανένα θέμα στελέχωσης στους φορείς προέλευσης αφού αφενός μιλάμε για μικρό αριθμό υπαλλήλων και αφετέρου για υπαλλήλους που ήταν αποσπασμένοι για πολλά χρόνια στις περισσότερες των περιπτώσεων.
Πρόκειται για ανθρώπους με οικογένειες που στις περισσότερες των περιπτώσεων έχουν διαμορφώσει την ζωή τους και την οικογενειακή τους κατάσταση σύμφωνα με την εργασιακή τους κατάσταση, σε πολλές περιπτώσεις θα απαιτηθεί μετακίνηση οικογενειών σε άλλες πόλεις.
Θεωρώ ότι θα πρέπει η δυνατότητα μετάταξης ή μετακίνησης των ήδη αποσπασμένων υπαλλήλων να αφορά το σύνολο των υπαλλήλων αυτών, χωρίς κανένα περιορισμό ή εξαίρεση κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.
Επίσης, εάν η επιβάρυνση του τακτικού προϋπολογισμού είναι το πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί για την μετάταξη των υπαλλήλων εκτός γενικής κυβέρνησης, τότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί ο αριθμός των υπαλλήλων αυτών στο ισοζύγιο προσλήψεων / αποχωρήσεων του Δημοσίου και να τους δοθεί η δυνατότητα μετάταξης σε 1-2 έτη. Μέχρι την ολοκλήρωση των μετατάξεών τους, για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους να υπάρχει εξαίρεση της παραγράφου 11 γ).
Είναι άδικο να τιμωρείτε τους υπαλλήλους εκτός της Γενικής Κυβέρνησης που είναι αποσπασμένοι κατά παρέκκλιση. Τους επιστρέφετε στις αρχικές τους θέσεις χωρίς αυτοί να μπορούν να αποκτήσουν ποτέ δικαίωμα για μετάταξη ή απόσπαση ξανά (εξαιρούνται του Νόμου της κινητικότητας).
Οι υπηρεσίες προέλευσής τους δεν ενδιαφέρονται για τους υπαλλήλους αυτούς καθώς ήδη τους έχουν χάσει για όσο καιρό ειναι αποσπασμένοι.
Γιατί δεν τους δίνετε την ευκαιρία να μεταταχθούν κι αυτοί? Γιατί τους στερείτε την δυνατότητα αυτή?
Δώστε τους την ευκαιρία να μεταταχθούν τώρα και κλείστε μιά για πάντα στο μέλλον την δυνατότητα για κατα παρέκκλιση μετατάξεις/αποσπάσεις.
Οι υπάλληλοι αυτοί ειναι ελάχιστοι σε αριθμό και δεν θα προκαλέσουν κανένα πρόβλημα στον κρατικό προϋπολογισμό. Για το γεγονός ότι θα καλύψουν θέσεις υπαλλήλων της Γενικής Κυβέρνησης, μπορείτε να αφαιρέσετε τον μικρό αριθμό των υπαλλήλων αυτών από τις επικείμενες προσλήψεις του τρέχοντος και του επόμενου έτους.
Δείτε το θέμα με ευαισθησία και τηρείστε στην ισονομία. Δεν πρέπει να τιμωρούνται υπάλληλοι επειδή προσλήφθηκαν με ΑΣΕΠ σε φορέα εκτός Γενικής Κυβέρνησης (κάποιοι από τους φορείς αυτούς ειναι ΝΠΔΔ, άλλοι ΝΠΙΔ κλπ όλοι όμως εποπτεύονται από Υπουργεία).
Είναι δεδομένο ότι η κατά παρέκκλιση στελέχωση υπηρεσιών με αποσπάσεις λειτούργησε και βοήθησε πολλές υπηρεσίες να στελεχωθούν γρήγορα επιτελώντας το ειδικό τους έργο. Για το σκοπό αυτό κάθε υπηρεσία επένδυσε σημαντικά στο προσωπικό αυτό, το οποίο απέκτησε εξειδίκευση και σημαντική εμπειρία.
Είναι απόλυτα κατανοητή η απόφαση να λήξει αυτό το ειδικό καθεστώς, το οποίο λειτουργεί σε όφελος κάποιων υπηρεσιών, αλλά σε βάρος άλλων.
Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι ο περιορισμός της δυνατότητας μετάταξης στους ήδη αποσπασμένους υπαλλήλους των φορέων στους οποίους καταργείται η ειδική διάταξη.
Επειδή:
1. Όλοι οι φορείς αυτοί έχουν επενδύσει σημαντικά στο προσωπικό τους.
2. O αριθμός των αποσπασμένων υπαλλήλων που εξαιρούνται της διάταξης για μετάταξη είναι μικρός, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα στελέχωσης στους φορείς αυτούς,.
3. Δεν θα επιλύσει κανένα θέμα στελέχωσης στους φορείς προέλευσης αφού αφενός μιλάμε για μικρό αριθμό υπαλλήλων και αφετέρου για υπαλλήλους που ήταν αποσπασμένοι για πολλά χρόνια στις περισσότερες των περιπτώσεων.
4. Πρόκειται για ανθρώπους με οικογένειες που στις περισσότερες των περιπτώσεων έχουν διαμορφώσει την ζωή τους και την οικογενειακή τους κατάσταση σύμφωνα με την εργασιακή τους κατάσταση, σε πολλές περιπτώσεις θα απαιτηθεί μετακίνηση οικογενειών σε άλλες πόλεις.
Πιστεύω ότι θα πρέπει η δυνατότητα μετάταξης ή μετακίνησης των ήδη αποσπασμένων υπαλλήλων να αφορά το σύνολο των υπαλλήλων αυτών, χωρίς κανένα περιορισμό ή εξαίρεση κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.
Επίσης, εάν η επιβάρυνση του τακτικού Προϋπολογισμού είναι το πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί για την μετάταξη των υπαλλήλων εκτός γενικής κυβέρνησης, τότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί ο αριθμός των υπαλλήλων αυτών στο ισοζύγιο προσλήψεων / αποχωρήσεων του Δημοσίου και να τους δοθεί η δυνατότητα μετάταξης σε 1-2 έτη. Μέχρι την ολοκλήρωση των μετατάξεών τους, για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους να υπάρχει εξαίρεση της παραγράφου 11 γ).
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΕΡΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΜΕΤΑΤΑΧΘΕΝΤΩΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΙΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 27 παρ.4 του Ν.4354/2015 ισχύει ότι σε περίπτωση μετάταξης ή μεταφοράς του υπαλλήλου σε άλλο φορέα, η προσωπική διαφορά του παρόντος άρθρου παύει να καταβάλλεται. Εξαίρεση αποτελεί μόνο η υποχρεωτική μετάταξη ή μεταφορά του υπαλλήλου σε άλλο φορέα, λόγω συνολικής ή μερικής μεταφοράς ή κατάργησης της Υπηρεσίας του ή στο πλαίσιο κινητικότητας των υπαλλήλων, όπως αυτή καθορίζεται με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Οικονομικών, οπότε η εν λόγω προσωπική διαφορά εξακολουθεί να καταβάλλεται, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 1.
Στις μετατάξεις που εξετάζονται και διεκπεραιώνονται κατόπιν αιτήσεως του υπαλλήλου και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 18 του ν.4440/2016 σε εφαρμογή του εννιαίου μισθολογίου, αφαιρείται το δικαίωμα διατήρησης της προσωπικής διαφοράς από τον αιτούντα μεταταχθέντα σύμφωνα με το άρθρο 27 παρ.4 του Ν.4354/2015. Αυτή η μη διατήρηση της προσωπικής διαφοράς, αποτελεί ανισότητα μεταξύ εργαζομένων,με υπαλλήλους ιδίου φορέα, ιδίων εφοδίων και ετών εργασίας, να λαμβάνουν διαφορετικό μισθό και να αποτελούν εργαζομένους δύο ταχυτήτων, κάτι που αντίκειται στην έννοια του εννιαίου μισθολογίου. Είναι μια αδικία σε βάρος μερίδας υπαλλήλων που πρέπει να διορθωθεί. Η διακοπή καταβολής της προσωπικής διαφοράς που ελάμβαναν έως τη μετάταξή τους αυτοί οι υπάλληλοι, αποτελεί σημαντική μείωση του μισθού τους σε βάρος του οικογενειακού προϋπολογισμού τους. Η συνέχιση διατήρησης της καταβολής της προσωπικής διαφοράς – καταβολή που δεν επιβαρύνει επιπλέον το Δημόσιο – αποτελεί ένδειξη ίσης αντιμετώπισης εργαζομένων και σαφή υλοποίηση της έννοιας του εννιαίου μισθολογίου.
Αφορά την παρ. 11Β.
Είναι δεδομένο ότι η κατά παρέκκλιση στελέχωση υπηρεσιών με αποσπάσεις λειτούργησε και βοήθησε πολλές υπηρεσίες να στελεχωθούν γρήγορα επιτελώντας το ειδικό τους έργο. Για το σκοπό αυτό κάθε υπηρεσία επένδυσε σημαντικά στο προσωπικό αυτό, το οποίο απέκτησε εξειδίκευση και σημαντική εμπειρία.
Είναι απόλυτα κατανοητή η απόφαση να λήξει αυτό το ειδικό καθεστώς, το οποίο λειτουργεί σε όφελος κάποιων υπηρεσιών, αλλά σε βάρος άλλων.
Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι ο περιορισμός της δυνατότητας μετάταξης στους ήδη αποσπασμένους υπαλλήλους των φορέων στους οποίους καταργείται η ειδική διάταξη.
Επειδή:
1. Όλοι οι φορείς αυτοί έχουν επενδύσει σημαντικά στο προσωπικό τους.
2. O αριθμός των αποσπασμένων υπαλλήλων που εξαιρούνται της διάταξης για μετάταξη είναι μικρός, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα στελέχωσης στους φορείς αυτούς,.
3. Δεν θα επιλύσει κανένα θέμα στελέχωσης στους φορείς προέλευσης αφού αφενός μιλάμε για μικρό αριθμό υπαλλήλων και αφετέρου για υπαλλήλους που ήταν αποσπασμένοι για πολλά χρόνια στις περισσότερες των περιπτώσεων.
4. Πρόκειται για ανθρώπους με οικογένειες που στις περισσότερες των περιπτώσεων έχουν διαμορφώσει την ζωή τους και την οικογενειακή τους κατάσταση σύμφωνα με την εργασιακή τους κατάσταση, σε πολλές περιπτώσεις θα απαιτηθεί μετακίνηση οικογενειών σε άλλες πόλεις.
Θεωρούμε ότι θα πρέπει η δυνατότητα μετάταξης ή μετακίνησης των ήδη αποσπασμένων υπαλλήλων να αφορά το σύνολο των υπαλλήλων αυτών, χωρίς κανένα περιορισμό ή εξαίρεση κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης.
Επίσης, εάν η επιβάρυνση του τακτικού Προϋπολογισμού είναι το πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί για την μετάταξη των υπαλλήλων εκτός γενικής κυβέρνησης, τότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί ο αριθμός των υπαλλήλων αυτών στο ισοζύγιο προσλήψεων / αποχωρήσεων του Δημοσίου και να τους δοθεί η δυνατότητα μετάταξης σε 1-2 έτη. Μέχρι την ολοκλήρωση των μετατάξεών τους, για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους να υπάρχει εξαίρεση της παραγράφου 11 γ)