1. Από την εγγραφή τους στο Μητρώο, οι εκπρόσωποι συμφερόντων υποβάλλουν ηλεκτρονικά ετήσια δήλωση σχετικά με:
(α) Τον τομέα πολιτικής, το είδος της απόφασης και το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα των δραστηριοτήτων τους.
(β) Τα στοιχεία του προσώπου που άσκησε δραστηριότητα επιρροής, καθώς και του πελάτη του, εφόσον ενήργησε για λογαριασμό άλλου,
(γ) Τον τρόπο διεξαγωγής της δραστηριότητας επιρροής,
(δ) Τον φορέα της παρ. 2 του άρθρου 3 προς τον οποίο απευθύνθηκε η δραστηριότητα επιρροής.
2. Η δήλωση υποβάλλεται την 31η Ιανουαρίου κάθε έτους και αναφέρεται στις δραστηριότητες επιρροής του προηγούμενου έτους. Σε περίπτωση διαγραφής από το Μητρώο, η δήλωση υποβάλλεται υποχρεωτικά εντός ενός (1) μηνός από τη διαγραφή.
3. Η δήλωση του παρόντος είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Μητρώου. Οι πληροφορίες που περιέχονται στη δήλωση δημοσιεύονται σύμφωνα με διαδικασία που ορίζει η Εποπτεύουσα Αρχή.
Αρχική Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου ΕσωτερικώνΆρθρο 10 Υποβολή ετήσιας Δήλωσης Άσκησης Δραστηριοτήτων Επιρροής
Άρθρο 10 Υποβολή ετήσιας Δήλωσης Άσκησης Δραστηριοτήτων Επιρροής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 1 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Α’ ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΣΕ ΘΕΣΜΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Πεδίο εφαρμογής, ορισμοί Άρθρο 2 Πεδίο εφαρμογήςΜΕΡΟΣ Α’ ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΣΕ ΘΕΣΜΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Πεδίο εφαρμογής, ορισμοί Άρθρο 2 Πεδίο εφαρμογής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 3 Ορισμοί
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ Κανόνες που διέπουν τις δραστηριότητες άσκησης επιρροής Άρθρο 4 Σεβασμός θεμελιωδών δικαιωμάτων πολιτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 5 Υποχρεώσεις των θεσμικών φορέωνΆρθρο 5 Υποχρεώσεις των θεσμικών φορέων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6 Απόκτηση ιδιότητας εκπροσώπου συμφερόντων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Δικαιώματα και υποχρεώσεις των εκπροσώπων συμφερόντων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Μητρώο Διαφάνειας Άρθρο 8 Τήρηση Μητρώου ΔιαφάνειαςΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Μητρώο Διαφάνειας Άρθρο 8 Τήρηση Μητρώου Διαφάνειας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 Εγγραφή στο Μητρώο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 Υποβολή ετήσιας Δήλωσης Άσκησης Δραστηριοτήτων Επιρροής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ Εποπτεία και επιβολή κυρώσεων Άρθρο 11 Αρμοδιότητες Εποπτεύουσας ΑρχήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ Εποπτεία και επιβολή κυρώσεων Άρθρο 11 Αρμοδιότητες Εποπτεύουσας Αρχής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Α’ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Α’ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β’ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΩΡΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Άρθρο 14 Πεδίο εφαρμογήςΜΕΡΟΣ Β’ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΩΡΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Άρθρο 14 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Γενικοί κανόνες Άρθρο 15 Γενική απαγόρευση και εξαιρέσειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Γενικοί κανόνες Άρθρο 15 Γενική απαγόρευση και εξαιρέσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 Κυριότητα δώρωνΆρθρο 16 Κυριότητα δώρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 Καταγραφή και δημοσιότηταΆρθρο 17 Καταγραφή και δημοσιότητα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Διαχείριση και αξιοποίηση των δώρωνΆρθρο 18 Διαχείριση και αξιοποίηση των δώρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β’ Άρθρο 19 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β’ Άρθρο 19 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 72 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 20 Κατάργηση παρεκκλίσεων από το Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας – Μεταβατική διάταξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 Ηθική αμοιβή προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου και ορισμένου χρόνου του Δημοσίου και των Ν.Π.Δ.Δ..Άρθρο 21 Ηθική αμοιβή προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου και ορισμένου χρόνου του Δημοσίου και των Ν.Π.Δ.Δ..
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 Δικαίωμα υπογραφής ή συνυπογραφής εγγράφων προσωπικού ειδικότητας κτηνιάτρουΆρθρο 22 Δικαίωμα υπογραφής ή συνυπογραφής εγγράφων προσωπικού ειδικότητας κτηνιάτρου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Συμβάσεις ορισμένου χρόνου δημόσιων ερευνητικών οργανισμών ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Συμβάσεις ορισμένου χρόνου δημόσιων ερευνητικών οργανισμών ιδιωτικού δικαίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24 Διορισμός συγγενούς αποβιώσαντος στο Δημόσιο – Τροποποίηση της παρ. 20 του άρθρου 14 του ν. 2266/1994
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 25 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 25 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Ιουλίου 2021, 23:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
19 Ιουλίου 2021, 23:30
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 90 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Στα πολύ ενδιαφέροντα σχόλια που υπέβαλλε το VouliWatch, μπορούν να προστεθούν και τα εξής: Η ετήσια έκθεση δραστηριοτήτων απλώνεται σε πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και έτσι λείπει το στοιχείο της αμεσότητας. Περαιτέρω, όμως, πρέπει να τονιστεί ότι η ρύθμιση καταγραφής μόνο των δραστηριοτήτων των εμπλεκομένων σε δράσεις επιρροής και όχι των θεσμικών φορέων είναι αδικαιολόγητα ετεροβαρής. Και αυτό γιατί δεν προβλέπει υποχρεώσεις διαφάνειας για τους θεσμικούς φορείς. Αντίθετα, σε πολλές χώρες του ΟΟΣΑ ή/και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και στην ίδια την ΕΕ καθιερώνονται υποχρεώσεις δημοσιότητας για τους δημοσίους λειτουργούς που έρχονται σε επαφή με εκπροσώπους συμφερόντων, είτε με την θέσπιση συγκεκριμένου μητρώου, είτε με την υποχρέωση τήρησης «ανοιχτής ατζέντας», είτε με την υποχρέωση των δημοσίων λειτουργών να αναφέρουν τις συναντήσεις τους στους ανωτέρους τους.
Σύμφωνα με την ληφθείσα υπόψη κατά την νομοθετική πρωτοβουλία έκθεση του ΟΟΣΑ με τίτλο “Lobbying in the 20th Century: Transparency, Integrity and Access” (σελ. 33), υπάρχει και η λύση του συνδυασμού του μητρώου δραστηριότητας των εκπροσώπων ομάδων επιρροής και της καθιέρωσης ανοιχτής ατζέντας για τους δημόσιου λειτουργούς, με την οποία η ΔΔ-Ελλάς συντάσσεται. Ειδικά για τους Υπουργούς, για τους Συμβούλους, αλλά και για όλα τα πρόσωπα που είναι επιφορτισμένα με την λήψη αποφάσεων θα πρέπει να καθιερωθεί η ανά τρίμηνο δημοσίευση όλων των Εξωτερικών συναντήσεων των Υπουργών και των λοιπών προσώπων, με ευθύνη των Γραφείων των Υπουργών, ανεξαρτήτως του εάν αυτές γίνονται με τα πρόσωπα που ασκούν δραστηριότητες επιρροής όπως προβλέπονται στο ΣχΝ ή όχι. Αυτή η ρύθμιση προβλέπεται λ.χ. παρ. 14 του άρ. 8 του Κώδικα Υπουργών του Ηνωμένου Βασιλείου (2019), ο οποίος, όπως προκύπτει από την δημοσιευθείσα έκθεση συνεπειών του ΣχΝ, ελήφθη υπόψη στην κατάρτισή του αναφορικά με την ρύθμιση της λήψης δώρων από μέλη της Κυβέρνησης.
Annual report by the lobbyists is unnecessary provided that they operate within the framework of the general requirements of the law. The more complicated the process is made, the more activity will be driven even further away from where it can be controlled and overseen. Such requirements can have negative impact on transparency and the objectives of this law given that they discourage registration and further increase informal and non-transparent forms of influence of those best placed.
If the purpose of the legislator is to increase competition, bring more transparency and control to the lobbying in Greece, it has to be done gradually.
Κρίνουμε πως τα στοιχεία προς δημοσίευση των ετήσιων δηλώσεων που επιλέχθηκαν δεν επαρκούν για την επιτέλεση του επιδιωκόμενου σκοπού του Μητρώου Διαφάνειας. Επίσης η συχνότητα δημοσίευσης των εκθέσεων (ετήσια βάση) δεν εξυπηρετεί τους σκοπούς της παρούσας ρύθμισης, το πλαίσιο της διαφάνειας καθώς και της εποπτείας/πρόληψης. Οι εκθέσεις θα πρέπει να δημοσιεύονται ανά τετράμηνο τουλάχιστον.
Οι εκθέσεις θα πρέπει να περιλαμβάνουν:
● Την καταγραφή κάθε συνάντησης ανάμεσα σε θεσμικά όργανα και εκπροσώπων συμφερόντων.
● Τη χρονική περίοδο όπου έλαβαν χώρα οι συναντήσεις.
● Το πεδίο πολιτικής αλλά και το συγκεκριμένο θέμα της κάθε συνάντησης.
● Το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα της κάθε συνάντησης.
● Το ονοματεπώνυμο του/της εκπροσώπου συμφερόντων που ήταν παρών/ούσα στη συνάντηση.
● Την καταγραφή του ονόματος του πελάτη (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) που εκπροσωπεί ο/η εκπρόσωπος συμφερόντων.
● Το όνομα και τη θέση που κατέχει το θεσμικό όργανο (φυσικό πρόσωπο) με το οποίο συναντήθηκε ο/η εκπρόσωπος συμφερόντων.
● Τυχόν θέση σε θεσμικό όργανο που κατείχε στο παρελθόν ο/η εκπρόσωπος συμφερόντων ή τα μέλη της ομάδας συμφερόντων αλλά και μέλη της οικογένειας αυτών (για την αποφυγή του φαινομένου των «περιστρεφόμενων θυρών»).
● Έναν προϋπολογισμό για τις δράσεις άσκησης επιρροής.
Οι πληροφορίες αυτές θα πρέπει να είναι δημοσιευμένες – προσβάσιμες ΚΑΙ στο Μητρώο. Επίσης θα πρέπει να καταχωρούνται σε αυτό σε πραγματικό χρόνο, δηλαδή τουλάχιστον εντός μιας εβδομάδας από την/τις συνάντηση/συναντήσεις.