Η παρ. 4 του άρθρου 11 του ν. 1388/1983
(Α΄113), αντικαθίσταται ως εξής:
«4. «Μόνιμοι και ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπάλληλοι και λειτουργοί του Δημοσίου Τομέα, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 14 του ν. 4270/2014 (Α΄143), οι οποίοι αποσπώνται στο Ε.Κ.Δ.Δ.Α. σύμφωνα με το παρόν προΐστανται των εκπαιδευτικών – ερευνητικών μονάδων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α., κατόπιν απόφασης του Δ.Σ. του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. και μπορούν να προΐστανται άλλων οργανικών μονάδων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α., σύμφωνα με τις οικείες οργανικές διατάξεις. Στην τελευταία περίπτωση, οι αποσπασμένοι υπάλληλοι δύνανται να υποβάλουν αίτηση κατά τις κρίσεις επιλογής προϊσταμένων των οργανικών μονάδων του Ε.Κ.Δ.Δ.Α., οι οποίες διενεργούνται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα. Με την τοποθέτησή τους και για όσο χρόνο διαρκεί η θητεία τους, παρατείνεται αυτοδικαίως η απόσπασή τους στο Ε.Κ.Δ.Δ.Α. Ο χρόνος θητείας των αποσπασμένων υπαλλήλων ως προϊσταμένων οργανικών μονάδων, λογίζεται ως χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας στην οργανική τους θέση για κάθε συνέπεια.».
Αρχική Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησηςΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 48 Ορισμός προϊσταμένων στις υπηρεσιακές μονάδες του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 11 ν. 1388/1983
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 48 Ορισμός προϊσταμένων στις υπηρεσιακές μονάδες του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 11 ν. 1388/1983
- 24 ΣχόλιαTMHMA A’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 2 ΣχόλιαΤΜΗΜΑ Β’ ΑΞΙΟΛΟΓΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ – ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ – ΚΟΙΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Θέσπιση Ενιαίου Πλαισίου Δεξιοτήτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 Περιεχόμενο Ενιαίου Πλαισίου Δεξιοτήτων
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ – ΟΡΙΣΜΟΙ Άρθρο 6 Πεδίο εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 7 Ορισμοί
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Άρθρο 8 Αξιολογητές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 9 Γενικές αρχές συστήματος αξιολόγησης
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ Άρθρο 10 Διαδικασία καθορισμού και αναθεώρησης στόχων
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ Άρθρο 11 Διαδικασία αξιολόγησης προϊσταμένων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 Βαθμολογία αξιολογούμενων προϊσταμένων
- 13 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Άρθρο 13 Διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 Υπάλληλοι υψηλής απόδοσης και δυνατοτήτωνΆρθρο 14 Υπάλληλοι υψηλής απόδοσης και δυνατοτήτων
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Άρθρο 15 Ενστάσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 16 Επιτροπές Εποπτείας Αξιολόγησης
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΥΠΑΓΩΓΗ – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ Άρθρο 17 Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Αρμοδιότητες Συμβούλου Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΜΗΤΡΩΟ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ Άρθρο 19 Σύσταση, τήρηση και εγγραφή στο Μητρώο Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου ΔυναμικούΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΜΗΤΡΩΟ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ Άρθρο 19 Σύσταση, τήρηση και εγγραφή στο Μητρώο Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πιστοποίηση Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 Κάλυψη θέσεων Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- 3 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ Άρθρο 22 Θητεία, υπηρεσιακή κατάσταση, μισθοδοσία και εκθέσεις αξιολόγησης της απόδοσης των Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Συντονισμός Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (Δίκτυο Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού)Άρθρο 23 Συντονισμός Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (Δίκτυο Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού)
- 15 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ΄ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Άρθρο 24 Σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής υπαλλήλων συνδεόμενο με το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης των Υπουργείων
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 25 Σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής υπαλλήλων που εμπλέκονται σε έργα του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» και στην υλοποίηση έργων συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 26 Κίνητρο Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Προσωρινό σύστημα ανταμοιβής δικαστικών υπαλλήλων
- 491 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ Άρθρο 28 Αναστολή μείωσης προσωπικής διαφοράς κατά την μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Ε΄ ΚΟΙΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (ΚΠΑ) ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ – ΟΡΙΣΜΟΙ Άρθρο 29 Πεδίο εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΠΑ Άρθρο 31 Φορέας ελέγχου ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΠΑ Άρθρο 31 Φορέας ελέγχου ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Απονομή πιστοποιητικού ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑ και διακρίσεων για εξαιρετικές επιδόσειςΆρθρο 32 Απονομή πιστοποιητικού ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑ και διακρίσεων για εξαιρετικές επιδόσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 33 Κίνητρα για την ορθή και ολοκληρωμένη εφαρμογή του ΚΠΑ- Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 5 ν. 4440/2016 και παρ. 6 άρθρου 51 ν. 4622/2019
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΠΟΝΟΜΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ – ΚΥΚΛΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Άρθρο 34 Πιστοποίηση ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35 Απονομή διακρίσεων για εξαιρετικές επιδόσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 Κύκλος Ποιότητας Δημόσιων ΟργανώσεωνΆρθρο 36 Κύκλος Ποιότητας Δημόσιων Οργανώσεων
- 1 ΣχόλιοΤΜΗΜΑ Γ’ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. 4622/2019 – ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4622/2019 Άρθρο 37 Στοιχεία συνεργατών ιδιαίτερων γραφείων – Προσθήκη νέου άρθρου 47Α στον ν. 4622/2019 Μετά το άρθρο 47 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) προστίθεται νέο άρθρο 47Α ως εξής: «Άρθρο 47Α Δημοσιοποίηση και καταγραφή στοιχείων συνεργατών ιδιαίτερων γραφείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Αρμοδιότητες Επιτροπής Δεοντολογίας της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας – Προσθήκη περ. ε’ στην παρ. 1 του άρθρου 74 του ν. 4622/2019Άρθρο 38 Αρμοδιότητες Επιτροπής Δεοντολογίας της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας – Προσθήκη περ. ε’ στην παρ. 1 του άρθρου 74 του ν. 4622/2019
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Κωλύματα και ασυμβίβαστα μετακλητών υπαλλήλων και ειδικών συμβούλων – Τροποποίηση άρθρου 76 ν. 4622/2019
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ερμηνευτική διάταξη άρθρου 39 του ν. 4622/2019 (Α’ 133)
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4795/2021 Άρθρο 41 Ρυθμίσεις για τη Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου – Τροποποίηση άρθρου 9 ν. 4795/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Εξουσιοδοτική διάταξη ως προς τη Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρο 79 ν. 4795/2021Άρθρο 42 Εξουσιοδοτική διάταξη ως προς τη Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρο 79 ν. 4795/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Σύσταση Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου στις ανεξάρτητες αρχές – Προσθήκη νέας παρ. 11 στο άρθρο 81 του ν. 4795/2021Άρθρο 43 Σύσταση Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου στις ανεξάρτητες αρχές – Προσθήκη νέας παρ. 11 στο άρθρο 81 του ν. 4795/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Νομοτεχνική βελτίωση – Τροποποίηση της παρ. 1 άρθρου 83 ν. 4795/2021Άρθρο 44 Νομοτεχνική βελτίωση – Τροποποίηση της παρ. 1 άρθρου 83 ν. 4795/2021
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 45 Αποδοχές Συμβούλου Ακεραιότητας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 29 ν. 4795/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Σύσταση Αυτοτελούς Γραφείου Συμβούλου Ακεραιότητας στις ανεξάρτητες αρχές – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 80 ν. 4795/2021
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 47 Μεταβατική διάταξη ως προς Συμβούλους Ακεραιότητας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 82 ν. 4795/2021
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 48 Ορισμός προϊσταμένων στις υπηρεσιακές μονάδες του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 11 ν. 1388/1983
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 49 Ανανέωση συμβάσεων εργασίας προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου Τομέων Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 49 Ανανέωση συμβάσεων εργασίας προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου Τομέων Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- 2 ΣχόλιαΤΜΗΜΑ Δ’ ΕΞΟΥΣΙΟΤΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 50 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 51 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΤΜΗΜΑ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 53 Έναρξη ισχύοςΤΜΗΜΑ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 53 Έναρξη ισχύος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54Άρθρο 54
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
10 Μαΐου 2022, 21:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
24 Μαΐου 2022, 21:30
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
7 Σχόλια 724 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Γιατί δεν αντιδρούν οι υπάλληλοι του ΕΚΔΔΑ αν θίγονται; Η διαβούλευση γι αυτό είναι;
Ντροπή είναι να είσαι αιθεροβάμων Νικόλα
Να διακοπούν οι αποσπάσεις στο ΕΚΔΔΑ.
Το υπάρχον προσωπικό μπορεί να καλύψει τις αναφερόμενες ανάγκες.
Το άρθρο να αποσυρθεί. Στο ΕΚΔΔΑ υπηρετεί μόνιμο στελεχιακό δυναμικό υψηλού υψιπέδου και τυπικών προσόντων που μπορεί να καλύψει τις αναφερόμενες ανάγκες.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να εκτίθεται το ΕΚΔΔΑ με διατάξεις εξαιρετικές που δημιουργούν εντυπώσεις ευνοιοκρατίας…
Αυτό το άρθρο αποτελεί καταστρατήγηση όσων αναφέρονται στον Δημοσιουπαλληλικό κώδικα και την επιτομή της «τακτοποίησης» των δικών μας ανθρώπων.
Σήμερα για να εργαστεί κάποιος στο ΕΚΔΔΑ θα πρέπει:
Α) ή να διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ αλλά αυτή η διαδικασία δεν κινητοποιείται από τη Διοίκηση του ΕΚΔΔΑ
Β) ή να αποσπαστεί μέσω της Κινητικότητας ως διοικητικός υπάλληλος. Στο παρελθόν ενώ είχαν υποβληθεί αιτήσεις από ενδιαφερόμενους μέσω της Κινητικότητας, αρκετοί δεν έλαβαν απάντηση ούτε κλήθηκαν για συνέντευξη.
Γ) ή να αποσπαστεί σε θέση Υπεύθυνου Σπουδών και Έρευνας. Με αυτό τον τρόπο χωρίς καμμία πρόσκληση αποσπώνται γνωστοί και φίλοι χωρίς να ενδιαφέρει το γνωστικό τους αντικείμενο. Έτσι γίνεται συσσώρευση «επιστημόνων» σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα με ανυπαρξία τους σε άλλα. Φυσικά οι περισσότεροι απομακρύνονται από το Φορέα μετά από μια αλλαγή κυβέρνησης με συνοπτικές διαδικασίες. Μόνο μια φορά οι αποσπάσεις αυτές έχουν γίνει μετά από πρόσκληση μέσω ΑΣΕΠ σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα, συγκεκριμένα το 2016.
Δ) ή να αποσπαστεί σε θέση Υπεύθυνου Σπουδών και Έρευνας και αυτόματα με απόφαση του ΔΣ να τοποθετηθεί Διευθυντής σε μία από τις εκπαιδευτικές μονάδες του ΕΚΔΔΑ. Με αυτό τον τρόπο η προηγούμενη και η τρέχουσα διοίκηση κατάφερε να τοποθετήσει Διευθυντές με χαμηλότατα προσόντα υποβαθμίζοντας το κύρος του Φορέα.
Αλλά και η ίδια η Πρόεδρος του ΕΚΔΔΑ έχει τοποθετηθεί χωρίς να έχει προκηρυχθεί η θέση μέσω του ΑΣΕΠ αλλά με προσωρινή τοποθέτηση τάχα λόγω «Covid» ενώ έχει παρέλθει 1,5 έτος από την τοποθέτηση της και τα όργανα του ΑΣΕΠ συνεδριάζουν πλέον εξ αποστάσεως.
Από την άλλη μεριά στο ΕΚΔΔΑ η διαδικασία επιλογής Διευθυντών στις διοικητικές μονάδες δεν έχει ολοκληρωθεί ενώ έχουν παρέλθει έξι μήνες από την υποβολή των αιτήσεων με μόνο 6 αιτήσεις για 3 θέσεις. Αυτή η καθυστέρηση συνδέεται άμεσα με την επιλογή Προϊσταμένων που θα ακολουθήσει. Για αυτό το λόγο υποβάλλεται το εν λόγω άρθρο. Για να επιτρέψει στους γνωστούς και φίλους που έχουν αποσπαστεί σε θέσεις «Υπευθύνων Σπουδών και Έρευνας» να παρακάμψουν όλη τη διαδικασία και να τοποθετηθούν άμεσα σε θέσεις Προϊσταμένων. Κάποιοι από αυτούς ήδη υπηρετούν σε ρόλους που πάλι έχουν υλοποιηθεί μέσω διορισμού όπως η θέση του Επιστημονικού Συμβούλου του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης.
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΜΕΣΑ. ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ.