Στο τέλος της παρ. 3 του άρθρου 29 του ν. 4795/2021 (Α’ 62) προστίθεται νέο εδάφιο και η παρ. 3 διαμορφώνεται ως εξής:
«3. Η θέση του Συμβούλου Ακεραιότητας είναι πλήρους απασχόλησης. Με απόφαση του Διοικητή της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας ο υπάλληλος που έχει επιλεγεί σε θέση Συμβούλου Ακεραιότητας τοποθετείται στο Αυτοτελές Γραφείο Συμβούλου Ακεραιότητας του φορέα για τον οποίο έχει επιλεγεί, εφόσον ανήκει οργανικά σε αυτόν. Σε διαφορετική περίπτωση, με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και του Διοικητή της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας ο υπάλληλος που επιλέγεται σε θέση Συμβούλου Ακεραιότητας αποσπάται στη Γενική Διεύθυνση Ακεραιότητας και Λογοδοσίας της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας χωρίς να καταλαμβάνει οργανική θέση κατά παρέκκλιση της παρ. 7 του άρθρου 96 του ν. 4622/2019 (Α` 133) και στη συνέχεια τοποθετείται στο Αυτοτελές Γραφείο Συμβούλου Ακεραιότητας του φορέα υποδοχής. Ο ανωτέρω υπάλληλος διατηρεί το σύνολο των αποδοχών της οργανικής του θέσης, συμπεριλαμβανομένης τυχόν προσωπικής διαφοράς του άρθρου 27 του ν. 4354/2015 (Α’ 176).».
Αρχική Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησηςΆρθρο 45 Αποδοχές Συμβούλου Ακεραιότητας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 29 ν. 4795/2021
Άρθρο 45 Αποδοχές Συμβούλου Ακεραιότητας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 29 ν. 4795/2021
- 24 ΣχόλιαTMHMA A’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 2 ΣχόλιαΤΜΗΜΑ Β’ ΑΞΙΟΛΟΓΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ – ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ – ΚΟΙΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Θέσπιση Ενιαίου Πλαισίου Δεξιοτήτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 Περιεχόμενο Ενιαίου Πλαισίου Δεξιοτήτων
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ – ΟΡΙΣΜΟΙ Άρθρο 6 Πεδίο εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 7 Ορισμοί
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Άρθρο 8 Αξιολογητές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 9 Γενικές αρχές συστήματος αξιολόγησης
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ Άρθρο 10 Διαδικασία καθορισμού και αναθεώρησης στόχων
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ Άρθρο 11 Διαδικασία αξιολόγησης προϊσταμένων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 Βαθμολογία αξιολογούμενων προϊσταμένων
- 13 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Άρθρο 13 Διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 Υπάλληλοι υψηλής απόδοσης και δυνατοτήτωνΆρθρο 14 Υπάλληλοι υψηλής απόδοσης και δυνατοτήτων
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Άρθρο 15 Ενστάσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 16 Επιτροπές Εποπτείας Αξιολόγησης
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΥΠΑΓΩΓΗ – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ Άρθρο 17 Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Αρμοδιότητες Συμβούλου Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΜΗΤΡΩΟ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ Άρθρο 19 Σύσταση, τήρηση και εγγραφή στο Μητρώο Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου ΔυναμικούΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΜΗΤΡΩΟ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ Άρθρο 19 Σύσταση, τήρηση και εγγραφή στο Μητρώο Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πιστοποίηση Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 Κάλυψη θέσεων Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- 3 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ Άρθρο 22 Θητεία, υπηρεσιακή κατάσταση, μισθοδοσία και εκθέσεις αξιολόγησης της απόδοσης των Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Συντονισμός Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (Δίκτυο Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού)Άρθρο 23 Συντονισμός Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (Δίκτυο Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού)
- 15 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ΄ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Άρθρο 24 Σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής υπαλλήλων συνδεόμενο με το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης των Υπουργείων
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 25 Σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής υπαλλήλων που εμπλέκονται σε έργα του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» και στην υλοποίηση έργων συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 26 Κίνητρο Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Προσωρινό σύστημα ανταμοιβής δικαστικών υπαλλήλων
- 491 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ Άρθρο 28 Αναστολή μείωσης προσωπικής διαφοράς κατά την μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Ε΄ ΚΟΙΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (ΚΠΑ) ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ – ΟΡΙΣΜΟΙ Άρθρο 29 Πεδίο εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΠΑ Άρθρο 31 Φορέας ελέγχου ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΠΑ Άρθρο 31 Φορέας ελέγχου ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Απονομή πιστοποιητικού ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑ και διακρίσεων για εξαιρετικές επιδόσειςΆρθρο 32 Απονομή πιστοποιητικού ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑ και διακρίσεων για εξαιρετικές επιδόσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 33 Κίνητρα για την ορθή και ολοκληρωμένη εφαρμογή του ΚΠΑ- Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 5 ν. 4440/2016 και παρ. 6 άρθρου 51 ν. 4622/2019
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΠΟΝΟΜΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ – ΚΥΚΛΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Άρθρο 34 Πιστοποίηση ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35 Απονομή διακρίσεων για εξαιρετικές επιδόσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 Κύκλος Ποιότητας Δημόσιων ΟργανώσεωνΆρθρο 36 Κύκλος Ποιότητας Δημόσιων Οργανώσεων
- 1 ΣχόλιοΤΜΗΜΑ Γ’ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. 4622/2019 – ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4622/2019 Άρθρο 37 Στοιχεία συνεργατών ιδιαίτερων γραφείων – Προσθήκη νέου άρθρου 47Α στον ν. 4622/2019 Μετά το άρθρο 47 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) προστίθεται νέο άρθρο 47Α ως εξής: «Άρθρο 47Α Δημοσιοποίηση και καταγραφή στοιχείων συνεργατών ιδιαίτερων γραφείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Αρμοδιότητες Επιτροπής Δεοντολογίας της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας – Προσθήκη περ. ε’ στην παρ. 1 του άρθρου 74 του ν. 4622/2019Άρθρο 38 Αρμοδιότητες Επιτροπής Δεοντολογίας της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας – Προσθήκη περ. ε’ στην παρ. 1 του άρθρου 74 του ν. 4622/2019
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Κωλύματα και ασυμβίβαστα μετακλητών υπαλλήλων και ειδικών συμβούλων – Τροποποίηση άρθρου 76 ν. 4622/2019
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ερμηνευτική διάταξη άρθρου 39 του ν. 4622/2019 (Α’ 133)
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4795/2021 Άρθρο 41 Ρυθμίσεις για τη Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου – Τροποποίηση άρθρου 9 ν. 4795/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Εξουσιοδοτική διάταξη ως προς τη Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρο 79 ν. 4795/2021Άρθρο 42 Εξουσιοδοτική διάταξη ως προς τη Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρο 79 ν. 4795/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Σύσταση Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου στις ανεξάρτητες αρχές – Προσθήκη νέας παρ. 11 στο άρθρο 81 του ν. 4795/2021Άρθρο 43 Σύσταση Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου στις ανεξάρτητες αρχές – Προσθήκη νέας παρ. 11 στο άρθρο 81 του ν. 4795/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Νομοτεχνική βελτίωση – Τροποποίηση της παρ. 1 άρθρου 83 ν. 4795/2021Άρθρο 44 Νομοτεχνική βελτίωση – Τροποποίηση της παρ. 1 άρθρου 83 ν. 4795/2021
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 45 Αποδοχές Συμβούλου Ακεραιότητας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 29 ν. 4795/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Σύσταση Αυτοτελούς Γραφείου Συμβούλου Ακεραιότητας στις ανεξάρτητες αρχές – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 80 ν. 4795/2021
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 47 Μεταβατική διάταξη ως προς Συμβούλους Ακεραιότητας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 82 ν. 4795/2021
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 48 Ορισμός προϊσταμένων στις υπηρεσιακές μονάδες του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 11 ν. 1388/1983
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 49 Ανανέωση συμβάσεων εργασίας προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου Τομέων Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 49 Ανανέωση συμβάσεων εργασίας προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου Τομέων Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- 2 ΣχόλιαΤΜΗΜΑ Δ’ ΕΞΟΥΣΙΟΤΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 50 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 51 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΤΜΗΜΑ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 53 Έναρξη ισχύοςΤΜΗΜΑ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 53 Έναρξη ισχύος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54Άρθρο 54
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
10 Μαΐου 2022, 21:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
24 Μαΐου 2022, 21:30
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
12 Σχόλια 724 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Οι πιστοποιηθέντες με τον τίτλο του Συμβούλου Ακεραιότητας (Σ.Α) έχουν επίγνωση των καθηκόντων όσο και του απαιτητικού του ρόλου,ο οποίος πρέπει να συνοδεύεται από επίδομα θέσης ευθύνης, ώστε να ασκεί με αμεροληψία τα καθήκοντά του.Η στήριξη του θεσμού αυτού πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό επίδομα, αλλά και να στελεχώνεται από πιστοποιημένους Σ.Α.
Οι θέσεις ευθύνης πρέπει να αμείβονται!!!
Με ποιά λογική ο Σύμβουλος Ακεραιότητας θα έχει «…κατά πλάσμα δικαίου λογισμό της θητείας σε θέση Συμβούλου Ακεραιότητας ως θητεία σε θέση προϊσταμένου επιπέδου τμήματος, χωρίς την καταβολή του αντίστοιχου επιδόματος…» ;;;
Σας παρακαλώ δείτε το ξανά διότι στερείται λογικής η μεθόδευση να είναι τύποις Προϊστάμενος, αλλά στην πράξη χωρίς απολαβές και κίνητρο…
Είναι δυνατόν να ασκούνται τα καθήκοντα του Συμβούλου Ακεραιότητας χωρίς να συνδέονται με επίδομα ευθύνης; Το γεγονός ότι εξομοιώνεται ο θεσμός καθ΄όλα με τους λοιπούς προϊσταμένους στο Δημόσιο εκτός από την αμοιβή, αποτελεί ανισότητα η οποία πρέπει να αποκατασταθεί.
Προστατεύστε τον θεσμό και δώστε κίνητρα για την προσέλκυση ικανών στελεχών.
Άρθρο 45
Εν τοις πράγμασι λόγοι ισότητας με τους Προϊσταμένους των λοιπών αυτοτελών γραφείων επιβάλλουν να δοθεί το επίδομα θέσης Προϊσταμένου.
Διαφορετικά, δεν υπάρχει κανένα κίνητρο διεκδίκησης μιας τόσο κρίσιμης και απαιτητικής θέσης.
Ο Σύμβουλος Ακεραιότητας αναμένεται να είναι ο μοναδικός υπεύθυνος για την οργάνωση και λειτουργία του αυτοτελούς Γραφείου Ακεραιότητας, ιδίως μάλιστα αν ληφθεί υπόψη ότι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα ενταχθεί σε φορέα διαφορετικό από αυτόν όπου ανήκει οργανικά. Επιπλέον, τα καθήκοντα του Συμβούλου Ακεραιότητας λόγω του αντικειμένου τους άπτονται όλων των αντικειμένων της υπηρεσίας τοποθέτησης, τα οποία οφείλει να γνωρίζει πολύ καλά για να μπορεί να διατυπώνει προτάσεις βελτίωσης και να προωθεί Πολιτικές κατά της Διαφθοράς. Επιπλέον, θα έχει στοχοθεσία και η εργασία που θα αναλαμβάνει δεν θα μπορεί να διεκπεραιωθεί από ένα άτομο. Ειδικά, μάλιστα, αν ληφθεί υπόψη η στοχοθεσία που επιβάλλει το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Εύλογα, λοιπόν, θα απαιτηθεί στελέχωση και με άλλους υπαλλήλους, των οποίων θα έχει την ευθύνη και θα εργάζονται υπό την καθοδήγησή του. Παρέπεται ότι εκ λόγων ισότητας με τους Προϊσταμένους των λοιπών αυτοτελών γραφείων που έχουν ανάλογες ευθύνες θα μπορεί να διεκδικηθεί η επιδίκαση επιδόματος θέσης Προϊσταμένου επί τη βάση της ισότητας. Ορθότερο θα ήταν, συνεπώς, να δοθεί το επίδομα θέσης Προϊσταμένου με το υπό ψήφιση νομοσχέδιο, ούτως ώστε να αποφευχθούν μελλοντικές διενέξεις που θα κοστίσουν σε χρήμα και χρόνο στα διάδικα μέρη και θα αποδυναμώσουν το κύρος του θεσμού.
Άρθρο 45: Επ’ ευκαιρία της τροποποίησης του άρθρου 29 του ν.4795/2021 δέον όπως αποκατασταθεί και η στρέβλωση της παρ. 2 αυτού σύμφωνα με την οποία δεν καταβάλλεται στον Σύμβουλο Ακεραιότητας το μηνιαίο επίδομα θέσης ευθύνης που προβλέπεται στο άρθρο 16 του ν. 4354/2015 (Α’ 176):
Η διαταξη αυτή θα οδηγήσει σε δικαστικές διενέξεις , καθώς ο Σύμβουλος Ακεραιότηας είναι ο μόνος υπεύθυνος για την οργάνωση και λειτουργία του αυτοτελούς Γραφείου Ακεραιότητας , ειδικά όταν βρίσκεται σε φορέα διαφορετικο από αυτόν όπου ανήκει οργανικά. Επομένως για λόγους ισότητας με τους Προϊσταμένους των λοιπών αυτοτελών γραφείων που έχουν ανάλογες ευθύνες μπορεί να διεκδικηθεί βάσιμα η ακύρωση της διάταξης της παρ. 2 .
Επιπλέον, το έργο του Συμβούλου Ακεραιότητας είναι πολυσχιδές , καθώς άπτεται όλων των ακτικειμένων της Υπηρεσίας , τα οποία οφείλει να γνωρίζει πολύ καλά για να μπροεί να διατυπώνει προτάσεις βελτίωσης και να προωθεί Πολιτικές κατά της Διαφρθοράς. Επομένως , εν τοις πράγμασι θα χρειαστεί στελέχωση και με άλλους υπαλλήλους: Ένας ακομα λόγος για τον οποίο ο Σύμβουλος θα ασκεί , και τυπικά , καθήκοντα Προϊσταμένου . Συνεπώς , καλό θα ήταν να δοθεί το επίδομα θέσης Προϊσταμένου ήδη από την αρχή , για να μη δημιουργούνται διενέξεις που θα αποπροσανατολίζουν την δράση του και θα αποδυναμώσουν το θεσμό.Δείτε τε το κατά προτεραιότητα , σας παρακαλώ .
Άρθρο 45: » ….Ο ανωτέρω υπάλληλος διατηρεί το σύνολο των αποδοχών της οργανικής του θέσης, συμπεριλαμβανομένης τυχόν προσωπικής διαφοράς του άρθρου 27 του ν. 4354/2015 (Α’ 176).’.:
Όταν ο υπάλληλος είναι πχ υπάλληλος του Υπουργείου Οικονομικών , κατά οργανική θέση , θα συμπεριληφθεί και το ΚΕΔΣ (άρθρο 26 του παρόντος Νομοσχεδίου ) στις αποδοχές του αν αποσπαστεί σε θέση Συμβούλου Ακεραιότητας; Διαφορετικά , εμείς που στηρίζουμε το νέο Θεσμό του Συμβούλου Ακεραιότηατας και χάνουμε τα νέα επιδόματα και δεν έχουμε επίδομα Προϊσταμένου αύτοτελούς γραφείου Συμβούλου Ακεραιότητας….
Μεγάλο αντικίνητρο για το Σύμβουλο Ακεραιότητας . Δείτε αν θέλετε να στηριχθεί ο νέος θεσμός ή όχι , και μην δημιουργείτε στους υπαλλήλους λάθος όραμα , αποσπώντας τους σε υπηρεσίες χωρίς μέλλον . Είναι θέμα εμπιστοσύνης απέναντι στην οργανωμένη Πολιτεία …
Απάντηση στο από 14 Μαΐου 2022, 11:18 | Σχόλιο του Λάμπρου Καφίδα :
Στόχος είναι να ενδυναμωθεί η θέση του Συμβούλου Ακεραιότητας και όχι το αντίθετο. Ετσι , όχι μόνο δεν πρεπει να καταργηθεί η εν λόγω διάταξη που αφορά «στον κατά πλάσμα δικαίου λογισμό της θητείας σε θέση Συμβούλου Ακεραιότητας ως θητεία σε θέση προϊσταμένου επιπέδου τμήματος, χωρίς την καταβολή του αντίστοιχου επιδόματος » όπως λέτε , αλλά αντίθετα να ληφθεί μέριμνα ώστε να καταβληθεί το επίδομα Προϊσταμένου στον Σύμβουλο Ακεραιότητας , ο οποίος θα είναι επί της ουσίας ο μόνος υπέυθυνος για την οργάνωση και λειτουργία του θεσμού , έχοντας ευθύνες ακομα και από αμέλεια (!)
Άλλωστε η εν λόγω διάταξη, ως νεότερη και ειδικότερη εκείνης της παρ.5 άρθρου 85 του Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων , θεωρώ πως θα υπερισχύσει …
Το τελευταίο εδάφιο που προστίθεται στην παρ.3 του άρθρου 29 διασφαλίζει τις αποδοχές της προσωπικής διαφοράς όσων υπαλλήλων αποσπαστούν ως Σύμβουλοι Ακεραιότητας, με την ειδική διαδικασία που προβλέπετει στο Μέρος Β’ του ν.4795/2021, καθόσον η απόσπαση αυτή διενεργείται εκτός του ενιαίου συστήματος κινητικότητας του ν.4440/2016.
Ως προς την παρ.2 του ίδιου άρθρου που αφορά στον κατά πλάσμα δικαίου λογισμό της θητείας σε θέση Συμβούλου Ακεραιότητας ως θητεία σε θέση προϊσταμένου επιπέδου τμήματος, χωρίς την καταβολή του αντίστοιχου επιδόματος, θα πρέπει να επισημανθεί ότι με βάση το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο είναι άνευ νοήματος.
Και αυτό γιατί όπως έχει θεσμοθετηθεί και ισχύει από 4/4/2017, για την επιλογή προϊσταμένων με βάση τα ειδικά κριτήρια επιλογής λαμβάνεται υπόψη αποκλειστικά μόνο η εν τοις πράγμασι άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου (παρ.5 άρθρου 85 του Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων).
Η διάταξη αυτή, επομένως, της παρ. 2 του άρθρου 29 θα μπορούσε να καταργηθεί προκειμένου να μην δημιουργούνται παραπλανητικές ερμηνείες και προσδοκίες στους εμπλεκόμενους περί θητείας ή επιδόματος προϊσταμένου.
[Ομοίως, θα πρέπει να απαλειφθεί η παρόμοια πρόβλεψη που υπάρχει στον παρόν νομοσχέδιο για τους Συμβούλους Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού]
Εφόσον είναι επιθυμητή η παροχή κινήτρων για την στελέχωση των εν λόγω θέσεων, αυτή θα μπορούσε να γίνει με τον ρητό ορισμό λειτουργίας των Γραφείων Σ.Α. σε επίπεδο τμήματος ή διεύθυνσης ή γενικής διεύθυνσης, αναλόγως ίσως της φύσης και του μεγέθους κάθε φορέα. Το τελευταίο είναι εφικτό μέσω σχετικής προσαρμογής των οργανικών διατάξεων κάθε φορέα, κατά περίπτωση, αντί θεσμοθέτησης γενικής διάταξης στο βασικό νομοθέτημα.
Επ’ ευκαιρία της τροποποίησης του άρθρου 29 του ν.4795/2021 δέον όπως αποκατασταθεί και η στρέβλωση της παρ. 2 αυτού σύμφωνα με την οποία :
«2. Ο χρόνος που διανύεται σε θέση Συμβούλου Ακεραιότητας λογίζεται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας σε θέση Προϊσταμένου επιπέδου Τμήματος, ως προς όλες
τις υπηρεσιακές συνέπειες. Στον ανωτέρω δεν καταβάλλεται το μηνιαίο επίδομα θέσης ευθύνης που προβλέπεται στο άρθρο 16 του ν. 4354/2015 (Α’ 176)»
Παρατηρείται δηλαδή το οξύμωρο ο Σύμβουλος Ακεραιότητας να έχει όλες τις υπηρεσιακές συνέπειες, σημειωτέον και ευθύνες, της θέσης Προϊσταμένου Τμήματος, όχι όμως και τις αντίστοιχες αποδοχές, ήτοι τη χορήγηση του επιδόματος ευθύνης που χορηγείται σε όλο το Δημόσιο για την άσκηση ανάλογων καθηκόντων.
Το γεγονός αυτό αποτελεί ισχυρό αντικίνητρο για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την ανάληψη θέσης Συμβούλου Ακεραιότητας από καταρτισμένα και ικανά στελέχη του Δημοσίου, τα οποία θα επιλέξουν να διεκδικήσουν κάποια άλλη θέση ευθύνης εντός της Υπηρεσίας τους με τις ανάλογες απολαβές.
Απαραίτητο το επίδομα θέσης ευθύνης για τον σύμβουλο ακεραιότητας για λόγους δικαιοσύνης(δίνεται σε άλλα αυτοτελή γραφεία), βαρύτητας του θεσμού-αντικειμένου αλλά και ως κίνητρο προσέλκυσης αξιόλογων στελεχών τα οποία ήδη κατέχουν θέσεις ευθύνης.
Η θεση του Συμβ. Ακεραιότητας απαιτεί αυξημένες ικανότητες και γνώσεις, ενώ παράλληλα εμπεριέχει υψηλή ευθύνη ως προς το χειρισμό των υποθέσεων. Κρίσμη είναι η διαχείριση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων και περιστατικών διαφθοράς και απάτης. Για το λόγο αυτό ΠΡΕΠΕΙ να δίνεται επίδομα θέσης εύθυνης στο Σύμβουλο Ακεραιότητας ώστε να ασκεί με αμεροληψία τα καθήκοντά του. Μην απαξιώνετε το θεσμό κατ΄αυτόν τον τρόπο.