Στο άρθρο 37 του ν. 4830/2021 (Α’ 169) προστίθεται παρ. 4 και το άρθρο 37 διαμορφώνεται ως εξής:
«Άρθρο 37
Περισυλλογή, ταφή και αποτέφρωση νεκρών ζώων
1. Οι υπηρεσίες που είναι αρμόδιες για την καθαριότητα των οδών του εθνικού, επαρχιακού και αστικού δικτύου έχουν υποχρέωση να απομακρύνουν από τις οδούς και τα πεζοδρόμια τα νεκρά ζώα και να μεριμνούν για την αποτέφρωση ή την υγειονομική ταφή τους, σύμφωνα με τις διατάξεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας. Πριν από την αποτέφρωση ή την ταφή των ζώων ενημερώνεται ο οικείος δήμος ή ο συμβεβλημένος κτηνίατρος των εταιρειών λειτουργίας των εθνικών οδών, εάν υφίσταται, προκειμένου να διαπιστώσει τυχόν παραβάσεις του παρόντος. Σε περίπτωση δεσποζόμενου ζώου, ενημερώνεται ο ιδιοκτήτης αυτού.
2. Η διάθεση των νεκρών ζώων, όπως η αποτέφρωση και η υγειονομική ταφή, πραγματοποιούνται σύμφωνα με την ισχύουσα εθνική και ενωσιακή νομοθεσία.
3. Αποτεφρωτήρια και κοιμητήρια ζώων ιδρύονται και λειτουργούν από οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και συνδέσμους αυτών, καθώς και από φυσικά πρόσωπα, τα οποία πληρούν τις απαιτήσεις περιβαλλοντικής αδειοδότησης σύμφωνα με τον ν. 4014/2011 (Α’ 209). Οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης μπορούν, επίσης, να συμβάλλονται με ιδιωτικά αποτεφρωτήρια και κοιμητήρια ζώων.
4. Οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και οι σύνδεσμοι αυτών συνεργάζονται με τα καταφύγια αδέσποτων ζώων για τη διαχείριση των νεκρών ζώων του καταφυγίου.».
Αρχική Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...Άρθρο 38 Περισυλλογή, ταφή και αποτέφρωση νεκρών ζώων – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 4830/2021
Άρθρο 38 Περισυλλογή, ταφή και αποτέφρωση νεκρών ζώων – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΟΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΟΤΑ Α’ ΒΑΘΜΟΥ Άρθρο 3 Ορισμός αντιδημάρχων – Δημοσιότητα ορισμού – Τροποποίηση άρθρου 59 ν. 3852/2010
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Προσαρμογή θητείας δημοτικού συμβουλίου λόγω πενταετούς δημοτικής περιόδου – Φανερή ψηφοφορία προέδρου, αντιπροέδρου και γραμματέα δημοτικού συμβουλίου – Αντικατάσταση άρθρου 64 ν. 3852/2010
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 5 Μη επιτρεπτή διαγραφή του επικεφαλής της παράταξης – Μη επιτρεπτός ορισμός ή παραμονή αντιδημάρχου ο οποίος ανεξαρτητοποιήθηκε – Τροποποίηση παρ. 2, 3, 5 και 6 και κατάργηση παρ. 7 άρθρου 66 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 6 Συνεδριάσεις δημοτικού συμβουλίου με τηλεδιάσκεψη- Γνωστοποίηση διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και προθεσμία λήψης εισηγήσεων προ συνεδριάσεως – Εκτός έδρας συνεδρίαση με απόφαση απόλυτης πλειοψηφίας των μελών του συμβουλίου- Τροποποίηση άρθρου 67 ν. 3852/2010
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 7 Ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας δημοτικής αρχής
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 8 Συγκρότηση και εκλογή Δημοτικής Επιτροπής – Αντικατάσταση άρθρου 74 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 9 Αποζημίωση συμμετοχής μελών δημοτικού συμβουλίου στην ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας δημοτικής αρχής – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 92 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ – ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΟΤΑ Β’ ΒΑΘΜΟΥ Άρθρο 10 Ορισμός αντιπεριφερειαρχών – Τροποποίηση παρ. 1, περ. β) παρ. 2, παρ. 6 και παρ. 8 άρθρου 160 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Αποφασιστικού χαρακτήρα επιτροπές περιφερειακού συμβουλίου – Τροποποίηση άρθρου 164 ν. 3852/2010Άρθρο 11 Αποφασιστικού χαρακτήρα επιτροπές περιφερειακού συμβουλίου – Τροποποίηση άρθρου 164 ν. 3852/2010
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 Συγκρότηση – Εκλογή προεδρείου περιφερειακού συμβουλίου – Αντικατάσταση άρθρου 165 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 Συνεδρίαση περιφερειακού συμβουλίου με τηλεδιάσκεψη – Τροποποίηση παρ. 1, 2 και 3 άρθρου 167 ν. 3852/2010Άρθρο 13 Συνεδρίαση περιφερειακού συμβουλίου με τηλεδιάσκεψη – Τροποποίηση παρ. 1, 2 και 3 άρθρου 167 ν. 3852/2010
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14 Λειτουργία περιφερειακού συμβουλίου – Τροποποίηση άρθρου 168 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας περιφερειακής αρχής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 Απαρτία και λήψη αποφάσεων – Τροποποίηση άρθρου 169 ν. 3852/2010Άρθρο 16 Απαρτία και λήψη αποφάσεων – Τροποποίηση άρθρου 169 ν. 3852/2010
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17 Περιφερειακή επιτροπή – Αντικατάσταση άρθρου 175 ν. 3852/2010
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 18 Λειτουργία περιφερειακής επιτροπής – Αντικατάσταση άρθρου 177 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 Περιφερειακός συμπαραστάτης του πολίτη και της επιχείρησης – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 179 ν. 3852/2010Άρθρο 19 Περιφερειακός συμπαραστάτης του πολίτη και της επιχείρησης – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 179 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 Αποζημίωση περιφερειακών συμβούλων στις ειδικές συνεδριάσεις λογοδοσίας περιφερειακής αρχής – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 184 ν. 3852/2010Άρθρο 20 Αποζημίωση περιφερειακών συμβούλων στις ειδικές συνεδριάσεις λογοδοσίας περιφερειακής αρχής – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 184 ν. 3852/2010
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΟΡΓΑΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 21 Όργανα διοίκησης των δήμων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 4804/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 Όργανα διοίκησης των περιφερειών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 42 ν. 4804/2021Άρθρο 22 Όργανα διοίκησης των περιφερειών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 42 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23 Τελικές διατάξεις
- 127 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ’ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΦΕΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΗΜΩΝ Άρθρο 24 Κατάργηση Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ βαθμού και μεταφορά ως συνόλου αρμοδιοτήτων, οργανικών μονάδων, θέσεων προσωπικού στους Ο.Τ.Α. α’ βαθμού
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 25 Μεταφορά αρμοδιοτήτων Σχολικών Επιτροπών, σύσταση πάγιας προκαταβολής στους διευθυντές των σχολικών μονάδων
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 26 Λύση δημοτικών κοινωφελών επιχειρήσεων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27 Σύσταση Επιτροπών – Αύξηση αριθμού αντιδημάρχων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Περιορισμός ίδρυσης νέων νομικών προσώπων από τους Ο.Τ.Α. α’ βαθμούΆρθρο 28 Περιορισμός ίδρυσης νέων νομικών προσώπων από τους Ο.Τ.Α. α’ βαθμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 Κατάρτιση οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας ιδρύματος – Τροποποίηση άρθρου 226 ν. 3463/2006Άρθρο 29 Κατάρτιση οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας ιδρύματος – Τροποποίηση άρθρου 226 ν. 3463/2006
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ’ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Άρθρο 30 Κόμβος Παρακολούθησης Επιδόσεων Τοπικής Αυτοδιοίκησης
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ε’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Άρθρο 31 Παροχή χρηματικού επιδόματος σε εργαζομένους Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 32 ν. 4483/2017
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 Ρύθμιση θεμάτων προϋπολογισμού Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 Τέλη ενεργών παραχωρήσεων μεταλλείων – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 176 Μεταλλευτικού Κώδικα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Εξαίρεση κοστολόγησης και τιμολόγησης αποβλήτων πρόληψης πυρκαγιών και πλημμυρών από τους Φορείς Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων – Τροποποίηση άρθρου 39 ν. 4819/2021Άρθρο 34 Εξαίρεση κοστολόγησης και τιμολόγησης αποβλήτων πρόληψης πυρκαγιών και πλημμυρών από τους Φορείς Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων – Τροποποίηση άρθρου 39 ν. 4819/2021
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 35 Αρμοδιότητα καθαριότητας οδικού δικτύου
- 3 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 36 Υποβολή σχεδίου επιχειρησιακού προγράμματος των δήμων σχετικά με τις υποχρεώσεις που θεσπίζονται από τον ν. 4830/2021 – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 2 άρθρου 3 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εκούσιος αποχωρισμός δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς – Παράδοση στον δήμο και σε φιλοζωικό σωματείο, οργάνωση ή καταφύγιο – Τροποποίηση περ. ζ’ παρ. 1 άρθρου 9 ν. 4830/2021
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 38 Περισυλλογή, ταφή και αποτέφρωση νεκρών ζώων – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 4830/2021
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 39 Παράταση προθεσμίας συμμόρφωσης λειτουργούντων καταφυγίων ζώων συντροφιάς με τις προδιαγραφές του ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΩΝ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ Άρθρο 40 Αρμοδιότητα συντήρησης και κατασκευής οδικού δικτύου σε χώρους χερσαίων συνοριακών σταθμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Χρηματοδότηση έργων κατασκευής και αναβάθμισης χερσαίων συνοριακών σταθμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 Απαλλαγή τελών για τις μεταβιβάσεις εκτάσεων για εγκαταστάσεις συνοριακών σταθμών
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΣΤ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 43 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 44 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ζ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 45 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ζ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 45 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
13 Σεπτεμβρίου 2023, 22:45
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Σεπτεμβρίου 2023, 10:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 325 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Παρακαλούμε να γίνουν με τον παρόντα υπό διαβούλευση νόμο και οι ακόλουθες διαμορφώσεις στον Ν.4830/2021:
⭕️1). Ν.4830/2021, Άρθρο 46, παρ.2
Παρακαλούμε να ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ολόκληρη η τελευταία πρόταση της παρ.2 του άρθρου 46: «Στο ίδιο χρονικό διάστημα μπορούν να γίνουν και διαγραφές ήδη καταχωρισμένων εγγραφών από τους ιδιοκτήτες ζώων, εφόσον πλέον αυτά δεν είναι στην ιδιοκτησία τους ή δεν βρίσκονται στη ζωή.»
ΕΠΕΙΔΗ
Ένας ιδιοκτήτης δεν έχει πιά ένα ζώο στην κατοχή του για τους εξής λόγους:
-Α. Το ζώο πέθανε ή το σκότωσε.
-Β. Το ζώο χάθηκε, το έκλεψαν ή το εγκατέλειψε.
-Γ. Το ζώο το έδωσε ή το πούλησε σε άλλον ιδιοκτήτη ή το παρέδωσε στον Δήμο του (οπότε για 3 χρόνια απαγορεύεται να αποκτήσει ζώο).
Ως έχει το άρθρο 46, παρ.2. σημαίνει ότι για έξι μήνες από την δημιουργία του ΕΜΖΣ, οι παραβατικοί ιδιοκτήτες θα μπορούν να συγκαλύψουν την θανάτωση, την εγκατάλειψη, ή την παράνομη πώληση των ζώων τους, διαγράφοντας την καταχώριση των τσιπ τους από το ΕΜΖΣ!
Εάν κάποιος έχει χάσει το ζώο του και το διαγράψει και να βρεθεί το ζώο, δεν θα μπορεί να βρεθεί ο ιδιοκτήτης! Εάν ο αγοραστής δεν θέλει να καταχωρίσει το ζώο και το διαγράψει ο πωλητής, το ζώο μένει απροστάτευτο!
Επειδή δεν μπορεί να είναι αυτές οι προθέσεις του ΥΠΕΣ, παρακαλούμε να αφαιρεθεί ολόκληρη η τελευταία πρόταση της παρ.2 του άρθρου 46. Η προστασία των ζώων επιτάσσει να μην γίνεται καμία διαγραφή από το ΕΜΖΣ, όπως δεν γίνεται καμία διαγραφή από την διαδικτυακή ηλεκτρονική βάση του ΥΠΑΑΤ.
———————————————————
⭕️2). Ν.4830/2021, Άρθρο 4, παρ.12
Παρακαλούμε να ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ολόκληρη η τελευταία πρόταση της παρ.12 του άρθρου 4
ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ: «Σε περίπτωση μόνιμης μετεγκατάστασης του ιδιοκτήτη και του ζώου του εκτός Ελλάδος, η διαγραφή του ζώου συντροφιάς από το ΕΜΖΣ πραγματοποιείται αποκλειστικά με την επίδειξη σχετικού αποδεικτικού εγγράφου, το οποίο έχει εκδοθεί από δημόσια αρχή, πάροχο υπηρεσιών κοινής ωφέλειας ή χρηματοπιστωτικό ίδρυμα της χώρας μετεγκατάστασης.»
ΕΠΕΙΔΗ δεν έχουν όλες οι χώρες υποχρεωτική καταχώριση σε βάση δεδομένων, η διαγραφή από το ΕΜΖΣ συνεπάγεται ότι θα χάνονται τα ιατρικά στοιχεία του ζώου και η προστασία του ίδιου του ζώου.
———————————————————
⭕️3). Ν.4830/2021, Άρθρο 7, παρ.3
Για υιοθεσίες στο εξωτερικό η μεταβολή στο ΕΜΖΣ περιλαμβάνει την ένδειξη ότι υιοθετήθηκε ένα ζώο και μόνο την χώρα του προορισμού. Πλήρη στοιχεία χρειάζονται για την παρακολούθηση των υιοθεσιών, όχι μόνο χώρα προορισμού.
Παρακαλούμε να ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ η πρόταση της παρ.3 του άρθρου 7 ως εξής:
«Ο υπεύθυνος για την υιοθεσία ενός ζώου στο εξωτερικό μεριμνά για την ενημέρωση του ΕΜΖΣ με την ένδειξη ότι υιοθετήθηκε, τη χώρα προορισμού και τα πλήρη στοιχεία του νέου ιδιοκτήτη».
—————————————————
⭕️4). Ν.4830/2021, Άρθρο 8, παρ.15
Χωρίς καταγραφή όλων των ζώων που εισέρχονται και εξέρχονται από την χώρα, δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν το παραεμπόριο ζώων και η παράνομη μετακίνηση ζώων.
Παρακαλούμε να ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ η τελευταία πρόταση της παρ.15 του άρθρου 8, ως εξής:
Να αφαιρεθεί από την πρόταση το «από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης»
Να προστεθεί στο τέλος της πρότασης «Τα εισερχόμενα ζώα στην Ελλάδα, επίσης καταχωρίζονται με τα στοιχεία του ιδιοκτήτη τους στο ΕΜΖΣ στα σημεία εισόδου τους. Τα εξερχόμενα ζώα ελέγχονται αν είναι καταχωρισμένα στο ΕΜΖΣ με τα στοιχεία του ιδιοκτήτη που αναγράφεται στο διαβατήριο του ζώου».
—————————————————
⭕️5). Ν.4830/2021, Άρθρο 4, παρ.14
Ως έχει ο νόμος 4830/2021, επιτρέπεται να εισέλθει και να παραμείνει στην χώρα ζώο χωρίς ανιχνεύσιμο μικροτσίπ έως 90 ημέρες, που δημιουργεί πρόβλημα για την ασφάλεια του αν χαθεί. Υπάρχει δε αδυναμία ελέγχων, διότι μπορεί το συνοδευτικό διαβατήριο να μην ανήκει καν στον συγκεκριμένο σκύλο
Παρακαλούμε να ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ η τελευταία πρόταση της παρ.14 του άρθρου 4, ως εξής:
«Ζώα που προέρχονται από τρίτες χώρες και φέρουν ηλεκτρονική σήμανση μη συμβατή με το πρότυπο ISO 11784, σημαίνονται και με νέο συμβατό μέσο κατά την είσοδο τους στην χώρα.»
—————————————————
⭕️6). Ν.4830/2021, Άρθρο 7, παρ.2
Το άρθρο επιτρέπει την μεταβολή των στοιχείων στο ΕΜΖΣ από ενδιαφερόμενο που βρήκε ένα «αδέσποτο ημίαιμο» ζώο που του αρέσει στον δρόμο, ζώο το οποίο όμως μπορεί να είναι χαμένο, ή κλεμμένο και εγκαταλελειμένο αλλού και όχι αδέσποτο. Για να γίνει μεταβολή στο ΕΜΖΣ, σημαίνει ότι το ζώο είναι ήδη εγγεγραμμένο και καταχωρισμένο σε Δήμο ή άλλο προσωρινό ιδιοκτήτη ως αδέσποτο.
Είναι η πρόθεση του νομοθέτη να μπορεί πολίτης να αλλάξει στο ΕΜΖΣ τα στοιχεία ζώου που δεν του ανήκει, χωρίς την σύμφωνη γνώμη του ήδη εγγεγραμμένου προσωρινού ιδιοκτήτη ή Δήμου;
Είναι η πρόθεση του νομοθέτη να μπορεί να κατάσχει ενδιαφερόμενος ένα ΧΑΜΕΝΟ ζώο μη σημασμένο ή με μη ανιχνεύσιμη σήμανση, ή μη καταχωρισμένο από αμέλεια τρίτου, χωρίς να αναζητήσει τον ιδιοκτήτη του ζώου;
Ελπίζουμε πως όχι. Χρειάζονται διορθώσεις.
—————————————————
⭕️7). Ν.4830/2021, Άρθρο 4, παρ.19
Δεν καταχωρίζονται τα ζώα των Ενόπλων Δυνάμεων στο ΕΜΖΣ. Εάν όμως χαθούν, ή κλαπούν και μετά εγκαταλειφθούν, θα φαίνονται ως αδέσποτα και θα μπορεί να τα κρατήσει ο κάθε «ενδιαφερόμενος» που θα τα βρει.
Παρακαλούμε να ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ η τελευταία πρόταση της παρ.19 του άρθρου 4, ως εξής:
«Οι σκύλοι εργασίας των ενόπλων δυνάμεων καταχωρίζονται στο ΕΜΖΣ και σε ειδικό μητρώο ζώων εργασίας των Ενόπλων Δυνάμεων. Μετά την έξοδό τους από τη στρατιωτική υπηρεσία για οποιονδήποτε λόγο, υιοθετούνται από προσωπικό των ενόπλων δυνάμεων ως ζώα συντροφιάς.»
Σας ευχαριστούμε
Άρθρο 38 Περισυλλογή, ταφή και αποτέφρωση νεκρών ζώων – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 4830/2021
—-ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ—-
Στην παρ.1 αναφέρεται:
«Πριν από την αποτέφρωση ή την ταφή των ζώων ενημερώνεται ο οικείος δήμος ή ο συμβεβλημένος κτηνίατρος των εταιρειών λειτουργίας των εθνικών οδών, εάν υφίσταται, προκειμένου να διαπιστώσει τυχόν παραβάσεις του παρόντος. Σε περίπτωση δεσποζόμενου ζώου, ενημερώνεται ο ιδιοκτήτης αυτού.»
ΕΠΕΙΔΗ
Στους Δήμους Κηφισιάς και Διονύσου συμβαίνουν τα εξής: Τα ζώα που μπαίνουν στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας τα περισυλλέγει η Νέα Οδός ΑΕ και τα παραδίδει στην Ελληνική Φιλοζωική Εταιρεία (ΕΦΕ) με την οποία φέρεται να έχει σύμβαση. Τα ζώα χωρίς τσιπ ή με ακαταχώριστα τσιπ, ή με τσιπ Δήμων, ζωντανά ή νεκρά, δεν τα αναρτούν πουθενά ούτε ενημερώνουν τους αντίστοιχους Δήμους.
ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΤΙ
Πολλά δεσποζόμενα ζώα δεν έχουν καταχωρισμένα τσιπ και επίσης τα ζώα μπορεί:
🔴Α) Να έχουν τσιπ ελαττωματικά που δεν σκανάρονται πια.
🔴Β) Να είναι των ενόπλων δυνάμεων που δεν καταχωρίζονται στο ΕΜΖΣ και άρα σε έλεγχο θα φανούν ότι είναι ακαταχώριστα και «αδέσποτα» (Άρθρο 4, παρ.19).
🔴Γ) Να είναι δεσποζόμενα με τσιπ μη συμβατό με την ΕΕ, που επιτρέπεται για 90 ημέρες να μην έχουν τοποθετημένο τσιπ που σκανάρεται (Άρθρο 4, παρ.14).
🔴Δ) Να ανήκουν σε τουρίστες, που δεν υποχρεούνται να καταχωρίσουν τα ζώα τους στο ΕΜΖΣ κατά την είσοδο τους στη χώρα. Ελλείψει παγκόσμιας πλατφόρμας μικροτσίπ και πρόσβασης των κτηνίατρων σε βάσεις δεδομένων του εξωτερικού, τα ζώα αυτά φαίνονται ακαταχώριστα και «αδέσποτα».
🔴 Ε) Να έχουν τσιπ ακαταχώριστα λόγω αμέλειας Δήμου, κτηνίατρου, φιλοζωικής κτλ ενώ οι ιδιοκτήτες έχουν δώσει τα στοιχεία τους για να γίνει καταχώριση.
🔴 Ζ) Να είναι αδέσποτα που τα αναζητούν οι εθελοντές φροντιστές τους.
Παρακαλούμε να γίνει διαμόρφωση, γιατί είναι σημαντικό:
i) Να ταυτοποιούνται τα νεκρά ζώα.
ii) Χαμένα δεσποζόμενα να μην επανεντάσσονται ή δίνονται για υιοθεσία χωρίς αναζήτηση των ιδιοκτητών, καθώς και αδέσποτα ζώα να μην επανεντάσσονται σε λάθος περιοχές από τους κτηνίατρους των εταιρειών λειτουργίας των εθνικών οδών.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ την εξής ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ:
«Πριν από την αποτέφρωση ή την ταφή των ζώων ενημερώνεται ο οικείος δήμος, τα ζώα φωτογραφίζονται και αναρτώνται σε ειδική σελίδα του Δήμου και στο ΕΜΖΣ, μαζί με τον ακαταχώριστο αριθμό τσιπ τους αν έχουν, προκειμένου να είναι δυνατή η ταυτοποίηση τους και η διαπίστωση τυχόν παραβάσεων του παρόντος.
Ο συμβεβλημένος κτηνίατρος των εταιρειών λειτουργίας των εθνικών οδών, εάν υφίσταται, υποχρεούται να φωτογραφίσει τα ζώα και να ενημερώσει τον οικείο Δήμο τόσο για όλα τα νεκρά ζώα, όσο και για τα ζωντανά που περισυλλέγονται, προτού αυτά επανενταχθούν ή δοθούν για υιοθεσία. Σε περίπτωση δεσποζόμενου ζώου, ενημερώνεται ο ιδιοκτήτης αυτού.».
—-ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ—-
Σε συνέχεια των παραπάνω, λόγοι διαφάνειας και προστασίας των ζώων επιβάλλουν να μην διαγράφεται ποτέ καμία καταχώριση μικροτσίπ και κανένα στοιχείο κατόχου, είτε το ζώο ζει στην Ελλάδα είτε μεταφέρθηκε στο εξωτερικό, είτε ζει, είτε όχι. Η τεχνολογία επιτρέπει την διατήρηση απεριόριστων στοιχείων και την επεξεργασία τους σε υποομάδες.
Παρακαλούμε να γίνουν με τον παρόντα υπό διαβούλευση νόμο και οι ακόλουθες διαμορφώσεις στον Ν.4830/2021:
Άρθρο 38 Περισυλλογή, ταφή και αποτέφρωση νεκρών ζώων – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 4830/2021
—-ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ—-
Στην παρ.1 αναφέρεται:
«Πριν από την αποτέφρωση ή την ταφή των ζώων ενημερώνεται ο οικείος δήμος ή ο συμβεβλημένος κτηνίατρος των εταιρειών λειτουργίας των εθνικών οδών, εάν υφίσταται, προκειμένου να διαπιστώσει τυχόν παραβάσεις του παρόντος. Σε περίπτωση δεσποζόμενου ζώου, ενημερώνεται ο ιδιοκτήτης αυτού.»
ΕΠΕΙΔΗ
Στους Δήμους Κηφισιάς και Διονύσου συμβαίνουν τα εξής: Τα ζώα που μπαίνουν στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας τα περισυλλέγει η Νέα Οδός ΑΕ και τα παραδίδει στην Ελληνική Φιλοζωική Εταιρεία (ΕΦΕ) με την οποία φέρεται να έχει σύμβαση. Τα ζώα χωρίς τσιπ ή με ακαταχώριστα τσιπ, ή με τσιπ Δήμων, ζωντανά ή νεκρά, δεν τα αναρτούν πουθενά ούτε ενημερώνουν τους αντίστοιχους Δήμους.
ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΤΙ
Πολλά δεσποζόμενα ζώα δεν έχουν καταχωρισμένα τσιπ και επίσης τα ζώα μπορεί:
🔴Α) Να έχουν τσιπ ελαττωματικά που δεν σκανάρονται πια.
🔴Β) Να είναι των ενόπλων δυνάμεων που δεν καταχωρίζονται στο ΕΜΖΣ και άρα σε έλεγχο θα φανούν ότι είναι ακαταχώριστα και «αδέσποτα» (Άρθρο 4, παρ.19).
🔴Γ) Να είναι δεσποζόμενα με τσιπ μη συμβατό με την ΕΕ, που επιτρέπεται για 90 ημέρες να μην έχουν τοποθετημένο τσιπ που σκανάρεται (Άρθρο 4, παρ.14).
🔴Δ) Να ανήκουν σε τουρίστες, που δεν υποχρεούνται να καταχωρίσουν τα ζώα τους στο ΕΜΖΣ κατά την είσοδο τους στη χώρα. Ελλείψει παγκόσμιας πλατφόρμας μικροτσίπ και πρόσβασης των κτηνίατρων σε βάσεις δεδομένων του εξωτερικού, τα ζώα αυτά φαίνονται ακαταχώριστα και «αδέσποτα».
🔴 Ε) Να έχουν τσιπ ακαταχώριστα λόγω αμέλειας Δήμου, κτηνίατρου, φιλοζωικής κτλ ενώ οι ιδιοκτήτες έχουν δώσει τα στοιχεία τους για να γίνει καταχώριση.
🔴 Ζ) Να είναι αδέσποτα που τα αναζητούν οι εθελοντές φροντιστές τους.
Παρακαλούμε να γίνει διαμόρφωση, γιατί είναι σημαντικό:
i) Να ταυτοποιούνται τα νεκρά ζώα.
ii) Χαμένα δεσποζόμενα να μην επανεντάσσονται ή δίνονται για υιοθεσία χωρίς αναζήτηση των ιδιοκτητών, καθώς και αδέσποτα ζώα να μην επανεντάσσονται σε λάθος περιοχές από τους κτηνίατρους των εταιρειών λειτουργίας των εθνικών οδών.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ την εξής ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ:
«Πριν από την αποτέφρωση ή την ταφή των ζώων ενημερώνεται ο οικείος δήμος, τα ζώα φωτογραφίζονται και αναρτώνται σε ειδική σελίδα του Δήμου και στο ΕΜΖΣ, μαζί με τον ακαταχώριστο αριθμό τσιπ τους αν έχουν, προκειμένου να είναι δυνατή η ταυτοποίηση τους και η διαπίστωση τυχόν παραβάσεων του παρόντος.
Ο συμβεβλημένος κτηνίατρος των εταιρειών λειτουργίας των εθνικών οδών, εάν υφίσταται, υποχρεούται να φωτογραφίσει τα ζώα και να ενημερώσει τον οικείο Δήμο τόσο για όλα τα νεκρά ζώα, όσο και για τα ζωντανά που περισυλλέγονται, προτού αυτά επανενταχθούν ή δοθούν για υιοθεσία. Σε περίπτωση δεσποζόμενου ζώου, ενημερώνεται ο ιδιοκτήτης αυτού.».
—-ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ—-
Σε συνέχεια των παραπάνω, λόγοι διαφάνειας και προστασίας των ζώων επιβάλλουν να μην διαγράφεται ποτέ καμία καταχώριση μικροτσίπ και κανένα στοιχείο κατόχου, είτε το ζώο ζει στην Ελλάδα είτε μεταφέρθηκε στο εξωτερικό, είτε ζει, είτε όχι. Η τεχνολογία επιτρέπει την διατήρηση απεριόριστων στοιχείων και την επεξεργασία τους σε υποομάδες.
Παρακαλούμε να γίνουν με τον παρόντα υπό διαβούλευση νόμο και οι ακόλουθες διαμορφώσεις στον Ν.4830/2021:
⭕️1). Ν.4830/2021, Άρθρο 46, παρ.2
Παρακαλούμε να ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ολόκληρη η τελευταία πρόταση της παρ.2 του άρθρου 46: «Στο ίδιο χρονικό διάστημα μπορούν να γίνουν και διαγραφές ήδη καταχωρισμένων εγγραφών από τους ιδιοκτήτες ζώων, εφόσον πλέον αυτά δεν είναι στην ιδιοκτησία τους ή δεν βρίσκονται στη ζωή.»
ΕΠΕΙΔΗ
Ένας ιδιοκτήτης δεν έχει πιά ένα ζώο στην κατοχή του για τους εξής λόγους:
-Α. Το ζώο πέθανε ή το σκότωσε.
-Β. Το ζώο χάθηκε, το έκλεψαν ή το εγκατέλειψε.
-Γ. Το ζώο το έδωσε ή το πούλησε σε άλλον ιδιοκτήτη ή το παρέδωσε στον Δήμο του (οπότε για 3 χρόνια απαγορεύεται να αποκτήσει ζώο).
Ως έχει το άρθρο 46, παρ.2. σημαίνει ότι για έξι μήνες από την δημιουργία του ΕΜΖΣ, οι παραβατικοί ιδιοκτήτες θα μπορούν να συγκαλύψουν την θανάτωση, την εγκατάλειψη, ή την παράνομη πώληση των ζώων τους, διαγράφοντας την καταχώριση των τσιπ τους από το ΕΜΖΣ!
Εάν κάποιος έχει χάσει το ζώο του και το διαγράψει και να βρεθεί το ζώο, δεν θα μπορεί να βρεθεί ο ιδιοκτήτης! Εάν ο αγοραστής δεν θέλει να καταχωρίσει το ζώο και το διαγράψει ο πωλητής, το ζώο μένει απροστάτευτο!
Επειδή δεν μπορεί να είναι αυτές οι προθέσεις του ΥΠΕΣ, παρακαλούμε να αφαιρεθεί ολόκληρη η τελευταία πρόταση της παρ.2 του άρθρου 46. Η προστασία των ζώων επιτάσσει να μην γίνεται καμία διαγραφή από το ΕΜΖΣ, όπως δεν γίνεται καμία διαγραφή από την διαδικτυακή ηλεκτρονική βάση του ΥΠΑΑΤ.
———————————————————
⭕️2). Ν.4830/2021, Άρθρο 4, παρ.12
Παρακαλούμε να ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ολόκληρη η τελευταία πρόταση της παρ.12 του άρθρου 4
ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ: «Σε περίπτωση μόνιμης μετεγκατάστασης του ιδιοκτήτη και του ζώου του εκτός Ελλάδος, η διαγραφή του ζώου συντροφιάς από το ΕΜΖΣ πραγματοποιείται αποκλειστικά με την επίδειξη σχετικού αποδεικτικού εγγράφου, το οποίο έχει εκδοθεί από δημόσια αρχή, πάροχο υπηρεσιών κοινής ωφέλειας ή χρηματοπιστωτικό ίδρυμα της χώρας μετεγκατάστασης.»
ΕΠΕΙΔΗ δεν έχουν όλες οι χώρες υποχρεωτική καταχώριση σε βάση δεδομένων, η διαγραφή από το ΕΜΖΣ συνεπάγεται ότι θα χάνονται τα ιατρικά στοιχεία του ζώου και η προστασία του ίδιου του ζώου.
———————————————————
⭕️3). Ν.4830/2021, Άρθρο 7, παρ.3
Για υιοθεσίες στο εξωτερικό η μεταβολή στο ΕΜΖΣ περιλαμβάνει την ένδειξη ότι υιοθετήθηκε ένα ζώο και μόνο την χώρα του προορισμού. Πλήρη στοιχεία χρειάζονται για την παρακολούθηση των υιοθεσιών, όχι μόνο χώρα προορισμού.
Παρακαλούμε να ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ η πρόταση της παρ.3 του άρθρου 7 ως εξής:
«Ο υπεύθυνος για την υιοθεσία ενός ζώου στο εξωτερικό μεριμνά για την ενημέρωση του ΕΜΖΣ με την ένδειξη ότι υιοθετήθηκε, τη χώρα προορισμού και τα πλήρη στοιχεία του νέου ιδιοκτήτη».
—————————————————
⭕️4). Ν.4830/2021, Άρθρο 8, παρ.15
Χωρίς καταγραφή όλων των ζώων που εισέρχονται και εξέρχονται από την χώρα, δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν το παραεμπόριο ζώων και η παράνομη μετακίνηση ζώων.
Παρακαλούμε να ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ η τελευταία πρόταση της παρ.15 του άρθρου 8, ως εξής:
Να αφαιρεθεί από την πρόταση το «από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης»
Να προστεθεί στο τέλος της πρότασης «Τα εισερχόμενα ζώα στην Ελλάδα, επίσης καταχωρίζονται με τα στοιχεία του ιδιοκτήτη τους στο ΕΜΖΣ στα σημεία εισόδου τους. Τα εξερχόμενα ζώα ελέγχονται αν είναι καταχωρισμένα στο ΕΜΖΣ με τα στοιχεία του ιδιοκτήτη που αναγράφεται στο διαβατήριο του ζώου».
—————————————————
⭕️5). Ν.4830/2021, Άρθρο 4, παρ.14
Ως έχει ο νόμος 4830/2021, επιτρέπεται να εισέλθει και να παραμείνει στην χώρα ζώο χωρίς ανιχνεύσιμο μικροτσίπ έως 90 ημέρες, που δημιουργεί πρόβλημα για την ασφάλεια του αν χαθεί. Υπάρχει δε αδυναμία ελέγχων, διότι μπορεί το συνοδευτικό διαβατήριο να μην ανήκει καν στον συγκεκριμένο σκύλο
Παρακαλούμε να ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ η τελευταία πρόταση της παρ.14 του άρθρου 4, ως εξής:
«Ζώα που προέρχονται από τρίτες χώρες και φέρουν ηλεκτρονική σήμανση μη συμβατή με το πρότυπο ISO 11784, σημαίνονται και με νέο συμβατό μέσο κατά την είσοδο τους στην χώρα.»
—————————————————
⭕️6). Ν.4830/2021, Άρθρο 7, παρ.2
Το άρθρο επιτρέπει την μεταβολή των στοιχείων στο ΕΜΖΣ από ενδιαφερόμενο που βρήκε ένα «αδέσποτο ημίαιμο» ζώο που του αρέσει στον δρόμο, ζώο το οποίο όμως μπορεί να είναι χαμένο, ή κλεμμένο και εγκαταλελειμένο αλλού και όχι αδέσποτο. Για να γίνει μεταβολή στο ΕΜΖΣ, σημαίνει ότι το ζώο είναι ήδη εγγεγραμμένο και καταχωρισμένο σε Δήμο ή άλλο προσωρινό ιδιοκτήτη ως αδέσποτο.
Είναι η πρόθεση του νομοθέτη να μπορεί πολίτης να αλλάξει στο ΕΜΖΣ τα στοιχεία ζώου που δεν του ανήκει, χωρίς την σύμφωνη γνώμη του ήδη εγγεγραμμένου προσωρινού ιδιοκτήτη ή Δήμου;
Είναι η πρόθεση του νομοθέτη να μπορεί να κατάσχει ενδιαφερόμενος ένα ΧΑΜΕΝΟ ζώο μη σημασμένο ή με μη ανιχνεύσιμη σήμανση, ή μη καταχωρισμένο από αμέλεια τρίτου, χωρίς να αναζητήσει τον ιδιοκτήτη του ζώου;
Ελπίζουμε πως όχι. Χρειάζονται διορθώσεις.
—————————————————
⭕️7). Ν.4830/2021, Άρθρο 4, παρ.19
Δεν καταχωρίζονται τα ζώα των Ενόπλων Δυνάμεων στο ΕΜΖΣ. Εάν όμως χαθούν, ή κλαπούν και μετά εγκαταλειφθούν, θα φαίνονται ως αδέσποτα και θα μπορεί να τα κρατήσει ο κάθε «ενδιαφερόμενος» που θα τα βρει.
Παρακαλούμε να ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ η τελευταία πρόταση της παρ.19 του άρθρου 4, ως εξής:
«Οι σκύλοι εργασίας των ενόπλων δυνάμεων καταχωρίζονται στο ΕΜΖΣ και σε ειδικό μητρώο ζώων εργασίας των Ενόπλων Δυνάμεων. Μετά την έξοδό τους από τη στρατιωτική υπηρεσία για οποιονδήποτε λόγο, υιοθετούνται από προσωπικό των ενόπλων δυνάμεων ως ζώα συντροφιάς.»
Σας ευχαριστούμε
Να αναζητηθεί από την κεντρική κυβέρνηση, και μέσω του Επιχειρησιακού Προγραμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς, πως διαχείριζονται ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ τα νεκρά ζώα και να εισηγηθούν προτάσεις και λύσεις στους δήμους που δεν μπορούν/επιθυμού να τηρούν τη νομοθεσία.Αν στη συνέχεια διαπιστωθεί ότι δεν συμμορφώνοντε τότε να υπάρξουν κυρώσεις και προθεσμίες συμμόρφωσης. ΑΛΛΙΏς ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΛΥΣΗ και ασφάλεια δημόσια ς υγείας.
Ok bravo