Άρθρο 34 Κύκλος ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων  

 

  1. Το σύνολο των έργων των ετησίων Σχεδίων Δράσης των Υπουργείων της παρ. 7 του άρθρου 52 του ν. 4622/2019 (Α` 133), καθώς και των στόχων των Υπηρεσιών της Προεδρίας της Κυβέρνησης, οι οποίοι περιλαμβάνονται σε ειδικό Παράρτημα του Ενοποιημένου Σχεδίου Κυβερνητικής Πολιτικής του άρθρου 49 του ν. 4622/2019, όπως αυτά εγκρίνονται από το Υπουργικό Συμβούλιο, μεταπίπτει στο Πληροφοριακό Σύστημα Κινήτρων και Ανταμοιβής του άρθρου 38, προκειμένου οι καθ’ ύλην αρμόδιοι Υπουργοί να διατυπώσουν πρόταση σχετικά με έργα υψηλής προτεραιότητας και ουσιαστικής συμβολής στην καθημερινότητα των πολιτών και στο έργο εκάστου υπουργείου και των φορέων αρμοδιότητάς του, τα οποία δύνανται να συνδέονται με την ανταμοιβή. Τα προτεινόμενα προς ανταμοιβή έργα, προσδιορίζονται από τον κατά περίπτωση αρμόδιο Υπουργό στο ανωτέρω Πληροφοριακό Σύστημα, με ειδική σήμανση.
  2. Στο Πληροφοριακό Σύστημα της παρ. 1, ο κατά περίπτωση αρμόδιος Υπουργός δύναται να θέτει και να καταχωρίζει και στόχους πέραν των έργων της παρ. 1, οι οποίοι λόγω της ουσιαστικής συμβολής τους στην καθημερινότητα των πολιτών και στο έργο του υπουργείου και των φορέων αρμοδιότητάς του, δύνανται να συνδέονται με την ανταμοιβή. Ειδικά για φορείς ομοειδούς σκοπού ή για φορείς οι οποίοι, μεταξύ άλλων, υλοποιούν συγκεκριμένη δημόσια πολιτική, ο κατά περίπτωση αρμόδιος Υπουργός δύναται να θέτει και να καταχωρίζει στο ανωτέρω Πληροφοριακό Σύστημα και οριζόντιους στόχους πέραν των έργων της παρ. 1, οι οποίοι προτείνεται να συνδέονται με την ανταμοιβή. Με την επιφύλαξη του άρθρου 59 του ν. 5043/2023 (Α΄ 91), στο ίδιο Πληροφοριακό Σύστημα και για τον ίδιο σκοπό, δύνανται να τίθενται και να καταχωρίζονται αντίστοιχοι στόχοι από τους επικεφαλής των Ανεξάρτητων Αρχών.
  3. Η καταχώριση κάθε έργου ή στόχου των παρ. 1 και 2, αντίστοιχα, στο Πληροφοριακό Σύστημα Κινήτρων και Ανταμοιβής, συνοδεύεται από τα επιμέρους στοιχεία του και ιδίως τη σαφή περιγραφή αυτού, τα ορόσημά του, τους προτεινόμενους δείκτες μέτρησης της επίτευξης αυτού, καθώς και τις οργανικές μονάδες που εμπλέκονται άμεσα στην υλοποίησή του. Ο μέγιστος αριθμός προτεινόμενων έργων και στόχων ανέρχεται σε οκτώ (8) για κάθε Ειδικό Φορέα δεύτερου επιπέδου της διοικητικής ταξινόμησης του Κρατικού Προϋπολογισμού, σύμφωνα με την υπό στοιχεία 2/58493/ΔΠΓΚ/7.8.2018 απόφαση του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «Οικονομική και Διοικητική Ταξινόμηση του Κρατικού Προϋπολογισμού» (Β’ 3240), όπως εκάστοτε ισχύει, και σε έξι (6) για φορείς Γενικής Κυβέρνησης αρμοδιότητας εκάστου Υπουργού που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος και δεν περιλαμβάνονται στην ανωτέρω διοικητική ταξινόμηση. Ειδικά για τους φορείς του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2, ο μέγιστος αριθμός των προτεινόμενων προς ανταμοιβή στόχων, από τον κατά περίπτωση αρμόδιο Υπουργό, ανέρχεται σε έξι (6) και υπολογίζεται επιπλέον του ανώτατου αριθμού έργων και στόχων του δευτέρου εδαφίου της παρούσας. Ο μέγιστος αριθμός προτεινόμενων στόχων για τους φορείς του τρίτου εδαφίου της παρ. 2, ανέρχεται σε τέσσερις (4). Τα προτεινόμενα έργα και στόχοι των παρ. 1 και 2 δεν δεσμεύουν την Επιτροπή Κινήτρων και Ανταμοιβής κατά τη διαμόρφωση της εισήγησης της παρ. 4.
  4. Για την εκκίνηση της διαδικασίας κατανομής του ποσού της παρ. 10, η Επιτροπή Κινήτρων και Ανταμοιβής, λαμβάνοντας υπόψη την εισήγηση του Τμήματος Κινήτρων και Ανταμοιβής της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Καινοτομίας του Υπουργείου Εσωτερικών της περ. γ΄ της παρ. 2 του άρθρου 37, εισηγείται, έως τη 15η Ιανουαρίου εκάστου έτους αναφοράς, προς τους Υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών και τον αρμόδιο για τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού Υπουργό, ως προς:

α) Το αρχικό ποσό της ανταμοιβής που αντιστοιχεί ανά φορέα, το οποίο καθορίζεται επί του συνολικού ποσού της παρ. 10, αναλόγως του ποσοστού συμμετοχής της ετήσιας μισθολογικής δαπάνης εκάστου φορέα κατά το έτος που προηγήθηκε του έτους αναφοράς, στην ετήσια μισθολογική δαπάνη του ίδιου έτους, για το σύνολο των φορέων για τους οποίους ορίζονται επιλέξιμοι προς ανταμοιβή στόχοι. Κατά τον υπολογισμό, λαμβάνεται υπόψη αποκλειστικά η μισθολογική δαπάνη των κατηγοριών προσωπικού που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 32, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.

β) Τα επιλέξιμα προς ανταμοιβή έργα και στόχοι των φορέων, λαμβάνοντας υπόψη τις εκάστοτε κυβερνητικές προτεραιότητες, καθώς και τα προτεινόμενα έργα και στόχους των παρ. 1 και 2. Η Επιτροπή δύναται να εισηγείται έως τέσσερα (4) επιλέξιμα προς ανταμοιβή έργα και στόχους για κάθε Ειδικό Φορέα δεύτερου επιπέδου της διοικητικής ταξινόμησης του Κρατικού Προϋπολογισμού, καθώς και έως τρεις (3) για φορείς Γενικής Κυβέρνησης αρμοδιότητας εκάστου Υπουργού που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος και δεν περιλαμβάνονται στην ανωτέρω διοικητική ταξινόμηση. Ειδικά για τους φορείς του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2, ο αριθμός των εισηγούμενων προς ανταμοιβή στόχων, δεν μπορεί να υπερβαίνει τους έξι (6) και υπολογίζεται επιπλέον του ανώτατου αριθμού στόχων του προηγούμενου εδαφίου. Ο μέγιστος αριθμός εισηγούμενων στόχων για τους φορείς του τρίτου εδαφίου της παρ. 2, ανέρχεται σε δύο (2). Επιπλέον, η Επιτροπή Κινήτρων και Ανταμοιβής επιλέγει και από έναν (1) έως τρεις (3) στόχους κρίσιμους για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη βελτίωση του κυβερνητικού έργου, οι οποίοι περιλαμβάνονται, για τις Υπηρεσίες της Προεδρίας της Κυβέρνησης, σε ειδικό Παράρτημα του Ενοποιημένου Σχεδίου Κυβερνητικής Πολιτικής. Η εισήγηση της Επιτροπής για τα επιλέξιμα προς ανταμοιβή έργα και στόχους αποτυπώνεται στο Πληροφοριακό Σύστημα Ανταμοιβής και Κινήτρων, με ειδική σήμανση.

γ) Τα ορόσημα και τους αντίστοιχους δείκτες μέτρησης (KPIs) για κάθε επιλέξιμο προς ανταμοιβή έργο ή στόχο.

δ) Τις αρμόδιες οργανικές μονάδες που εμπλέκονται άμεσα στην υλοποίηση των επιλέξιμων προς ανταμοιβή έργων ή στόχων.

ε) Το ελάχιστο ποσό ανταμοιβής ανά δικαιούχο υπάλληλο, ανά φορέα υλοποίησης επιλέξιμου προς ανταμοιβή έργου ή στόχου.

  1. Οι Υπουργοί Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών και ο αρμόδιος για τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού Υπουργός, λαμβάνοντας υπόψη την εισήγηση της Επιτροπής Κινήτρων και Ανταμοιβής της παρ. 4, υποβάλλουν πρόταση στο Υπουργικό Συμβούλιο, το οποίο εκδίδει Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου, στην τακτική συνεδρίαση του μηνός Ιανουαρίου κάθε έτους αναφοράς, με την οποία καθορίζονται τα αναφερόμενα στην παρ. 4. Με την Πράξη αυτή οριστικοποιούνται και τα στοιχεία του πρώτου εδαφίου της παρ. 3 που συνοδεύουν τους επιλεγέντες προς ανταμοιβή στόχους. Η ενσωμάτωση των επιλεγέντων προς ανταμοιβή στόχων στη στοχοθεσία του ν. 4940/2022 (Α΄ 112) κάθε φορέα, είναι υποχρεωτική. Τροποποίηση των στόχων και των επιμέρους στοιχείων αυτών μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως στις περιπτώσεις μεταβολών στους οργανισμούς των φορέων, κατόπιν εισήγησης της Επιτροπής Κινήτρων και Ανταμοιβής και με τη διαδικασία που προβλέπεται στο πρώτο εδάφιο της παρούσας.
  2. Για την κατανομή της ανταμοιβής ανά φορέα:

α) Έως το τέλος Φεβρουαρίου του έτους που έπεται του έτους αναφοράς, οι φορείς ενημερώνουν το Πληροφοριακό Σύστημα για την Υποστήριξη της Στοχοθεσίας και Αξιολόγησης καθώς και το Πληροφοριακό Σύστημα Κινήτρων και Ανταμοιβής με το αναγκαίο για την έκδοση της βεβαίωσης πλήρους επίτευξης των επιλεγέντων προς ανταμοιβή στόχων του επόμενου εδαφίου υλικό τεκμηρίωσης και, ιδίως, με τις τιμές των δεικτών μέτρησης αυτών.

β) Έως τη 10η Μαρτίου του έτους που έπεται του έτους αναφοράς, η Επιτροπή Κινήτρων και Ανταμοιβής, μετά από εισήγηση του Τμήματος Κινήτρων και Ανταμοιβής, εκδίδει «Βεβαίωση Επίτευξης Στόχων Φορέα», όπου βεβαιώνονται οι επιλεγέντες προς ανταμοιβή στόχοι για τους οποίους σημειώθηκε πλήρης επίτευξη. Ειδικά για την έκδοση της ανωτέρω βεβαίωσης που αφορά στους επιλεγέντες προς χρηματική ανταμοιβή στόχους των φορέων του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2, απαιτείται η προηγούμενη πιστοποίηση πλήρους επίτευξης από τον κατά περίπτωση αρμόδιο Υπουργό.

γ) Έως το τέλος Μαρτίου του έτους που έπεται του έτους αναφοράς, η Επιτροπή Κινήτρων και Ανταμοιβής μετά από εισήγηση του Τμήματος Κινήτρων και Ανταμοιβής, εισηγείται προς τους Υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών και τον αρμόδιο για τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού Υπουργό, ως προς:

γα) τους δικαιούχους φορείς, οι οποίοι έχουν προβεί σε ολοκληρωμένη εφαρμογή της διαδικασίας στοχοθεσίας και αξιολόγησης, σύμφωνα με το Μέρος Β΄ του ν. 4940/2022, και έχουν επιτύχει πλήρη επίτευξη σε τουλάχιστον έναν (1) εκ των επιλεγέντων προς ανταμοιβή στόχων όπως οι τελευταίοι προσδιορίζονται στην Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου της παρ. 5, καθώς και

γβ) το ποσό της ανταμοιβής ανά δικαιούχο φορέα. Το ποσό υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας το αρχικό ποσό ανταμοιβής έκαστου φορέα της περ. α) της παρ. 4, με τον συντελεστή πλήρους επίτευξης στόχων προς ανταμοιβή του φορέα, ως ακολούθως:

 

Ποσό

ανταμοιβής
ανά δικαιούχο φορέα

 

=

Αρχικό ποσό ανταμοιβής του φορέα× 

Συντελεστή πλήρους επίτευξης επιλεγέντων προς ανταμοιβή στόχων του φορέα

 

, όπου

Συντελεστής πλήρους επίτευξης στόχων προς ανταμοιβή του φορέα 

=

Πλήθος επιλεγέντων προς ανταμοιβή στόχων του Φορέα,

που επιτεύχθηκαν πλήρως

Πλήθος επιλεγέντων προς ανταμοιβή στόχων του φορέα

 

γγ) Το τελικό ποσό της ανταμοιβής ανά δικαιούχο φορέα, όπως αυτό προσδιορίζεται στην παρ. 8.

  1. Σε περίπτωση ύπαρξης υπολειπόμενου ποσού από το αρχικό ποσό ανταμοιβής ανά φορέα, μετά τον προσδιορισμό του ποσού της υποπερ. γβ΄ της περ. γ΄ της παρ. 6, αυτό ανακατανέμεται μεταξύ των δικαιούχων φορέων σύμφωνα με τη διαδικασία της περ. γ΄ της παρ. 6 με βάση τον κάτωθι συντελεστή:
Συντελεστής ανακατανομής ανά φορέα= 

Συντελεστής πλήρους επίτευξης επιλεγέντων προς ανταμοιβή στόχων του φορέα, πολλαπλασιαζόμενος με το ποσοστό συμμετοχής του φορέα στην ετήσια μισθολογική δαπάνη της περ. α΄ της παρ. 4

Άθροισμα των γινομένων των συντελεστών πλήρους επίτευξης επιλεγέντων προς ανταμοιβή στόχων, πολλαπλασιαζόμενων με τα αντίστοιχα ποσοστά συμμετοχής στην ετήσια μισθολογική δαπάνη της περ. α΄ της παρ. 4 όλων των φορέων

 

  1. Το τελικό ποσό ανταμοιβής ανά δικαιούχο φορέα προκύπτει, ως ακολούθως:
 

Τελικό ποσό ανταμοιβής ανά δικαιούχο φορέα

= 

Ποσό ανταμοιβής ανά δικαιούχο φορέα

+ 

[Συντελεστής ανακατανομής ανά φορέα × Συνολικό υπολειπόμενο ποσό προς ανακατανομή]

 

  1. Μετά την έκδοση των βεβαιώσεων επίτευξης στόχων και τη σχετική εισήγηση της περ. γ’ της παρ. 6 της Επιτροπής Κινήτρων και Ανταμοιβής, εκδίδεται κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και του αρμόδιου για τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού Υπουργού, με την οποία προσδιορίζονται οι δικαιούχοι φορείς της υποπερ. γα΄ της περ. γ’ της παρ. 6 και τα ποσά και οι συντελεστές των υποπερ. γβ΄ και γγ΄ της περ. γ΄ της παρ. 6, καθώς και της παρ. 7.
  2. Η συνολική δαπάνη για τις ανταμοιβές ανέρχεται σε σαράντα εκατομμύρια (40.000.000) ευρώ ανά έτος αναφοράς.
  • Από τις διατάξεις του άρθρου 34 απουσιάζει ο σαφής προσδιορισμός της διαδικασίας για τον κύκλο ανταμοιβής των υπαλλήλων των Ανεξάρτητων Αρχών και απαιτείται η σχετική συμπλήρωση των διατάξεων, λαμβάνοντας υπόψη ιδίως την ανεξαρτησία λήψης αποφάσεων από τις Αρχές.

    Η ανεξαρτησία των Αρχών, που επισημαίνεται ότι αποτελεί προαπαιτούμενο για τη λειτουργία τους, επιβάλει τα ακόλουθα:

    α. Οι αποφάσεις επιλογής για τους προς ανταμοιβή στόχους λαμβάνονται από τις ίδιες τις Αρχές και όχι από το Υπουργικό Συμβούλιο.

    β. Οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται από τις ίδιες τις Αρχές, χωρίς τις διαδοχικές εισηγήσεις από το Τμήμα Κινήτρων και Ανταμοιβής, την Επιτροπή Κινήτρων και Ανταμοιβής και των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών και του αρμόδιου για τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού Υπουργού.

    Οι αποφάσεις αυτές πρέπει να λαμβάνονται από τις Αρχές κατόπιν εισήγησης του αρμόδιου, σύμφωνα με τον νόμο, οργάνου κάθε Αρχής.

    γ. Εάν νομοθετηθεί, παρά την πρότασή μας, να λαμβάνονται οι Αποφάσεις αυτές από τις Αρχές μετά από εισήγηση της Επιτροπής Κινήτρων και Ανταμοιβής, τότε σε αυτή, για τη λήψη των σχετικών με τις Αρχές αποφάσεων πρέπει να συμμετέχουν ως μέλη και Μέλη Ολομέλειας από τις συνταγματικά κατοχυρωμένες Ανεξάρτητες Αρχές ή Βοηθός Συνηγόρου του Πολίτη ή Βοηθός Συνηγόρου του Καταναλωτή.

    Επίσης, ο περιορισμός των επιλέξιμων προς ανταμοιβή στόχων σε δύο (2) για τις Ανεξάρτητες Αρχές (παρ. 4, σημείο β’) ενώ των υπολοίπων φορέων είναι τέσσερις (4) δεν είναι αιτιολογημένος. Προτείνεται να νομοθετηθεί το όριο των τεσσάρων (4) επιλέξιμων προς ανταμοιβή στόχων και για τις Ανεξάρτητες Αρχές.

  • 9 Σεπτεμβρίου 2024, 11:19 | Φώτιος Μανδάνας

    κες- κοι

    Αν και υποστηρίζω τα συστήματα περί κινήτρων, οι γενικότητες περί στόχων που θα θέτει ο κάθε υπηρεσιακός παράγοντας, ειδικά στους δήμους, όπου η έννοια σύστασης συμμορίας είναι η καθημερηνότητα, θα οδηγήσει σε νέο μοίρασμα χρημάτων μεταξύ λαμόγιων.

    Εάν πραγματικά θέλετε αποτελέσματα, θα πρέπει να υπάρχουν μετρήσιμα στοιχεία, όπως στις κατασκευές έργων, προϋπολογισμός και αποκλείσεις από αυτόν, ανά είδος εργασιών και χρονοδιάγραμμα, συγκριτικά στοιχεία κόστους, με άλλα έργα για παρεμφερείς εργασίες ανά μονάδα και είδος.
    Τέλος για να μπει ένα φρένο στις υπερχρεώσεις ποσοτήτων εργασιών, θεωρώ αναγκαία την δημιουργία πλατφόρμας ή την διεύρυνση υπαρχόντων για την σαφή καταχώρηση εργασιών ανά είδος, ποσότητα, θέση, χρόνο και επιβλέποντα, με αυτόματη δημοσιοποίηση των στοιχείων, έτσι ώστε να είναι ευκολότερος ο εντοπισμός ατασθαλιών και με την βοήθεια της τεχνικής νοημοσύνης, θεωρώ ότι στόχος σας είναι η διαφάνεια.

    Με εκτίμηση,

    Φώτιος Μανδάνας

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 13:15 | ΕΛΠΙΔΑ

    Με την έκδοση των βεβαιώσεων επίτευξης στόχων και τη σχετική εισήγηση της περ. γ’ της παρ. 6 της Επιτροπής Κινήτρων και Ανταμοιβής- θα δοθεί ανταμοιβή λέει το Υπουργείο Εσωτερικών, μιλάει για στοχοθεσία, αξιολόγηση , ενώ σε πολλούς δήμους της χώρας δεν έχουν να γίνει κρίσεις πάνω απο δεκαπέντε χρόνια. Οι περισσότεροι προϊστάμενοι σε θέσεις ευθύνης είναι με απόφαση Δημάρχου. Σε ποιους απο αυτούς θα δοθεί η ανταμοιβή……

  • 5 Σεπτεμβρίου 2024, 13:35 | Ελένη

    Να συμπεριληφθούν και οι ΙΔΟΧ στη στοχοθεσία καθώς αποτελούν ένα μεγάλο μέρος του Δημόσιου Τομέα και στην ουσία αυτοί κρατάνε το Δημόσιο όρθιο ειδικά στον κλάδο της Υγείας.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2024, 11:33 | ΡΑΝΙΑ

    ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΙ, ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΣΤΗ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ

  • 5 Σεπτεμβρίου 2024, 08:28 | Τάκης

    Δηλαδή…
    1. θα με κρίνει προϊστάμενος που μπήκε στο Δημόσιο ως Υ.Ε. καθήμενος σ΄αυτήν την θέση 30 χρόνια;
    2. θα με κρίνει ο άνθρωπος που έγινε προϊστάμενος μέσα από διαβλητές διαδικασίες , τρύπες και χαραμάδες;με τι εμπειρία; τι συνάφεια; με τι γνώσεις ( κυρίως ).
    Το ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ του Κύριοι…είναι απαράδεκτο ένας φύλακας η κλητήρας επί 30 χρόνια , να κρίνει ανθρώπους που ήταν και είναι στην πρώτη γραμμή.
    Αν θέλετε να αποδώσει ο Δημόσιος υπάλληλος, το μπόνους να δίνεται με βάση το βιογραφικό του…

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 23:17 | Γιώργος Δ.

    Χρειάζεται να αναγνωριστεί επιτέλους η προϋπηρεσία του ιδιωτικού τομέα στο δημόσιο και όχι σύστημα ανταμοιβής για να αλλάξει η νοοτροπία στον τρόπο λειτουργίας δημοσίων φορέων. Πτυχιούχοι επιτυχόντες διαγωνισμών ΑΣΕΠ που ζητούνται για την κάλυψη θέσεων με εμπειρία ξεκινούν δυστυχώς από τα αρχικά μισθολογικά κλιμάκια χωρίς προοπτικές ανέλιξης, ενώ έχουμε αρκετά χρόνια προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα και άλλη νοοτροπία ως προς την απόδοση και τον απαιτούμενο χρόνο διεκπεραίωσης μίας εργασίας.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 09:32 | Νικη Νικολαου

    Δεν μπορει το Υπουργειο Εσωτερικων να μιλαει για Στοχοθεσια, Αξιολογηση & Κινητρα οταν εχουν να γινουν κρισεις πανω απο ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ. Ανταμοιβη ειναι να γινετε σωστα ο κυκλος αξιολογηση και με θεσμοθετημενες διαδικασιες πχ αν 5 ετη να γινονται κρισεις. Τωρα κρισεις γινονται ΑΜΑ θελει η κυβερνηση . Τι κρατος ειναι αυτο? Για ποια αξιοκρατια μιλαμε στη ΔΔ ? Τα 3/4 των προισταμενων σε θεσεις ευθυνης ειναι με αποφαση Δημαρχου/Περιφ/Υπουργου. Πως δεχεστε Υπουργε να ισχυει κατι τετοιο. Γιατι δεν δινετε εντολη να γινουν κρισεις σημερα κι ολας.