Η παρ. 3 του άρθρου 14 του ν. 4765/2021 (Α’ 6), περί της αξιολόγησης και της βαθμολόγησης πρόσθετων διαγωνιστικών διαδικασιών συνέντευξης, αντικαθίσταται ως εξής:
«3. Η ατομική συνέντευξη για το Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό βαθμολογείται σε κλίμακα 1-100 μονάδων. Η μοριοδότηση της συνέντευξης κάθε υποψηφίου προκύπτει από τον μέσο όρο των βαθμών των μελών της επιτροπής. H συνέντευξη είναι δυνατόν να μαγνητοφωνείται και το απομαγνητοφωνημένο της κείμενο να επισυνάπτεται στο οικείο πρακτικό. Σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί μαγνητοφώνηση, το περιεχόμενο της συνέντευξης με τα κρίσιμα και ουσιαστικά σημεία της αναφέρεται συνοπτικά στο πρακτικό της επιτροπής. Η μοριοδότηση για τον υποψήφιο αιτιολογείται συνοπτικά από κάθε μέλος της επιτροπής. Εάν η βαθμολογία δύο (2) ή περισσότερων μελών της αρμόδιας επιτροπής επιλογής για ένα ή και όλα τα βαθμολογούμενα κριτήρια ταυτίζεται, τα εν λόγω μέλη δύνανται να συντάξουν κοινή αιτιολογία. Η δυνατότητα αυτή υπάρχει και στην περίπτωση που η διαφορά μεταξύ της βαθμολογίας δύο ή περισσότερων μελών δεν υπερβαίνει το δέκα τοις εκατό (10%), υπολογιζόμενου επί της χαμηλότερης από τις εν λόγω βαθμολογίες. Ο βαθμός της συνέντευξης πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,35 προστίθεται στη βαθμολογία του υποψηφίου.».
Η αντιληπτική κατάσταση του εξεταζόμενου ατόμου παίζει καθοριστικό ρόλο στην ατομική εξέταση. Όπως έχει αναφέρει και ο Διευθυντής του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου (Πηγή : Alphavita, 2024) η αξιολόγηση εν γένει δεν είναι τίποτε άλλο παρά η αξιολόγηση της αντιληπτικής κατάστασης, επεξεργασίας και εκπομπής των εισερχόμενων και εξερχόμενων πληροφοριών του αξιολογούμενου ατόμου ή οργανισμού που φέρει την δική του προσωπικότητα και συμπεριφορά. H περιορισμένη ικανότητα συγκέντρωσης της προσοχής του αξιολογούμενου ατόμου από εξωτερικά ερεθίσματα όπως πόρτα/ παράθυρο ανοιχτό/ ηλεκτρική σκούπα/ ήχος του φαναριού για την ελεύθερη διέλευση των τυφλών ατόμων με το λευκό / πράσινο μπαστούνι από τις διαβάσεις / εργασίες οικοδομικές σε διπλανά κτίσματα ή οδικές εργασίες όπως ασφαλτοστρώσεις αλλά και ο «εσωτερικός» (ΕΑΠ, Επιστήμες της Αγωγής, Γλώσσα Κοινωνία και Εκπαίδευση, 2020-2022), «θόρυβος (Ανδρέας Δημητρίου, Εξελικτική Ψυχολογία) όπως πείνα, δίψα, πόνος κα , την ώρα της αξιολόγησης με ατομική συνέντευξη επηρεάζουν την ικανότητα και επίδοση του ατόμου. Η σωστή αντίληψη του χώρου «ζωτικού» και περιφερειακού, η διακόσμηση του χώρου, η αντίληψη των χρωμάτων στον χώρο της ατομικής συνέντευξης και αξιολόγησης από το υπό εξέταση άτομο σε αρχικό χρόνο με την είσοδο του στο εξεταστήριο (με άλλα λόγια μια γρήγορη «σάρωση οπτική» του χώρου εξέτασης και απαλλαγή από την αυτοαπορρόφηση για σωστή παρουσίαση (performance) θα διευκολύνει το φαινόμενο της «ροής» εξεταστή – αξιολογούμενου, με αυθορμητισμό στις σκέψεις αλλά συνάμα και περισυλλογή και ωριμότητα του Ενήλικου Τμήματος της προσωπικότητας που ανταποκρίνεται στα 4 Π = Ποιος, Που, Πότε , Πως και Γιατί (Μαρία Τζουριάδου & Μάριος Μαρκοβίτης,, Γραμματική της Ιστορίας, Τμήμα Νηπιαγωγών, ΑΠΘ, )
Σας ευχαριστώ
Συνεντευξη=το απόλυτο φιάσκο! Όλοι ξερουμε οτι το τεχνασμα της συνεντευξης ειναι για να προωθουνται τα δικα σας παιδια. Ποιο ειναι το κρατος δικαιου εδω; Για να διακριθεί κάποιος μεταξυ διαγωνισθέντων πρεπει να εξεταστει επι ισοις οροις ! Η συνεντευξη ειναι ενα εργαλειο νοθευσης των αποτελεσματων . Το δικαιο ειναι να μοριοδοτειται ελαχιστα
Συνεντευξη=το απόλυτο φιάσκο! Όλοι ξερουμε οτι το τεχνασμα της συνεντευξης ειναι για να προωθουνται τα δικα σας παιδια. Ποιο ειναι το κρατος δικαιου εδω; Για να διακριθεί κάποιος μεταξυ διαγωνισθέντων πρεπει να εξεταστει επι ισοις οροις ! Η συνεντευξη ειναι ενα εργαλειο νοθευσης των αποτελεσματων . Το δικαιο ειναι να μοριοδοτειται ελαχιστα
Η συνέντευξη δεν πρέπει να περιλαμβάνεται καθόλου στη διαδικασία ή τα μόρια από τετοια συνέντευξη πρέπει να είναι ελάχιστα. Συνήθως τα μέλη της επιτροπής γνωρίζουν εκ των προτέρων τον υποψήφιο και υπάρχει αναξιοκρατία.