Η ισχύς της παρ. 1Α του άρθρου 74 του ν. 5108/2024 (Α’ 65), περί των δαπανών μετακίνησης αστυνομικού προσωπικού για κάλυψη έκτακτων και απρόβλεπτων αναγκών, παρατείνεται από τη λήξη της έως την 31η.12.2024.
Αρχική Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξειςΆρθρο 61 Δαπάνες μετακίνησης αστυνομικού προσωπικού για κάλυψη έκτακτων και απρόβλεπτων αναγκών – Παράταση ισχύος παρ. 1Α άρθρου 74 του ν. 5108/2024
Άρθρο 61 Δαπάνες μετακίνησης αστυνομικού προσωπικού για κάλυψη έκτακτων και απρόβλεπτων αναγκών – Παράταση ισχύος παρ. 1Α άρθρου 74 του ν. 5108/2024
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Α΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΕΡΣΑΙΟΥΣ ΣΥΝΟΡΙΑΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 1 Σκοπός
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 6 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ – Άρθρο 3 Ορισμός χερσαίου συνοριακού σταθμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 4 Αρμοδιότητες κατασκευής, επισκευής, συντήρησης, επέκτασης και αναβάθμισης των εγκαταστάσεων των συνοριακών σταθμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 5 Όροι δόμησης χερσαίων συνοριακών σταθμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Απαλλοτριώσεις και παραχωρήσεις εκτάσεων για την κατασκευή νέων συνοριακών σταθμών και την επέκταση των χώρων σε λειτουργούντες χερσαίους συνοριακούς σταθμούς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 7 Κανονισμός λειτουργίας χερσαίων συνοριακών σταθμώνΆρθρο 7 Κανονισμός λειτουργίας χερσαίων συνοριακών σταθμών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8 Εγκατάσταση δημόσιων ή μη υπηρεσιών σε χερσαίους συνοριακούς σταθμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 Αρμοδιότητες συντήρησης, κατασκευής και αποκομιδής απορριμμάτων οδικού δικτύου που εξυπηρετεί τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 10 Εξουσιοδοτικές διατάξεις ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 10 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Τελικές και μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 11 Τελικές και μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 12 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 13 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 Αντικείμενο
- 40 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – Άρθρο 15 Ετήσια καταβολή ποσού σε εργαζόμενους Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και των νομικών τους προσώπων που είναι δικαιούχοι παροχής γάλακτος
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης για εποχικές – περιοδικές και πρόσκαιρες ανάγκες – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 205 Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 17 Εισαγωγική εκπαίδευση, μετεκπαίδευση και επιμόρφωση ειδικού ένστολου προσωπικού δημοτικής αστυνομίας – Βαθμολογική κατάταξη δημοτικών αστυνομικών που έχουν υπηρετήσει στην Ελληνική Αστυνομία, στα καταστήματα κράτησης και σε δημοτικές υπηρεσίες – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 34 ν. 5003/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Καταβολή αποζημίωσης στο προσωπικό σωμάτων ασφαλείας που υπηρετεί σε γραφεία Περιφερειαρχών – Τροποποίηση περ. (β) παρ. Γ2 άρθρου 20 ν. 4354/2015 και περ. γ) παρ. Δ άρθρου 127 ν. 4472/2017Άρθρο 18 Καταβολή αποζημίωσης στο προσωπικό σωμάτων ασφαλείας που υπηρετεί σε γραφεία Περιφερειαρχών – Τροποποίηση περ. (β) παρ. Γ2 άρθρου 20 ν. 4354/2015 και περ. γ) παρ. Δ άρθρου 127 ν. 4472/2017
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ – Άρθρο 19 Σύσταση Επιστημονικής Επιτροπής Διαχείρισης και Αντιμετώπισης Κινδύνων και Κρίσεων – Προσθήκη άρθρου 164Β στον ν. 3852/2010
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Περιφερειακά έργα μείζονος σημασίας και ειδικής κατάστασης πολιτικής προστασίας – Προσθήκη άρθρου 186Α στον ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 Οργάνωση Μητροπολιτικής Περιφέρειας Αττικής – Τροποποίηση άρθρου 212 ν. 3852/2010Άρθρο 21 Οργάνωση Μητροπολιτικής Περιφέρειας Αττικής – Τροποποίηση άρθρου 212 ν. 3852/2010
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Δικαίωμα άρνησης λήψης αντιμισθίας και δικαίωμα παραχώρησης αυτής προς οποιονδήποτε κοινωνικό σκοπό – Προσθήκη παρ. 10 στο άρθρο 181 του ν. 3852/2010
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 Συμμετοχή περιφερειακών συμβούλων στο Δ.Σ. νοσοκομείων – Τροποποίηση περ. στ’ παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24 Δυνατότητα μεταφοράς μαθητών από Ο.Τ.Α. β’ βαθμού με μισθωμένα οχήματα σε περίπτωση άγονης διαγωνιστικής διαδικασίας ή διαδικασίας διαπραγμάτευσης
- 28 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ – Άρθρο 25 Ρύθμιση οφειλών προς Δήμους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 Εξωδικαστικός μηχανισμός για οφειλές προς Δήμους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Μεταβίβαση ακίνητης περιουσίας δημοτικών επιχειρήσεων που εκκαθαρίστηκαν – Προσθήκη παρ. 10 στο άρθρο 252 ν. 3463/2006
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Ανάρτηση πράξεων ανατροπής ανάληψης υποχρέωσης δήμων στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29 Εξαίρεση Δ.Ε.Υ.Α. από την υποχρέωση προσκόμισης ενημερότητας – Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 14 του ν. 4483/2017
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τέλος διαμονής παρεπιδημούντων, καταστημάτων και ιαματικών πηγών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Αύξηση προστίμου αυθαίρετης χρήσης κοινόχρηστων χώρων – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 του από 24.9/10.10.1958 β.δ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 32 Ηλεκτρονική κατάσχεση στα χέρια πιστωτικών ιδρυμάτων για οφειλές προς Δήμους – Προσθήκη παρ. 5 στο άρθρο 167 του ν. 3463/2006
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33 Τέλη καθαριότητας και φωτισμού σε χώρους στάθμευσης δημοσίας χρήσης
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 34 Τέλος καθαριότητας και φωτισμού σε μη χρησιμοποιούμενα, μη ηλεκτροδοτούμενα ή στερούμενα ηλεκτρολογικής εγκατάστασης ακίνητα – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 25/1975
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αδειοδότησης και λειτουργίας των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών που λειτουργούν εντός νομικών προσώπων των δήμων ή υπηρεσίας των δήμων – Τροποποίηση παρ. 1 και 4 άρθρου 2, παρ. Α άρθρου 3, παρ. Η άρθρου 4 και παρ. 1 άρθρου 6 π.δ. 99/2017
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 36 Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου στις περιοχές αρμοδιότητας Δήμων Ρόδου και Κω
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – Άρθρο 37 Μονάδα Σύνταξης και Εφαρμογής Ενιαίου Κώδικα Αυτοδιοίκησης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 38 Επιτροπή σύνταξης Κώδικα Αυτοδιοίκησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 Επίσπευση συλλογής στοιχείων στον Κόμβο Παρακολούθησης Επιδόσεων Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση παρ. 2, 4 και 5 άρθρου 33 ν. 5056/2023
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 40 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 40 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 41 Καταργούμενες διατάξεις
- 110 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 42 Σκοπός
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 43 Αντικείμενο
- 60 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4830/2021 – Άρθρο 44 Υπομητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων – Παράσταση για υποστήριξη κατηγορίας από Φιλοζωικά Σωματεία –Τροποποίηση υποπερ. (β) περ. 23 άρθρου 2 και παρ. 7 άρθρου 34 ν. 4830/2021
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ανεύθυνο των Δήμων από πρόκληση τροχαίου ατυχήματος από αδέσποτο ζώο συντροφιάς – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 9 ν. 4830/2021
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 46 Επέκταση προθεσμίας αντιρρήσεων κατά πράξης βεβαίωσης παράβασης του άρθρου 35 του ν. 4830/2021 και μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση – Τροποποίηση παρ. 5 και 7 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 722 ΣχόλιαΆρθρο 47 Αποστολή, λήψη, καταχώριση και διατήρηση του γενετικού υλικού των ζώων συντροφιάς – Μεταβολή χρόνου έναρξης επιβολής προστίμων – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 14 και παρ. 9 άρθρου 46 του ν. 4830/2021
- 3 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ, ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΚΝΩΝ, ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ, ΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ – Άρθρο 48 Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών (ΕΜΔΔ–ΜΙΤΟΣ) και υποχρεωτικά στοιχεία στο προοίμιο των κανονιστικών πράξεων – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 9 ν. 3469/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Δημοτικότητα τέκνων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 15 ν. 3463/2006Άρθρο 49 Δημοτικότητα τέκνων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 15 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 Επικαιροποίηση ονομασίας της ιδιότητας μελών του Εθνικού Συμβουλίου Πολυεπίπεδης ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 50 Επικαιροποίηση ονομασίας της ιδιότητας μελών του Εθνικού Συμβουλίου Πολυεπίπεδης Διακυβέρνησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 51 Προσόντα υποψηφίων για τη θέση του Διοικητή της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, καθήκοντα και αναπλήρωση αυτού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 90 του ν. 4622/2019
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 52 Παράταση θητείας Προϊσταμένων Διευθύνσεων Εθνικής Αρχής Διαφάνειας – Προσθήκη εδαφίου στην παρ. 12 του άρθρου 96 του ν. 4622/2019
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Πολιτογράφηση ομογενών προερχομένων από χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 54 Διαδικασία επί αιτήσεων διαπίστωσης ελληνικής ιθαγένειας – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 26 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 55 Έκταση εφαρμογής Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας – Τροποποίηση άρθρου 3 ν. 4440/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56 Παράταση προθεσμίας εκκαθάρισης εκλογικών καταλόγων – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 29 ν. 5083/2024Άρθρο 56 Παράταση προθεσμίας εκκαθάρισης εκλογικών καταλόγων – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 29 ν. 5083/2024
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 57 Πρόσβαση σε δημόσια έγγραφα – Τροποποίηση άρθρου 5 Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 58 Διαδικασία έκδοσης ελληνικών διαβατηρίων – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 1 ν. 3103/2003
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 59 Ζητήματα Ειδικών Φρουρών Ο.Π.Π.Ι. – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 18 ν. 4777/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 Συμπερίληψη των σκύλων της Ελληνικής Αστυνομίας στις διατάξεις του ν. 4830/2021-Τροποποίηση άρθρων 3, 4, 5, 8, 9, 16 και 21 ν. 4830/2021
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 61 Δαπάνες μετακίνησης αστυνομικού προσωπικού για κάλυψη έκτακτων και απρόβλεπτων αναγκών – Παράταση ισχύος παρ. 1Α άρθρου 74 του ν. 5108/2024
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 62 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 63 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 63 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
2 Σεπτεμβρίου 2024, 23:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
16 Σεπτεμβρίου 2024, 23:30
Εργαλεία
ΕκτύπωσηΣτατιστικά
27 Σχόλια 1335 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ 45 ΕΥΡΩ;;; ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ;;
Η ξεφτίλα της ΕΛΑΣ
Δεν υπάρχουν λόγια
Διαχωρισμός και αστυνομικοί 2 και 3 ταχυτήτων
Ζητάμε την άμεση κατάργηση του άρθρου 61 του παρόντος Νόμου και την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 5079/2023 ο οποίος μετά από 9 χρόνια Συνδικαλιστικών αγώνων εξομοίωσε την αποζημίωση διανυκτέρευσης των Αστυνομικών με αυτή που λαμβάνουν όλοι οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι από το 2015. Δεν είναι ούτε δυνατόν ούτε λογικό όλοι οι Αστυνομικοί της χώρας να λαμβάνουν τις αποζημιώσεις διανυκτέρευσης που προβλέπονται στον Ν. 5079/2023 και οι Αστυνομικοί που αποσπώνται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να εξαιρούνται από αυτόν τον Νόμο και να λαμβάνουν 45 ευρώ. Δεν γίνεται να έχουμε Αστυνομικούς διαφορετικών κατηγοριών και ταχυτήτων. Αν δεν είναι αυτό παράλογο και άδικο τι είναι; Όλη αυτή η τακτική της Κυβέρνησης πέρα από το παράλογο και το άδικο της υπόθεσης αντιτίθεται και με το άρθρο 4 του Συντάγματος σχετικά με την «Ισότητα των Ελλήνων».
Δεν ζητάμε ούτε ελεημοσύνη ούτε δανεικά, ζητάμε το αυτονόητο, την εναρμόνιση της αποζημίωσης διανυκτέρευσης με τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα για όλους τους Αστυνομικούς ανεξαιρέτως με το που είναι αυτοί αποσπασμένοι.
Απαράδεκτο νομοσχέδιο νομικά και ηθικά.αλλα θέλω να μείνω στο γεγονός ότι πιο πάνω άλλο άρθρο του ίδιου νομοσχεδίου έχει πάνω από 200 σχόλια και εδώ 23 με το ζόρι.με τέτοια αντίδραση μην περιμένετε κάτι καλύτερο κύριοι συνάδελφοι.χρειαζεται μαζική συμμετοχή μπας και καταλάβουν οι υπεύθυνοι ότι τα κουκιά δεν βγαίνουν με 45 ευρώ την ημέρα στις 2 μεγαλύτερες πόλεις της Ελλαδας!
Η ισχύς του εν λόγω άρθρου πρέπει να συμπέσει με την ημερομηνία δημοσίευσης στην εφημερίδα της κυβερνήσεως,του υπό ψήφιση νόμου. Βέβαια κατάφορη η αδικία που βιώνουν οι αστυνομικοί που αποσπούνται ακόμα και χωρίς τη θέλησή τους στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ο διαχωρισμός της αποζημίωσης δε νοείται και πρέπει να είναι ίδια για οποιαδήποτε περιοχή απόσπασης .
Είναι διαχρονικό και γνωστό φαινόμενο οι Έλληνες Αστυνομικοί να συγκαταλέγονται στους πιο αδικημένους εργαζόμενους του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Η Πολιτεία όχι μόνο αδιαφορεί για τις ανάγκες μας, αλλά πολλές φορές μας αντιμετωπίζει με ειρωνεία. Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί πλέον έκπληξη το γεγονός ότι, παρόλο που από την 1η Ιανουαρίου 2024, μετά από χρόνια καθυστερήσεων, ο νόμος 5079/2023 (άρθρο 37) αύξησε επιτέλους τα έξοδα διανυκτέρευσης – διαμονής ανάλογα με την περιοχή και την εποχή, ώστε να πλησιάζουν τις αποζημιώσεις υπαλλήλων άλλων Υπουργείων, μια τροποποίηση με το άρθρο 74 του Ν. 5108/2024 τον Μάιο του ίδιου έτους μείωσε ανεπίτρεπτα, και το κυριότερο επιλεκτικά, την αποζημίωση διανυκτέρευσης στα 45 ευρώ για όσους αποσπώνται στις ΟΠΚΕ Αθήνας, Θεσσαλονίκης και στη Διεύθυνση Μεταγωγών Δικαστηρίων Αττικής.
Αυτό το μέτρο όχι μόνο είναι προσβλητικό για τους συναδέλφους μας, αλλά φτάνει στα όρια της γελοιότητας. Ελπίζαμε ότι αυτή η κοροϊδία θα είχε τελειώσει στις 31 Αυγούστου – όπως και αρχικά προβλεπόταν , όμως, μέσω νέου νομοσχεδίου που βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση ( Άρθρο 61 Δαπάνες μετακίνησης αστυνομικού προσωπικού για κάλυψη έκτακτων και απρόβλεπτων αναγκών – Παράταση ισχύος παρ. 1Α άρθρου 74 του ν. 5108/2024 )
, προτείνεται παράταση αυτής της αδικίας έως τις 31 Δεκεμβρίου!
Είναι προφανές ότι δεν είναι δυνατόν να βρεθεί αξιοπρεπής διαμονή στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη με 45 ευρώ. Οι συνάδελφοί μας αναγκάζονται να ζουν σε άθλιες συνθήκες, να διαμένουν δύο και τρεις μαζί ή να πληρώνουν από την τσέπη τους για αξιοπρεπή στέγαση . Αυτή η κατάφωρη αδικία εγείρει σοβαρά νομικά ζητήματα ισότητας και διακρίσεων, τόσο μεταξύ των αστυνομικών όσο και σε σύγκριση με τους υπαλλήλους άλλων φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
Η Ένωσή μας απαιτεί την άμεση απόσυρση του άρθρου 61 στο εν λόγω νομοσχέδιο , το περιεχόμενο του οποίου αποτελεί ακόμα μία προσβολή κατά του Έλληνα Αστυνομικού .
Έστω και στο παρά ένα άμεση απόσυρση ή διόρθωση του ποσού,αν όχι 104€ όπως στα νησιά, τουλάχιστον 80€ όπως και στις λοιπές αποσπάσεις.Κύριοι υπεύθυνοι διορθώσετε τη αδικία αυτή!!
Έλεος με την προχειρότητα. Ότι παίρνουν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι να ισχύσει και στους αστυνομικούς. 104 οι δημόσιοι; 104 όλοι τότε. Ίδια δύναμη έχει η ψήφος όλων αν το καταλάβουμε.
Άμεση απόσυρση του άρθρου τώρα! Κατάφωρη αδικία εις βάρος των συναδέλφων που καλούνται να διαμείνουν σε χαμηλού επιπέδου καταλύματα στην πιο ακριβή περιοχή της χώρας
Όλος ο δημόσιος τομέας κ όλοι οι μετακινούμενοι αστυνομικοί δικαιολογούν έως 104€/διανυκτέρευση, εκτός αυτών που πλέον μετακινούνται κ χωρίς τη θέληση τους προς Αθήνα κ Θεσσαλονίκη. Ένας λόγος που δεν υπάρχουν πλέον εθελοντές, (ενώ πρίν από την πληθώρα γινόταν αξιολόγηση σε πολιτικά γραφεία), για αυτές τις περιοχές είναι κ η αδυναμία ευρέσεως καταλύματος. Κάθε πέρσι κ καλύτερα
Ο Νομοθέτης θα πρέπει να λάβει υπόψη του το γεγονός ότι την τρέχουσα περίοδο, έχει ενισχυθεί με χιλιάδες αστυνομικούς η Γενικής Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης (ΓΑΔΘ) στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ).
Οι εν λόγω αστυνομικοί έκαναν κρατήσεις με το ποσό των 104€ πριν μεταβούν στην Θεσσαλονίκη και τώρα, εκ των υστέρων ο Νομοθέτης σχεδιάζει την τροποποίηση του υπόψη ποσού σε 45€ με αναδρομική ισχύ;
Και οι αστυνομικοί που θα πληρώσουν 104€ για την ημερήσια διαμονή, θα πρέπει να χρεωθούν το υπολειπόμενο ποσό (από τα 45€, ήτοι 59€/ ημέρα διαμονής) από την τσέπη τους;
Ειλικρινά, μόνο απογοήτευση και οργή προκαλούν τέτοιες συμπεριφορές προς τα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας, τα οποία η πολιτεία τα χρησιμοποιεί όποτε και όπως την βολεύει, παίζοντας παιχνίδια με τις ζωές τους.
Ελλαδα η χωρα στην οποια ολα γινονται στο ποδι και οσο το δυνατον πιο προχειρα. Δεν υπαρχει σχεδον πουθενα αξιοκρατια ουτε οσον αφορα ενδουπηρεσιακα θεματα αλλα και βεβαια σε σχεση μεταξυ αλλων κλαδων-επαγγελματων.Εδω βλεπουμε ξεκαθαρα την επιρροη των media σε ενα ζητημα, που για ολον τον υπολοιπο δημοσιο τομεα ισχυει μια χαρα η αποζημιωση των 104€, να καταφερνει να προκαλει τετοια αντιδραση που τα golden boys της χωροφυλακης προσπαθουν να πλουτισουν με λεφτα του δημοσιου και με τις χρυσες αποσπασεις του υπουργειου προστασίας του πολιτη, που στο τελος αυτου του τραγελαφικου σοου στα ΜΜΕ να βιωνουμε την μειωση του υπομνηματος στα 45€(φωτογραφικα για τις δυο πολεις που εγιναν μνεια και ντορος στα ΜΜΕ). Δεν μπαινω καν στον κοπο να σχολιασω οτι σου λενε παρε φυλλο πορειας για αθηνα ή θεσσαλονικη και ψαξε βρες χωροφυλακακο κακην κακως ενα καταλυμα σαν να σαι ο τελευταιος εργαζομενος στην τελευταια υπανάπτυκτη χωρα της αφρικης με νοικια που ξεκινουν τουλαχιστουν απο 400€ για κατι τρυπες κατω απο τη γη. Η ζωη, τουλαχιστον, για τις δυο μεγαλυτερες πολεις της χωρας ειναι υπερβολικα δυσκολη κυριως οικονομικα και μεσα σε ολα τα προβληματα που προκυπτουν απο αυτες τις καταστασεις υπαρχουν και ζητηματα οπως του οτι πολλοι απο μας εχουν πληρωσει απο 01/09 διαμονη προσαρμοσμενη στα 104€. Προκυπτει επομενως ενα θεμα διαχειρισης οικονομικου που πρεπει να λυθει (ελπιζω δηλαδη γιατι ολα πιθανα τα θεωρω εδω που ζουμε) και να επιστραφουν χρηματα ως διαφορα που ηδη δωσαμε. Τελος πρεπει να δωθει μια ξεκαθαρη πρακτικη για την αποζημιωση του αστυνομικου προσωπικου οσον αφορα γενικοτερα τις αποσπασεις και οχι λυσεις αρπα κολλα για χαρη επικοινωνιακων λογων. Δεν ειναι λογικο αυτος στην χιο η στον εβρο η στην κρητη η οπουδηποτε αλλου στην επικρατεια να εχει στο ακεραιο ολο το υπόμνημα με 104€ και εμεις εδω αθηνα να ειμαστε αναγκασμενοι να ζουμε με 45€ μακρια απο τις οικογενειες μας και πολλες φορες παρα τη θεληση μας για «υπηρεσιακους λογους». Προκυπτουν κρισιμα ζητηματα διακρισης μεταξυ συναδερφων τυπου «παιδια και αποπαιδια» και παντελως ανυπαρξια αξιοκρατιας,αφου θελετε να μας θεωρειτε ως δημοσιους υπαλληλους, και στους μεν να εφαρμοζεται μια χαρα η αποζημιωση (οσον αφορα καποια αλλη δημοσια υπηρεσια) και στους δε, σαν λαστιχο να το τραβατε οπως αρεσει καθε φορα στην κοινη γνωμη η καλυτερα στα ΜΜΕ αυξομειωνοντας τα λεφτα.Λυσεις εννοειται υπαρχουν οπως να φροντιζει το αρχηγειο ετσι οπως διαλεγει τα «κομματια» για την σαπιλα της αθηνας να εχει μεριμνησει διαμονη σε ανθρωπινα καταλυματα και οχι σε τρωγλες που ζουμε για να βγει περα, ακομα αν δεν ειναι αυτη η επιθυμια ας γινει προσαρμογη στα ιδια χρηματα για ολη την επικρατεια δικαια και ομορφα ή ας αυξηθει το υπομνημα για αθηνα θεσσαλονικη για να εναρμονιστει με τους υπολοιπους για να μπορουμε να ζουμε να υπηρετουμε και να εχουμε φρόνημα αστυνομικου και οχι αντιμετωπιση ως του τελεταιου συγγενη του δημοσιου.
Απαιτείτε να είμαστε επαγγελματίες όταν μας φέρεστε σαν ερασιτέχνες, πληγώνοντας την αξιοπρέπεια μας με κάθε τρόπο…Βάλτε ένα τέλος σε αυτό τον άδικο διαχωρισμό που έχετε επιβάλλει στο ένστολο προσωπικό ,καταπατώντας συνταγματικά θεσπισμένους νόμους!Η τιμή- ΤΙΜΗ δεν έχει!!!
Όταν οι ιδιοκτήτες προτείνουν να νοικιάζουν τα καταλύματα τους σε φοιτητές λόγω μακροχρόνιας μίσθωσης και όταν τα πιο οικονομ7κα RBNB έχουν 75εως100 ευρώ την ημερα που θα βρει αξιοπρεπές κατάλυμα ο αστυνομικός που έρχεται στην Αθήνα για λόγους μήνες. Και όταν όλοι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι παίρνουν 104 ευρώ γιατί ο Αστυνομικός να παίρνει 45 μήπως η πολιτεία θεωρεί τον Αστυνομικό κατώτερο των υπολοίπων δημοσίων υπαλλήλων
Όταν οι ιδιοκτήτες προτείνουν να νοικιάζουν τα καταλύματα τους σε φοιτητές λόγω μακροχρόνιας μίσθωσης και όταν τα πιο οικονομ7κα RBNB έχουν 75εως100 ευρώ την ημερα που θα βρει αξιοπρεπές κατάλυμα ο αστυνομικός που έρχεται στην Αθήνα για λόγους μήνες. Και όταν όλοι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι παίρνουν 104 ευρώ γιατί ο Αστυνομικός να παίρνει 45 μήπως η πολιτεία θεωρεί τον Αστυνομικό κατώτερο των υπολοίπων δημοσίων υπαλλήλων?
Θα παρακαλούσα τη επιτροπή που θα πάρει την τελική απόφαση να λάβει υπόψιν ότι στην Αθηνα και στην Θεσσαλονικη η αποσπασμένοι αστυνομικοί έχουν το δικαίωμα για αξιοπρεπή διαβίωση και όχι να επαιτούν.ΕΠΙΣΗΣ τίποτα στις δυο μεγάλες πόλεις δεν είναι πιο φθηνό από τα τουριστικά μέρη όπου βρίσκονται και εκεί αποσπασμένοι αστυνομικοί και τελευταίο και σημαντικότερο όπως αμοίβεται όλο το υπόλοιπο ευρύτερο δημόσιο ας τηρηθεί και αυτό και όχι τροπολογίες οι οποίες είναι κατά των αστυνομικών αντισυνταγματικές και απαράδεκτες .
Πως γινεται η μιση Αστυνομια να αμειβεται με 104 ευρω οπως προβλεπεται δηλ.γισ ολο το δημοσιο,για τα νησια και οι αποσπασμενοι σε Αθηνα κσι Θεσσαλονικη με 45?ειναι ποιο φτηνα τα σπιτια εκει η οι Αστυνομικοι που πανε Αθηνα,Θεσσαλονικη ειναι τιποτα Ωνασηδες?ειναι αδικο ,απαταδεκτο κι αντισυνταγματικο,με ποια λογικη γινεται αυτο,ας μας εξηγησπυν τι σκοπους εξυπηρετει!
Αν θέλει το υπουργείο να είναι δίκιο με τα οδοιπορικά σε όλες τις πόλεις ή τα νησιά ας παίρνει από τον σύλλογο ξενοδόχων το μέσο όρο της τιμής των ξενοδοχείων και αναλόγως να δίνει τα χρήματα
Ρε θα τα πούμε στη κάλπη .
Θα τα πούμε στην ΚΑΛΠΗ.
Ψηφίζονται νόμοι, οι οποίοι εφαρμόζονται κατά το δοκουν!!Ειναι κριμα και άδικο για τους συναδέλφους που αποσπώνται και παρά τη θέληση τους στις πόλεις με την μεγαλύτερη εγκληματικότητα να τους θεωρεί η Πολιτεία απλα αριθμούς! Να προσαρμοστούν τα άτομα που θα αποσπαστούν με βάση τα διαθεσιμα χρήματα που υπάρχουν και όχι να καταπατώνται νόμοι που μόλις ψηφίστηκαν! Ας παρθεί πίσω αυτή η τροπολογία και να μας στηρίξει επιτέλους η Πολιτεία! Αν το περάσει με αναδρομική ισχύ θα είναι παράλογο και θα δείξει έλλειψη σεβασμού! Ας τηρηθουν οι νόμοι απ όλους και οι συνάδελφοι με υψηλό το ηθικό τους να φέρουν εις περας το σχέδιο της Ηγεσίας που θα είναι προς όφελος όλων μας! Πρώτος θα σεβαστώ τον νόμο εγω και μετά θα ζητήσω και από τον άλλον να το κάνει!!
Μεγάλη αδικία για όλους τους συναδέλφους που έρχονται Αθήνα, πολύ μικρό το ποσό που δεν καλύπτει ούτε τις βασικές ανάγκες. Το μόνο που θα καταφέρει η ψήφιση του άρθρου αυτού θα είναι η καταρράκωση του ήδη πεσμένου ηθικού των συναδέλφων
Σε παλαιότερες εποχές ο νόμος δεν θα μπορούσε παρά να είναι καλός, αλλιώς δεν θα ήταν νόμος. Σήμερα, τέτοια αντίληψη μας φαίνεται αδιανόητη. Οφείλουμε να υπακούσουμε τον νόμο απλά και μόνον επειδή μας το ζητάει, ό,τι και αν μας ζητάει. Ο νόμος για τα οδοιπορικά των δημοσίων υπαλλήλων υπάρχει και πρέπει να εφαρμόζεται και όχι κατά περίσταση να καταστρατηγείται για διάφορες πολιτικές. Είναι άδικο από μερίδα υπαλλήλων (πυροσβεστική -αστυνομια) να τους κόβουν τα πάντα λόγω των έκτακτων γεγονότων. Φωτιές εκεί, πυρκαγιές εκεί, διαδηλώσεις εκεί, γήπεδα εκεί, εγκληματικότητα εκεί, μια ζωή έκτακτα γεγονότα και αντί για επιβράβευση λόγω των έκτακτων γεγονότων να τους περικόπτονται τα δικαιουμενα τους «λόγω των έκτακτων γεγονότων». Επίσης άδικο είναι να μην υπάρχει σωστή ενημέρωση και άνθρωποι να ψάχνουν καταλύματα (εκεί που δεν υπάρχουν) με ποσά που δικαιούνται βάση νόμου αλλά επειδή κάποιοι ήταν διακοπές να τους λένε πληρώστε τα από την τσέπη σου γιατί εγώ θα κάνω περικοπές αναδρομικά από εκεί που το άφησα πριν φύγω για διακοπές. Επίσης άδικο είναι δύο υπάλληλοι της ίδιας υπηρεσίας ο ένας να πηγαίνει στην Αθήνα ή στην Θεσσαλονίκη με την μεγαλύτερη εγκληματικότητα και ακρίβεια και ο άλλος για παράδειγμα σε γειτονικό δήμο ή νόμο και στο πρώτο να περικόπτονται τα οδοιπορικά του κάτω του μισού ενώ ο άλλος να παίρνει ότι δικαιούται από το νόμο. Και ολα αυτά γιατί στο ελληνικό δημόσιο ποτέ δεν υπήρχε σωστή οργάνωση. Εφαρμόστε τα δικαιουμενα από το νόμο. Βρείτε άλλους τρόπους οργάνωσης.
Άμεση απόσυρση του εκτρώματος δεν γίνεται στην επαρχία με τον νόμο να προβλέπονται 104 ευρώ και στην Αττική/Θεσσαλονίκη 45 και αν ο μήνας έχει 31 μέρες 42
Αν είναι δυνατόν, συνάδελφοι που ήδη έχουν κατεβεί για Υπηρεσία στην Αθήνα και διαμένουν σε καταλύματα με χρηματικά ποσά κοντά στα 100€ να ενημερώνονται εκ των υστέρων ότι το ποσό μάλλον θα αλλάξει.. πότε ακριβώς θα αλλάξει? Και που θα ξέρουν τι κατάλυμα να αναζητήσουν.. πρόχειρο δουλειές με μόνο αποτέλεσμα την φτωχοποιηση του Έλληνα αστυνομικού
Θ Ε Μ Α: Αποσπάσεις συναδέλφων μας στην Αττική. Ο παραλογισμός δεν έχει τέλος!!
Άμεση απόσυρση του άρθρου 61 στο υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου.
Προφανώς τα εννέα (9) χρόνια δεν ήταν πολλά… Τόσα χρόνια χρειάστηκε η Πολιτεία για να εναρμονίσει τα οδοιπορικά έξοδα και έξοδα διανυκτέρευσης του Αστυνομικού προσωπικού με τα ισχύοντα του λοιπού δημόσιου τομέα τα οποία θέσπισε με τον Ν. 4336/2015. Αυτή η Πολιτεία που ΄΄εκτιμά΄΄ και ΄΄αναγνωρίζει΄΄ το δύσκολο έργο του Έλληνα Αστυνομικού…Μόνο στα λόγια βέβαια αφού ο Έλληνας Αστυνομικός συνεχίζει να αποτελεί το φτωχό συγγενή του κράτους, με πενιχρές αποδοχές και επιδόματα κολλημένα εδώ και είκοσι χρόνια στα ίδια ποσά….Κουράσατε με τα χτυπήματα στην πλάτη…
Έστω και έτσι, έπειτα από τόσα χρόνια επευτεύχθη η εναρμόνιση οδοιπορικών εξόδων και διανυκτέρευσης των συναδέλφων μας με εκείνα των υπολοίπων δημοσίων υπαλλήλων με τη ψήφιση του άρθρου 37 Ν. 5079/2023. Πιστέψαμε, για ελάχιστα βέβαια, ότι η Κυβέρνηση έστω και αργοπορημένα εκτιμά το λειτούργημα που επιτελούμε και θα μπορούμε στις μετακινήσεις μας να διαβιούμε αξιοπρεπώς, καθώς με τα 35 Ευρώ που δικαιολογούσαμε μέχρι τότε ως ημερήσια αποζημίωση μόνο σε τρώγλη μπορούσαμε να διαμείνουμε.
Λογαριάζαμε βέβαια χωρίς τον ΄΄ξενοδόχο΄΄…Αφού αρχές Μαΐου 2024 τέθηκε σε εφαρμογή το ΄΄μεγαλόπνοο΄΄ σχέδιο του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη…Με το άρθρο 74 Ν. 5108/2024 οι συνάδελφοι που αποσπώνται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα δικαιολογούσαν το δυσθεώρητο χρηματικό ποσό των τριάντα (30) Ευρώ για ημερήσια αποζημίωση διανυκτέρευσης….Έπειτα από διαμαρτυρίες των πρωτοβάθμιων συνδικαλιστικών ενώσεων και της Π.Ο.ΑΣ.Υ. το ποσό αυτό αναμορφώθηκε στα σαράντα πέντε (45) Ευρώ με ισχύ έως τέλη Αυγούστου 2024.
Φτάνοντας τα τέλη Αυγούστου και χωρίς να υπάρχει καμία άλλη ενημέρωση, αναμέναμε ότι επιτελούς για τους συναδέλφους που αποσπώνται, πολλές φορές και χωρίς τη θέληση τους, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα ισχύσει ότι και στην υπόλοιπη Ελλάδα και ότι ακριβώς ισχύει για όλο το δημόσιο τομέα. Δυστυχώς όμως διαψευστήκαμε και ο παραλογισμός συνεχίζεται…Από
τις 2 έως τις 16 Σεπτεμβρίου 2024 τέθηκε σε διαβούλευση σχέδιο νόμου όπου στο άρθρο 61 προβλέπεται η επέκταση της κατ΄εξαίρεση χορηγούμενης ημερήσιας αποζημίωσης διανύκτερευσης των αποσπασμένων συναδέλφων μας σε Αττική και Θεσσαλονίκη έως τα τέλη του 2024. Δυστυχώς ο παραλογισμός δεν έχει τέλος…..Αποσπασμένοι συνάδελφοι μας σε μια από τις πιο ακριβές περιοχές της χώρας σε ενοίκια κατοικιών και ξενοδοχείων όπως είναι η Αττική, θα συνεχίσουν να αποζημιώνονται με 45 Ευρώ για την ημερήσια διαμονή τους.
Προτείνουμε και παρακαλούμε την Πολιτική και Φυσική Ηγεσία να μας γνωρίσει σε ποιο ξενοδοχείο υπάρχει δωμάτιο με 45 Ευρώ την ημέρα που θα παρέχει αξιοπρεπή διαμονή στους συναδέλφους μας. Προφανώς και δεν υπάρχει. Αν με την αρχική ρύθμιση της διαμονής των 30 Ευρώ στήθηκαν αντίσκηνα στην Πλατεία Συντάγματος, σας ενημερώνουμε ότι με τα 45 Ευρώ δεν θα διαμείνουν οι αποσπασμένοι συνάδελφοι μας στη Μεγάλη Βρετάνια….Πάλι σε αντίσκηνα πρέπει να διαμείνουν για να καλύψουν το κόστος διαμονής…
Αξιώνουμε την άμεση απόσυρση της άδικης, παράτυπης και παράλογης διάταξης του άρθρου 61 στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο που βρίσκεται σε διαβούλευση. Αν δεν μπορείτε να διασφαλίσετε τη δικαιοσύνη και αναλογικότητα ανάμεσα στους συναδέλφους μας που πολλές φορές με το ζόρι αποσπώνται, κόψτε τις αποσπάσεις στην Αττική που γίνονται για άλλους λόγους και όχι για ενίσχυση της αστυνόμευσης, αφού συνολικά η μισή δύναμη της Αστυνομίας υπηρετεί στην Αττική.
Επιπροσθέτως, επειδή την τρέχουσα χρονική περίοδο βρίσκονται σε ισχύ 4 διαφορετικές διαταγές για ενίσχυση της Δ/νσης Ασφάλειας Αττικής και πολλές άλλες για ολόκληρη τη χώρα δυσχεραίνοντας το έργο των γραφείων διαχείρισης διαχειριστές των Διευθύνσεων Αστυνομίας, οι οποίοι σπαταλούν πολλές εργατοώρες για τη διευθέτηση αυτών των διαταγών, προτείνουμε να τις συμπεριλάβετε όλες σε μια κοινή διαταγή για την εξάλειψη της ατέλειωτης γραφειοκρατικής διαδικασίας και ταλαιπωρίας των συναδέλφων που εργάζονται στα γραφεία διαχείρισης.
Τέλος, καλούμε τους Βουλευτές της Π.Ε. Σερρών να σταθούν αρωγοί στο πλευρό μας ως προς την απόσυρση της κατάπτυστης ρύθμισης του άρθρου 61 στο υπό διαβούλευση Νομοσχέδιο. Δεν είναι ανεκτό με τις ευλογίες Πολιτικής και Φυσικής Ηγεσίας να μετατρέπονται οι συνάδελφοι μας σε εργαζόμενους δύο ταχυτήτων.
προσοχη γιατι εχουν κλειστει ξενοδοχεία για μετακινησεις στην Θεσσαλονικη και Αθήνα με το προηγούμενο νομικο καθεστώς.πρεπει να εξαιρεθεί το διάστημα μεχρι την δημοσιευση του νόμου