ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ, ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΚΝΩΝ, ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ, ΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ – Άρθρο 48 Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών (ΕΜΔΔ–ΜΙΤΟΣ) και υποχρεωτικά στοιχεία στο προοίμιο των κανονιστικών πράξεων – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 9 ν. 3469/2006

Στην παρ. 2 του άρθρου 9 του ν. 3469/2006 (Α’ 131), περί της σύνταξης του περιεχομένου και της αποστολής κειμένων προς δημοσίευση, προστίθενται εδάφια δεύτερο, τρίτο, τέταρτο και πέμπτο και η παρ. 2 διαμορφώνεται ως εξής:

 

«2. Οι κανονιστικές πράξεις πρέπει να αναφέρουν τον αριθμό, τον τόπο και την ημερομηνία έκδοσής τους, να φέρουν θέμα προσδιοριστικό του διατακτικού τους και να είναι σύμφωνες με τις διατάξεις του ν. 2690/1999 (Α` 45) περί Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και του άρθρου 90 του π.δ. 63/2005 (Α` 98) περί Κώδικα Νομοθεσίας για την κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα.

Αν οι κανονιστικές πράξεις περιέχουν διατάξεις που αφορούν, εν όλω ή εν μέρει, σε διοικητικές διαδικασίες καταχωρισμένες στο Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών (ΕΜΔΔ–ΜΙΤΟΣ) του άρθρου 90 του ν. 4727/2020 (Α΄ 184), με ευθύνη της επισπεύδουσας υπηρεσίας, αναγράφονται στο προοίμιο ο/οι τίτλος/οι των διαδικασιών αυτών καθώς και ο Μοναδικός Αριθμός Καταχώρισής (Μ.Α.Κ.) τους στο ΕΜΔΔ-ΜΙΤΟΣ.

Αν περιέχουν διατάξεις που θεσπίζουν νέες διοικητικές διαδικασίες, με ευθύνη της επισπεύδουσας υπηρεσίας, αναγράφεται στο προοίμιο ο/οι τίτλος/οι των διαδικασιών αυτών.

Εφόσον δεν συντρέχουν οι περιπτώσεις των δύο προηγούμενων εδαφίων, με ευθύνη της επισπεύδουσας υπηρεσίας, αναγράφεται στο προοίμιο των κανονιστικών πράξεων ότι οι διατάξεις δεν αφορούν σε διοικητική διαδικασία για την οποία υπάρχει υποχρέωση καταχώρισης στο ΕΜΔΔ-ΜΙΤΟΣ. Αν δεν τηρηθούν τα οριζόμενα στα εδάφια δεύτερο, τρίτο και τέταρτο, η προς δημοσίευση κανονιστική πράξη επιστρέφεται στον φορέα αποστολής της αδημοσίευτη.».

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 11:34 | ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ

    Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).

  • 12 Σεπτεμβρίου 2024, 11:46 | ΗΛΙΑΣ ΝΕΔΕΛΚΟΣ

    Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).

    Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.

    Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.

    Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα

  • 3 Σεπτεμβρίου 2024, 09:16 | Vasily Psarommatis

    Bravo