Άρθρο 46 Επέκταση προθεσμίας αντιρρήσεων κατά πράξης βεβαίωσης παράβασης του άρθρου 35 του ν. 4830/2021 και μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση – Τροποποίηση παρ. 5 και 7 άρθρου 35 ν. 4830/2021

  1. Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 5 του άρθρου 35 του ν. 4830/2021 (Α’ 169), περί διοικητικών κυρώσεων, οι λέξεις «πέντε (5)» αντικαθίστανται από τις λέξεις «δέκα (10)» και η παρ. 5 διαμορφώνεται ως εξής:

 

«5. Αντιρρήσεις κατά της πράξης βεβαίωσης της παράβασης υποβάλλονται ενώπιον του προϊσταμένου της αρχής το όργανο της οποίας τη βεβαίωσε, εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών. Η απόφαση, με την οποία εξετάζονται οι αντιρρήσεις, πρέπει να είναι πλήρως αιτιολογημένη, με αναφορά στα συγκεκριμένα περιστατικά και στοιχεία. Η απόφαση αυτή κοινοποιείται στην αρμόδια αρχή της παρ. 6.».

 

  1. Η παρ. 7 του άρθρου 35 του ν. 4830/2021 αντικαθίσταται ως εξής:

 

«7. Ειδικά για την παράβαση των περ. α’ και β’ της παρ. 1 του άρθρου 9 περί παράλειψης στείρωσης ή αποστολής γενετικού υλικού του ζώου και μη εμπρόθεσμης σήμανσης και καταγραφής ζώου συντροφιάς, το πρόστιμο δεν επιβάλλεται εφόσον, εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία βεβαίωσης της παράβασης, ο ιδιοκτήτης του ζώου συντροφιάς άρει τους λόγους για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση.».

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 23:01 | Θεοδώρα Μοιρασγεντή

    Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.
    🔴Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη.
    Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 23:13 | Δεσποινα Αβραμιδου

    Συμφωνώ με τις θέσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Νεμεσις

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 23:48 | Αισωπος Φιλοζωικό Σωματείο Καβαλας

    Συμφωνουμε με τις θέσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Νεμεσις

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 23:09 | Σταματίνα Δρίτσα

    Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.
    🔴Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη.
    Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 23:20 | Δέσποινα Αβραμιδου ΑΙΣΩΠΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ

    Συμφωνώ με τις θέσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Νέμεσις, για το περιβάλλον, τα ζώα, το αντί κυνήγι

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 22:04 | Τακης Παππας

    Αν ειναι δυνατον! Δηλαδη, ποιος θα κανει στειρωση/σημανση εαν πρωτα δεν καταγγελθει? Τι λογικη ειναι αυτη? Αν με πιασουν και φαω προστιμο, τοτε θα παω να στειρωση/σημανω το ζωο, οποτε και θα σβηστει το προστιμο? Ποιος τα σκεφτεται αυτα! ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ του συγκεκριμενου αρθρου!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 22:07 | adespotoulia xanthis

    Συμφωνώ με τις θέσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Νέμεσις, για το περιβάλλον, τα ζώα, το αντί κυνήγι

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 22:57 | Αννα Μαρία Ζαφειριάδου Αδεσποτούλια Ξάνθης

    Συμφωνώ με τις θέσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Νέμεσις, για το περιβάλλον, τα ζώα, το αντί κυνήγι

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 22:54 | Γιώργος Νυσταζόπουλος Φιλοζωικός Ζαχάρω

    Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.
    🔴Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη.
    Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 22:05 | Ρένα Σπηλιοπούλου Φιλοζωικός Ζαχάρως

    Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.
    🔴Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη.
    Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 21:58 | Σηλια Καρυγιαννη

    Συμφωνω με τις θεσεις :
    -της Πανελληνιας Ομοσπονδιας Νεμεσις
    -των Φιλοζωων Εθελοντων Εκαλης.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 20:39 | ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ ΕΙΡΗΝΑΙΟΥ

    ΣΧΕΤΙΚΑ με το Άρθρο 46 Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή. Είναι απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο στον ιδιοκτήτη.
    Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 20:41 | ΜΟΙΡΑ ΛΟΥΚΑΤΟΥ

    Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.
    🔴Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη.
    Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .
    Ποιον κοροϊδεύουν ;
    Γιατί το ποιους θέλετε να προστατεύσουν είναι ολοφάνερο.
    ‘Αραγε οι γνωστοί αποδέκτες αυτής της τροποποίησης δεν το θεωρούν αυτό ρατσιστικό ή τα καλά και συμφέροντα μόνο ;

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 20:02 | ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΑΝΤΑΜΟΥΡΗ

    Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.
    🔴Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη.
    Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .
    Ποιον κοροϊδεύουν ;
    Γιατί το ποιους θέλετε να προστατεύσουν είναι ολοφάνερο.
    ‘Αραγε οι γνωστοί αποδέκτες αυτής της τροποποίησης δεν το θεωρούν αυτό ρατσιστικό ή τα καλά και συμφέροντα μόνο ;

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 20:57 | Ζήνα Μοχαμάντ

    Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.
    Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση από το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη.
    Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης, για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί, δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων.
    Ποιον κοροϊδεύουν;
    Γιατί το ποιους θέλετε να προστατεύσουν είναι ολοφάνερο.
    ‘Αραγε οι γνωστοί αποδέκτες αυτής της τροποποίησης δεν το θεωρούν αυτό ρατσιστικό ή τα καλά και συμφέροντα μόνο;

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 20:54 | Φιλοζωική Ένωση Κρυονερίου Δήμου Διονύσου

    Συμφωνούμε με το σχόλιο των Φιλοζωων Εθελοντών Εκάλης !!!

    Η προτεινόμενη αλλαγή για την άρση των προστίμων για την μη εμπρόθεσμη σήμανση και καταγραφή, αναπόφευκτα θα επιφέρει ακόμα μεγαλύτερη ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ, που είναι κατά της προστασίας και ευζωίας των ζώων και κατά της ενίσχυσης της υπεύθυνης ιδιοκτησίας των ζώων συντροφιάς, σκοπών του Ν.4830/2021 στο άρθρο 1.

    Η σήμανση και η καταχώριση ενός ζώου στο ΕΜΖΣ είναι η προστασία του, για τους εξής λόγους:

    ⭕️Α. Αν χαθεί το ζώο και περισυλλεγεί, μπορεί να βρεθεί άμεσα ο ιδιοκτήτης του και δεν κινδυνεύει να αφεθεί στο δρόμο το ζώο ως «αδέσποτο» με όλους τους κινδύνους για το ζώο που αυτό συνεπάγεται. Ελάχιστοι πολίτες έχουν την δυνατότητα να φιλοξενήσουν για ημέρες ή εβδομάδες ένα χαμένο ζώο μέχρι να βρεθεί ο ιδιοκτήτης του, ούτε όλοι οι δήμοι ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις φιλοξενίας που απορρέουν από το άρθρο 10.

    ⭕️Β. Δεν μπορεί να καταχωρίσει άλλος στο όνομα του το χαμένο ή κλεμμένο ζώο, χωρίς την συγκατάθεση του προηγούμενου καταχωρισμένου ιδιοκτήτη, ή να το διαχειριστεί κατά βούληση, να το κρατήσει αυτός που το βρήκε επειδή του άρεσε, να το δώσει αλλού για υιοθεσία, να το πουλήσει, να το εντάξει κάποιος Δήμος στο δρόμο κτλ.

    ⭕️Γ. Δεν μπορεί να εγκαταλείψει το ζώο του χωρίς συνέπειες ο ιδιοκτήτης του.

    Επιπλέον, με το άρθρο 9, παρ.1, περ.(δ) του Ν.4830/2021, ο εμβολιασμός των ζώων έχει συνδεθεί με το καταχωρισμένο στο ΕΜΖΣ μικροτσίπ, ενώ έχει καταργηθεί το χάρτινο βιβλιάριο υγείας!
    Πρόθεση του νομοθέτη είναι να μην βεβαιώνεται ούτε η παράβαση (άρθρο 35, παρ.1, α/α 18) για τον μη εμβολιασμό του ζώου στα δεσποζόμενα ζώα που δεν έχουν καταχωρισμένα μικροτσίπ;

    Παρακαλούμε να αφαιρεθεί η προτεινόμενη αλλαγή, διότι θα λειτουργήσει ως αντικίνητρο για την σήμανση των ζώων και την καταχώριση τους στο ΕΜΖΣ.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 19:47 | ΜΠΕΤΤΥ ΣΑΝΤΑΜΟΥΡΗ

    Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.
    🔴Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη.
    Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
    Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .
    Ποιον κοροϊδεύουν ;
    Γιατί το ποιους θέλετε να προστατεύσουν είναι ολοφάνερο.
    ‘Αραγε οι γνωστοί αποδέκτες αυτής της τροποποίησης δεν το θεωρούν αυτό ρατσιστικό ή τα καλά και συμφέροντα μόνο ;

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 19:24 | ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΕΚΑΛΗΣ

    ΜΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ ΓΙΑ ΣΗΜΑΝΣΗ & ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ:

    Η προτεινόμενη αλλαγή για την άρση των προστίμων για την μη εμπρόθεσμη σήμανση και καταγραφή, αναπόφευκτα θα επιφέρει ακόμα μεγαλύτερη ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ, που είναι κατά της προστασίας και ευζωίας των ζώων και κατά της ενίσχυσης της υπεύθυνης ιδιοκτησίας των ζώων συντροφιάς, σκοπών του Ν.4830/2021 στο άρθρο 1.

    Η σήμανση και η καταχώριση ενός ζώου στο ΕΜΖΣ είναι η προστασία του, για τους εξής λόγους:

    ⭕️Α. Αν χαθεί το ζώο και περισυλλεγεί, μπορεί να βρεθεί άμεσα ο ιδιοκτήτης του και δεν κινδυνεύει να αφεθεί στο δρόμο το ζώο ως «αδέσποτο» με όλους τους κινδύνους για το ζώο που αυτό συνεπάγεται. Ελάχιστοι πολίτες έχουν την δυνατότητα να φιλοξενήσουν για ημέρες ή εβδομάδες ένα χαμένο ζώο μέχρι να βρεθεί ο ιδιοκτήτης του, ούτε όλοι οι δήμοι ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις φιλοξενίας που απορρέουν από το άρθρο 10.

    ⭕️Β. Δεν μπορεί να καταχωρίσει άλλος στο όνομα του το χαμένο ή κλεμμένο ζώο, χωρίς την συγκατάθεση του προηγούμενου καταχωρισμένου ιδιοκτήτη, ή να το διαχειριστεί κατά βούληση, να το κρατήσει αυτός που το βρήκε επειδή του άρεσε, να το δώσει αλλού για υιοθεσία, να το πουλήσει, να το εντάξει κάποιος Δήμος στο δρόμο κτλ.

    ⭕️Γ. Δεν μπορεί να εγκαταλείψει το ζώο του χωρίς συνέπειες ο ιδιοκτήτης του.

    Επιπλέον, με το άρθρο 9, παρ.1, περ.(δ) του Ν.4830/2021, ο εμβολιασμός των ζώων έχει συνδεθεί με το καταχωρισμένο στο ΕΜΖΣ μικροτσίπ, ενώ έχει καταργηθεί το χάρτινο βιβλιάριο υγείας!
    Πρόθεση του νομοθέτη είναι να μην βεβαιώνεται ούτε η παράβαση (άρθρο 35, παρ.1, α/α 18) για τον μη εμβολιασμό του ζώου στα δεσποζόμενα ζώα που δεν έχουν καταχωρισμένα μικροτσίπ;

    Παρακαλούμε να αφαιρεθεί η προτεινόμενη αλλαγή, διότι θα λειτουργήσει ως αντικίνητρο για την σήμανση των ζώων και την καταχώριση τους στο ΕΜΖΣ.

    ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΕΚΑΛΗΣ-ΕΝΩΣΗ ECALI STRAYS
    ΕΜΖΣ:5051

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 19:05 | Χριστινα

    Ακόμα μια απόδειξη ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση να θέσει τελος στην απαραδεκτη εικόνα των εκατομμυρίων αδέσποτων- πεταμένων ζώων. Ας συνεχίσουμε να έχουμε ακόμη μία παγκόσμια ,απάνθρωπη πρωτιά.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 18:02 | Ελένη Λιονάκη

    Συμφωνώ με τις θέσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας ΝΕΜΕΣΙΣ

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 18:36 | Μιχαέλα Αγγέλα Νικολάου

    Συμφωνώ με τις θέσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας ΝΕΜΕΣΙΣ.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:06 | ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΟΥΖΑΣ

    Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.

    Είναι εξοργιστικό και απαράδεκτο ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση από το ίδιο το κράτος να θέσει τέλος στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων. Η πρόταση να θεσμοθετηθεί η μη επιβολή προστίμου στη περίπτωση έλλειψης της σήμανσης και καταγραφής, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη απλά θα έχει σαν αποτέλεσμα περισσότερα αδέσποτα ζώα. Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να μην έχουν γίνει.

    Επίσης στη παράγραφο 7 του άρθρου 35 δεν πρέπει να υπάρχει καμία προθεσμία στην επιβολή προστίμου όταν διαπιστώνεται πως δεν υπάρχει σήμανση και καταγραφή στο ΕΜΖΣ. Η σήμανση είναι υποχρεωτική από το 2012. Δεν δικαιολογείται οποιαδήποτε επιείκεια πλέον. Ο δε νόμος 4830 ισχύει από το 2021. Όλοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν. Η προθεσμία των 5 ημερών που γίνεται 10 με την τροπολογία θα οδηγήσει τους ιδιοκτήτες να περιμένουν να τους ελέγξουν και μετά να κάνουν την σήμανση και καταγραφή. Κι εμείς οι εθελοντές θα συνεχίσουμε να βρίσκουμε παρατημένα σκυλιά χωρίς μικροτσίπ. Ή με μικροτσίπ ακαταχώρητο. Σε μια χώρα με τόσα αδέσποτα δεν υπάρχουν περιθώρια για αναίτιες προθεσμίες.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 14:44 | Νατάσα Μπομπολάκη

    Συμφωνώ με τις θέσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Νέμεσις για το Περιβάλλον, τα Ζώα, το αντί Κυνήγι