Σκοπός του Μέρους Γ΄ είναι ο περιορισμός του φαινομένου της αδεσποτίας των ζώων συντροφιάς, η επίλυση ζητημάτων αστικής κατάστασης και ιθαγένειας και η επικαιροποίηση ρυθμίσεων για την πολυεπίπεδη διακυβέρνηση, την Εθνική Αρχή Διαφάνειας, τη δημοσίευση κανονιστικών πράξεων, την πρόσβαση στα δημόσια έγγραφα, την εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων, τη διαδικασία έκδοσης ελληνικών διαβατηρίων, την υπηρεσιακή κατάσταση των ειδικών φρουρών που υπηρετούν στις Ομάδες Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και τους σκύλους της Ελληνικής Αστυνομίας.
Αρχική Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξειςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 42 Σκοπός
ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 42 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Α΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΕΡΣΑΙΟΥΣ ΣΥΝΟΡΙΑΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 1 Σκοπός
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 6 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ – Άρθρο 3 Ορισμός χερσαίου συνοριακού σταθμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 4 Αρμοδιότητες κατασκευής, επισκευής, συντήρησης, επέκτασης και αναβάθμισης των εγκαταστάσεων των συνοριακών σταθμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 5 Όροι δόμησης χερσαίων συνοριακών σταθμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Απαλλοτριώσεις και παραχωρήσεις εκτάσεων για την κατασκευή νέων συνοριακών σταθμών και την επέκταση των χώρων σε λειτουργούντες χερσαίους συνοριακούς σταθμούς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 7 Κανονισμός λειτουργίας χερσαίων συνοριακών σταθμώνΆρθρο 7 Κανονισμός λειτουργίας χερσαίων συνοριακών σταθμών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8 Εγκατάσταση δημόσιων ή μη υπηρεσιών σε χερσαίους συνοριακούς σταθμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 Αρμοδιότητες συντήρησης, κατασκευής και αποκομιδής απορριμμάτων οδικού δικτύου που εξυπηρετεί τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 10 Εξουσιοδοτικές διατάξεις ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 10 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Τελικές και μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 11 Τελικές και μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 12 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 13 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 Αντικείμενο
- 40 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – Άρθρο 15 Ετήσια καταβολή ποσού σε εργαζόμενους Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και των νομικών τους προσώπων που είναι δικαιούχοι παροχής γάλακτος
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης για εποχικές – περιοδικές και πρόσκαιρες ανάγκες – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 205 Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 17 Εισαγωγική εκπαίδευση, μετεκπαίδευση και επιμόρφωση ειδικού ένστολου προσωπικού δημοτικής αστυνομίας – Βαθμολογική κατάταξη δημοτικών αστυνομικών που έχουν υπηρετήσει στην Ελληνική Αστυνομία, στα καταστήματα κράτησης και σε δημοτικές υπηρεσίες – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 34 ν. 5003/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Καταβολή αποζημίωσης στο προσωπικό σωμάτων ασφαλείας που υπηρετεί σε γραφεία Περιφερειαρχών – Τροποποίηση περ. (β) παρ. Γ2 άρθρου 20 ν. 4354/2015 και περ. γ) παρ. Δ άρθρου 127 ν. 4472/2017Άρθρο 18 Καταβολή αποζημίωσης στο προσωπικό σωμάτων ασφαλείας που υπηρετεί σε γραφεία Περιφερειαρχών – Τροποποίηση περ. (β) παρ. Γ2 άρθρου 20 ν. 4354/2015 και περ. γ) παρ. Δ άρθρου 127 ν. 4472/2017
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ – Άρθρο 19 Σύσταση Επιστημονικής Επιτροπής Διαχείρισης και Αντιμετώπισης Κινδύνων και Κρίσεων – Προσθήκη άρθρου 164Β στον ν. 3852/2010
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Περιφερειακά έργα μείζονος σημασίας και ειδικής κατάστασης πολιτικής προστασίας – Προσθήκη άρθρου 186Α στον ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 Οργάνωση Μητροπολιτικής Περιφέρειας Αττικής – Τροποποίηση άρθρου 212 ν. 3852/2010Άρθρο 21 Οργάνωση Μητροπολιτικής Περιφέρειας Αττικής – Τροποποίηση άρθρου 212 ν. 3852/2010
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Δικαίωμα άρνησης λήψης αντιμισθίας και δικαίωμα παραχώρησης αυτής προς οποιονδήποτε κοινωνικό σκοπό – Προσθήκη παρ. 10 στο άρθρο 181 του ν. 3852/2010
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 Συμμετοχή περιφερειακών συμβούλων στο Δ.Σ. νοσοκομείων – Τροποποίηση περ. στ’ παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24 Δυνατότητα μεταφοράς μαθητών από Ο.Τ.Α. β’ βαθμού με μισθωμένα οχήματα σε περίπτωση άγονης διαγωνιστικής διαδικασίας ή διαδικασίας διαπραγμάτευσης
- 28 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ – Άρθρο 25 Ρύθμιση οφειλών προς Δήμους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 Εξωδικαστικός μηχανισμός για οφειλές προς Δήμους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Μεταβίβαση ακίνητης περιουσίας δημοτικών επιχειρήσεων που εκκαθαρίστηκαν – Προσθήκη παρ. 10 στο άρθρο 252 ν. 3463/2006
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Ανάρτηση πράξεων ανατροπής ανάληψης υποχρέωσης δήμων στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29 Εξαίρεση Δ.Ε.Υ.Α. από την υποχρέωση προσκόμισης ενημερότητας – Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 14 του ν. 4483/2017
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τέλος διαμονής παρεπιδημούντων, καταστημάτων και ιαματικών πηγών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Αύξηση προστίμου αυθαίρετης χρήσης κοινόχρηστων χώρων – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 του από 24.9/10.10.1958 β.δ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 32 Ηλεκτρονική κατάσχεση στα χέρια πιστωτικών ιδρυμάτων για οφειλές προς Δήμους – Προσθήκη παρ. 5 στο άρθρο 167 του ν. 3463/2006
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33 Τέλη καθαριότητας και φωτισμού σε χώρους στάθμευσης δημοσίας χρήσης
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 34 Τέλος καθαριότητας και φωτισμού σε μη χρησιμοποιούμενα, μη ηλεκτροδοτούμενα ή στερούμενα ηλεκτρολογικής εγκατάστασης ακίνητα – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 25/1975
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αδειοδότησης και λειτουργίας των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών που λειτουργούν εντός νομικών προσώπων των δήμων ή υπηρεσίας των δήμων – Τροποποίηση παρ. 1 και 4 άρθρου 2, παρ. Α άρθρου 3, παρ. Η άρθρου 4 και παρ. 1 άρθρου 6 π.δ. 99/2017
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 36 Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου στις περιοχές αρμοδιότητας Δήμων Ρόδου και Κω
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – Άρθρο 37 Μονάδα Σύνταξης και Εφαρμογής Ενιαίου Κώδικα Αυτοδιοίκησης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 38 Επιτροπή σύνταξης Κώδικα Αυτοδιοίκησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 Επίσπευση συλλογής στοιχείων στον Κόμβο Παρακολούθησης Επιδόσεων Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση παρ. 2, 4 και 5 άρθρου 33 ν. 5056/2023
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 40 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 40 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 41 Καταργούμενες διατάξεις
- 110 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 42 Σκοπός
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 43 Αντικείμενο
- 60 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4830/2021 – Άρθρο 44 Υπομητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων – Παράσταση για υποστήριξη κατηγορίας από Φιλοζωικά Σωματεία –Τροποποίηση υποπερ. (β) περ. 23 άρθρου 2 και παρ. 7 άρθρου 34 ν. 4830/2021
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ανεύθυνο των Δήμων από πρόκληση τροχαίου ατυχήματος από αδέσποτο ζώο συντροφιάς – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 9 ν. 4830/2021
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 46 Επέκταση προθεσμίας αντιρρήσεων κατά πράξης βεβαίωσης παράβασης του άρθρου 35 του ν. 4830/2021 και μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση – Τροποποίηση παρ. 5 και 7 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 722 ΣχόλιαΆρθρο 47 Αποστολή, λήψη, καταχώριση και διατήρηση του γενετικού υλικού των ζώων συντροφιάς – Μεταβολή χρόνου έναρξης επιβολής προστίμων – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 14 και παρ. 9 άρθρου 46 του ν. 4830/2021
- 3 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ, ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΚΝΩΝ, ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ, ΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ – Άρθρο 48 Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών (ΕΜΔΔ–ΜΙΤΟΣ) και υποχρεωτικά στοιχεία στο προοίμιο των κανονιστικών πράξεων – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 9 ν. 3469/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Δημοτικότητα τέκνων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 15 ν. 3463/2006Άρθρο 49 Δημοτικότητα τέκνων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 15 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 Επικαιροποίηση ονομασίας της ιδιότητας μελών του Εθνικού Συμβουλίου Πολυεπίπεδης ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 50 Επικαιροποίηση ονομασίας της ιδιότητας μελών του Εθνικού Συμβουλίου Πολυεπίπεδης Διακυβέρνησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 51 Προσόντα υποψηφίων για τη θέση του Διοικητή της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, καθήκοντα και αναπλήρωση αυτού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 90 του ν. 4622/2019
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 52 Παράταση θητείας Προϊσταμένων Διευθύνσεων Εθνικής Αρχής Διαφάνειας – Προσθήκη εδαφίου στην παρ. 12 του άρθρου 96 του ν. 4622/2019
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Πολιτογράφηση ομογενών προερχομένων από χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 54 Διαδικασία επί αιτήσεων διαπίστωσης ελληνικής ιθαγένειας – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 26 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 55 Έκταση εφαρμογής Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας – Τροποποίηση άρθρου 3 ν. 4440/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56 Παράταση προθεσμίας εκκαθάρισης εκλογικών καταλόγων – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 29 ν. 5083/2024Άρθρο 56 Παράταση προθεσμίας εκκαθάρισης εκλογικών καταλόγων – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 29 ν. 5083/2024
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 57 Πρόσβαση σε δημόσια έγγραφα – Τροποποίηση άρθρου 5 Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 58 Διαδικασία έκδοσης ελληνικών διαβατηρίων – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 1 ν. 3103/2003
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 59 Ζητήματα Ειδικών Φρουρών Ο.Π.Π.Ι. – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 18 ν. 4777/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 Συμπερίληψη των σκύλων της Ελληνικής Αστυνομίας στις διατάξεις του ν. 4830/2021-Τροποποίηση άρθρων 3, 4, 5, 8, 9, 16 και 21 ν. 4830/2021
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 61 Δαπάνες μετακίνησης αστυνομικού προσωπικού για κάλυψη έκτακτων και απρόβλεπτων αναγκών – Παράταση ισχύος παρ. 1Α άρθρου 74 του ν. 5108/2024
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 62 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 63 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 63 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
2 Σεπτεμβρίου 2024, 23:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
16 Σεπτεμβρίου 2024, 23:30
Εργαλεία
ΕκτύπωσηΣτατιστικά
110 Σχόλια 1335 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
υποχρεωτική στείρωση των μη άστεγων-δεσποζόμενων ζώων με τις εξαιρέσεις που επιβάλλονται πχ ζώα εκτροφής, άρρωστα και υπερήλικα ή όσα είναι κάτω των 7 μηνών με ορίζοντα εφαρμογής της υποχρεωτικής στείρωσης τα 5 έτη και επανεξέταση.
Σε κάθε περίπτωση και αν δε γίνει δεκτή η υποχρεωτική στείρωση προτείνουμε για ευνόητους λόγους η κατηγορία των κυνηγών να υπαχθεί στο άρθρο 4, παρ. 13 του νόμου 4830/21,όπως και οι κτηνοτρόφοι δηλαδή ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ, σήμανση, καταγραφή και εμβολιασμό και στη περίπτωση της επιλογής του DNA το ηλεκτρονικό παράβολο, αμοιβή κτηνιάτρου και έξοδα αποστολής να μην υπερβαίνουν το ποσό των 60 ευρώ, για όλους τους ιδιοκτήτες χωρίς κανένα διαχωρισμό και χωρίς την απαλλαγή των κτηνοτρόφων, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες .
Να μην υπάρξει παράταση επιβολής του προστίμου μετά από ένα έτος.
Διαφωνώ με Τίς τροποποιήσεις του υπουργείου 🟠ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΜΕΣΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΜΕΣΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ.
Επαναφέρουμε τη ΜΟΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ που μπορεί να οδηγήσει στη μείωση κ σε βάθος χρόνου στην απάλειψη του θλιβερού φαινομένου των άστεγων ζώων συντροφιάς και δη των 4.000.000.αυτών.
Ήτοι την υποχρεωτική στείρωση των μη άστεγων-δεσποζόμενων ζώων με τις εξαιρέσεις που επιβάλλονται πχ ζώα εκτροφής, άρρωστα και υπερήλικα ή όσα είναι κάτω των 7 μηνών με ορίζοντα εφαρμογής της υποχρεωτικής στείρωσης τα 5 έτη και επανεξέταση.
Τα περί DNA είναι απλά κωμικοτραγικά .
Υιοθετούμε την ανοιχτή επιστολή, που διαβάσαμε στο διαδίκτυο, προς τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Λιβάνιο ως ο παρακάτω σύνδεσμος.
https://www.facebook.com/share/p/mgn6gpJwp4tBZvD8/?mibextid=qi2Omg&mibextid=qi2Omg
Σε κάθε περίπτωση και αν δε γίνει δεκτή η υποχρεωτική στείρωση προτείνουμε για ευνόητους λόγους η κατηγορία των κυνηγών να υπαχθεί στο άρθρο 4, παρ. 13 του νόμου 4830/21,όπως και οι κτηνοτρόφοι δηλαδή ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ, σήμανση, καταγραφή και εμβολιασμό και στη περίπτωση της επιλογής του DNA το ηλεκτρονικό παράβολο, αμοιβή κτηνιάτρου και έξοδα αποστολής να μην υπερβαίνουν το ποσό των 60 ευρώ, για όλους τους ιδιοκτήτες χωρίς κανένα διαχωρισμό και χωρίς την απαλλαγή των κτηνοτρόφων, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες .
Να μην υπάρξει παράταση επιβολής του προστίμου μετά από ένα έτος. Οι συνεχείς παρατάσεις των προθεσμιών απλά καταδεικνύουν ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ το ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟ του νόμου αυτού, ο οποίος πρέπει να τροποποιηθεί το λιγότερο κατά το 80% προς τη κατεύθυνση της πραγματικής και αποτελεσματικής προστασίας των ζώων και της μείωσης των άστεγων.
Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.
🔴Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη.
Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.
Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .
Ποιον κοροϊδεύουν ;
Γιατί το ποιους θέλετε να προστατεύσουν είναι ολοφάνερο.
‘Αραγε οι γνωστοί αποδέκτες αυτής της τροποποίησης δεν το θεωρούν αυτό ρατσιστικό ή τα καλά και συμφέροντα μόνο ;
🟠ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΜΕΣΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
Είναι απολύτως προκλητική και απαράδεκτη η προτεινόμενη τροπολογία ότι » Σε κάθε περίπτωση, οι δήμοι δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία από τροχαίο ατύχημα που προκαλείται από σημασμένο ή μη αδέσποτο ζώο συντροφιάς.».
Αν οι Δήμοι που είναι κρατικοί οργανισμοί και επιδοτούνται και εισπράττουν φόρους κλπ απαλλάσσονται αυτής της ευθύνης τότε πολύ περισσότερο θα πρέπει να απαλλάσσεται ένας εθελοντικός και χωρίς πόρους φιλοζωικός φορέας καθώς και οι ανάδοχοι αδέσποτων ζώων. Ο διαχωρισμός αυτός είναι αντισυνταγματικός αφού το Σύνταγμα ορίζει, ότι Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου και έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
Επομένως ή θα απαλειφθεί τελείως , όπερ και το σωστό, ή θα συμπεριληφθούν στη τροπολογία οι φιλοζωικοί σύλλογοι και οργανώσεις και οι ανάδοχοι άστεγων ζώων συντροφιάς.Νέμεσις – Πανελλήνια Ομοσπονδία για το περιβάλλον, τα ζώα, το κυνήγι.
Με την προτεινόμενη τροποποίηση σε σχέση με την υποχρέωση των φιλοζωικών σωματείων να συμπεριλάβουν στα καταστατικά τους την περισυλλογή των αδέσποτων ζώων και την προαγωγή της φιλοζωίας, αυτό θα έπρεπε να είναι προαιρετικό, καθώς για άλλη μια φορά απαξιώνεται η έννοια του εθελοντισμού.
Είναι άραγε μια ενέργεια η οποία αποσκοπεί στη μετατόπιση ενός μεγάλου μεριδίου ευθύνης από τον δήμο στους εθελοντές και τα φιλοζωικά σωματεία σε ότι αφορά τα αδέσποτα ζώα;
Μια διαρκής υποτίμηση του αδιακοπου αγώνα μας, σε μια προσπάθεια να σώσουμε ό,τι σώζεται σε μια χώρα που βρίθει από εγκαταλειμμένα ζώα.
Υποχρέωση της στειρωσης σε όλους, ιδιώτες, κτηνοτρόφους, κυνηγούς.
Υποχρεωτικό τσιπαρισμα και καταχώρηση στοιχείων στη βάση.
Εντατικοί έλεγχοι των δήμων σε πηγές δημιουργίας αδέσποτων ζώων (βλ.κτηνοτριφικες μονάδες). Ενίσχυση της δημοτικής αστυνομίας και σωστή ενημέρωση και εκπαίδευση, ώστε να αντιμετωπιστεί επιτέλους το πρόβλημα στη ρίζα. Σε μια χώρα που τα άστεγα ζώα κοντεύουν να ξεπεράσουν το μισό του πληθυσμού της, δεν χωράνε ημίμετρα και εξαιρέσεις ή παρατάσεις.
Υποχρέωση της στειρωσης, υποχρέωση της ηλεκτρονικής σήμανσης.
Επιτέλους ακούστε τις φωνές μας, ποιοι παλεύουν για τα ζώα; Που ζουν οι κυβερνώντες; ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ , ΟΥΤΕ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑ ΖΩΑ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.
Στηρίζουμε τις αλλαγές που προτείνει η Νέμεσις, η Πανελλήνια Ομοσπονδία για το περιβάλλον, τα ζώα, το κυνήγι, καλεί σε μαζική συμμετοχή στη διαβούλευση και προτείνει συγκεκριμένες διορθώσεις. Οι προτάσεις της Νέμεσις αναδεικνύουν τις αναγκαίες τροποποιήσεις που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τον νόμο, επιβάλλοντας αυστηρότερα μέτρα και κυρώσεις για την εγκατάλειψη σκύλων.
Ένα από τα πιο σημαντικά μέτρα που προτείνει είναι η ενίσχυση της υποχρεωτικής καταγραφής και του ελέγχου των κυνηγετικών σκύλων. Αυτό θα περιλαμβάνει την υποχρεωτική ταυτοποίηση (microchip) και την τακτική ενημέρωση των μητρώων, ώστε να παρακολουθείται καλύτερα η ευθύνη των ιδιοκτητών. Η απουσία τέτοιων ελέγχων διευκολύνει την εγκατάλειψη και τη δημιουργία αδέσποτων.
Ζητά η καταχώρηση στο μητρώο να μην εξαρτάται από τόσο αυστηρά και περιοριστικά κριτήρια, αλλά να επιτρέπει στα σωματεία να συνεχίσουν τη δράση τους ανεμπόδιστα.
Παράλληλα, προτείνει να γίνει υποχρεωτική η παροχή τροφής από τους δήμους, ώστε να διασφαλιστεί η ευημερία των αδέσποτων ζώων.
Τι να πρωτοειπωθει πια..τα αυτονοητα ειναι τελικα και τα πιο δυσκολα…αν δεν εφαρμοστει ο νομος δεν θα υπαρχει καμμια βελτιωση ..οι «υπεροχοι» κυνηγοι γνωριζουμε οι περισοοτεροι πως εξαιτιας τους δημιουργουνται σωρεια αδεσποτων οταν τα εγκαταλειπουν σε βουνα και λαγκαδια ….ολη η εξαρτηση τους(στολη, κυνηγητικο οπλο κ.τ.λ) κοστιζει μια μικρη περιουσια …αξεστοι ,αγενεστατοι χωρις ενσυναισθηση τρεχουμε οι εθελοντες να μαζεψουμε τα αμαζευτα…θελετε τελικα να λυθει το προβλημα των αδεσποτων ή όχι; εθελοτυφλειτε μαζι και η ελληνικη αστυνομια η οποια θα επρεπε να ειναι στο πλευρο των εθελοντων και οχι με το μερος των παραβατων (ειδικα στις επαρχιες οι πελατειακες σχεσεις αστυνομικων με κακοποιητες και καθε λογης παραβατικων ,οσον αφορα την νομοθεσια για τα ζωα ειναι κοινο μυστικο)..ζητουμε λυση αμεσα εχουμε κουραστει,εχουμε εξαντληθει …αντιμετωπιζουμε και την αγνοια του κοσμου που υποστηριζουν οτι οι φιλοζωικες οργανωσεις (που απαρτιζονται με 2 ατομα ως συνηθως το πολυ) επιδοτουμαστε απο κρατικα κονδυλια…δειτε επιτελους την πραγματικοτητα….
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ «ΑΡΓΟΣ»
ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΚΥΛΩΝ(ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ,ΡΟΔΙΤΙΚΟ ΚΥΝΗΓΟΣΚΥΛΟ,ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ ,ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΙΜΕΝΙΚΟΣ,ΚΟΚΚΟΝΙ ΚΛΠ).ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΣΑΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΜΕΣΟ(ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΑΓΡΙΟΧΟΙΡΩΝ -ΠΑΝΩΛΗ ΧΟΙΡΩΝ) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ,ΥΓΙΕΙΣ(ΜΗ ΣΤΕΙΡΩΜΕΝΟΥΣ) ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ.ΣΑΣ ΖΗΤΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ (ΤΣΙΠ) ΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΤΕΛΟΣ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΙΝ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΕΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟ.
Διαφωνώ με Τίς τροποποιήσεις του υπουργείου 🟠ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΜΕΣΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΜΕΣΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ.
Επαναφέρουμε τη ΜΟΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ που μπορεί να οδηγήσει στη μείωση κ σε βάθος χρόνου στην απάλειψη του θλιβερού φαινομένου των άστεγων ζώων συντροφιάς και δη των 4.000.000.αυτών.
Ήτοι την υποχρεωτική στείρωση των μη άστεγων-δεσποζόμενων ζώων με τις εξαιρέσεις που επιβάλλονται πχ ζώα εκτροφής, άρρωστα και υπερήλικα ή όσα είναι κάτω των 7 μηνών με ορίζοντα εφαρμογής της υποχρεωτικής στείρωσης τα 5 έτη και επανεξέταση.
Τα περί DNA είναι απλά κωμικοτραγικά .
Υιοθετούμε την ανοιχτή επιστολή, που διαβάσαμε στο διαδίκτυο, προς τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Λιβάνιο ως ο παρακάτω σύνδεσμος.
https://www.facebook.com/share/p/mgn6gpJwp4tBZvD8/?mibextid=qi2Omg&mibextid=qi2Omg
Σε κάθε περίπτωση και αν δε γίνει δεκτή η υποχρεωτική στείρωση προτείνουμε για ευνόητους λόγους η κατηγορία των κυνηγών να υπαχθεί στο άρθρο 4, παρ. 13 του νόμου 4830/21,όπως και οι κτηνοτρόφοι δηλαδή ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ, σήμανση, καταγραφή και εμβολιασμό και στη περίπτωση της επιλογής του DNA το ηλεκτρονικό παράβολο, αμοιβή κτηνιάτρου και έξοδα αποστολής να μην υπερβαίνουν το ποσό των 60 ευρώ, για όλους τους ιδιοκτήτες χωρίς κανένα διαχωρισμό και χωρίς την απαλλαγή των κτηνοτρόφων, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες .
Να μην υπάρξει παράταση επιβολής του προστίμου μετά από ένα έτος. Οι συνεχείς παρατάσεις των προθεσμιών απλά καταδεικνύουν ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ το ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟ του νόμου αυτού, ο οποίος πρέπει να τροποποιηθεί το λιγότερο κατά το 80% προς τη κατεύθυνση της πραγματικής και αποτελεσματικής προστασίας των ζώων και της μείωσης των άστεγων.
Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.
🔴Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη.
Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.
Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .
Ποιον κοροϊδεύουν ;
Γιατί το ποιους θέλετε να προστατεύσουν είναι ολοφάνερο.
‘Αραγε οι γνωστοί αποδέκτες αυτής της τροποποίησης δεν το θεωρούν αυτό ρατσιστικό ή τα καλά και συμφέροντα μόνο ;
🟠ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΜΕΣΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
Είναι απολύτως προκλητική και απαράδεκτη η προτεινόμενη τροπολογία ότι » Σε κάθε περίπτωση, οι δήμοι δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία από τροχαίο ατύχημα που προκαλείται από σημασμένο ή μη αδέσποτο ζώο συντροφιάς.».
Αν οι Δήμοι που είναι κρατικοί οργανισμοί και επιδοτούνται και εισπράττουν φόρους κλπ απαλλάσσονται αυτής της ευθύνης τότε πολύ περισσότερο θα πρέπει να απαλλάσσεται ένας εθελοντικός και χωρίς πόρους φιλοζωικός φορέας καθώς και οι ανάδοχοι αδέσποτων ζώων. Ο διαχωρισμός αυτός είναι αντισυνταγματικός αφού το Σύνταγμα ορίζει, ότι Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου και έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
Επομένως ή θα απαλειφθεί τελείως , όπερ και το σωστό, ή θα συμπεριληφθούν στη τροπολογία οι φιλοζωικοί σύλλογοι και οργανώσεις και οι ανάδοχοι άστεγων ζώων συντροφιάς.
Νέμεσις – Πανελλήνια Ομοσπονδία για το περιβάλλον, τα ζώα, το κυνήγι.
Επαναφέρουμε τη ΜΟΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ που μπορεί να οδηγήσει στη μείωση κ σε βάθος χρόνου στην απάλειψη του θλιβερού φαινομένου των άστεγων ζώων συντροφιάς και δη των 4.000.000.αυτών. Ήτοι την υποχρεωτική στείρωση των μη άστεγων-δεσποζόμενων ζώων με τις εξαιρέσεις που επιβάλλονται πχ ζώα εκτροφής, άρρωστα και υπερήλικα ή όσα είναι κάτω των 7 μηνών με ορίζοντα εφαρμογής της υποχρεωτικής στείρωσης τα 5 έτη και επανεξέταση.Σε κάθε περίπτωση και αν δε γίνει δεκτή η υποχρεωτική στείρωση προτείνουμε για ευνόητους λόγους η κατηγορία των κυνηγών να υπαχθεί στο άρθρο 4, παρ. 13 του νόμου 4830/21,όπως και οι κτηνοτρόφοι δηλαδή ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ, σήμανση, καταγραφή και εμβολιασμό και στη περίπτωση της επιλογής του DNA το ηλεκτρονικό παράβολο, αμοιβή κτηνιάτρου και έξοδα αποστολής να μην υπερβαίνουν το ποσό των 60 ευρώ, για όλους τους ιδιοκτήτες χωρίς κανένα διαχωρισμό και χωρίς την απαλλαγή των κτηνοτρόφων, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες . Να μην υπάρξει παράταση επιβολής του προστίμου μετά από ένα έτος. Οι συνεχείς παρατάσεις των προθεσμιών απλά καταδεικνύουν ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ το ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟ του νόμου αυτού, ο οποίος πρέπει να τροποποιηθεί το λιγότερο κατά το 80% προς τη κατεύθυνση της πραγματικής και αποτελεσματικής προστασίας των ζώων και της μείωσης των άστεγων.Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.2. Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη.
Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .3. Είναι απολύτως προκλητική και απαράδεκτη η προτεινόμενη τροπολογία ότι » Σε κάθε περίπτωση, οι δήμοι δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία από τροχαίο ατύχημα που προκαλείται από σημασμένο ή μη αδέσποτο ζώο συντροφιάς.».
Αν οι Δήμοι που είναι κρατικοί οργανισμοί και επιδοτούνται και εισπράττουν φόρους κλπ απαλλάσσονται αυτής της ευθύνης τότε πολύ περισσότερο θα πρέπει να απαλλάσσεται ένας εθελοντικός και χωρίς πόρους φιλοζωικός φορέας καθώς και οι ανάδοχοι αδέσποτων ζώων. Ο διαχωρισμός αυτός είναι αντισυνταγματικός αφού το Σύνταγμα ορίζει, ότι Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου και έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
Επομένως ή θα απαλειφθεί τελείως , όπερ και το σωστό, ή θα συμπεριληφθούν στη τροπολογία οι φιλοζωικοί σύλλογοι και οργανώσεις και οι ανάδοχοι άστεγων ζώων συντροφιάς.
Η Υποχρεωτική δωρεάν στείρωση για όλες τις περιπτώσεις δυστυχώς είναι μονόδρομος εδώ που φτάσαμε. Εκατοντάδες μωρά πεταμένα εδώ και εκεί κυρίως στην επαρχία. Οι εθελοντικές οργανώσεις έχουν γονατίσει. Τροποποίηση του Νόμου σύμφωνα με τις υποδείξεις της NEMESIS.
Αυστηρός έλεγχος κυνηγών, εκτροφείων,έλεγχοι στις γειτονιές κ ειδικότερα στην επαρχία.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Στειρώσεις και περίθαλψη αδεσποτων ΣΚΥΛΟΥΣ ΓΑΤΕΣ (που δεν γινεται γιατί δεν φαίνονται) και Ιπποειδή. Δηλάδη σε όλα τα ζώα συντροφιάς.ΕΛΕΓΧΟΣ των κονδυλίων της Αυτοδιοίκησης και που ξοδεύονται. Σε διαφορετική περίπτωση δημιουργία φορέα που θα λειτουργεί με πλήρη διαφάνεια για την ευζωία των αδεσπότων.
Οι κυνηγοί δεν έχουν καμία δουλειά σε αυτή τη διαβούλευση εκτός αν σας νοιάζουν μόνο οι ψήφοι. Για να ξέρετε: οι φιλοζωοι έχουμε περισσότερη δύναμη σε ψήφους.
Συνεργασία αρχών με εθελοντές και στήριξη τους. Εκπαίδευση και επαγγελματισμός αστυνομιας