ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ – Άρθρο 3 Ορισμός χερσαίου συνοριακού σταθμού

Ως χερσαίος συνοριακός σταθμός νοείται ο ενιαίος λειτουργικά και οργανωτικά χώρος, σε καθορισμένα σημεία των χερσαίων συνόρων της χώρας, στον οποίο είναι εγκατεστημένες δημόσιες υπηρεσίες που ασκούν έλεγχο των εισερχομένων στη χώρα και εξερχομένων από αυτή προσώπων και αγαθών, καθώς και υπηρεσίες που παρέχουν σχετικές πληροφορίες και εξυπηρετήσεις. Οι χερσαίοι συνοριακοί σταθμοί διακρίνονται σε οδικούς και σε σιδηροδρομικούς.

  • Άρθρο 38
    Ναι συμφωνούμε.
    Άλλωστε συμμετείχαμε και στον υπάρχον ΚΏΔΙΚΑ, όμως δεν έχετε προβλέψει Αναπληρωτές για προφανείς λόγους.

  • Άρθρο 36
    Το άρθρο αυτό διασφαλίζει την συνέχεια λειτουργίας και την ιστορικότητα αυτού του Φορέα και την διασφάλιση των θέσεων εργασίας.

  • Άρθρο 25
    Θετικότατο βήμα.
    Όμως θα πρέπει να εντάξετε το σύνολο των οφειλετών αφού όπως γνωρίζετε οι οφειλές προς τους Δήμους είναι τεράστιες λόγω της αδυναμίας των πολιτών να ανταποκριθούν πέραν των ευάλωτων οφειλετών.

  • Άρθρο 16
    Θετικό βήμα για να μπορούν οι Δήμοι να σχεδιάζουν και να αιτούνται προσωπικό.

  • ΆΡΘΡΟ 15
    Είναι στην σωστή κατεύθυνση γιατί όντως υπάρχουν σοβαρά προβλήματα στους περισσότερους Δήμους της Χώρας, όμως λύνει μέρος του προβλήματος γιατί αφήνει σε εκκρεμότητα (αν και μερικώς το λύνει προηγούμενη Διάταξη αλλά με καθυστέρηση) το υπόλοιπο.
    Μέσα Ατομικής Προστασίας, τις Εξετάσεις που προβλέπονται και τα εμβόλια που επίσης δεν γίνονται.
    Επίσης θα μπορούσε να προβλέψει η Διάταξη μια τιμαριθμική προσαρμογή.

  • 3 Σεπτεμβρίου 2024, 09:53 | Vasily Psarommatis

    Bravo