• Σχόλιο του χρήστη 'Νικος Ανδριωτης' | 28 Νοεμβρίου 2024, 22:11

    Το λεκτικό της εν λόγω τροποποίησης δεν είναι συμβατό με την αρχή της διαφάνειας και της αξιοκρατίας. Η διατύπωση περί «τυπικών προσόντων» και «όλων των στοιχείων του φακέλου του υπαλλήλου» είναι εξαιρετικά αόριστη ενώ υπάρχουν πολύ συγκεκριμένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα τα οποία μπορεί ο νομοθέτης να περιγράψει. Το γεγονός ότι η πλειονότητα των υπαλλήλων αυτού του κλάδου είναι απόφοιτοι του εξειδικευμένου Τμήματος Στελεχών Επικοινωνίας της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης (ΕΣΔΔ) πρέπει να λαμβάνεται υπόψη, και να αναφέρεται ρητά ως παράμετρος που συνεκτιμάται για την προαγωγή τους. Παρότι οι απόφοιτοι της ΕΣΔΔ είναι εξειδικευμένα στελέχη υψηλής κατάρτισης και ταχείας εξέλιξης, κάτι τέτοιο δεν αντικατοπτρίζεται στην υπηρεσιακή εξέλιξη των υπαλλήλων αυτού του κλάδου, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων έχουν παραμείνει καθηλωμένοι στον βαθμό του Γραμματέα Επικοινωνίας Α’, μολονότι η συντριπτική τους πλειονότητα (περισσότεροι από 100) πληροί ήδη τις προϋποθέσεις για προαγωγή. Επιπλέον, στο πλαίσιο της αξιοκρατικής αξιολόγησης των υπαλλήλων, θα πρέπει να προσδιορίζονται ρητά ως τυπικά προσόντα που συνεκτιμώνται για την προαγωγή η γλωσσομάθεια, οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι σπουδών που έχουν αποκτηθεί πριν και μετά τον διορισμό του υπαλλήλου και η επιτυχής ολοκλήρωση πιστοποιημένων επιμορφωτικών προγραμμάτων του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης ή άλλων πιστοποιημένων φορέων επιμόρφωσης.