Οι διατάξεις των άρθρων 123, 124, 125, 126, 127 και 128 του ν. 4604/2019 (Α΄50) καταργούνται.
Αρχική Επείγουσες ρυθμίσεις για την αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή ΈνωσηΆρθρο 11 – Καταργούμενες διατάξεις
Άρθρο 11 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 01 – Είσοδος και έξοδος των πολιτών του Ηνωμένου Βασιλείου και των μελών των οικογενειών τους προς και από την ΕλλάδαΆρθρο 01 – Είσοδος και έξοδος των πολιτών του Ηνωμένου Βασιλείου και των μελών των οικογενειών τους προς και από την Ελλάδα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02 – Καταγραφή και διαμονή των πολιτών του Ηνωμένου Βασιλείου και των μελών των οικογενειών τους στην ΕλλάδαΆρθρο 02 – Καταγραφή και διαμονή των πολιτών του Ηνωμένου Βασιλείου και των μελών των οικογενειών τους στην Ελλάδα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03 – Ρυθμίσεις για την κοινωνική ασφάλισηΆρθρο 03 – Ρυθμίσεις για την κοινωνική ασφάλιση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04 – Ρυθμίσεις θεμάτων υγειονομικής περίθαλψηςΆρθρο 04 – Ρυθμίσεις θεμάτων υγειονομικής περίθαλψης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05 – Αναγνώριση και ανταλλαγή αδειών οδήγησηςΆρθρο 05 – Αναγνώριση και ανταλλαγή αδειών οδήγησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06 – Ίδρυση και λειτουργία τουριστικών επιχειρήσεωνΆρθρο 06 – Ίδρυση και λειτουργία τουριστικών επιχειρήσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07 – Ρυθμίσεις για τον χρηματοπιστωτικό τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Αντιμετώπιση των έκτακτων και επειγουσών αναγκών στις Υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)Άρθρο 08 – Αντιμετώπιση των έκτακτων και επειγουσών αναγκών στις Υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09 – Ρυθμίσεις ειδικότερων θεμάτων λόγω αποχώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς συμφωνία αποχώρησηςΆρθρο 09 – Ρυθμίσεις ειδικότερων θεμάτων λόγω αποχώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς συμφωνία αποχώρησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Δικαιώματα των πολιτών του Ηνωμένου Βασιλείου και των μελών των οικογενειών τους σε περίπτωση αποχώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση με Συμφωνία ΑποχώρησηςΆρθρο 10 – Δικαιώματα των πολιτών του Ηνωμένου Βασιλείου και των μελών των οικογενειών τους σε περίπτωση αποχώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση με Συμφωνία Αποχώρησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 12 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
25 Οκτωβρίου 2019, 21:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
1 Νοεμβρίου 2019, 08:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 3 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 596 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
- Μετατροπή του Οργανισμού Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων (Ο.Α.Ε.Π.) στην Ανώνυμη Εταιρεία “Ελληνική Εταιρεία Εξαγωγικών Πιστώσεων” και κύρωση του Καταστατικού της
- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΗΜΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ 2024 – 2027, Ενδυνάμωση των δεσμών με την Ελληνική Διασπορά
- Οργάνωση και λειτουργία Εθνικής Μονάδας ETIAS
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για τις Γυναίκες, την Ειρήνη και την Ασφάλεια-ΕΣΔΓΕΑ (2020-2024)
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Οργάνωση και Λειτουργία Υπουργείου Εξωτερικών»
- Επείγουσες ρυθμίσεις για την αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση
- Εκσυγχρονισμός της Εξωτερικής Πολιτικής: Οργανισμός Υπουργείου Εξωτερικών, Συμβούλιο Εθνικής Ασφαλείας, Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού και άλλες διατάξεις
- Παροχή προνομίων και ασυλιών στις Αντιπροσωπείες της Διεθνούς Επιτροπής Ερυθρού Σταυρού και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Συλλόγων Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου στην Ελλάδα
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της οδηγίας 2015/637/ΕΕ του Συμβουλίου της 20ης Απριλίου 2015
Στην προκήρυξη με την υπ’ αρ. πρωτ. 3110 της 14ης Μαϊου του 2018 για τον ΚΣΤ’ Εισαγωγικό Διαγωνισμό της Ε.Σ.Δ.Δ.Α αναφέρεται ότι: Ειδικώς για την εισαγωγή στο τμήμα Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ΕΣΔΔΑ απαιτείται, σύμφωνα με τις οικείες οργανικές διατάξεις του Υπουργείου Εξωτερικών, άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας, καθώς και μίας εκ των γαλλικής ή γερμανικής: https://www.ekdd.gr/images/ekpaideusi/26os_PROKHRYXH_-_ADA.pdf (3. σελ. 6)
Παρόλο που το συγκεκριμένο ζήτημα ετέθη από τον ΚΔ’ Εισαγωγικό Διαγωνισμό της ΕΣΔΔΑ: https://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou?pcm_id=20b897a6-d5b8-46e3-b445-a5b7015ab5fa, μέχρι σήμερα δεν κατέστη δυνατό να επιλυθεί νομοθετικά, παρόλο που στον Εισαγωγικό Διαγωνισμό των υποψηφίων Ακολούθων Πρεσβείας προστέθηκε και η Ισπανική γλώσσα με το Ν. 4451/2017 (ΦΕΚ 16/Α/13-02-2017): https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-kodarex-pap.pdf (Άρθρο 11, σελ. 4), δεδομένου ότι η Ισπανική είναι μια από τις γλώσσες του ΟΗΕ.
Στο πρόσφατο παρελθόν και συγκεκριμένα στο σχέδιο νόμου για τον Οργανισμό του Υπουργείου Εξωτερικών που κατατέθηκε προς διαβούλευση στις 24 Απριλίου του 2019: http://www.opengov.gr/ypex/wp-content/uploads/downloads/2019/04/sxedio_nomoy.pdf (Άρθρο 109, παρ. 1, σελ. 126) τελικώς περιελήφθη ως διάταξη, αλλά δεν κατέστη εκ νέου εφικτό να νομοθετηθεί, γιατί ουδέποτε έφτασε στην Ολομέλεια, λόγω της προκήρυξης των βουλευτικών εκλογών της 7ης Ιουλίου του 2019.
Θα σας παρακαλούσα να επιλύσετε νομοθετικά αυτό το ήσσονος σημασίας ζήτημα, για την πλειοψηφία των ελλήνων πολιτών, που χρονίζει, καταθέτοντας τροπολογία-προσθήκη στο νομοσχέδιο του ΥΠΕΞ που τέθηκε προς διαβούλευση στις 25 Οκτωβρίου του 2019 με τίτλο «Επείγουσες Ρυθμίσεις για την αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση», δεδομένου ότι τα κριτήρια εισαγωγής για το τμήμα ΟΕΥ της ΕΣΔΔΑ τα θέτει το ΥΠΕΞ και δεδομένης της επικείμενης προκήρυξης του ΚΕ’ Εισαγωγικού Διαγωνισμού της ΕΣΔΔΑ, ώστε οι επιτυχόντες/ούσες υποψήφιοι/ες του β’ σταδίου της διαγωνιστικής διαδικασίας που έχουν ως δεύτερη γλώσσα το τυπικό προσόν της Ισπανικής γλώσσας, να μπορούν να δηλώσουν το τμήμα ΟΕΥ της ΕΣΔΔΑ στη σειρά προτίμησής τους, ώστε να μην επαναληφθούν ανάλογες περιπτώσεις στο μέλλον, όπως αυτή του οριστικού πίνακα εισακτέων στον ΚΔ’ Εισαγωγικό Διαγωνισμό της ΕΣΔΔΑ.
Συγκεκριμένα, βάσει των γενικών αποτελεσμάτων κατά φθίνουσα σειρά του ΚΔ΄ Εισαγωγικού Διαγωνισμού της ΕΣΔΔΑ, δίγλωσσος επιτυχών του β’ σταδίου στον αριθμό 70 με δεύτερη ξένη γλώσσα Ισπανική, ενώ θα μπορούσε, βάσει του τελικού μέσου όρου της βαθμολογίας του, να εισαχθεί πέμπτος στον οριστικό πίνακα των δεκαπέντε εισακτέων του τμήματος ΟΕΥ της ΕΣΔΔΑ, τελικώς δεν εισήχθη από τους περιορισμούς της κείμενης νομοθεσίας, οι οποίοι δεν συμβαδίζουν με τη σχετική νομολογία του Δικαστηρίου της Ε.Ε. και δεν έχουν εκσυγχρονιστεί με το πρόσφατο κοινοτικό δεδικασμένο.
Να σας υπενθυμίσω ότι με απόφασή του – (24 Σεπτεμβρίου του 2015): http://curia.europa.eu/jcms/upload/docs/application/pdf/2015-09/cp150107el.pdf, το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ακυρώνει τρεις προκηρύξεις διαγωνισμών που υποχρεώνουν τους υποψηφίους να επιλέξουν τη γερμανική, την αγγλική ή τη γαλλική γλώσσα ως δεύτερη γλώσσα και ως γλώσσα επικοινωνίας με την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Επιλογής Προσωπικού – EPSO:, κρίνοντας ότι ο ισχυρισμός ότι η γερμανική, η αγγλική και η γαλλική γλώσσα εξακολουθούν να είναι οι πιο ευρέως χρησιμοποιούμενες γλώσσες, λαμβανομένης ιδίως υπόψη της μακράς πρακτικής των θεσμικών οργάνων της Ένωσης στον τομέα των γλωσσών εσωτερικής επικοινωνίας, είναι ένας αόριστος ισχυρισμός που δεν τεκμηριώνεται από καμία ένδειξη.
Το Γενικό Δικαστήριο υπενθυμίζει εκ νέου τη νομολογία του Δικαστηρίου κατά την οποία η συρρίκνωση της επιλογής σε περιορισμένο αριθμό γλωσσών συνιστά δυσμενή διάκριση λόγω γλώσσας.
Αναγνώριση των πτυχείων των βρετανικών πανεπιστημίων;