• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ' | 12 Σεπτεμβρίου 2019, 19:09

    Στο σύνολο του το άρθ. 60 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου, ουσιαστικά "πνίγει" τον εργοδότη με τις διατάξεις του και δεν εξετάζει ούτε προβλέπει τα πραγματικά περιστατικά δήθεν αδήλωτης εργασίας, τα οποία οδηγούν στην επιβολή εξοντωτικών προστίμων. Θα πρέπει να εξετάζεται κατά πόσον ο εργαζόμενος σε βάρος του οποίου καταλογίζεται το πρόστιμο, διατηρεί και ποια ακριβώς, σχέση με τους ιδιοκτήτες / εργοδότες, διότι οι περισσότερες των βεβαιωμένων περιπτώσεων καταλογισμού προστίμων για αδήλωτη εργασία, αφορούν ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ ή ΦΙΛΙΚΑ πρόσωπα των εργοδοτών, πράγμα που σημαίνει ότι η επιχείρηση κατά κανόνα με το ζόρι τα βγάζει πέρα και η σχετική "αδήλωτη" εργασία δεν γίνεται με δόλο σε βάρος του Κράτους αλλά βοηθάει στο να κρατηθεί η επιχείρηση στα πόδια της, συνεπώς θα πρέπει να εξεταστούν όσα προανέφερα, κατά την γνώμη μου δεν πρέπει να βεβαιώνονται πρόστιμα σε φιλικά ή συγγενικά πρόσωπα εργοδοτών, ειδικά αν ληφθεί υπόψη η προγενέστερη και γενική εικόνα του εν λόγω εργοδότη προς τις υποχρεώσεις του προς το Κράτος, δηλαδή ενήμερος ΦΠΑ, ασφαλιστικών εισφορών και λοιπά, αυτοί οι εργοδότες πρέπει να επιβραβεύονται κι όχι να τιμωρούνται. Επίσης η παρ. 6 αποτελεί πρωτοφανές δείγμα αντισυνταγματικότητας και αντιδεοντολογίας, δεν είναι δυνατόν να πρέπει ο εργοδότης να αποδεχτεί το πρόστιμο για να έχει το δικαίωμα στην έκπτωση, δεν δικαιολογείται όπως θα έπρεπε αυτή η διάταξη και αποτελεί μη σύννομη αυθαιρεσία του νομοθέτη σε βάρος των εργοδοτών με σκοπό ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΝΤΩΣΕΙ, κατά συνέπεια πρέπει να απαλειφθεί εντελώς αυτή η παράγραφος... Ο εργοδότης, αλλά και κάθε άλλος που εμπίπτει σε σχετικές διατάξεις, θα πρέπει να έχει εκ των ουκ άνευ το δικαίωμα σε κάθε έκπτωση εφόσον πληρεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις...