Αρχική Αναπτυξιακό ΠολυνομοσχέδιοΆρθρο 18 – Διαδικασία αδειοδότησης κατασκευών κεραιών στην ξηράΣχόλιο του χρήστη Μαρια | 17 Σεπτεμβρίου 2019, 10:48
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ Άρθρο 20, παρ. 4 περ. στ) Να χορηγείται άδεια κατασκευής ΜΟΝΟ για νομίμως υφιστάμενα κτήρια και όχι για όσα απλώς έχει ανασταλεί η κατεδάφιση τους. Η αναστολή κατεδάφισης δεν τα καθιστά απαραίτητα και νομίμως υφιστάμενα (πχ κατηγορίες 4 και 5 αυθαίρετων κτισμάτων του Άρθρου96, Ν4495/2017). Κάθε μη νομίμως υφιστάμενο κτήριο αναγκαστικά δεν είναι νόμιμο. Οι επιπτώσεις της αυθαίρετης δόμησης στο Μάτι Αττικής παραμένουν νωπές και θα πρέπει να αποτελούν παράδειγμα προς αποφυγήν. Άρθρο 21, παρ. 3 Δεν είναι ορθό να “τεκμαίρεται ότι η Υ.ΔΟΜ δεν έχει παρατηρήσεις ως προς τα στοιχεία του αιτήματος” η λειτουργική αδυναμία της Υ.ΔΟΜ να ελέγξει εμπρόθεσμα (“εντός 24 ωρων”, πρακτικά δηλαδή εντός το επόμενου υπαλληλικού οκτάωρου!) τη νομιμότητα των δικαιολογητικών που κατατίθενται. Αντί να παρακάμπτονται οι Υ.ΔΟΜ θα πρέπει να εκσυγχρονιστούν και να στελεχωθούν με προσωπικό ώστε να υπηρετούν με συνέπεια και ευθύνη το ελεγκτικό τους έργο και να δοθεί σε αυτές πιο εύλογος χρόνος απόκρισης επί των υποχρεώσεών τους, και μάλιστα όχι μόνο για τις αιτήσεις των εταιρειών κινητής αλλά και για τα αιτήματα όλων των άλλων επιχειρήσεων, καθώς και των πολιτών. Η ΣΩΣΤΗ ανάπτυξη αφορά ΟΛΟΥΣ. Αρθρο 26, παρ. 2, περ. α) Να μην εξαιρεθούν από την διαδικασία αδειοδότησης του άρθρου 2 οι κατασκευές κεραιών “χαμηλής περιβαλλοντικής όχλησης” καθώς η ακτινοβολία που μπορεί να δεχθούν άτομα που βρίσκονται πολύ κοντά σε αυτές ενδεχομένως να είναι πολύ μεγάλη. Να απαιτείται λοιπόν Μελέτη Ραδιοεκπομπών και για αυτές Άρθρο 32, παρ. 6 Να ορισθεί ως επιτρεπτή απόκλιση η τάξη μεγέθους του 2% όπως συμβαίνει και στα πολεοδομικά μεγεθη του νόμου 4495/2017, Άρθρο 81.