Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο – ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ Γ.Ε.ΜΗ. – Άρθρο 1 – Σκοπός του Γενικού Εμπορικού Μητρώου – ορισμοίΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΗΣ | 17 Σεπτεμβρίου 2019, 21:05
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΛΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ- ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΕΙΨΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΙΣΧΎΟΝΤΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε.- ΘΕΣΠΙΣΑΤΕ: "Άρθρο 61 - Νόμος 4622/2019 - Διαβούλευση ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ: 07/08/2019 1. Η διαβούλευση επιτυγχάνεται με τη δημοσιοποίηση, με πρόσφορα μέσα, της σχεδιαζόμενης ρύθμισης, με σκοπό την έγκαιρη ενημέρωση και συμμετοχή σε αυτήν κάθε ενδιαφερομένου. Υπόχρεη για την κίνηση της διαδικασίας διαβούλευσης είναι η Προεδρία της Κυβέρνησης, σε συνεργασία με την αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου που έχει τη νομοθετική πρωτοβουλία. 2. Η διαβούλευση επί των νομοσχεδίων γίνεται και μέσω του δικτυακού τόπου www.opengov.gr και διαρκεί δύο (2) εβδομάδες. Κατά τη φάση της διαβούλευσης αναρτάται στον δικτυακό τόπο προσχέδιο των διατάξεων του νομοσχεδίου καθώς και μία προκαταρκτική Ανάλυση Συνεπειών Ρύθμισης και παρέχεται η δυνατότητα κατ’ άρθρον σχολιασμού. 3. Η διαβούλευση μπορεί να συντμηθεί μέχρι μία (1) εβδομάδα ή να επιμηκυνθεί για μία (1) ακόμη εβδομάδα, με εισήγηση του οικείου Υπουργού και έγκριση της Προεδρίας της Κυβέρνησης, για επαρκώς τεκμηριωμένους λόγους, οι οποίοι αναφέρονται στην έκθεση επί της δημόσιας διαβούλευσης που συνοδεύει τη ρύθμιση. 4. Η Υπηρεσία Συντονισμού του οικείου Υπουργείου συντάσσει έκθεση επί της δημόσιας διαβούλευσης, στην οποία παρουσιάζονται ομαδοποιημένα τα σχόλια και οι προτάσεις όσων έλαβαν μέρος στη διαβούλευση και τεκμηριώνεται η ενσωμάτωσή τους ή μη στις τελικές διατάξεις. Η έκθεση εντάσσεται στην τελική Ανάλυση Συνεπειών Ρύθμισης του άρθρου 62 του παρόντος και συνοδεύει τη ρύθμιση κατά την κατάθεσή της στη Βουλή, αναρτάται στον δικτυακό τόπο στον οποίον έλαβε χώρα η διαβούλευση και αποστέλλεται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις από τις οποίες προήλθαν τα σχόλια. ΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ (πχ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ,ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΜΗ) ΕΝΩ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΛΗΘΟΣ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΟΛΩΝ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ. ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ "ΕΠΑΡΚΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟΙ ΛΟΓΟΙ" ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΤΜΗΘΗΚΑΝ ΟΙ -ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ- ΧΡΟΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ, ΙΔΙΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΗΓΗΘΕΊ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΜΕΡΗ (STAKEHOLDERS) ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Η ΕΠΙΤΡΟΠΕΙΑ ΚΑΙ Τα ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ...