Αρχική Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»Άρθρο 30 Ενιαίο Μητρώο Ανελκυστήρων και λοιπές ρυθμίσειςΣχόλιο του χρήστη Δ.ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ | 10 Ιουνίου 2020, 15:05
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η φιλοσοφία του άρθρου οδηγεί έναν πολύπαθο από την γραφειοκρατία χώρο αυτών των ανελκυστήρων σε λύτρωση μετά από δεκαετίες απίστευτης χαρτούρας, ταλαιπωρίας και χαμένων εργατοωρών σε διάφορες δημόσιες υπηρεσίες. Αρκεί να εκμεταλλευτούμε όλες τις ηλεκτρονικές δυνατότητες του νέου Ενιαίου Μητρώου Ανελκυστήρων. Επίσης η κατάργηση της ευθύνης του συντηρητή για μή τηρούμενες υποχρεώσεις του ιδιοκτήτη (πιστοποίηση,ανανέωση,καταχώρηση κλπ) είναι κάτι που έπρεπε να γίνει εδώ και χρόνια, αφού δε του έφταναν οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις που έχει, είχε κυρώσεις και για τη μη τήρηση των ευθυνών άλλων προσώπων. Υποχρέωση του συντηρητή εκτός του να παρέχει καλές υπηρεσίες για την ασφαλή και καλή λειτουργία του ανελκυστήρα, να είναι και να ενημερώνει τον ιδιοκτήτη/διαχειριστή για τις υποχρεώσεις του σύμφωνα με τους κανονισμούς και μέχρι εκεί. Όχι να κάνει τον "χωροφύλακα" και να τσακώνεται για να αναβαθμίσει, πιστοποιήσει, καταχωρήσει, ανανεώσει την καταχώρηση του ανελκυστήρα ο ιδιοκτήτης/διαχειριστής. Θα πρέπει στο νέο Μητρώο να καταχωρηθούν όλοι οι ανελκυστήρες που λειτουργούν στη χώρα, με προέγκριση, με άδεια, με πιστοποίηση, χωρίς κανένα στοιχείο νομιμότητας. Όποιος ανελκυστήρας που λειτουργεί δεν εγγραφεί στο Μητρώο να διακόπτεται η παροχή ρεύματος και στο μέλλον για να γίνει η εγγραφή θα πρέπει να Πιστοποιείται σύμφωνα με τους τρέχοντες κανονισμούς εγκατάστασης. Και στη συνέχεια να γίνουν σωστά και σταθερά βήματα, όχι π.χ. σε δύο ή τέσσερα χρόνια να αναβαθμιστούν και να πιστοποιηθούν 300.000 ανελκυστήρες. Είναι μια αρχή ώστε ο κλάδος των ανελκυστήρων να αναβαθμιστεί και να "καθαρίσει" από κακούς επαγγελματίες προς όφελος όλων και κυρίως της ασφάλειας του επιβατικού κοινού. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι ναι μεν αυστηρούς αλλά συγχρόνως και λογικούς κανονισμούς που να επιτρέπουν στους σωστούς επαγγελματίες να κάνουν την δουλειά τους με τον καλύτερο τρόπο και να την χαίρονται και τότε οι μεγάλοι κερδισμένοι θα είναι οι τελικοί χρήστες των ανελκυστήρων. Με εκτίμηση Δημ. Γ. Κανελλόπουλος Μηχανολόγος Μηχανικός