Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Χατζηγιαννάκης | 24 Νοεμβρίου 2020, 00:01
Επί του άρθρου 147. Σε πολλές περιπτώσεις η παραίτηση από την προσφυγή είναι συνέπεια των απόψεων της αναθέτουσας αρχής (λχ συμπληρωματική αιτιολογία) ή των ισχυρισμών της παρέμβασης ή ακόμη και της εξέλιξης του διαγωνισμού (λχ κάποιος καθίσταται οριστικώς αποκλεισθείς συνεπεία άλλης πράξης ή σε συμμόρφωση με δικαστική απόφαση που αφορούσε προγενέστερο στάδιο). Άρα, η πρόβλεψη για παραίτηση εντός 10 ημερών από την υποβολή δεσμεύει τον προσφεύγοντα και θα οδηγήσει σε άδικες καταπτώσεις παραβόλων, παρά το γεγονός ότι η προσφυγή όταν ασκήθηκε ήταν φαινομενικά ορθή. Θα ήταν εύλογο ο χρόνος παραίτησης να καθοριστεί έως τη συζήτηση, άλλως 5 ημέρες πριν τη συζήτηση, δηλαδή στο χρονικό σημείο που μπορεί να υποβληθεί υπόμνημα αντίκρουσης.