Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣΣχόλιο του χρήστη Αντιγόνη Μαυρομάτη | 25 Νοεμβρίου 2020, 17:23
Η τροποποίηση του άρθρου 58 για την υπεργολαβία με τον ορισμό ότι η αναθέτουσα αρχή θα ελέγχει την τεχνική ικανότητα του υπεργολάβου ´επί ποινή αποκλεισμού της προσφοράς ´ είναι νομικά εσφαλμένη αφού κανένας δεσμός δεν δημιουργείται μεταξύ υπεργολάβου και αναθέτουσας. Πρωτίστως όμως είναι απολύτως ανεφάρμοστη αφού δεν προσδιορίζονται στον νόμο ούτε μπορούν να προσδιοριστούν στις διακηρύξεις κριτήρια για τον παραπάνω έλεγχο δεδομένου ότι το αντικείμενο της υπεργολαβίας και το μέγεθος αυτής καθορίζεται από τον υποψήφιο ( και όχι από την αναθέτουσα...) ΜΕΤΑ τη σύνταξη της διακήρυξης (είτε στο στάδιο της συμμετοχής του υποψηφίου στο διαγωνισμό είτε μετά την ανάθεση της σύμβασης.) Ο έλεγχος δηλ της τεχνικής επάρκειας και η θέσπιση κριτηρίων και αποδεικτικών μέσων γί αυτών είναι ανέφικτος στο στάδιο που δεν είναι γνωστό το αντικείμενο και η ποσότητα/ αξία της υπεργολαβίας. Η τροποποίηση πρέπει να απαλειφθεί.