Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣΣχόλιο του χρήστη Ιάσωνας Παυλόπουλος | 28 Νοεμβρίου 2020, 22:37
Σχετικά με τις προσκλήσεις στους οικονομικούς φορείς και για το ποιος τρέχει τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης ο 4412 μιλούσε για αναθέτουσα αρχή ή αρμόδιες υπηρεσίες αντίστοιχα. Σε Δήμο της Αττικής το τμήμα προμηθειών δεν συντάσσει ούτε στέλνει προσκλήσεις. Αναλαμβάνει μόνο τις προσκλήσεις προς όλους. Τις προσκλήσεις προς συγκεκριμένο οικονομικό φορέα την κάνει όποια υπηρεσία χειρίζεται την πίστωση. Θα πρέπει να διευκρινιστεί στο νέο σχέδιο νόμου που υπηρεσία είναι η αναθέτουσα αρχή. Επίσης θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο εάν υπάρχουν ασυμβίβαστα σχετικά με τα μέλη των γνωμοδοτικών επιτροπών. Στον ανωτέρω Δήμο οι υπάλληλοι του τμήματος προμηθειών δεν μπαίνουν σε επιτροπές διότι επικαλούνται ασυμβίβαστο βασιζόμενοι σε έγγραφο του ΥΠ ΟΙΚ του 2017 το οποίο εξέφραζε μόνο απόψεις. Είναι το έγγραφο αυτό πιο ισχυρό από νόμο; Μπορεί οποιοδήποτε Υπουργείο να δημιουργεί σύγχυση για θέματα που αφορούν μόνο το ΥΠΕΣ απλά δημοσιοποιώντας τις απόψεις του; Όλα τα παραπάνω μας δημιουργούν πολλά προβλήματα. Ο 4412 ερμηνεύεται κατά το δοκούν. Ο 4412 αφορά τις προμήθειες τελικά;;