Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣΣχόλιο του χρήστη Μ.Α. | 4 Δεκεμβρίου 2020, 23:44
Άρθρο 68 Πολύ χρήσιμη η υποχρεωτική καταβολή πριμ εκ μέρους της αναθέτουσας αρχής.Για να αποτελεί πραγματικό κίνητρο θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερο. Δεν θα έπρεπε να συσχετίζεται η καταβολή του με την ανυπαιτιότητα του αναδόχου και να δίδεται σε περίπτωση ύπαρξης παρατάσεων. Θα καταστεί ανενεργό το κίνητρο διότι σχεδόν πάντα τουλάχιστον στα έργα των ΟΤΑ δίνονται παρατάσεις "χωρίς υπαιτιότητα του αναδόχου" χωρίς αυτό να είναι ακριβές. Θα καταλήξουμε ο ανάδοχος να καθυστερεί, ως συνήθως, με την κάλυψη των αναθετουσών αρχών που δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς και στο τέλος να παίρνει και το πριμ!