Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣΣχόλιο του χρήστη Γ.Κωτούλας | 6 Δεκεμβρίου 2020, 10:40
Βασικό ουσιαστικό πρόβλημα στις διατάξεις του νόμου είναι η διάταξη που προβλέπεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 75 η οποία δίνει το δικαίωμα στην Αναθέτουσα Αρχή να προσδιορίζει τα ελάχιστα τεχνικά και ποιοτικά κριτήρια συμμετοχής. Δίδεται η δυνατότητα στην Αναθέτουσα Αρχή με την παράγραφο, αν θέλει, να προσδιορίσει τον προμηθευτή. Μελετώντας τις προκηρύξεις του τρέχοντος έτους στον τομέα της πληροφορικής σε πολλές από αυτές διαφαίνεται από την προκήρυξη ο προμηθευτής. Απαιτήσεις άσχετες με το ζητούμενο έργο , ειδικότητες ανύπαρκτες , απίστευτο και άσχετο περιεχόμενο εμπειρίας συμβάσεων, απαιτήσεις ασαφείς και πολλές φορές προκλητικές. Οι επιχειρήσεις δεν δημιουργήθηκαν για να κάνουν ενστάσεις και προσφυγές. Αυτό το πρόβλημα πρέπει να το λύσει ο νόμος περιορίζοντας και προσδιορίζοντας σαφώς τα όρια που μπορεί να κινηθεί η Αναθέτουσα Αρχή στον ορισμό των τεχνικών και ποιοτικών κριτηρίων συμμετοχής.