Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣΣχόλιο του χρήστη Σύλλογος Μελετητών Δημοσίων Έργων Κεντρικής Μακεδονίας (ΣΜΕΔΕΚΕΜ) | 6 Δεκεμβρίου 2020, 21:53
Άρθρο 77 Παρ. 1 περ. ε: Να συμπληρωθεί ότι το ποσό των απροβλέπτων δεν συμπεριλαμβάνεται στην αμοιβή για τον καθορισμό της απαιτούμενης τεχνικής ικανότητας. Αιτιολόγηση: Στον ν. 4412/2016 δεν υπάρχει σχετική διάταξη και οι υπηρεσίες των αναθετουσών αρχών ερμηνεύουν κατά το δοκούν τον τρόπο καθορισμού της απαιτούμενης τεχνικής ικανότητας. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το ποσό για απρόβλεπτες δαπάνες δεν χρησιμοποιείται εν γένει, παρά μόνον κατ’ εξαίρεση, ο καθορισμός της απαιτούμενης τεχνικής ικανότητας συμπεριλαμβάνοντας στην αμοιβή και αυτό το ποσό, αλλοιώνει τις πραγματικές απαιτήσεις της σύμβασης. Παρ. 3: Η γνώμη του Τεχνικού Συμβουλίου να είναι «σύμφωνη» όχι απλή. Αιτιολόγηση: Πρόκειται για σοβαρό ζήτημα (πρόσθετες απαιτήσεις κριτηρίων επιλογής), συνεπώς η γνώμη του Τεχνικού Συμβουλίου είναι κρίσιμη για την προστασία της διαφάνειας και της ισότιμης μεταχείρισης των οικονομικών φορέων