Αρχική Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτωνΆρθρο 2 Απλούστευση ίδρυσης και λειτουργίας δραστηριοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΣΟΦΙΑ ΣΑΡΙΚΛΟΓΛΟΥ | 24 Ιανουαρίου 2021, 12:05
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μερικοι συναδελφοι απορουν τι να γραψουν. Την ιδια απορια ειχα και εγω κ τελικα εγραψα το παρακατω. Αξιότιμε κ. Υπουργέ, Ευχαριστουμε για την κατάργηση της επικαιροποίησης των αδειών μας κάθε δύο χρόνια. Ταυτόχρονα όμως, παρακαλούμε να μελετηθεί η αλλαγή που αφορά την προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ διότι: 1) οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. είναι εγκατεστημένες σε χώρους, που δεν επιτρέπεται να γίνουν κτιριολογικές μετατροπές, Για παράδειγμα πολλά κτίρια σε όροφο δεν έχουν δυνατότητα να εγκαταστήσουν ανελκυστήρα. Υποθέτω κατανοείτε το πόσο δυσβάσταχτο οικονομικό βάρος είναι η εγκατάσταση ανελκυστήρα σε εξωτερικό χώρο. Αν επιβληθεί ο νόμος πρέπει να αλλάξουμε κτήριο. Αν δεν είμαστε τυχεροί να βρούμε ένα κοντινό κτίριο που να τελεί τις προδιαγραφές θα πρέπει να εγκατασταθούμε σε νέα γειτονιά ή περιοχή. Οι συνέπειες είναι η αναδιαμόρφωση του χώρου και απώλεια εσόδων. Η αναδιαμόρφωση του χώρου είναι κοστοβόρα και φυσικά το ποσό είναι απαγορευτικό για πολλούς σε περίοδο οικονομικής κρίσης και φυσικά θα οδηγήσει στο κλείσιμο πολλών επιχειρήσεων. Το δεύτερο πρόβλημα που δημιουργεί είναι ότι αν πάμε σε νέο κτήριο το αποτέλεσμα είναι να ξεκινήσουμε την επιχείρηση με μηδενικό ή ελάχιστο πελατολόγιο. Έχοντας επιχειρηματική δραστηριότητα στο χώρο για μόλις δυο χρόνια σας διαβεβαιώ ότι είναι πολύ δύσκολο να στήσει κανείς την πελατεία του όταν είναι άγνωστος σε μια περιοχή. Η αύξηση του πελατολογίου γίνεται με αργούς ρυθμούς μέχρι να νιώσει ο κόσμος εμπιστοσύνη και να υπάρξουν οι πρώτες επιτυχίες μαθητών. Το άλλο πρόβλημα που δημιουργείται είναι ότι αν χρειαστεί να εγκαταστήσουμε τουαλέτα για ΑμεΑ τότε ίσως πρέπει να μειώσουμε τα τετραγωνικά μιας τάξης. Αν ήδη το κτήριο έχει δυνατότητα για 2 ή 3 τάξεις θα πρέπει να στερηθούμε μια τάξη. Κατανοείτε ότι αυτό οδηγεί όχι μόνο σε μείωση εσόδων αλλά και θέσεων εργασίας. Η λύση για τα ΑμεΑ είναι τα ήδη υπάρχον κτήρια που πληρούν τις προδιαγραφές για πρόσβαση. Ακόμα και αν δεν υπάρχει ανάλογο κτήριο στην ευρύτερη περιοχή του ατόμου υπάρχουν πολλές επιλογές για ατομικά μαθήματα στο χώρο του ατόμου ή μμαθήματα με τηλεκπαίδευση. Έχει ανθίσει αυτός ο τομέας με αξιόλογα προγράμματα εκμάθησης με μοντέρνες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης απο καταρτισμένους συναδέλφους. Σας παραθετω και τα επιχειρηματα του κ. Ζηκοπουλου με τον οποιο συμφωνω. 2) η ανάγκη εξυπηρέτησης των ΑΜΕΑ είναι μεν υπαρκτή και επιβεβλημένη, αλλά δεν υπάρχει Ευρωπαϊκός Κανονισμός, παρά μόνον Ευρωπαϊκή Οδηγία, 3) στον Ν. 4759/2020, άρθρο 119, νομοθετήθηκε ότι τα κτήρια που πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις δεν καθίστανται αυθαίρετα, επειδή δεν έχουν προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ, και μπορούν να χρησιμοποιούνται, 4) οι επιχειρήσεις αυτές αδυνατούν οικονομικώς να προβούν στις απαραίτητες κτιριολογικές μετατροπές, ώστε να εξυπηρετείται η προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ, και 5) η οικονομική συγκυρία εξαιτίας της πανδημίας του κοροναϊού έχει πλήξει ιδιαίτερα τις μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. Κύριε, Υπουργέ, Ζητούμε την εξαίρεση των Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερη των 75 εκπαιδευομένων ανά ώρα από την υποχρέωση να είναι εγκατεστημένα σε κτίρια που έχουν προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ. Είμαστε βέβαιοι ότι θα λύσετε το πρόβλημα του Κλάδου μας. Με κάθε εκτίμηση, ΣΟΦΙΑ Π.ΣΑΡΙΚΛΟΓΛΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΚΞΓ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ 2,ΚΑΒΑΛΑ