Αρχική Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτωνΆρθρο 2 Απλούστευση ίδρυσης και λειτουργίας δραστηριοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Θωμάς Σκαπέρδας | 28 Ιανουαρίου 2021, 13:33
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα. Υπουργέ Παρακαλώ θερμά να επαναξιολογήσετε τη συνένωση των ΚΔΒΜ 1 με τα ΚΔΒΜ 2. Τα ΚΔΒΜ 1 είναι επί το πλείστον μικρές επιχειρήσεις (οικογενειακές τις περισσότερες φορές), που παρέχουν πρόσβαση στη γνώση στην τοπική κοινωνία που δραστηριοποιούνται. Και αν οι προδιαγραφές περί ανθρωπίνου δυναμικού φαντάζουν εξωπραγματικές για το ρόλο που τελούν τα ΚΔΒΜ 1 , οι κτιριολογικές προδιαγραφές είναι ταφόπλακα για την επιβίωσή τους: η πλειοψηφία βρίσκεται στον αστικό ιστό των πόλεων, σε οικοδομές χαρακτηρισμένες ως οικίες. Με δυναμικό κάτω των 75 ατόμων, ορισμό σπουδαστών ανά τμ και πυρασφάλεια πραγματικά δε χρειάζεται κάτι περισσότερο για να διαφυλαχθεί η ασφάλεια όλων. Σε ότι αφορά τα ΑΜΕΑ, αντιλαμβάνομαι την ανάγκη εξυπηρέτησης αυτών, αλλά αφενός δεν υπάρχει Ευρωπαϊκός Κανονισμός, παρά μόνον Ευρωπαϊκή Οδηγία και αφετέρου μπορούν να απευθυνθούν σε όλα τα ΚΔΒΜ 2 ή να καταρτιστούν on line (όπως κάνει και πολύς κόσμος άλλωστε) στις ειδικότητες που αυτό είναι εφικτό. Εν τέλει, αν μια επιχείρηση δεν έχει πρόσβαση σε ΑΜΕΑ, αυτομάτως χάνει αυτό το κομμάτι της πελατείας. Κλείνοντας, μη λησμονείτε πως τα ΚΔΒΜ 1 είναι στην «πρώτη γραμμή» σε ότι αφορά τις ανάγκες έχει η αγορά, καθότι έχει άμεση σύνδεση με αυτή: οι σπουδαστές έρχονται για να εξελίξουν τις γνώσεις τους σε ότι έχει πρακτική ζήτηση σήμερα και για αυτό εξ άλλου διδάσκονται από καθηγητές που είναι ενεργά εργαζόμενοι και παρέχουν τη γνώση/ εξειδίκευση στον τομέα τους. Αυτό συνεπάγεται διαρκή εξέλιξη με αναπροσαρμογή στα νέα δεδομένα και άρα μεταβολή της διδασκόμενης θεματολογίας. Μην το στερήσετε αυτό από την αγορά επιβάλλοντας «προκάτ» προγράμματα σπουδών… Ευχαριστώ για το χρόνο σας Θωμάς Σκαπέρδας