Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"ΜΕΡΟΣ Α’ Σκοπός και αντικείμενο Άρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Λαβδάς | 18 Οκτωβρίου 2021, 20:21
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΡΘΡΟ 8 Στην παράγραφο γ), δεν είναι σαφές ποιοι θα είναι οι εμπλεκόμενοι στην καταγραφή και πώς θα γίνει η καταγραφή των μέτρων. Επιπλέον, όσον αφορά στην αξιολόγηση, δεν είναι σαφή τα κριτήρια τα οποία ορίζουν την καταλληλότητα των μέτρων. ΑΡΘΡΟ 9 Στην παράγραφο 5, προκύπτουν ασάφειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η σύσταση/επιλογή των ομάδων εργασίας. ΑΡΘΡΟ 12 Στην παράγραφο 1, «Για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών των υπηρεσιών της κεντρικής διοίκησης», δεν εμπίπτει στο πλαίσιο της ΕΥΔΑΜ, αλλά σε πιθανές ανάγκες της κεντρικής διοίκησης. ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ-ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΑΡΘΡΟ 1-Σκοπός Όπως γίνεται αντιληπτό, η εταιρεία αναλαμβάνει όλη τη διαχείριση του έργου κατά τρόπο που καθιστά «σχεδόν» αχρείαστη την ΕΥΔΑΜ. ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ-ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΑΡΘΡΟ 3-Μετοχικό κεφάλαιο/Μετοχές Το γεγονός ότι η Εταιρεία δεν ανήκει στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (βλ.αρθ. 15), έρχεται σε αντίθεση με το ότι το κεφάλαιο καλύπτεται εξολοκλήρου από το Ελληνικό Δημόσιο. ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ- ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΑΡΘΡΟ 7-Δοίκηση/Εκπροσώπηση -Δεν είναι σαφές από ποιο όργανο γίνεται ο έλεγχος της Διοίκησης. -Παρ.11 Υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης αρμοδιοτήτων των μελών. Επίσης, είναι ασαφές το κριτήριο ορισμού εντεταλμένου συμβούλου. ΑΡΘΡΟ 20 Δεδομένου ότι ο σχεδιασμός και η οργάνωση έχουν ήδη αποτυπωθεί, δεν διαφαίνεται αφενός το αντικείμενο σχεδιασμού και αφετέρου η πηγή χρηματοδότησής του [π.χ. μέσω επιχορηγήσεων (αρ.4)]. Αυτό δεν αντιβαίνει στην «ιδιωτικής οικονομίας» λειτουργία της εταιρείας; ΑΡΘΡΟ 21 Παρ.2 «Για τις διαδικασίες ανάθεσης προμηθειών, υπηρεσιών μελετών και έργων, με αξία άνω των ορίων που ορίζονται στο άρθρο 5 του ν. 4412/2016 εφαρμόζονται οι διατάξεις του ν. 4412/2016.» Εφόσον η Εταιρεία δεν εμπίπτει στους οργανισμούς που λειτουργούν υπό το σχήμα των οργανισμών που ανήκουν στον 4412/2016 (βλ.αρ.15), οι διαδικασίες ανάθεσης δε θα έπρεπε να γίνονται μέσω του νόμου αυτού.