Αρχική Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161Άρθρο 3 Εκπτώσεις – Προσφορές – Τροποποίηση άρθρου 15 του ν. 4177/2013 (άρθρο 2 της Οδηγίας 2019/2161)Σχόλιο του χρήστη ΤΣΙΑΝΤΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | 13 Μαρτίου 2022, 17:20
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απαραίτητη η κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτωτικων περιόδων γιατί δημιουργούνε προβλήματα στη λειτουργία της αγοράς. Ο καταναλωτής συνηθίζει να ψωνίζει μόνο στις εκπτώσεις και όλο το υπόλοιπο διάστημα η αγορά υπολειτουργεί. Δημιουργούν καχυποψία στον πελάτη για τα ποσοστά κερδους των επιχειρήσεων.Το μέσο κέρδος μειώνεται και δεν μπορούν να καλυφθούν τα έξοδα. Δημιουργεί προβλήματα αθέμιτου ανταγωνισμού στην αγορά.