Αρχική Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ – ΚΑΝΟΝΕΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ – Άρθρο 15 – Μέτρα ρύθμισης της διαφήμισης στο διαδίκτυοΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΡΚΗΣ | 13 Ιανουαρίου 2023, 12:39
Η «Ελληνική Δερματολογική και Αφροδισιολογική Εταιρεία», επίσημη επιστημονική εταιρεία των Δερματολόγων-Αφροδισιολόγων της χώρας και η «Ελληνική Εταιρεία Πλαστικής, Επανορθωτικής και Αισθητικής Χειρουργικής», επίσημη επιστημονική εταιρεία των Πλαστικών Χειρουργών, έχοντας διαπιστώσει επανειλημμένα ότι άτομα που δεν έχουν την ανάλογη εκπαίδευση προβαίνουν σε παραπλανητικές διαφημίσεις και παρέχουν υπηρεσίες παρανόμως με μοναδικό σκοπό το κέρδος και αδιαφορώντας για τον κίνδυνο στον οποίο θέτουν τη δημόσια υγεία, ζητούν να προστεθεί στην παράγραφο 1 του προκειμένου άρθρου 15, μετά την περίπτωση γ, το ακόλουθο κείμενο: “δ) στην περίπτωση παροχής υπηρεσιών από πρόσωπο που οφείλει εκ του νόμου να έχει επιστημονικά υπεύθυνο, επιπλέον των ανωτέρω, τα στοιχεία και τον αριθμό αδείας ασκήσεως επαγγέλματος του επιστημονικά υπευθύνου της επιχείρησης, καθώς και του επιστημονικά υπευθύνου ενός εκάστου των τυχόν λειτουργούντων σ’ αυτήν τμημάτων.”.