Αρχική Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...Άρθρο 22 – Περιορισμός της ευθύνης του πληρωτή για μη εγκεκριμένες πράξεις πληρωμής («phishing») – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 74 ν. 4537/2018Σχόλιο του χρήστη Ε. T. | 13 Ιανουαρίου 2023, 16:19
Καλοκαίρι 2021 και πάνω σε πανικό εργασίας λαμβάνω μήνυμα, που φαινόταν ξεκάθα από το περιβάλλον της τράπεζάς μου, ότι υπάρχει υποπτη δραστηριότητα στον λογαριασμό μου. Μπαίνω επειδή βιαζόμουν εκείνη την ώρα, αλλάζω κωδικούς και στη συνέχεια κάνει από το λογαριασμό μου φτερά το ποσό των 3.897 ευρώ με εμβασμα στην Ολλανδία, σε όνομα λογαριασμού που φαινόταν! Το αντιλαμβάνομαι αμέσως κι ενώ ειμαι στα τηλέφωνα με υπαλλήλους της τράπεζας ν' αλλαζω κωδικούς, κάνω σε λιγότερο από 15 λεπτά κι αίτημα ακύρωσης εμβάσματος επιτυχώς (+15 ευρώ) που τελικά δεν εγκρίθηκε (αν είναι δυνατόν) Δεν υπήρχε σύστημα ουτε μπλοκαρίσματος των χρημάτων, ενώ σαν πελάτισσα αντιλήφθηκα αμέσως τι συνέβη. Βρέθηκε μέχρι κι ελληνική ip του χάκερ κι ενώ εστειλα εξώδικο στην τραπεζα (φυσικά απορρίφθηκε) έγινε και μήνυση από τη δίωξη ηλεκτορνικού εγκλήματος που φυσικά είναι σε αναμονή. Η τράπεζα δεν αναγνωρίζει κανένα λάθος της κι έχει χάσει πολύς κόμσος τα χρήματά του. Ήμουν από τις πρώτες κι αφού φυσικά μίλησα με όποιον υπάλληλο υπήρχε τους τόνισα ότι δεν είναι δυνατόν να μην εχουν στείλει τουλάχιστον προειδοποιητικά email στον κόσμο με όσα συμβαίνουν. Στη συνέχεια το έκαναν. Είναι άδικο να μην πάρουν τα χρήματά τους όσοι το έχουν πάθει και στο παρελθόν. Αναμένουμε δικαιοσύνη.