• Σχόλιο του χρήστη 'CSR HELLAS' | 28 Νοεμβρίου 2024, 09:39

    4.1.Κρίνεται σκόπιμο να αναδιατυπωθεί η παράγραφος 6 με την προσθήκη της λέξης εκάστοτε ως εξής:Οι επιχειρήσεις υποβάλλουν τις πληροφορίες που αναφέρονται στις παρ. 1 έως 5 σύμφωνα με τα εκάστοτε πρότυπα υποβολής εκθέσεων βιωσιμότητας που εγκρίνονται βάσει του άρθρου 154Α. 4.2.Υπάρχει αναντιστοιχία στο άρθρο 8 με όσα αναφέρονται στο άρθρο 15. Συγκεκριμένα, στην παράγραφο 1 του άρθρου 8 αναφέρονται οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες είναι οντότητες δημοσίου συμφέροντος, ενώ στην περίπτωση γα) της παραγράφου 1 του άρθρου 15 αναφέρονται οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, παραλείποντας την αναφορά σε οντότητες δημοσίου συμφέροντος. Προτείνεται να γίνει διόρθωση σε ένα από τα δύο άρθρα, ώστε να εξαλειφθεί η αναντιστοιχία. 4.3 Η παράγραφος 15 του Άρθρου 8 εξαιρεί από την απαλλαγή της παραγράφου 11 τις μεγάλες επιχειρήσεις που είναι οντότητες δημοσίου ενδιαφέροντος, όπως ορίζονται στην περίπτωση ιβ) του άρθρου 2 του ν. 4548/2018. Σύμφωνα με το εδάφιο 10 παράγραφος 4 άρθρο 1 της Οδηγίας 2022/2464/ΕΕ η εξαίρεση από την απαλλαγή εφαρμόζεται για τις μεγάλες επιχειρήσεις που είναι οντότητες δημοσίου συμφέροντος όπως ορίζονται στο άρθρο 2 σημείο 1) στοιχείο α της Οδηγίας 2013/34/ΕΕ, δηλαδή οι οντότητες δημοσίου ενδιαφέροντος των οποίων οι κινητές αξίες τους είναι δεκτές προς διαπραγμάτευση σε ρυθμιζόμενη αγορά οποιουδήποτε κράτους μέλους. Συνεπώς, η εξαίρεση από την απαλλαγή σύμφωνα με το σχέδιο νόμου αφορά πολύ μεγαλύτερο εύρος επιχειρήσεων σε σχέση με την Οδηγία. Κρίνεται σκόπιμο να επανεξεταστεί η διεύρυνση της απαλλαγής.