Αρχική Ηλεκτρονικό Σύστημα Συνταγογράφησης (Α Φάση)‘A ΦΑΣΗ : Δημόσια Διαβούλευση για το Ηλεκτρονικό Συστήμα ΣυνταγογράφησηςΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Πίκουλης | 22 Φεβρουαρίου 2010, 20:36
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χαίρομαι που για άλλη μία φορά στην Ελλάδα ...ξανά ανακαλύπτουμε τον τροχό. Στην χώρα που έχει on line τον ...τζόγο και ξαφνικά ανακάλυψε την μηχανοργάνωση και την ηλεκτρονική επεξεργασία και εξυπηρέτηση στην ιατροφαρμακευτική εξυπηρέτηση του πολίτη... Δεν χρειάζεται να εφευρίσκονται "καινοτομίες" καθώς οι χώρες όπως οι Σκανδιναβικές, η Αυστραλία, η Ν Ζηλανδία κλπ το έχουν εφαρμόσει κάτι δεκαετίες τώρα. Απλά αντιγράψετε και συνεργαστείτε με τις αντίστοιχες κυβερνήσεις ...θα μας στοιχίσει και λιγότερο από τις πατέντες των ιδιωτών μας. Λοιπόν: -ασφαλισμένος: κάρτα -ταμείο: βάση δεδομένων -ιατρός: τερματικό -φαρμακείο: τερματικό -Ο κάθε ασφαλισμένος έχει μια κάρτα, με τον μοναδικό αριθμό κοινωνικής ασφάλισης που τον ακολουθεί από την στιγμή της γέννησης. Με τον τρόπο αυτό, πέρα από την άμεση εξυπηρέτησή του, σε κάθε αίτημά του, έχουμε και το "κτίσιμο" ιατρικού φακέλλου και αναγκών - κάλυψης κάθε Ελληνα πολίτη, χρήσης παροχών εκ μέρους του, έχουμε τελικά την μείωση ανελαστικών μεγεθών δαπανών, ταχύτητα, ποιότητα υπηρεσιών, εξοικονόμηση χρημάτων. -Τα ταμεία από την άλλη έχουν βάσεις δεδομένων με τα μέλη τους και με την ταυτότητα / εικόνα κάθε ασφαλισμένου. Η επικοινωνία των βάσεων δεδομένων επιφέρει την μεταπήδηση και την αλλαγή ασφαλιστικού φορέα στην διάρκεια του εργασιακού βίου του ατόμου, εξοικονομώντας μόνο από την δυνατότητα αυτή εκατοντάδες χιλιάδες εργατοώρες και ...€ με την παράλληλη εξυπηρέτηση του πολίτη, για να μην μιλήσουμε για την παρακολούθηση της ασφαλιστικής πορείας και τον έλεγχο των παροχών. -ιατρός: ο "αναγνώστης" της μαγνητικής κάρτας αφενός του παρέχει την αμφίδρομη δυνατότητα της πρόσβασης στη συνταγογράφηση τόσο προς τον ασφαλισμένο-εξεταζόμενο όσο και προς το Ταμείο. Πέρα από τις δυνατότητες που επιφέρει στην καταπολέμηση της σπατάλης (συνταγογράφηση, λάθος φάρμακα, έλεγχος δαπανών) καταπολεμά την γραφειοκρατία και την φοροδιαφυγή. Αφού με κάθε πέρασμα της μαγνητικής κάρτας έχουμε σηματοδότηση γεγονότων: επίσκεψης, συνταγογράφηση, ποσοστό αμοιβής, εκκαθάρισης. -φαρμακείο: η ανάγνωση της μαγνητικής κάρτας του ασφαλισμένου εμφανίζει και δρομολογεί: εκτέλεση συνταγής, επικοινωνία με το Ταμείο, αμοιβή φαρμακοποιού από το Ταμείο, κίνηση προϊόντος. Με απλά λόγια η περιγραφή της επικοινωνίας των παραπάνω 4 στοιχείων :Ασφαλισμένος Ιατρός Φαρμακείο Ασ Ταμείο εξοικονομεί μερικά δισεκατομμύρια στο ασφαλιστικό μας σύστημα κλείνοντας τα "παραθυράκια" εξυπηρετήσεων, εξορθολογικεύονται οι συνταγογραφήσεις,συμπιέζονται ανελαστικές δαπάνες, καταπολεμάτε η γραφειοκρατία, βελτιώνεται η εξυπηρέτηση του πολίτη. Το μεγάλο ερώτημα λοιπόν δεν είναι για την ανάλυση των δυνατοτήτων ή την εκμετάλλευση των ευκαιριών που η τεχνολογία μπορεί να μας παρέχει, αλλά υπάρχει η θέληση; Γιατί το σύστημα που λειτουργεί και υπάρχει δεν είναι ούτε ...αυτόφωτο ούτε αυτοδημιούργητο, αλλά αποτέλεσμα σκοπιμοτήτων και εξυπηρετήσεων. Πρέπει να μην κοροϊδευόμαστε πλέον μεταξύ μας καθώς δεν υπάρχει δεν μπορώ ή δεν ξέρω αλλά δεν θέλω. Οι άλλες χώρες δεν έχουν ξανά ανακαλύψει τον τροχό, σας παρακαλώ μόνο αν γίνει κάτι, αν λέμε τώρα, να μην έχει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της τεχνογνωσίας και της εφαρμογής της πχ της....ΑΠΔ του ΙΚΑ το 2002, γιατί τότε αφήστε το υπάρχον σύστημα.