• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ' | 24 Μαρτίου 2010, 22:32

    ΣΧΕΤ.Αύξηση της αποδοτικότητας της δημόσιας διοίκησης Θά πρέπει να υπαρχει ένα email & ένα φαξ σέ κάθε υπουργειο πού νά δέχεται επώνυμες καταγγέλιες καί παράπονα πολιτών, νά τίς καταγράφει καί νά τίς έρευνά. πχ. σέ πρόσφατές καταγγελίες μου κατά 6 παρανομούντων νηπιαγωγων τό υπουργείο παίδειας μού απαντούσε στερεοτηπα "επικοινωνήστε μέ τούς παρανομούντες γιά τήν έπιλυση τού θέματός σας", άντί νά έρευνα τίς καταγγελιες μου καί νά ζητά εξηγησεις γιά τίς καταγγελιες, είτε άπο τούς καταγγελόμενους είτε από τόν καταγγέλοντα. Αύτό λειτουργεί σάν φραγή εισερχομένων κλήσεων. =Επιμόνή σέ μικρή άποδοτικότητα