Αρχική Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας προς την οδηγία 2008/48/ΕΚΆρθρο 22 Διοικητικές Κυρώσεις – Μέτρα ΕφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος Κόλιας | 21 Απριλίου 2010, 12:33
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
(1) Το "Μνημόνιο Συνεργασίας" (εδάφιο 11) να ετοιμαστεί τώρα και να τεθεί σε ισχύ ταυτόχρονα με τη ψήφιση του νόμου. Τι νόημα έχει ο νόμος εάν δεν είναι έτοιμος και ο μηχανισμός εποτείας? (2) Στο εδάφιο 1, να διορθωθεί το "σύμφωνα με το με το άρθρο 3,". (3) Στο εδάφιο 6, που αφορά στους ελέγχους του ΥΠΟΙΑΝ, φαίνονται μάλλον αναχρονιστικοί. Είναι έλεγχοι που κοστίζουν ακριβά, χρονοβόροι και μάλλον μη αποτελεσματικοί. Καλύτερα το ΥΠΟΙΑΝ να δημιουργήσει call center όπου οι καταναλωτές να αναφέροιυν / καταγγέλουν παραβάσεις (ακόμη και ανώνυμα) και με βάση αυτές να κάνουν ουσιαστικούς ελέγχους ("ξεσκόνισμα"). (4) Το όριο του 1.000.000 ευρώ μπορεί να ακούγεται μεγάλο αλλά δεν είναι τίποτα για μια Τράπεζα που μέσα από τις παραβάσεις έχει βγάλει παραπάνω. Κάθε παράβαση που διαπιστώνεται να μην θεωρείται ως "μια στο εκατομμύριο" αλλά "μια από ένα εκατομμύριο παρόμοιες παραβάσεις" και το πρόστιμο να ισούται με τη ζημία της μια παράβασης πολλαπλασιασμένο με ένα εκατομμύριο (παρόμοιες παραβάσεις).