Αρχική Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας προς την οδηγία 2008/48/ΕΚΆρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος Κόλιας | 21 Απριλίου 2010, 12:20
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με τη σειρά μου να πω συγχαρητήρια για την εναρμόνιση της εθνικής νομοθεσίας στη σχετική Οδηγία της ΕΕ έστω και μετά από δύο χρόνια. Την επόμενη φορά, θα έχουμε κάνει πρόοδο, εάν μπορέσουμε να εναρμονίζουμε τη νομοθεσία μας σε λίγοτερο χρόνο. Προσοχή στην άμεση δημιουργία του απαιτούμενου Μηχανισμού Εποπτείας (βλ. άρθρο 25). Όχι 6 μήνες για το Μνημόνιο Συνεργασίας με την ΤτΕ. Αυτό να γίνει τώρα και να τεθεί σε ισχύ ταυτόχρονα με τη ψήφιση του νόμου. Επίσης, να εξεταστεί προσεκτικά ο μηχανισμός ελέγχων ώστε οι έλεγχοι να γίνονται ηλεκτρονικά (διότι με το χέρι δεν έχει νόημα) καθώς και να ζητηθεί και αξιοποιηθεί η συμμετοχή των καταναλωτών (π.χ., μέσα από ειδικό διαδικτυακό τόπο). Ως προς τις κυρώσεις, εκτός από τους χρηματοιπιστωτικούς φορείς, "καμπάνες" θα πρέπει να πέφτουν και στις διαφημιστικές εταιρείες που σχεδιάζουν αυτές τις ελκυστικές και γεμάτες υπονοούμενα διαφημίσεις. Τέλος, προκειμένου να μην είναι και η επόμενη γενιά "αγράμματοι" όσον αφορά στα δικαιώματα του καταναλωτή, ο νόμος, αυτούσια η σχετική Οδηγία καθώς και το Εισαγωγικό Κείμενο, να αποτελέσουν το υλικό για "μάθημα" στην αγωγή του πολίτη, στα λύκεια και γυμνάσια, όπου προετοιμάζονται οι μελλοντικοί καταναλωτές.