Αρχική Νέος Αναπτυξιακός ΝόμοςΑδυναμίες του νόμου 3299/04 (προηγούμενος επενδυτικός νόμος)Σχόλιο του χρήστη Γιώργος Τ | 17 Μαΐου 2010, 08:54
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει όπωσδήποτε να οριστεί το μέγιστο χρονικό διάστημα από την ημερομηνία υποβολής του αιτήματος ελέγχου έως την ημερομηνία της επιτόπιας επιθεώρησης και της έκδοσης της έκθεσης ελέγχου. Ο μηχανισμός του 3299 καθυστερούσε υπερβολικά (κάποιες φορές πάνω από 6 μήνες) από το αίτημα μέχρι την εκταμίευση. Καθυστέρηση για τη συγκρότηση επιτροπής ελέγχου, για τον ορισμό και την πραγματοποίηση του ελέγχου, για την σύνταξη της έκθεσης ελέγχου και για τη διαβίβαση στον υπόλογο. Δυστυχώς, δεν "καίγονται" όλοι για την ανάπτυξη της χώρας.... μάλλον πρέπει να νομόθετήσετε πάνω και στα χρονοδιαγράμματα. Το ίδιο θα πρέπει να γίνει και με τις αξιολογήσεις. Θα πρέπει να γίνουν τακτικές οι επιτροπές αξιολόγησης. Να συνεδριάζουν μια φορά το δίμηνο. Επίσης, θα πρέπει να οριστεί πλαφόν προτάσεων, δηλαδή αν στο δίμηνο έχουμε πάνω από 30 θέματα (υπαγωγές ή/και ολοκληρώσεις) να συγκαλείται εκτάκτως η επιτροπή. Από τη στιγμή που θα αλλάξει το σύστημα και δε θα υπάγονται όλοι στις διατάξεις του νόμου (καιρός ήταν...) κατά τη γνώμη μου οι επιτροπές θα πρέπει να απαρτίζονται από τεχνοκράτες-γνώστες και όχι άσχετους (με τις επενδύσεις) αιρετούς ή τραπεζικούς, που δεν έχουν ιδέα από επενδυτικά προγράμματα. Επίσης, για να διασφαλιστεί η διαφάνεια ίσως η αξιολόγηση θα πρέπει να γίνεται σε Περιφέρεια διαφορετική της Περιφέρειας υποβολής της πρότασης, π.χ την Δυτ. Ελλάδα να την αξιολογεί η Θεσσαλία, την Κεν. Μακεδονία η Αττική και ου το καθ' εξής. Ευχαριστώ