Αρχική Νέος Αναπτυξιακός ΝόμοςΤομές του Νέου Αναπτυξιακού ΝόμουΣχόλιο του χρήστη Κονσολάκη Μαρίνα | 18 Μαΐου 2010, 09:24
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένα από τα πλεονεκτήματα του Αναπτυξιακού Νόμου 3299/04 ήταν η δυνατότητα του κάθε επενδυτή (‘μικρού’ ή ‘μεγάλου’) να υποβάλει πρόταση όλο το χρόνο και αυτή να ελέγχεται ανεξάρτητα από τις υπόλοιπες προτάσεις και μάλιστα σε καθορισμένα χρονικά περιθώρια (Νόμος 3299/04 άρθρο 7, παρ.7). Αυτό εξασφάλιζε ευελιξία, μία ισότιμη και δίκαιη αντιμετώπιση των επενδυτών, τη δυνατότητα προγραμματισμού των κινήσεων τους και μια παράλληλη υλοποίηση μικρών και μεγάλων επενδύσεων. Τώρα, με την ‘Υποβολή Προτάσεων κάθε 6 μήνες’ και με το ‘Σύστημα Συγκριτικής Αξιολόγησης’ χάνεται ίσως το σημαντικότερο πλεονέκτημα του Αναπτυξιακού Νόμου σε σχέση με άλλα προγράμματα και αυτό σίγουρα δεν αποτελεί βελτίωση του νόμου (το αντίθετο), ενώ η Συγκριτική Αξιολόγηση μπορεί να οδηγήσει σε αδιαφανείς τρόπους ελέγχου των προτάσεων.