Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αναφορά στο κείμενο διατάξεων άλλων νόμων κάνει ιδιαίτερα δύσκολη την κατανόηση του περιεχομένου. Η σύγχρονη τεχνολογία επιτρέπει την εισαγωγή ενος hypelink που θα επέτρεπε σε κάποιον να βρεί εύκολα τη σχετική αναφορά. Το εδάφιο (α) ειναι μνημείο ασυνταξίας!! Αυτο που δείχνει οτι κάνει ειναι να αναιρεί το δικαιωμα τρίτων χωρών που δίδεται στο 1. Ειναι πράγματι αυτη η πρόθεση? Στο (γ) δεν ειναι σαφές αν μόνο οι μή ελληνικές πλοιοκτήτριες εταιρείες εχουν την υποχρέωση να υπογράφουν αυτή τη σύμβαση. Ειναι αυτο συμβατό με το κοινοτικο δίκαιο ή εισάγει διακριτική μεταχείρηση. Επίσης απο τη στιγμή που δεν ξέρουμε το περιεχόμενο αυτης της σύμβασης που αποτελεί και την ουσία το νόμου αυτου τι νόημα έχει η "διαβούλευση"? Στο 2 αν καταλαβα καλά θεσπίζεται ενα νέο φόρο υπερ τρίτων (αγνώστου ύψους). Νόμιζα οτι η Ελλάδα έχει πρόβλημα ανταγωνιστικότητας - ιδιαίτερα στον Τουρισμό - αλλα προφανώς κανω λάθος. Επίσης εφ όσον ο φόρος αυτός εισπράττεται στο λιμάνι αφετηρίας, πώς θα πιστοποιείται το δικαίωμα εκπτωσης 7% για κάθε επόμενο λιμάνι προσέγγισης. Αν δηλώση το πλοίο οτι θα πάει σε 5 άλλα λιμάνια και πάει μόνο σε 2? Στο 5 αντι για "δύναται να καταγγείλει την ισχύ της σύμβασης και να εξαιρεί τα πλοία της εταιρίας, από της επίδοσης της καταγγελίας ή της ταχθείσας προθεσμίας, από την περαιτέρω εκτέλεση πλόων..." μήπως εννοείτε " δύναται να καταγγείλει την ισχύ της σύμβασης και να αφαιρεί απο τα πλοία της εταιρίας, το δικαίωμα της περαιτέρω εκτέλεση πλόων, με εφαρμογή από της επίδοσης της καταγγελίας ή της ταχθείσας προθεσμίας"? Ευχαριστώ για την ευκαιρία να εκτονωθώ.