Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχέδιο κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση με τη εισφορά ανά επιβάτη ενός ναύλου. το σκεπτικό μου είναι ότι η Χώρα μας διαθέτει πλούσια ομορφιά για κροιυζιέρες και δεν πρέπει να είναι τσάμπα αλλά να χρεώνεται ανά επιβάτη. ωστόσο τα έσοδα θα πρέπει να πηγαίνουν στο κράτος και όχι αποκλειστικά στον Κ.Α.Α.Ν. Γιατί μόνο εκεί και όχι στα ταμεία όλων των ελλήνων? θα πρότεινα ένα μεγάλο ποσοστό να κατευθύνεται για έργα λιμενικά για την περαιτέρω ανάπτυξη της κρουαζιέρες, άλλο ποσοστό για τη ξεχρέωση της χώρας και μόνο ένα μικρό ποσοστό στο Κ.Α.Α.Ν. επιπλόεν πρέπει να πριμοδοτηθούν λιμάνια και σταθμοί μικρότερης τουριστικής προβολής. Τι ανάγκη έχει η μύκονος να σταθμέσουν 60000 τουρίστες? αντίθετα οι τοπική οικονομία μικρότερων νησιών ή παραλίες της πελοποννήσου έχουν μεγαλύερη ανάγκη. επίσης με αυτό το τροπο αναπτύσσονται και άλλοι τουριστικοί προορισμοι, δημιοργείται πληθώρα επιλογών για το τουρίστα να δει και άλλα μερη και αν τελικά θέλει να πάει στη μύκονο ή στη σαντορίνη ας πάρει το πλοίο της γραμμής και όχι τη κρουαζιέρα. χαιρετισμους, Θαλής ο Μιλήσιος