Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητε Κυριε Πρωθυπουργε, Αγαπητη Κυρια Υπουργε, Ασχολουμε ενεργα με την κρουαζιερα τα τελευταια 30 χρονια εκπροσωποντας πολλες εταιρειες κρουαζιεροπλοιων , μια απο αυτες ειναι η Royal Carribean Cruise Line η οποια στα 40 πλοια της απασχολει περιπου 1000 Ελληνες ναυτικους χωρις να εχει καμια υποχρεωση. Μονο η πληρης απελευθερωση του " cabotage " μπορει να φερει τα επιθυμητα αποτελεσματα για την χωρα μας. Το προταθεν νομοσχεδιο δεν εχει σαφεις ορους και εξαρταται απο τις εκαστοτε διαπραγματευσεις του υπουργειου σας με την καθε εταιρεια χωριστα με οτι αυτο συνεπαγεται. Υπαρχουν παρα πολλα ερωτηματα που δυστυχως δεν μπορουν να αναπτυχθουν σε μια επιστολη. Η προσελευση των κρουαζιεροπλοιων στην χωρα μας αρχιζει περιπου τον Απριλιο εως και τον Οκτωβριο με μερικες εξαιρεσεις που παρατεινουν την παραμονη τους και τον Νοεμβριο. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι το ιδιο κρουαζιεροπλοιο παραμενει ολο αυτο το διαστημα στην χωρα μας, οι εταιρειες εναλλασουν τα πλοια τους βασει του προγραμματισμου πωλησεων και διαφημησης που εχουν καταστρωσει. Ειναι λοιπον προφανες οτι θα προκειψει προβλημα με τις ενδεχομενες συμβασεις προσληψης Ελληνων ναυτικων για το χρονικο διαστημα εργασιας τους επι του καθε πλοιου. Μπορει καποιες εταιρειες να συναψουν συμβασεις με το υπουργειο σας και καποιες αλλες οχι, αυτο το γεγονος ειναι σιγουρα αποτρεπτικο για τους υποψηφιους επενδυτες που επιθυμουν την προσελευση ολων των κρουαζιεροπλοιων για να πραγματοποιηθει η αποσβεση της επενδυσης τους. Η RCCL ειναι διατεθιμενη να επενδυσει στην αναπτυξη των λιμενων μας και το νομοσχεδιο με αυτη την μορφη απλα τους αποτρεπει. Καλλιστα θα μπορουσαμε να παραδειγματιστουμε απο τις ανταγωνιστριες χωρες οπως η Ισπανια και η Ιταλια που εχουν συγκεντρωσει τον μεγαλυτερο ογκο προσελευσης κρουαζιεροπλοιων που χρησιμοποιουν τα λιμανια τους ως " home port " απολαμβανοντας τεραστια εσοδα, θεσεις εγασιας και αναπτυξη του τοπου τους. Αντ'αυτου η τακτικη της μερικης η ολικης επιβολης του " cabotage " το μονο που καταφερνει ειναι την αναπτυξη των λιμενων της Τουρκιας που ηδη εχουν αρχισει να υποδεχονται τα κρουαζιεροπλοια που εμεις διωχνουμε. Σας ευχαριστω εκ των προτερων για την δυνατοτητα που μου δωσατε να επικοινωνησω μαζι σας. Μετα τιμης Μιχαλης Νομικος Donomis Cruise Services