Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-content – 5. Διαδικασία Εξέτασης Επενδυτικών ΠροτάσεωνΣχόλιο του χρήστη jchar | 21 Ιουλίου 2010, 19:53
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω ότι πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην οικονομική δυνατότητα μιας επιχείρησης και στην ήδη υπάρχουσα δραστηριότητα, δείκτες οι οποίοι μπορούν να δείξουν το κατά πόσο μια επιχείρηση μπορεί να υλοποιήσει με επιτυχία την επένδυση και όχι τόσο στον αριθμό των απασχολούμενων. Ο λόγος που το προτείνω είναι διότι πάρα πολλές επιχειρήσεις, ειδικά αυτές που παράγουν περιεχόμενο απασχολούν προσωπικό με σχέση σύμβασης έργου. Επίσης, θα πρέπει η κάθε επιχείρηση να προτείνει συγκεκριμένο business plan για το πως σκοπεύει να αξιοποιήσει τα αποτελέσματα του έργου (π.χ. μέσω συνεργασιών με Portals).