Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 1. Αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στον κλάδο του λιανικού εμπορίουΣχόλιο του χρήστη Ιωσήφ Κανακάρης | 22 Ιουλίου 2010, 01:52
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένα γενικό σχόλιο προερχόμενο από την προσωπική εμπειρία των τελευταίων 5 χρόνων: Ο όλος σχεδιασμός, θα πρέπει να γίνει έτσι ώστε να αποτρέψει φαινόμενα του παρελθόντος, όπου οι επιδοτούμενες δράσεις αποτελούσαν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους επιχειρηματίες, να "βάλουν λεφτά στην τσέπη", μέσω των υπερτιμολογήσεων. Συνέπεια αυτού, ήταν εκτός από την προφανή κατασπατάληση πόρων, την οπισθοδρόμηση ουσιαστικά της τεχνολογικής προόδου, αφού οι επιδοτούμενες επιχειρήσεις, δεν ενδιαφέρονταν ΤΙ έπαιρναν και ΠΟΥ θα το αξιοποιούσαν, αρκεί τα λεφτά της επιδότησης να κάλυπταν το φόρο κι ένα μικρό κέρδος γι αυτόν που υλοποιούσε και ένα ποσό "κέρδος" για τον επιχειρηματία. Μιά πρόταση που μου έρχεται έτσι στα γρήγορα στο μυαλό, είναι, να υποχρεωθεί ο επιδοτούμενος, ένα ποσοστό της επένδυσης να αφορά στην σε βάθος χρόνου (διετίας κατ' ελάχιστον), συντήρηση και αξιολόγηση χρήσης, του υλοποιούμενου έργου. Αυτό είναι πιθανόν να δράσει αποτρεπτικά γι αυτόν που ενδιαφέρεται μόνο να "τσεπώσει" το ζεστό χρήμα της επιδότησης, ενώ θα είναι ελκυστικό γι αυτόν που πραγματικά θέλει να κάνει μια επένδυση με σκοπό να βελτιώσει την λειτουργία της επιχείρησής του.