Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 2. Σκοπός της δράσης digi-retailΣχόλιο του χρήστη Στέφανος | 22 Ιουλίου 2010, 10:51
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σήμερα η τεχνολογία έχει καταστήσει ακόμη και τις ταμειακές μηχανές ικανές να διαχειριστούν τα αποθέματα και το ταμείο μιας μικρής επιχείρησης. Από την άλλη, οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου πλέον έχουν σχεδόν όλες συστήματα διαχείρισης πωλήσεων με δυνατότητες barcodes, διαχείρισης αποθεμάτων, προμηθευτών, τιμολογιακών πολιτικών κλπ. Το κύριο πρόβλημα είναι ότι μια μικρή επιχείρηση (πχ κάτω των 50 ατόμων) δεν έχει το κατάλληλο επίπεδο ικανοτήτων στο προσωπικό της για να λειτουργήσει ένα τέτοιο σύστημα. Οι αιτίες είναι πολλές, αλλά συνήθως είναι το μικρό εύρος εργασιών, η οικογενειοκρατία και οι μικρές αποδοχές. Οι μόνες επιχειρήσεις που έχουν ικανά στελέχη είναι οι επιχειρήσεις που ο επιχειρηματίας δεν μπορεί να παρακολουθήσει μόνος του τι γίνεται σε κάθε πλευρά της εταιρείας, και α ν α γ κ ά ζ ε τ α ι να προσλάβει σ τ ε λ έ χ η που θα τους α ν α θ έ σ ε ι αρμοδιότητες. Τότε μόνο, με τις ευθύνες, έρχεται και η ανάγκη για υψηλή αποδοτικότητα και συνεχή βελτίωση. Τελικά, εξοπλισμό έχουμε. Αυτό που χρειάζεται είναι να έχουμε λόγο να τον χρησιμοποιήσουμε. Οπότε, εν κατακλείδι, προτείνω αντί τεχνολογικών/τεχνικών δράσεων (πληροφορικής, κτιριακών, εξοπλισμού), να προκηρυχθούν δράσεις που να στοχεύουν στην υποστήριξη της α ύ ξ η σ η ς του μεγέθους της επιχείρησης. Αυτές θα πρέπει να έχουν ως στόχο: - Την αύξηση του μεγέθους της (πχ ίδρυση υποκαταστημάτων, δημιουργία franchise), με πχ κατάθεση και τ ή ρ η σ η business plan σε τράπεζα για λήψη επιστρεπτέων ενισχύσεων - Την οργανωτική βελτίωση της εταιρείας (πχ συστήματα διαχείρισης που να τ η ρ ο ύ ν τ α ι - βάλτε τον ΕΣΥΔ να κάνει και κάναν έλεγχο σε Φορέα Πιστοποίησης, όλα τα ISO 9000 των επιχειρήσεων είναι σκέτα ..ISOχαρτα) - Την επιμόρφωση των σ τ ε λ ε χ ώ ν με σκοπό την εσωτερική υλοποίηση συστημάτων, εφαρμογών κλπ Τώρα όσον αφορά την (περισσότερη) ηλεκτρονικοποίηση των καθημερινών λειτουργιών, ακόμη και τα περίπτερα έχουν barcode. Φτάνει.