Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-content – 6. Επενδύσεις που ενισχύονταιΣχόλιο του χρήστη Xenofon.gr | 24 Ιουλίου 2010, 19:10
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
[Δ8. Για να πετύχει τους στόχους των δύο κατηγοριών Ενεργειών Ε(1) και Ε(2), η δράση digi-retail δίνει ιεραρχικά μεγαλύτερη έμφαση σε Κατηγορίες Δαπανών που αφορούν στις Υπηρεσίες Υλοποίησης, ακολούθως στο Λογισμικό και τελικά στις δαπάνες Προμήθειας Τεχνολογικού Εξοπλισμού. Θα προτείνατε διαφορετική κατανομή, και αν ναι με πιο σκεπτικό;] Στα προηγούμενα «προγράμματα», το αποτέλεσμα σε ήτανε, να φορτωθούνε οι επιχειρήσεις με «κουτιά» τα οποία μάλιστα μέρα με την μέρα χάνουν την αξία τους. Από την άλλη, άλλες επιχειρήσεις πέσανε στην παγίδα της αγοράς λογισμικού, που κάνει τα πάντα εκτός από αυτό που οι πολύ μικρές και επομένως πολύ ειδικές, επιχειρήσεις χρειάζονται. Η ανάπτυξη ειδικού λογισμικού, για την κάθε επιχείρηση χωριστά, θα δώσει σημαντική ενίσχυση στην πρωτοτύπηση των προϊόντων τους. Προτείνω την περιορισμένη χρήση «τυποποιημένου λογισμικού».