Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-retail – 4. Ποιες επιχειρήσεις έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη δράσηΣχόλιο του χρήστη Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Περιφερειακής Ανάπτυξης | 24 Ιουλίου 2010, 20:01
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύουμε ότι πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη μέριμνα για την συμμετοχή καταναλωτικών συνεταιρισμών Οι καταναλωτικοί συνεταιρισμοί στην υπόλοιπη Ευρώπη πουλώντας σε χαμηλές τιμές κόστους, λειτουργούν ως κυματοθραύστες στην άνοδο των τιμών, ως ένας εναλλακτικός τρόπος αγοράς που αναγκάζει και τον επενδυτικό ιδιωτικό τομέα να συνετιστεί στην πολιτική πωλήσεων του, προσφέροντας ένα πρόσθετο σταθεροποιητικό σύστημα στην αγορά. Σήμερα στην Ευρώπη υπάρχουν 25.000.000 μέλη καταναλωτικών συνεταιρισμών (σχετική ιστοσελίδα Καταναλωτικών Συνεταιρισμών Ευρώπης http://www.eurocoop.coop/ ) Με το ψήφισμα της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ (A/RES/64/136) στις 18 Δεκεμβρίου κατά την 64η σύνοδο του ΟΗΕ. ( http://www.diktio-kapa.dos.gr/keimena/gsOHE.pdf)η Γ.Σ. του ΟΗΕ ανακήρυξε το 2012 ως «Έτος Προώθησης των Συνεταιρισμών», υιοθετώντας την Έκθεση του Διεθνούς Γραφείου Εργασίας « Η Ανθεκτικότητα του Συνεταιριστικού Επιχειρηματικού Μοντέλου σε περιόδους κρίσης» http://www.diktio-kapa.dos.gr/keimena/anthektikotita.pdf Η έκθεση αυτή αναφέρεται εκτός των άλλων, στην συμβολή των συνεταιρισμών στην ανάκαμψη από την κρίση των Ηνωμένων Πολιτειών κατά την μεγάλη Κρίση στις αρχές του περασμένου αιώνα, της Σουηδίας και της Φιλανδίας μετά την διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης, αλλά και στην υιοθέτηση των καταναλωτικών συνεταιρισμών από την Γερμανία και την Ιαπωνία μετά τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο, που βοήθησε στην ανασυγκρότηση και ανάπτυξη. Σύμφωνα με την Σύσταση 193 http://www.diktio-kapa.dos.gr/keimena/Sistasi193.pdf του Διεθνές Γραφείου Εργασίας που έχει αποδεχτεί και η Ελλάδα. «III 11 (1) Οι κυβερνήσεις οφείλουν να διευκολύνουν την πρόσβαση των συνεταιρισμών σε υπηρεσίες στήριξης με σκοπό να ενισχύσουν και να βελτιώσουν την οικονομική τους βιωσιμότητα και την ικανότητά τους να δημιουργούν θέσεις εργασίας και διαχείρισης εισοδημάτων. (3) Οι κυβερνήσεις οφείλουν να διευκολύνουν την οργάνωση υπηρεσιών στήριξης. Οι συνεταιρισμοί και οι οργανώσεις τους πρέπει να ενθαρρύνονται να συμμετέχουν στην οργάνωση και στη διαχείριση αυτών των υπηρεσιών και αν τούτο είναι δυνατό και ωφέλιμο, στη χρηματοδότησή τους (4) Οι κυβερνήσεις οφείλουν να αναγνωρίζουν το ρόλο των συνεταιρισμών και των οργανώσεών τους, δημιουργώντας το κατάλληλο πλαίσιο και τα μέσα για να ιδρυθούν και να αναπτυχθούν οι συνεταιρισμοί σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.» Παρακαλούμε βοηθήστε τους καταναλωτικούς συνεταιρισμούς στην προσπάθειά τους να ρίξουν τις τιμές, για να απελευθερωθούν πόροι για κοινωφελή έργα που τόσο ανάγκη έχει ο τόπος μας, αυτήν την δύσκολη στιγμή. Οι καταναλωτικοί συνεταιρισμοί είναι ένας ενδεδειγμένος και καταξιωμένος τρόπος παγκοσμίως με ιστορία και συσσωρευμένη τεχνογνωσία τουλάχιστον ενός αιώνα. Οι συνεταιρισμοί σε όλο τον κόσμο, εκτός από την Ελλάδα, μέρος του κοινού πλεονάσματος, περί του 10%,το αφιερώνουν σε κοινωφελείς δράσεις για τα μέλη τους ή όλη την κοινωνία. Η κοινωνική παράλληλα με την οικονομική τους υπόσταση αναγνωρίζεται διεθνώς. Ένας ενδεδειγμένος τρόπος λειτουργίας καταναλωτικών συνεταιρισμών είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω διαδικτύου, μιας και κατά την έναρξή τους συνήθως δεν διαθέτουν τους απαραίτητους οικονομικούς πόρους να ανοίξουν κατάστημα Με την παρόν διαβούλευση έχουμε την γνώμη ότι πρέπει να δοθεί ειδική μέριμνα για την προώθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου καταναλωτικών συνεταιρισμών Με τιμή μη κερδοσκοπικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Περιφερειακής ανάπτυξης για την προώθηση του ανθρωποκεντρικού συνεταιριστικού μοντέλου στον τόπο μας