Αρχική Δράσεις «Digi-content» και «Digi-retail»Digi-content – 4. Ποιες επιχειρήσεις έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη δράσηΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Σταματάκος | 25 Ιουλίου 2010, 19:53
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με δεδομένη τη φύση του διαδικτύου και των μεθόδων παραγωγής και διαχείρισης του περιεχομένου ο όρος περί μόνιμης απασχόλησης άλλων ατόμων εκτός του επιχειρηματία θα πρέπει -κατά τη γνώμη μου- να εξεταστεί με μεγαλύτερη προσοχή. Το χαρακτηριστικό αυτού του είδους επιχειρήσεων είναι η ευελιξία (συμβάσεις έργων, τηλε-εργασία, χρήση υπηρεσιών ελευθέρων επαγγελματιών κ.λπ)και το ελάχιστο μέγεθος τους το οποίο είναι και ένα από τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Αντιθέτως, κριτήρια τα οποία ίσως θα πρέπει να περιληφθούν είναι η προστιθέμενη αξία και η πρωτοτυπία του περιεχομένου και η δυνατότητα "εξαγωγής" του, η δέσμευση για παράδειγμα της επιχείρησης ότι το περιεχόμενο θα απευθύνεται στο παγκόσμιο κοινό μέσω ξενόγλωσσου περιεχομένου.